Tot welke leeftijd in eetstoel ?

Daniella

Tot welke leeftijd in eetstoel ?

Berichtdoor Daniella » 29 dec 2006, 13:50

Hallo.

Het onderwerp geeft het al aan, tot welke leeftijd zaten jullie kindjes in de eetstoel ?
Ons dochtertje is nu 5,5 maand, en ik heb zo een stoel van ikea.
Maar nu kreeg ik de reclame van de solden van baby 2000 en daar stond een prachtige stoel in, zo een prima papa in het roze.
Nu zou ik dus graag weten hoelang ze daar in kunnen, aangezien het eigenlijk een dubbele aankoop gaat worden, maar hij is zo mooi :d

Alvast bedankt voor jullie reacties

PS: ervaringen over de prima papa stoel zijn zeker welkom !

Gast

RE: Tot welke leeftijd in eetstoel ?

Berichtdoor Gast » 29 dec 2006, 14:29

Wij hebben dadelijk een triptrap gkocht en daar zitten mijn kinderen (4 en 2) nog altijd op, want die groeit mee (die stoel he, en die kinderen ook)
Als we uit eten gaan zat mijn dochter tot een jaar of 3 graag in zo een stoeltje, zoontje is net 2 geworden en wil liever niet meer...
Hangt dus een beetje van je kindje af.
Wij hebben ook nog een eetstoel van ikea (die witte met metalen poten) en dat is wel gemakkelijk als er bezoek is.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 dec 2006, 17:10

wat een stomme vraag ! je zal dat wel zien hoe lang je kindje er in past !
lompe mensen

@ 18:10

Berichtdoor @ 18:10 » 29 dec 2006, 17:13

moeit u nie als ge niets zinnigs kunt zeggen, dwaze trut, arrogant schepsel!!!

Daniella

Berichtdoor Daniella » 29 dec 2006, 17:15

owla, wat een antwoord zeg.
Waarom zou ik die vraag niet mogen stellen ? En nee, je moet hier niet op antwoorden, want dat zou toch maar zever zijn.

Ik heb ook een trip trap stoel nog staan, maar daar zit ze nog niet zo goed in.

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2006, 22:51

Wij wouden de prima papa stoel kopen,maar vonden hem toch te prijzig.
toen we in dreamland een soortgelijke stoel (wel natuurlijk niet al dezelfde kwaliteiten,maar toch) vonden,hebben we deze genomen.
Denk dat ze in zo een stoel wel lang kunnen zitten,drie jaar toch zeker en voor verdere kindjes is het ook fijn he

Daniella

Berichtdoor Daniella » 30 dec 2006, 23:06

Hij komt nu bij Baby 2000 in solden voor 129 ipv 159 euro.
Die van dreamland hebben wij ook overwogen, maar voor die 10 euro verschil zou ik het niet laten. Het is wel een roze of mint kleur. Ik ben zot van die roze, maar als er dan nog een kindje zou komen en dat is een jongen, kan je die moeilijk in een roze stoel zetten hé :d

Bashful

Berichtdoor Bashful » 31 dec 2006, 12:21

Mijn zoontje zat vanaf 5 maanden in zijn eetstoel. Dat is een ouder model van Chicco die je in 3 standen kan kantelen. Op die leeftijd zat hij daarin achteruit gekanteld, net zoals in de relax.

Ondertussen is mijn zoontje 18 maanden oud en hij zit nog steeds in die stoel. Hij kan nog maar net met zijn voetjes op het steuntje, dus hij zal er nog wel een hele poos in zitten.

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 13:44

Wij gebruiken de trip-trapstoel van toen men dochtertje 5 maanden was, ze is er ondertussen 6 (jaar) en ze zit nog altijd op die stoel. Echt een aanrader!

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 14:29

Hey,
ons ventje is nu 5.5 maand en zit sinds twee weken al in zijn eettstoeltje.
Wij hebben er een van Prima Papa(diner) en ben er tiot nu toe tevreden van.
Je kan het ook in verschillende standen zetten(kantelen),je kan hem lager en hoger zetten.Ons ventje zit er knus in!

groetjes
Sonia

Gast

Berichtdoor Gast » 31 dec 2006, 15:28

Hallo
Ik heb ook een prima papa (wel zwart van kleur). We hebben die stoel nu al 5 jaar. Eerst zat onze zoon er in. Toen zijn zusje geboren werd, kon hij al op een gewone stoel zitten.
Nu is onze meid 2 jaar en 5 maanden zij zit nog steeds in de stoel hoor. Denk dat ze er nog lang zal inkunnen. Is wel een hele kleine poppemie.

saar

Berichtdoor saar » 01 jan 2007, 12:22

Onze oudste heeft tot ongeveer 2 jaar à 2,5 jaar in haar Trip Trapp gezeten, dan wou ze op een normale stoel zitten zoals wij. De Trip Trapp wordt nu sinds een maandje weer gebruikt door ons kleinste (7 maanden oud) en we zullen wel zien hoe lang ze er in wil.

Maarre... met alle respect voor je keuze, maar waarom een tweede eetstoel kopen als je (nog) maar één kindje hebt? Kan je die beslissing dan niet beter uitstellen tot er een tweede komt? Het lijken me nogal verloren kosten...

Terug naar “Je baby maand na maand”