Dubbele kinderwagen

Loes

Dubbele kinderwagen

Berichtdoor Loes » 27 dec 2006, 14:33

HI

over een paar maanden moet ik bevallen van ons 2de kindje. De oudste zal dan 19 maanden zijn, welke kinderwagen hebben jullie gebruikt voor 2 kleintjes?
Juist een voor achter elkaar of naast elkaar?

mama van Quinte en Jasmijn

RE: Dubbele kinderwagen

Berichtdoor mama van Quinte en Jasmijn » 27 dec 2006, 15:36

wij hebben er een van Phils and Teds gekocht en daar zitten de kindjes onder elkaar. Grootste voordeel voor mij: je hebt eigenlijk maar een enkele buggy en toch kunnen beide kindjes erin.
Als het babietje geboren wordt kan het liggen terwijl grote broer/zus bovenaan zit. Wanneer peutertje kan zitten; kan broer/zus kiezen: boven of onder.
Enige minpunt: weinig laadruimte voor spullen van winkel enz.

OM

Berichtdoor OM » 27 dec 2006, 17:07

ik vind dat het achterste kindje toch maar weinig kan zien of is de foto niet zo duidelijk?

mama van Quinte en Jasmijn

Berichtdoor mama van Quinte en Jasmijn » 27 dec 2006, 19:59

onze oudste klaagt niet hoor als hij onderaan zit. Ok, hij kan niet vooruit zien, maar ziet opzij genoeg. Het is eigenlijk altijd ruzie om vanonder te mogen zitten

B

Berichtdoor B » 28 dec 2006, 06:37

Onze 2 dochters schelen 2j 5m en wij hebben een Maclaren (twin techno)gekocht, en zijn er supertevreden van! We dachten het eerst te kunnen redden met een buggyboard, maar dat is echt prul!
In de Maclaren zitten ze fijn langs elkaar en hij is toch vrij smal, je kan ermee door elke deur, echt een aanrader!

neske

Berichtdoor neske » 28 dec 2006, 07:22

Hey, wij zitten hier met hetzelfde probleem.
De jongste zal 17 maand zijn als ik moet bevallen.
Omdat ik ook een koets wou waar ik een draagmand kan opzetten gaan wij kiezen voor de koelstra flexxo twin.Neem eens een kijkje op www.koelstra.nl
Veel succes.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2006, 09:01

Mijn kindjes schillen 16 maand en wij hebben de peg perego duette gekocht.
Is nieuw sinds dit jaar.

Ze zitten achter elkaar. Onze jongste is 8 weken , ligt dus nog in het mandje , maar we hebben een stoeltje voor binnen enkele maanden.

Dan kunnen ze achter elkaar zitten of naar elkaar , je kan kiezen

Petra mama van Arent en ???

Berichtdoor Petra mama van Arent en ??? » 28 dec 2006, 09:37

ik ben ook zwnager van nummer 2 de oudste zal 16 maand zijn ..maar ik vraag me af ,ik heb een hele mooie torck gekocht met maxi cosi buggy en draagwieg ineen voor de eerste en wat moet ik daarmee dan doen verkopen?? of eventueel houden voor later ...want nog een buggy dat kost wel allemaal veel geld hé... hoe deden jullie dit??

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2006, 10:39

Onze zoon was 15 maanden toen ons dochtertje geboren werd.
We hebben gewoon onze bugaboo verder gebruikt voor ons dochtertje en een buggy bij gekocht voor onze zoon.
Als ik alleen wou gaan wandelen met hun twee,nam ik de wandelwagen met zo een sit to go ding,waar mijn zoontje op kan zitten.

Nu is onze zoon 2 jaar en 3 maanden en ons dochtertje 1 jaar,onze zoon wilt eigenlijk altijd alleen lopen,dus zou een dubbele buggy voor ons geld weg gegooid zijn.

Groetjes

Mama van 2

Berichtdoor Mama van 2 » 28 dec 2006, 10:51

Wij hadden hetzelfde probleem. Oudste 17 maanden en 2 baby op komst.
Nu zijn ze 5 maanden en 2 jaar en hebben we ondertussen een E3 van Phil and Ted gekocht. We zijn er supertevreden van en willen nooit geen ander meer. Hij draait zeer compact en is zeer licht. Het voordeel is dat je eigenlijk op stap bent met een buggy voor 1 kind ipv een breed geval voor 2 of een lange voor 2. Mijn man zag het eerst ook niet zitten want hij vond ook dat de onderste niet goed kan kijken. In tegendeel, de kindjes die onderaan zitten vinden het zeer leuk (met neefje en nichtje gedaan). Ik gebruik hem nu nog altijd voor onze meisjes met de baby onderaan en de grootste vanboven. Hij kost in België wel redelijk veel, wij hebben hem nieuw gekocht via het internet en dat scheelde 200 euro.

Veel succes.
E.

Inneke

Berichtdoor Inneke » 28 dec 2006, 14:31

Hallo,

voor de mama/papa van 11U39. Wat is een sit to go, het lijkt me heel interessant. Ik heb op google gezocht maar je komt vanalles tegen behalve iets om aan de wandelwagen vast te maken.
Kan je ervan een foto sturen of naar een site verwijzen want ik ben echt nieuwsgierig, bedankt alvast.

Inneke

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2006, 19:08

Deze hebben wij ongeveer,gekocht van ebay.

Als je deze nergens anders zou vinden maar hem toch zou willen,dan laat maar iets weten. We verkopen de onze.

Groetjes

Stien

Berichtdoor Stien » 29 dec 2006, 12:59

Ik ben ook zwanger van nr2 en ze zullen 14à15m schelen. Ik ben ook niet van plan om een dubbele kinderwagen aan te schaffen. Ten eerste omdat het zoveel kost, ten tweede: we hebben een quinny die zo goed als nieuw is en een plooibuggy en een draagdoek en nog 2 andere draagzakken. Ik ben eigenlijk op zoek naar een zitje dat je op de draagmand kunt bevestigen. Mijn zus en ik schelen 17m en mijn mama had dat toen voor ons. Ik kan het echt nergens vinden. Iemand ideetjes?

Inneke@20:08

Berichtdoor Inneke@20:08 » 29 dec 2006, 16:03

Hallo,

Is het een handig en veilig zitje? Heb je er veel plezier aan gehad? Kan het op eender welke buggy? Wat vraag je er nog voor en van welke regio aub.
Alvast bedankt,

Inneke

Gast

Berichtdoor Gast » 29 dec 2006, 22:41

Het staat toch op de site dat het op eender welke buggy / wandelwagen kan bevestigd worden,we hadden een wandelwagen besteld van baby walz en daar ging het toch prima op en op de plooibuggy van premaman ging het ook prima.
Het is een veilig stabiel zitje,waar ze op kunnen zitten of op kunnen staan.
Alleen is het wel even wennen om te draaien en te wandelen,maar wij hebben er in ieder geval plezier aan gehad (we zijn er wel niet zo vaak mee gaan wandelen omdat we meestal samen gingen,mijn man en ik > dus buggy en wandelwagen,maar als ik alleen wou gaan,krantenwinkel of gewoon in de zomer,was het super dat ik het had).
We zijn van limburg,het kan altijd per post.
Zeg eens wat jij ervoor wilt geven.

Vriendelijke groeten

Gast

Berichtdoor Gast » 29 dec 2006, 22:42

Wat vind je van 15¿ ?

Groetjes

Inneke

Berichtdoor Inneke » 29 dec 2006, 22:52

Hallo,

Prima prijs voor mij.
Waar in limburg, misschien dat ik het kom halen, ik vertoef soms in limburg ;-)
Kan je je mail-adres geven aub, dan kunnen we iets regelen.

Vele groetjes, Inneke

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2006, 09:53

Luca_337@hotmail.com

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2006, 09:57

stien er staat eentje op kapaza, maar redelijk ver doorbladeren.
bij kinder en wandelwagens

Groetjes hera

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2006, 22:10

Vandaag heb ik iemand gezien met een soort buggy,maar waar je twee kinderen juist langs elkaar kunnen zitten.
Ze zitten redelijk laag,het lijkt op zo een bakje (wat je ook achter je fiets kunt hangen).
Maar het is dus een buggy,maar dan voor twee kinderen,zonder er iets tussen) met helemaal gesloten (voor wind,regen) of je kan de regenkap omhoog doen.
Weet iemand de naam ervan ?

Loes

Berichtdoor Loes » 01 jan 2007, 07:09

Hartelijk bedankt voor de verschillende antwoorden, nu zal ik eens op zoektocht gaan, prijzen vergelijken en kijken wat voor ons het meest relevant is.

een prettig nieuwjaar!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 01 jan 2007, 09:04

ik heb een dubbele buggy te koop een torck .
ben er heel tevreden over maar omdat men oudste zoontje liever stapt verkopen we hem.
het is een zwarte.en het regenscherm zit erbij.

Attachment : ff_1.jpg

Terug naar “Je baby maand na maand”