Gebruiken jullie een angelcare?

Elke

Gebruiken jullie een angelcare?

Berichtdoor Elke » 09 mei 2007, 09:37

Gebruiken jullie een angelcare? is dit echt iets nuttig? Hoe werkt dit precies?

Ingeborg

RE: Gebruiken jullie een angelcare?

Berichtdoor Ingeborg » 09 mei 2007, 09:41

Hier een tevreden Angelcare gebruiker! Onder het matrasje van onze Pieter liggen twee matjes, die registreren zijn ademhalingsbewegingen. Als hij 20 sec. niet meer ademt, gaat het alarm af. Ik vind het iets heel nuttig omdat ik nogal ongerust van aard ben. Hij is een goede slaper en dan stelt het mij toch gerust dat ik weet dat hij nog ademt, zonder dat ik moet gaan kijken ... (ik zou dikwijls boven dat bed hangen hoor). Ook als babyfoon vind ik hem heel goed af te stellen. We kennen mensen en die babyfoon geeft echt alles door, elke zucht, zelfs een auto die op straat voorbij komt. Dat is toch ook maar niks vind ik. Dus wij zijn pro Angelcare.

gremlin

Berichtdoor gremlin » 09 mei 2007, 09:45

Ik heb ook een angel care en zou het niet meer kunnen missen. Bij ons moet er nog maar één plaatje onder omdat ons kindje nog niet zo groot is. Is betrouwbaar en kan je gewoon als babyfoon gebruiken, geluid afzetten en dan gaan de lichtjes naar boven qua volume je kindje maakt. Ook een nachtlampje zit erin en je kan de temperatuur erop zien. En alarm is zeer duidelijk.
Echt een aanrader !!!

Gast

Berichtdoor Gast » 09 mei 2007, 09:52

'k Heb die rommel hier al lang buitengezwierd. Ik werd gek van dat alarm! Constant ging dat af, zonder dat er een probleem was. Resultaat...ik constant onder de stres, kindje wakker...
Nu een gewone babyfoon en ik ben veel geruster en ons dochter wordt niet steeds wakker omdat ik de kamer in kom.
Hier was het dus een grote miskoop!

v

Berichtdoor v » 09 mei 2007, 10:01

Ook een angelcare hier en SUPERTEVREDEN!!! Dat ding heeft alles wat een babyfoon moet hebben en nog veel meer!
Ik zou ook niet meer zonder kunnen!!! Er kan een radio langs staan spelen terwijl je kindje erbij ligt en dat hoor je niet maar als je kindje dan een kik geeft dan hoor je het wel!
Geweldig! Zijn geld meer dan waard!
Aan vorige: heb je je kindje dan laten testen? Misschien lag het matje niet op een rechte ondergrond? Of staken de lakentjes te fel onder het matrasje, dan krijg je ook storingen. Plus je kan de angelcare wel anders instellen qua gevoeligheid he

an

Berichtdoor an » 09 mei 2007, 10:20

echte aanrader!!!!
Zou niet meer zonder kunnen. Ik slaap dankzij de angelcare zeer rustig!!!!
Op 3 maanden tijd is het alarm 2x afgegaan terwijl ze rustig lag te ademen.
De plaat bleek een beetje verschoven te zijn. Maar al ging het alarm meer onterecht af dan vind ik het nog een echte aanrader!!! Je kan tenminste gerust slapen!!!!

mama van drie

Berichtdoor mama van drie » 09 mei 2007, 11:12

Ja wij hebben een angel care. Ik vind het de beste uitvinding ooit, en alle ouders die er geen willen aanschaffen geef ik persoonlijk ongelijk. Het geeft zo'n rust als je een ongeruste ouder bent he! In de creche is er vorig jaar een wiegendood geval geweest, met een aggel care had dit misschien voorkomen kunnen worden, ik mag er niet aan denken!

A.

Berichtdoor A. » 09 mei 2007, 11:54

Hier toch nog iemand die er niet over tevreden is. Hier ook constant dat alarm dat afging zonder dat er iets aan de hand was. Soms wel tot 6 keer toe op 1 nacht. Ik werd bijna paranoia van dat ding. Hier is het geen 3 maanden in gebruik geweest.

Caro

Berichtdoor Caro » 09 mei 2007, 12:07

Ik ben ook zeer tevreden en raad het ook iedereen aan. Ikzelf zou het niet meer kunnen missen en sleur het overal mee als mijn kleintje elders gaat slapen. Zelf slaap ik s nachts rustiger, hoewel ik wel besef dat het gewoon iets technisch is waar ook iets aan kan haperen. De weinige keren dat hij afging was omdat de bordjes niet op hun plek lagen en er een slecht contact was.

anne

Berichtdoor anne » 09 mei 2007, 20:56

Hier nog nooit afgegaan! Super ding! We kunnen niet meer zonder!

J.

Berichtdoor J. » 09 mei 2007, 21:07

Hier ook SUPER TEVREDEN van de angelcare!!

Ik ben van nature nogal snel ongerust, en dit helpt toch hoor..
Als babyfoon heel goed, zoals hierboven al overal omschreven is!

Echt een aanrader hoor!

Groetjes J.

BIEBIEP

Berichtdoor BIEBIEP » 09 mei 2007, 21:21

hoi ik denk erook over om er eentje aan te schaffen , waar hebben jullie hem gekocht , en wat kost het? groetjes biebiep

Gast

Berichtdoor Gast » 09 mei 2007, 21:28

ik heb nanny care. en ben ook zeer tevreden!! is iets goedkoper omdat er geen babyfoon aan vasthangt en de sensormat is wat groter(maar er is er dan ook maar 1). het alarm is nog nooit afgegaan en ik weet dat dergelijke toestellen niet waterdicht zijn maar een moeder met een geruster hart is ook belangrijk. dit was dan ook de grootste reden dat we deze hebben aangeschaft en ben er zo content mee!!! zou blijkbaar ook een prijs gewonnen hebben in 2006 in ndl.
zie maar een op de sit. nannycare.nl.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 mei 2007, 21:30

Hier ook een angelcare en ik zou ook niet meer zonder kunnen. Ben er echt tevreden van. Bij ons is het alarm nog nooit afgegaan, dochter is nu 6 maanden.

J.

Berichtdoor J. » 09 mei 2007, 21:34

@ BIEBIEP:

Ik heb mijn angelcare van de prémaman, hij koste daar 185¿
Ik had daar mijn lijst staan, maar ik denk dat die in dreambaby of in de fun wel ietsje goedkoper is als ik me niet vergis..

Groetjes J.

Elke

Berichtdoor Elke » 10 mei 2007, 08:19

Toch overwegend positieve reacties. Heb he hierin ook verschillende merken? Zo ja, welke zijn goed?

Ingeborg

Berichtdoor Ingeborg » 10 mei 2007, 08:35

Aan 9.52
Heb je dan de handleiding wel eens goed gelezen voor je hem hebt buitengesmeten? Toch ook gek, want bij ons werkt ie wel heel goed hoor. In ieder geval, vind ik dan nog stom dat je een babyfoon bent gaan kopen, want je kan de angelcare toch ook zonder de matjes gebruiken als gewone babyfoon?
Nu ja, ieder zijn eigen mening natuurlijk. We vinden hem super.

Aan Elke
Ik weet niet Angelcare is het merk. Wij hebben hem bij ons in de kinderwinkel 175 euro betaald (amai , dan is de premaman toch niet zo goedkoop als wordt gezegd hoor) HIerboven wordt nog gesproken van een ander goedkoper merk, maar dan is het zonder babyfoon en moet je toch nog een babyfoon kopen, dan is het ook duurder. Bovendien is ook het babyfoongedeelte van de Angelcare echt heel goed. Wat iemand hierboven verteld is absoluut waar. Bij ons was het zelfs zo met de mobile....

Gast

Berichtdoor Gast » 10 mei 2007, 08:38

aan hierboven. das wel waar van die babyfoon maar ik had ervoor al een goeie gekocht dus das dan niet nodig hé! en toestel koste toch ook nog 130 euro.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 mei 2007, 12:11

Ons zoontje slaapt op een 'slangenkussen' omdat hij anders te vaak moet overgeven, als ik de plaat onder de matras leg zou de angelcare dan nog werken? Ik leen een van een vriendin maar volgens mij is de afstand tussen plaat en baby dan wel erg groot.

Isje

Berichtdoor Isje » 10 mei 2007, 12:29

Ons kleintje slaapt ook op een verhoog~(zo n driehoekig kussen) omdat hij teveel melk anders overgeeft. Daardoor kregen we wel 2 keer vals alarm. Nu hebben we de sensormat onder het kussen gelegd en momenteel geen vals alarm meer gehad...

Lia

Berichtdoor Lia » 10 mei 2007, 12:30

Heel tevreden. Mijn dochtertje is bijna anderhalf jaar, maar toch ligt ze nog op de angel care. Geeft me een gerust gevoel.

geruste mama

Berichtdoor geruste mama » 10 mei 2007, 13:02

hier ook: niets dan lof over de Angelcare, is in 7 maanden tijd gelukkig nog nooit afgegaan.
En: mama en papa zijn veel geruster.
Een fantastische uitvinding.
Niet twijfelen!

Ingeborg@slangenkussen

Berichtdoor Ingeborg@slangenkussen » 10 mei 2007, 13:06

Je kan dat dan testen, hé. Je zet hem aan met je zoontje erop. Als het alarm afgaat, kan hij het niet registeren. Gaat het niet af, dan is er geen probleem, dan voelt hij het wel.

nel

Berichtdoor nel » 10 mei 2007, 13:45

waar kun de angelcare kopen ? en dat is dan ook een babyfoon in1 of wat ? en wat kost het? alvast bedankt

Gast

Berichtdoor Gast » 10 mei 2007, 13:51

Hey nal,

hier een foto van een angelcare.. De prijzen verschillen van winkel tot winkel denk ik hoor. Maar je kan toch tellen (nieuw) vanaf 170¿...

Attachment : l_AC301R.jpg

Terug naar “Je baby maand na maand”