Waar vind ik de goedkoopste echte pampers?

Prille bv mama

Waar vind ik de goedkoopste echte pampers?

Berichtdoor Prille bv mama » 28 mei 2007, 20:49

Hallo
Morgen ga ik voor het eerst pampers kopen en ik ben eens benieuwd in welke winkel ik deze het goedkoopst kan vinden?
Ik dacht bij Colruyt maar misschien weet er iemand waar ze nog goedkoper zijn?
De New Baby nr 1 Newborn heb ik nodig.

Gast

RE: Waar vind ik de goedkoopste echte pampers?

Berichtdoor Gast » 28 mei 2007, 20:56

in nederland!

lize

Berichtdoor lize » 28 mei 2007, 20:56

Misschien is het voor iedereen anders maar ik heb betere ervaringen met de pampers van het merk kruidvat en die van de Lidl dan die van de echte pampers. Bij de echte pampers moet ik heel vaak ook een nieuwe body aandoen want dan is alles tot op de rug gelopen, heel gedoe met schoonmaken en bij die van het kruidvat heb ik dit nooit voor. Deze zijn sowieso vééél goedkoper.
Maar als je ze toch wil hebben, volgens bij bij colruyt idd het goeikoopst

Gast

Berichtdoor Gast » 28 mei 2007, 20:58

ik heb eigenlijk geen idee, zou ook denken colruyt. wij zitten nu aan new baby nr 3 en daarvoor ga ik alleszins naar dreamland, omdat dat de enige winkel is waar ik ze in jumbo pack (dus ietsje goedkoper) vind. misschien hebben ze de nr 1 daar ook wel in jumbo pack.
maar het blijft belachelijk duur, die pampers. ik kocht ze eigenlijk altijd zonder nadenken, omdat +/- iedereen dat heeft, maar bij m'n oudste zoontje ben ik recent ook kruidvat luiers beginnen gebruiken en dat is even goed en veeeeeel goedkoper!
maar de new baby van pampers vind ik wel goed, dus die gebruik ik nu nog wel voor de jongste.

Ilse

Berichtdoor Ilse » 28 mei 2007, 21:03

Wij hebben hier nog echte pampers liggen, maar de buitenkant is van plastic. We hebben ze via via op de kop getikt tegen een prijsje, we hebben dat toen met beide handen aangenomen maar ik wist niet dat het met plastic was. Zowel mijn moeder als ik zijn allergisch aan plastic en na het proberen bleek dat onze dochter er ook niet tegen kan.
Het zijn pampers baby dry extra, nummer 3, en we hebben nog 9 ongeopende pakken, per pak zitten er 22 pampers in. We hebben ze 5 euro per pak betaald. Als er geïnteresseerden zijn mag je mij altijd mailen: carpeke@hotmail.com

Groetjes

snoopyke

Berichtdoor snoopyke » 28 mei 2007, 21:29

Ik gebruik al 9 maanden die van kruidvat goedkoop en super nog nooit overstroming gehad!!!

inge

Berichtdoor inge » 28 mei 2007, 21:35

in nederland bij de C1000, Albert heijn, etos, kruidvat. Als er promoties zijn betaal je bijvoorbeeld voor 3 pakken 25 euro, terwijl hier 2 pakken (1 doos) je 24 euro betaald.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 mei 2007, 21:52

idd in nederland als je in de buurt van de grens woont is dat zeker de moeite
in Belgie kost een pak ong. 12 euro 99 in Nederland 9 euro 99
Mijn man rookt en ook op een pakje sigaretten is het de moeite tot 0.80 cent goedkoper.
maar ja ik woon in Zandvliet dus is dat voor mij zeker de moeite he

Anja

Berichtdoor Anja » 28 mei 2007, 21:56

Wij kopen meestal in de colruyt. We combineren dan de bons van pampers met die van colruyt. Zo gaan we morgen weer 6euro korting hebben op 2 jumbo's. Wij volgen ook wel de promoties in auchan gezien we vlak bij de franse grens wonen. Ik gebruikte ook new baby zolang ik kon en zit inmiddels aan nr4 baby dry. Laat je zeker niet vangen door grote reclames in de folders, best is telkens te bekijken hoeveel 1 pamper kost want verpakkingen kunnen wel eens verschillen qua aantal.

Gast

Berichtdoor Gast » 28 mei 2007, 22:01

in nederland zijn ze tot 2euro per pak goedkoper!! Zeker als je ze per doos neemt.

Ik weet dat je er niet echt naar gevraagd hebt, maar het is zo dat ik ook héél tevreden ben over de pampers van Aldi. Ik heb trouwens via een vriendin die in de branche werkt gehoord, dat de vulling identiek is...
Daar betaal ik bijna 1O euro voor een pak. Ik geef ze mee naar de creche, gebruik ze thuis ook overdag. Voor de nachten gebruik ik nog wel de 'echte' pampers. (die ik dus in Ndl koop)

Sofie

Berichtdoor Sofie » 28 mei 2007, 22:35

Hoi, hier een overzicht vd pampers die ik al gebruikt heb.

pampers new baby: zeer goed, maar toen plasten ze nog niet veel
baby dry: trekt op niets, snel nat
active fit: zeer goed
lidl: zeer goed
aldi: gebruik ik voor de jongste s'nachts, zijn zeer goed
huggies Winnie The Pooh: zijn aangenaam om aan te doen, niet dik, zijn zeer goed maar af en toe toch wat pipi ernaast
kruidvat: zeer goed, maar zo dik

Deze heb ik al geprobeerd voor mijn zoontje
Voor mijn dochter waren ze allemaal nogal goed

Ze hebben nu pampers van het merk pampers in een oranje pak, en die zijn zeer goedkoop, en hetzelfde als baby dry

Groetjes

Daphne

Berichtdoor Daphne » 28 mei 2007, 22:43

Als je kort bij Nederland woont:

www.degoedkoopsteluiers.nl

Sophie

Berichtdoor Sophie » 28 mei 2007, 23:45

Als je per se de echte Pampers wil: Colruyt.
Maar als je een even goed maar veel goedkoper merk wil proberen: Kruidvat.

Laura

Berichtdoor Laura » 29 mei 2007, 09:26

Wij hebben gemerkt dat bij ons de pampers Newborn in Delhaize goedkoper zijn dan in Colruyt. Ik zal eens naar de rode telefoon moeten bellen...

jessy

Berichtdoor jessy » 29 mei 2007, 10:47

hoi in auchan roncq net over de grens van frankrijk .
Daar betaal je voor een doos pamers van het merk pampers 18.22 euro.soms heb je daar reclame in de luiers en dan is het drie dozen kopen verschillende maten of de zelfde waar je dan maar betaalt voor twee dozen.het is wel een eindje rijden maar ik heb het er voor over want in de colruyt staan de pampers tegen de 26 euro.
groetjkes

Sara

Berichtdoor Sara » 29 mei 2007, 11:03

In het Kruidvat in België kosten de pampers ¿14 per pak. Dezelfde pakken kosten in Nederland in het Kruidvat ¿10. Ik woon kort bij de grens, dus ik ga ze gewoon in Nederland halen.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 11:15

hoe komen jullie aan die kortingsbonnen voor pampers?

tip!

Berichtdoor tip! » 29 mei 2007, 11:18

Kijk voor de promoties en prijzen in NL op [url]www.watkostenluiers.nl[/url]

@11.15

Berichtdoor @11.15 » 29 mei 2007, 11:26

Je kan je laten registreren op de site van pampers www.pampers.be en dan krijg je er zo af en toe in de bus!

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 11:35

mijn ervaring is dat kruidvat maar 0,30euro goedkoper is dan de echte pampers in Colruyt
dus véééél goedkoper zou ik dat toch niet noemen hoor.
Bij Makro zijn pampers ook goedkoop.

Ik zou zeggen Colruyt of Makro

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 12:18

Ook erg goede pampers: MOLTEX ÖKO. Dit zijn milieuvriendelijke luiers, ongebleekt en zonder synthetische parfums. Ze zijn niet supergoedkoop, maar wel goedkoper dan gewone pampers. 9,69 euro voor 52 stuks (mini van 3kg tot 6kg).

Wij hadden zelf nooit verwacht dat ze zo goed zouden zijn, maar billetjes blijven veel droger. Ze zijn ook erg handig om te weten wanner je de pampers moet verversen, want er zit een soort watten in (weet niet hoe het anders te omschrijven) die opzwellen als ze nat worden. Bovenlaagje blijft dus droog, maar de pamper zwelt een beetje op.

Wij gebruikten aanvankelijk echte pampers en Moltex luiers afwisselend, maar onze dochter van 8 weken heeft een duidelijke voorkeur voor de Moltex luiers. Na één plasje begint ze te jammeren als ze een gewone pamper aanheeft. De Moltexluier moeten wij zelf vervangen, want anders zou ze hem 12h aanhouden (heeft ze al eens gedaan 's nachts). Nog geen rode billetjes gezien en we gebruiken geen crèmé!

Enige nadeel is dat je de Moltexluiers niet in een gewone supermarkt vindt, maar enkel in natuurwinkels. In de Bioshops zijn ze 't goedkoopst.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 13:06

Bij ons zijn de Newborn pampers het goedkoopst in het Kruidvat.
Je moet namelijk kijken naar de prijs per stuk, want het aantal pampers in Newborn verpakking van Colruyt en Kruidvat is verschillend.

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 13:11

happy baby van colruyt zijn zeer goed en veel goedkoper

Gast

Berichtdoor Gast » 29 mei 2007, 13:11

De goedkoopste "echte " pampers jumbopack vind ik in de "schlecker", soort drogisterij, weet niet of dat bij u in de buurt bestaat. +- 19 euro en in promotie zelfs 17 euro, in de delhaize zelfde pak 23 euro.

ik

Berichtdoor ik » 29 mei 2007, 13:17

hoi,

moltex ook te koop in de Bioplanet (van Colruyt).
Er zijn maar twee winkels (Gent en ?) maar je kan ze ook bestellen via www.colruyt.be en laten toekomen in je eigen Colruytwinkel.
Ik heb dit nu voor het eerst gedaan en mag er donderdag om! Ben benieuwd.
Het is altijd goed om je steentje bij te dragen aan een beter milieu hé!

Terug naar “Je baby maand na maand”