ANYWAY doors

kippetje

ANYWAY doors

Berichtdoor kippetje » 16 sep 2007, 19:08

Wie heeft ze? Content van? Graag wat prijzen en fotootjes.
Dank je

Gast

RE: ANYWAY doors

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 19:21

pipi doen

Gast

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 20:02

wij hebben ze, heel tevreden van , is het tweede huis dat we zetten waar we in nemen,puur voor onze gemoedsrust ook bij andere leverancier gaan kijken, om dan te zien dat Anyway toch echt iets apart is.
prijs: duur, ge zit rap aan meer dan 1000 euro per deur, zeker als je mooie plafondhoge deuren hebt.

foto van een gang bij ons, toen nog onafgewerkt, hier ook al als een fabriekgang verketterd:-)

Attachment : huis oktoberbijnagedaan 013.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 20:03

nog bijzeggen dat we in totaal 11 binnendeuren hebben en 1 heel lange glazen schuifwand.
Elke afspraak perfect nagekomen, ze gaven goeie tips vooraf, waardoor we zelfs nu een deur minder hebben, dus tegen hun eigen winkel:-)

Gast

Berichtdoor Gast » 16 sep 2007, 21:50

ze zijn duur

bij andere firma's heb je dezelfde kwaliteit tegen een betere prijs

maar bij anyway betaal je ook een deel van de naam en de showroom

Gast

Berichtdoor Gast » 17 sep 2007, 04:03

ik heb nog nergens deuren gezien die En even mooi En even goed zijn, eigenlijk hoor? het zijn gewoon specialde deuren, en tis aan jou of je de prijs ervoor wilt betalen of niet?

OOk het anywaysysteem vind ik echt geweldig, nooit slaande deuren!

Kaat

Berichtdoor Kaat » 17 sep 2007, 09:26

Wij hebben 3 deuren van Anyway. Het zijn inderdaad heel mooie deuren, wat ik geweldig vind dat er geen kindervingertjes tussen de scharnieren kunnen komen. MAAR: de kwaliteit vind ik pover. Bij de toiletdeur is het rubber beschadigd (grote scheur) door het vele sluiten van de deur. Een andere deur waait steeds open als er een raam open staat in huis. En deur 3 krijg ik amper open omdat ze net iets te breed opgemeten is volgens mij. Deur 3 is een klapdeur tussen slaapkamer en badkamer. Mijn oudste zoontjes krijgen ze nu eindelijk zelf open, maar de jongste lukt het nog steeds niet, ook al gooit hij er zijn hele gewicht tegen.
Het grootste nadeel vind ik toch dat de deuren openwaaien als er luchtcirculatie is in huis.

Els

Berichtdoor Els » 17 sep 2007, 12:44

Wij hebben al onze binnendeuren van AnyWay. Je moet inderdaad op een 1000 euro / deur rekenen. Supertevreden over!!
Hebben boven een paar donkerbruine (bijna zwarte) deuren & geen vingertjes op te bespeuren!!
Ook supertevreden over hun glazen deuren.
Offerte is héél overzichtelijk en correct.
Kortom, z'n geld méér dan waard (volgens ons dan hé!!)

Kippetje

Berichtdoor Kippetje » 17 sep 2007, 13:01

aan 16/09 21H50
Welke firma heeft dan "even mooie" deuren tegen een betere prijs?

aan iedereen :
nog bevindingen???

Gast

Berichtdoor Gast » 17 sep 2007, 15:17

Kaat

als jouw deuren openwaaien bij circulatie van lucht, dan si dat je eigen schuld, je had namelijk al lang de mannen es moeten terugkomen om je deuren te verregelen!! Zowel openwaaien, als bijna niet open krijgen, ligt enkel en alleen aan de afstelling!! Dat hebben ze in 2 seconden tijd verholpen, gratis en voor niks.
Als jij zo dom bent niet te bellen;..

toen onze deuren pas stonden woonden we hier nog niet, en na een week of 2 er wel te wonen hebben we gebeld, en zijn ze een paar deuren komen herregelen, zodat ze nu perefct sluiten, niet te moeilijk, niet te makkelijk.
bellen dus!!

Els

Berichtdoor Els » 17 sep 2007, 15:55

Kaat,

Wij hadden dit ook met 1 deur: die waaide ook constant open. Mijn man heeft die dan zelf geregeld & werkt nu perfect.
Je kan die dus ook zelf afregelen, en mijn man is nu niet echt de meest handigste...

Gast

Berichtdoor Gast » 17 sep 2007, 16:25

brems in halen heeft ook zeer goede kwaliteitsdeuren
zelfde principe als anyway
zeer tevreden van!

Kaat @ 15:17

Berichtdoor Kaat @ 15:17 » 17 sep 2007, 20:59

Nu moet je mij toch eens uitleggen waarom je zo'n toon aanslaat tegen mij?
Ik heb eigenlijk totaal geen zin om hier op te reageren, maar kom. Men vraagt immers om ervaringen te delen. Ik heb wel degelijk gebeld, en er is een man geweest om wat te sleutelen aan de deuren. Resultaat: niets veranderd. Tja, als je een deur koopt van 1000 euro, mogen je verwachtingen ook hoger zijn. Dus ik ben niet tevreden.

En voor de rest, ik word dus echt ziek van reacties zoals die van 15:17. Als ik nu zou reageren op Diversen, dan kan je van die reacties krijgen. Maar hier gewoon je mening geven over een deur, en dan 'dom' genoemd worden,... Het zal een voorbeeld zijn hoe verzuurd onze maatschappij is zeker.

A.

Berichtdoor A. » 17 sep 2007, 21:03

Hey kaat,

Trek het je niet aan. Reactie is waarschijnlijk van iemand die keihard gespaard heeft voor en zijn laatste frank heeft uitgegeven aan zijn Anaway deuren. Die deuren (waarvoor hij dagelijks een boke minder eet) zijn nu de grote trots van zijn bestaan. Oh wee als iemand daar iets negatiefs over durft te schrijven. :-)

Ik zou zeggen: anayway... ;-)

Pedro @ Kaat

Berichtdoor Pedro @ Kaat » 18 sep 2007, 06:07

Indien het niet is opgelost na interventie van iemand van Anyway, dan moet je gewoon opnieuw bellen en komen ze terug tot alles perfect geregeld is.
Zo is het bij mij toch gegaan, ze zijn 2 keer teruggekomen omdat 1 van de deuren nadat ze waren gekomen nog niet naar mijn zin functioneerde.
Een week later stonden ze er terug en probleem was dan wel opgelost.
Ik vind het nogal logisch dat als je 1000 Euro aan een deur betaalt ze naar behoren wordt geinstalleerd en ook zo functioneert. Bij mij moet een deur van 250 Euro ook perfect werken ...

Ik heb 2 schuifdeuren en 2 gewone deuren van Anyway en ik ben daar heel tevreden over. Ik heb ook andere deuren en daar ben ik ook tevreden over, maar toch vind ik de Anyway deuren makkelijker in gebruik.

De deuren van Brems zijn bij mijn weten helemaal niet goedkoper, zeker niet degene die op 'hetzelfde principe' werken als de deuren van Anyway. Trouwens, helemaal hetzelfde werken ze zeker niet want Anyway heeft op zijn oplossing een patent.
Een ander voordeel van de Anyway deuren is, dat als je de inrichting van je kamer veranderd en de draairichting van de deur moet worden aangepast, deze gewoon kan worden omgedraaid, zonder breekwerk. Je kan namelijk de deur uitnemen, scharnieren aan de andere kant zetten en de deur terughangen. Het gebeurt echter niet alle dagen en is geen doorslaggevend argument om ze al dan niet te kopen.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 09:58

Bij mijn vorige werkgever hebben ze anyway deuren laten plaatsen, eerste jaar geen problemen, tweede jaar begon die zijrand los te komen. De eerste keer hebben we gebeld en ze kwamen direct langs, die band werd er gewoon weer op gelijmd. Na 6 maanden hetzelfde probleem.

Nu moet ik wel zeggen dat die deuren enorm veel gebruikt werden, gingen soms 30 x per uur open.

Weerom kwamen ze redelijk snel, en weeral lijmen, na een paar weken weer hetzelfde probleem, toen hebben we geëist om nieuwe banden te plaatsen en niet zomaar te lijmen.

Wel toen begonnen de problemen, het was niet in voorraad, we pasten niet in de planning .... ze waren zeker en vast niet zo vriendelijk meer als toen ze mochten verkopen.

Dus ik heb zo'n beetje gemengde gevoelens bij Anyway, voor gewoon gebruik is het systeem best ok, maar voor professioneel gebruik heb ik toch mijn bedenkingen ... alhoewel ze het toch enorm gepromoot hebben.
Ook bij hun dienst na verkoop heb ik mijn bedenkingen, blijkbaar is de bedrijfspolitiek, 2x langsgaan bij de klant is het maximum en daarna zoveel mogelijk afschepen .... pfffff.

En ja als je meer dan 1000 euro voor een deur betaald hebt (die dan ook nog niet enorm mooi is - maar dat is dan wel persoonlijke smaak en daarover valt niet te twisten) dan mag je toch wel wat meer verwachten .... zeker van de dienst na verkoop.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 18:57

wij eten geen boke minder om Anyway deuren te hebben hoor, toch niet. Maar komen commentaar geven op uw deuren die zo slecht werken, terwijl dat gewoon aan jezelf ligt, dat is dom ja

Wij zijn ook bij Brems gaan kijken toen, en a) de deuren die we dan zouden genomen hebben waren niet goedkoper en b) het is echt niet te vergelijken van uitzicht, vinden wij.

En 2 x langsgaan bij een klant: in ons vorige huis hadden wij ook anywaydeuren, die er meer dan 10 jaar stonden, en ook daar zijn ze gratis en voor niks, bij de eerste telefoon, naar komen kijken, en dat 2 keer op 6 maanden tijd, na 10 jaar dus.
Toen waren er nog geen plannen voor ander huis, en dus nog geen nieuwe bestelling ofzo bij Anyway.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 19:50

Nu effe serieus, ik zou ook eens willen gaan kijken bij Brems, maar zijn die echt zo duur als Anyway doors? Want dan blijf ik er liever weg , hoor!

Ter verduidelijking , het zijn gewone standaarddeuren die ik zou willen , zonder speciaal systeem voor open te doen of zo. Zou ik dan voor 400 euro een deur hebben bij Brems??

Gast

Berichtdoor Gast » 18 sep 2007, 20:02

als je gewone deuren wilt, dus met zichtbare scharnieren, dan is het natuurlijk niet de anyway prijs. Maar als je probeert een gelijkaardige deur als anyway te" maken" , scharnierloos, chambrantloos enz enz, dan is het even duur, en minder goed, en minder mooi.

raoul_dirckx

Re: ANYWAY doors

Berichtdoor raoul_dirckx » 29 apr 2020, 12:20

We zijn een bouwonderneming die in het betere segment , zelfs standaard Anyway deuren in het lastenboek zet. We hebben er tot op heden , en we werken al 20 jaar met deze deuren, NOOIT problemen mee ondervonden. Brems deuren zijn even duur en vaak zelfs duurder. Tot nader order hebben we als professioneel nog geen betere deuren gevonden en wees gerust , wij houden de markt goed in het oog.

Terug naar “Naar huis met de baby”