erfelijkheidsonderzoek

Gast

erfelijkheidsonderzoek

Berichtdoor Gast » 13 jan 2008, 14:25

Ons zoontje is totaal onverwacht te vroeg geboren en heeft al heel wat moeten doorstaan. Nu, een jaar na datum, lijkt alles toch min of meer mee te vallen en is de onzekere toekomst toch wat weggeëbd. We beginnen nu zelfs misschien aan een tweede ooit te denken.

Nu hebben we vorige keer bij de follow-up gevraagd wat we zouden moeten doen omdat men alles wat er is gebeurd als 'toeval' en 'pech' beschouwd. We hebben nu toch doorgekregen dat we een onderzoek moeten doen naar erfelijkheid om dat (moest er toch wat loos zijn) toch zeker uit te sluiten.

Weet iemand hoe lang dit onderzoek in beslag neemt en wat dit exact betekent. Tis maar dat als we zeggen, ja we zijn klaar voor een tweede, dat we dan niet nog zo lang moeten wachten omdat het onderzoek nog gedaan moet worden of lang duurt.

Kan iemand ons helpen?

Sam

RE: erfelijkheidsonderzoek

Berichtdoor Sam » 13 jan 2008, 20:39

Meid, ik denk dat dit een vraag is die je beter aan je gynaecoloog stelt hoor. Hij zal je hier een beter antwoord op kunnen geven.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 12:48

Ik ga die vraag idd in korte tijd stellen aan de gyne. Maar ik was al eens benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft...

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 13:14

Idd, een gyn kan je daar beter antwoord op geven. Ik weet niet of dit je wat vooruit helpt, maar voor ivf hebben we ook erfelijkheidsonderzoek moeten laten doen alvorens van start te gaan en dat resultaat was na ongeveer 8weken bij de gyn.

Terug naar “De geboorte”