wonderlijk 2008!

anneke&flore

wonderlijk 2008!

Berichtdoor anneke&flore » 20 dec 2007, 10:39

aan iedereen een fantastisch en gezond 2008 gewenst!
Geniet in deze speciale tijd van jullie 'speciale' kindjes!
anneke en flore

Attachment : 2008.JPG

Gast

RE: wonderlijk 2008!

Berichtdoor Gast » 20 dec 2007, 18:40

anneke en flore, dank je wel voor de mooie wensen! Net als elkeen wensen we ook jullie een mooie en gelukkige 2008!

Elke

Berichtdoor Elke » 21 dec 2007, 06:57

Hey Anneke,

Flore lijkt sprekend op jou! Blij ze zo te zien evolueren!

Kom je niet meer op msn?

Hoe gaat het verder nog met jou? Lukt het een beetje?

Groetjes
Elke (mama van niels,yorben en thijs)

Gast

Berichtdoor Gast » 21 dec 2007, 18:56

hé elke,
leuk je nog es te lezen. Aan msm kom ik idd niet meer toe? Hoe gaat het met jullie?
De meningen over op wie Flore lijkt zijn nogal verdeeld. Ma ze heeft wel mijn ogen vind ik. Ach, ik vind ze gewoon prachtig hoe ze is ;)

Elke

Berichtdoor Elke » 22 dec 2007, 19:01

Hey Ann,

Goh,omdat ik je al van vroeger ken en je ventje ook wel al heb gezien blijf ik toch van mening dat Flore helemaal mama is hoor!

Hier is alles druk hé.

In de week heb ik mijn handen meer dan vol met de opvangkindjes en rond 16u komen de 2 oudsten van school. Thijsje is een deugniet hoor. hij is nu 15 maanden en wil alles doen wat grote broer doet. Hij en de oudste zijn 2 handen op 1 buik hé. Ik ben dan niet meer van tel. Ik kan wel enorm genieten van die taferelen. Momenteel zijn Bumba en Plop zijn favorieten en als hij het clipje van de Regendans ziet,tjongtjonge,dat kent hij al helemaal vanbuiten.

Praten doet hij nog niet maar zijn broers waren daar ook vrij laat mee. En tandjes laten ook op zich wachten,hij heeft er amper 6!!! 2 konijnetandjes vanonder en 4 vanboven,als hij lacht is dat een koddig zicht zelle.

Ik zal es een foto toevoegen van mijn 3 musketiers!

Aan iedereen hier op dit forum:Prettige feestdagen en veel sterkte!

Attachment : IMG_1811.jpg

anja

Berichtdoor anja » 28 dec 2007, 06:08

aan Elke,
sorry dat ik er even tussenkom, maar ik zag de foto in bijlage van jouw kindjes (prachtige kinderen trouwens) en ik merkte dat je een toffe speelmat op de grond liggen hebt. Mag ik vragen waar je zo'n mat kan kopen? Ikzelf heb van die puzzelstukken maar mijn kindjes doen niks anders dan die stukken uit elkaar trekken en dan zitten ze nog op de koude vloer.

Groetjes,
Anja

Elke

Berichtdoor Elke » 29 dec 2007, 12:53

@anja:

Ik ben zelfstandig onthaalmoeke en om "hygiënische reden" heb ik me een mat aangeschaft bij Wesco. De puzzelstukken gaan idd niet lang mee en kan je niet zo "properkes" houden.

Deze mat is 1.5m op 2m groot en kost ongeveer 100 euro...

In het weekend gaat het opvangspeelgoed de berging in en dan spelen onze oudste er op (met auto's,gezelschapspel,lezen,...)

Ja kan als particulier zo een catalogus aanvragen en erin bestellen. Ik weet niet of je via hun site kan bestellen. Ik heb het via mail gedaan. Je moet wel betalen voor ze leveren. 10 dagen na betaling heb je de gevraagde spullen.

Ik heb ze nu bijna 1 jaar en ze zijn onverslijtbaar hoor. Ga me in de toekomt nog eentje bestellen zodat ik mijn allerkleinste van de grote kan scheiden...

PS:bedankt voor het complimentje op mijn jongens!

Terug naar “De geboorte”