Hallo allemaal !!!

Cath

RE: Hallo allemaal !!!

Berichtdoor Cath » 05 mei 2007, 07:50

Annabel,

Hoe gaat het nu met jullie?? Ik ben al heel vaak komen kijken, maar nog steeds geen nieuws.

Vriendin van Annabel,

Kan jij anders nog even een updat geven.
Ik hoop dat alles nu goe dvoor hen gaat en de grijze wolken weggetrokken zijn....

Groetjes
Cathérine

Annabel

Berichtdoor Annabel » 06 mei 2007, 18:53

Lang geduurd, maar inderdaad: heb zoals mijn vriendin het heeft geschreven een tijdje in het ziekenhuis gelegen (weeral).

Voor degenen onder jullie die zo dwaas en dom willen reageren: sorry, ik heb inderdaad niet veel tijd meer. Weet niet of jullie ervaring hebben met reflux maar zulke kindjes kan je het best rechtop houden dus ik loop constant met Lenn in mijn armen rond om zijn darmen en maag te sparen.
Mijn kind gaat even voor alles, deze site (sorry) is even bijzaak geworden.

En ik plaats hier geen foto's op: wil graag mijn privé gescheiden houden voor domme mensen zoals hierboven. Daar doe ik niet aan mee.

Geloof allemaal wat jullie geloven willen, maar mijn verhaal is niet verzonnen.

Als het zo verder gaat met de domme reacties zie ik het nut niet meer in om hier nog reacties op te plaatsen.

Catherine, indien je een mailadres hebt mag je me dit steeds geven dan kan ik jouw nog wel laten weten hoe het verloopt. Je toont tenminste oprecht interesse en begrijpt me.

Annabel

Berichtdoor Annabel » 06 mei 2007, 18:55

Ah en PS: mijn computer staat niet meteen bij de hand dus kan ook niet komen checken wanneer ik eventjes tijd heb, daarom dat het soms zo lang duurt.

Gast

Berichtdoor Gast » 11 mei 2007, 22:35

Hoi Annabel,

Ik was lang niet komen lezen aangezien ik het momenteel op het werk druk heb.
Blij nog eens wat te lezen van je. Wat jammer dat Lenn reflux heeft. Mijn dochtertje heeft daar gelukkig geen last van gehad, maar in onze vriendenkring zijn er ook kindjes die daar van af gezien hebben. Dit is idd niet makkelijk.
Ik wil je gerust een e-mailadres geven, maar zet dat hier ook niet graag open en bloot te koop.
Ik ga eens proberen een dezer dagen een alias bij aan te maken in mijn mailbox en dan kunnen we zonder domme opmerkingen af en toe wel een mailen om te zien hoe alles verloopt.

Liefs Cath

Annabel

Berichtdoor Annabel » 14 mei 2007, 12:01

Hoi Catherine,

Dat is een goed idee, want ik ben niet zo'n computergenie om zo een 'alias' bij te maken...
Kom alleen nog af en toe kijken om jouw te horen want het interesseert me hier totaal niet meer voor de rest.

Ik hoor je nog wel.
Groetjes!

K

Berichtdoor K » 17 mei 2007, 03:09

Hallo Annabel,

Ik heb het ganse verhaal nu pas gelezen en ook van mij een dikke proficiat. Je mag echt trots zijn op jezelf. Toen ik het ganse verhaal las heb ik echt bewondering voor jullie. Zoiets verwerk je niet op 1, 2, 3.

Ik hoop dat alles ondertussen al een beetje beter gaat maar ik denk dat dat echt wel zijn tijd nodig heeft hé?
Jullie kijken waarschijnlijk uit naar de tijd dat je met vast voedel kan beginnen?

Trek je maar niets aan van alle domme reacties van hierboven. Ik denk niet dat mensen beseffen hoe lang het kan duren vooraleer je kan aanvaarden dat je zwangerschap niet is verlopen zoals je gehoopt/gepland had.
Ik ben er na drie jaar nog niet echt in geslaagd. Je vergeet maar de pijn blijft toch nog hoor....

Heel veel sterkte en van mij een oprechte proficiat.

Groetjes,
K

Gast

Berichtdoor Gast » 21 mei 2007, 22:10

Annabel,

Hoop dat alles goed gaat met jou en Lenn. Kunnen jullie nu een beetje genieten van het kleine wondertje?
Het is me gelukt een alias aan te maken, dus als je ergens tijd vindt en even wil babbelen, dan stuur je maar een mailtje.
Als je het liever niet wil, dan zal ik dat ook respecteren. Ik laat de keuze bij jou.
Vele groetjes
Catherine (zappycatherine@skynet.be)

Ka

Berichtdoor Ka » 27 mei 2007, 20:44

Hoe gaat het nu met jullie?
Ik hoop dat alles OK is. Lang geleden dat je nog eens langsgekomen bent.

Groeten Ka

Annabel

Berichtdoor Annabel » 30 mei 2007, 15:22

Hoi Catherine,

Het lukt me niet je te mailen... (of heb je mijn mail wel ontvangen want het is nogal onduidelijk)

Groetjes hoor !

PS: Voor de oprecht geïnteresseerden:
het lijkt iets te beteren met Lenn, maar we kunnen hem nog steeds niet vaak plat leggen. Hij zit nu heel vaak in de draagzak (wat een fantastische uitvinding!!!)

Gast

Berichtdoor Gast » 30 mei 2007, 19:13

Annabel,

Fijn van je te horen. Blijkbaar is je mailtje niet toegekomen.
Heb alles nog eens nagekeken en als je ergens tijd hebt, probeer dan nog maar eens. Misschien een kleine storing hè dat kan gebeuren.

Cath

Annabel @ Joy

Berichtdoor Annabel @ Joy » 01 jun 2007, 13:51

... zal nog ff proberen...

Gast

Berichtdoor Gast » 20 nov 2007, 23:04

up

Terug naar “De geboorte”