Hallo allemaal !!!

Gast

RE: Hallo allemaal !!!

Berichtdoor Gast » 10 apr 2007, 22:57

Schandalig dat je niets van je laat horen anabella.
Je hebt hier zoveel steun gehad en alles draaide alleen maar rond jou.

vriendin van Annabel

Berichtdoor vriendin van Annabel » 11 apr 2007, 13:21

Dag meiden,

Spijtige reactie die ik hierboven lees, echt waar....
Ik versta volledig dat jullie eigenlijk in spanning op een verslagje van Annabel zitten te wachten, maar er is wel een reden waarom ze nog niets heeft kunnen laten weten...
De eerste dagen deed haar zoontje Lenn het geweldig, maar er zijn complicaties opgetreden, na constante huilbuien en veel testen, hebben ze gezien dat hij dorstkoorts had. Hij was blijkbaar aan het uitdrogen, hierdoor moest hij onmiddellijk de couveuse in! Dit was totaal onverwacht, en Annabel en haar vriend waren hier helemaal niet op voorbereid. Na een verblijf van een paar dagen op de neonatale dienst mocht hij uiteindelijk toch mee naar huis. Eens thuis gekomen deed en doet hij het nu geweldig. Maar nog konden zij niet van hun prille geluk genieten, want nu was er blijkbaar iets mis met Annabel zelf.... zij had constante diarree en braakte veel. De dokter taste volledig in het duister, maar aangezien zijzelf nu aan het uitdrogen was diende zij opnieuw opgenomen te worden in het ziekenhuis.... ZONDER BABY! Ik weet niet of jullie het je kunnen voorstellen, maar 7 dagen na de geboorte van je kindje, zelf in het ziekenhuis belanden, zonder babietje, das wel zwaar om te verwerken... vooral als je dan nog niet weet wat je zelf juist mankeert.
Na veel testen bleek zij een virus te hebben en ook zouttekort en erger nog kalium tekort,wat zeer slecht is voor het hart. Na 3 dagen ziekenhuis mocht ze huiswaarts keren maar enkel en alleen omdat ze net mama geworden was want eigenlijk had zij nog langer moeten blijven. Annabel is dus net van deze week terug aan het bekomen, dus aub geef haar nog even tijd om hier te reageren, ze zal ZEKER EN VAST een verslagje uitbrengen als ze de komende dagen even de tijd vindt.
Groetjes aan iedereen!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 apr 2007, 18:39

Hoi vriendin van Annabel,

Dank je wel dat je even verslag kwam uitbrengen.
Ik vind de reactie van hierboven ook ongepast.
Ik vind het ook niet meer dan normaal dat iemand die pas mama geworden is, geen uren aan haar computer zit om verlsag komen uit te brengen. Zeker niet de eerste weken.
Temeer als je dan hoort dat ze problemen gehad heeft.
Wens haar in alle geval veel sterkte en ik hoop voor haar dat alles in orde komt.
Dat ze haar tijd maar neemt om hier eens verslag te komen uitbrengen. Ik kom regelmatig eens kijken en zie wel wanneer ze er een geraakt is.

Doe ze de groetjes
Cathérine

Annabel

Berichtdoor Annabel » 12 apr 2007, 15:16

Hoi,

En sorry allemaal! Maar ik ben inderdaad, zoals mijn vriendin zegt, uitgeput en nog heel zwakjes.

Vertrek nu naar de kinderarts want Lenneke heeft nu ook al 2 dagen last van krampen.

Laat zéker één van de dagen nog iets horen hoor.

Annabel

Gast

Berichtdoor Gast » 12 apr 2007, 18:56

Ik vind het ook wel spijtig dat we niets meer van je horen.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 apr 2007, 19:16

Sorry van mijn bericht hierboven. Ik was nog aan het lezen op de eerste pagina. Ik hoop dat alles beter met jou en de baby gaat en dan zullen we wel de rest van het verhaal lezen. Sterkte!

Gast

Berichtdoor Gast » 12 apr 2007, 20:40

annabel en vriendin zijn dezelfde
weer hetzelfde verhaaltje waar iedereen met zijn ogen open intrapt

Gast

Berichtdoor Gast » 12 apr 2007, 21:02

Wat is nu dat weer voor een reactie hierboven???? Waarom zou ze onder twee namen komen schrijven. Zie het nut er niet van in op dit forum.

Fijn dat we iets van je gehoord hebben Annabel. Ik hoop ook dat het snel beter gaat met jullie.

Catherine

Gast

Berichtdoor Gast » 12 apr 2007, 21:34

Wat voor iemand ben je eigenlijk ?
Waarschijnlijk iemand zonder kinderen want anders had je er wel begrip voor dat je als moeder niet dagelijks op de pc zit.
Doe iedereen een plezier en blijf gewoon weg van dit forum.

Gast

Berichtdoor Gast » 12 apr 2007, 21:40

Ik denk ook wel dat er hier veel gefaked wordt hoor!
Je kan het misschien moeilijk hebben maar precies of je bent té zwak om 5 minuten die pc aan te zetten en vlug een verslagje te schrijven aan iedereen die hier al maanden meeleeft en moed inspreekt!!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 13 apr 2007, 09:08

Seg mensen aub, stop toch eens met die ziekmakerij.
Ik denk idd ook dat jullie nog geen moeder zijn of misschien al grotere kinderen hebben en vergeten zijn hoe de eerste weken thuis zijn.
Ik had toen ook geen tijd om achter mijn pc te zitten hoor.
Als je dan nog ziet dat zij en het kindje in de tussentijd problemen gehad hebben, dan begrijp ik nog eens te meer dat haar hoofd er niet op staat om ons op de hoogte te houden hoor.
Toon eens een beetje begrip voor andere mensen en als dat niet lukt, blijf hier dan weg.

C

Li

Berichtdoor Li » 13 apr 2007, 12:09

Hoi annabel,
hopelijk gaat het al een beetje beter...
ben ook even niet meer komen lezen...
Eerst en vooral proficiat dat je zo lang hebt volgehouden. Zo lang thuis plat liggen met angst om je baby te verliezen wordt ZWAAR onderschat. Ik maak het nu ook voor de 2e keer mee en hoewel ik een superoptimist ben heb ik het supermoeilijk.

En als je dan uiteindelijk bevalt denk je dat je zo je bed uitstapt en EINDELIJK zoals een normale mama van haar pasgeborene kan genieten en dan...
ben je een wrak van het lange platliggen, je kindje is niet zo sterk of ziek of je bent zelf ziek.
Ik duim echt voor jou dat je je snel terug ok voelt en dat je echt kan beginnen genieten van je zoontje.

Ik ben nu 33w2d en hoop ook die kaap van 36w te halen, daar kijk ik echt naar uit. Ik ben nu 14w aan het rusten en het komt echt mijn strot uit. Vanaf 36w probeer ik wel terug te bewegen, zo herwin ik hopelijk dat klein beetje conditie om een baby aan te kunnen.

succes en hopelijk tot gauw!

Gast

Berichtdoor Gast » 17 apr 2007, 20:47

Annabel laat nog eens iets weten of heb je geen zoon

Gast

Berichtdoor Gast » 17 apr 2007, 21:12

geloven jullie dit spelletje nu nog altijd????

Gast

Berichtdoor Gast » 17 apr 2007, 23:09

Over welk spelletje hebben jullie het eigenlijk??????????? :?

Gast

Berichtdoor Gast » 19 apr 2007, 00:12

Hallo Annabel,
Toon een paar foto's van jou met je baby en iedereen gelooft je.

Gast

Berichtdoor Gast » 20 apr 2007, 22:44

:X

Gast

Berichtdoor Gast » 21 apr 2007, 22:30

Ik begrijp echt niet waarom men hier zo negatief komt doen?!!
Ik hoop dat alles goed gaat met Annabel en de baby.
Ik kom regelmatig eens kijken of Annabel al wat ruimte gevonden heeft om iets te komen schrijven, maar merk dat het telkens met andere berichten geupt wordt.
Ik heb geduld en begrijp wel dat Annabel niet de tijd heeft om achter haar computer te zitten.

Groetjes
Cath

Gast

Berichtdoor Gast » 22 apr 2007, 21:44

Wat ben jij toch naïef:hoho

Gast

Berichtdoor Gast » 22 apr 2007, 22:48

Waarom? Leg me dat dan eens uit!

vriendin van Annabel

Berichtdoor vriendin van Annabel » 23 apr 2007, 09:53

Hallo allemaal,

Mensen lief wat ik hier allemaal lees! Voor de mensen die denken dat ik en Annabel dezelfde persoon zijn, wil ik toch even zeggen dat dat niet zo is. Ieder zijn gedacht, maar als je niks beter te doen hebt dan zo een absurde commentaar te geven, vind ik dat zeer zielig van jullie, dat jullie daar tijd voor hebben! Ik als mama van 2 meisjes heb voor zo een zaken absoluut geen tijd, maar wil gewoon de mensen die Annabel zo gesteund hebben de voorbije maanden op de hoogte houden van haar toestand.
Dus aan allen die het nog wel interesseert : Annabel ligt OPNIEUW mét Lenn in het ziekenhuis! Na haar consultatie bij de kinderarts vorige week moest hij onmiddellijk opgenomen worden op de kinderafdeling. Zij zoeken volop uit wat hij nu mankeert, maar ze denken ofwel een knoop in zijn darmpjes, ofwel een extreme vorm van verborgen reflux gepaard gaande met constipatie waardoor Lenn echt verkrampt van de pijn. Annabel en haar vriend hebben dus nog niet echt kunnen genieten van hun prille gezinsgeluk, en dit weegt nu heel zwaar op haar emotionele toestand, zeker omdat ze weer in onzekerheid leven over de gezondheidstoestand van hun zoontje dat net 1 maand oud is.
Wetende dat Annabel jaren naar een kindje verlangt heeft, eens zwanger een slechte zwangerschap had, dan vroeggeboorte, dan couveuse, dan zijzelf in ziekenhuis en nu Lenn weer, hoop ik toch dat jullie verstaan waarom jullie zo weinig van haar horen. Zij vroeg mij dan ook of ik jullie tenminste op de hoogte wilde brengen, want volgens mij lukt het haar ook deze week niet om jullie te mailen.
Aan allen die haar wel oprecht steunen, groetjes, en please laat die slechte commentaar achterwege,daar zijn andere forums voor.

E., vriendin van Annabel

Gast

Berichtdoor Gast » 23 apr 2007, 20:47

Dank je E. voor je verslagje.
Wens Annabel en haar vriend veel sterkte en hopelijk kunnen ze snel genieten van hun zoontje.

groetjes Cath

Kristien

Berichtdoor Kristien » 24 apr 2007, 10:34

Ik wens Annabel ook heel veel sterkte, ik heb zelf ook moeten platliggen en weet hoe zwaar het is. Ik heb veel aan je gedacht tijdens je zwangerschap en ik vind het geweldig dat je het tot 37 weken hebt kunnen rekken!
Ik hoop dat het vanaf nu allemaal beter zal gaan, je hebt ondertussen wel genoeg miserie gehad.
Heel veel groetjes,
Kristien

Gast

Berichtdoor Gast » 30 apr 2007, 17:49

Hoe gaat het nu met je Annabel en met je kleine baby??

Groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 01 mei 2007, 18:48

:?

Terug naar “De geboorte”