Hallo allemaal !!!

Annabel

RE: Hallo allemaal !!!

Berichtdoor Annabel » 03 mar 2007, 20:28

Hoi hoi!

Neen, nog niet bevallen... Doordat ik zo vaak op het internet surf waren we over onze limiet en ik had blijkbaar iets fout gedaan waardoor we pas vanaf vandaag terug normaal kunnen internetten. Mijn (lieve) broer, waarvan ik de laptop mocht lenen, had hem deze week terug nodig dus kon ook niet online zijn. Spijtig want de dagen duurden weer lang.

Ik ben woensdag naar de gyn. geweest en mijn hals is van 2,2 naar 1,6 gegaan. Nog geen opening maar wel al heel dun. Kindje woog woensdag al 2800g-2900g, dus heel goed. We hebben op 14 maart nog een afspraak maar hij zei dat ik die datum waarschijnlijk niet meer haal.

Aftellen maar!!

PS: ga mijn best doen nog eens te komen kijken in de loop van de week hoor!

Gast

Berichtdoor Gast » 03 mar 2007, 21:49

Annabel,

Dat ziet er dan toch relatief goed uit hè.
Ik duim dat je het zo lang mogelijk volhoudt!!!
Hou je goed en vraag eventueel toch aan je partner ons iets te laten weten als het zover is. ;)

Liefs Cathérine

Annabel

Berichtdoor Annabel » 06 mar 2007, 11:57

Ben er nog altijd hoor..

We zijn nu 35wkn en een half. Zijn volop aan het wachten, ook al lijkt het voor de rest misschien te snel. Dokter zei dat het voor binnen de 2 weken ging zijn, dus bereiden we ons voor.
Mijn vriend zou al willen dat het kindje komt, maar ik blijf trouw mijn pilletjes nemen tot het volgende gynaecoloogbezoek. (volgende week woensdag)

Gast

Berichtdoor Gast » 06 mar 2007, 13:42

Goed zo Annabel...
Als je dat weekje nog kan uitdoen!!
Ben benieuwd!

Ik ga blij zijn als ik daar ook ben. Ben vorige week even een paar daagjes opgenomen, maar ik mocht thuis verder rusten. Mijn gyn geeft blijkbaar nog zelden weeënremmers. Ik blijf dus a/d Utrogestan en rusten. Ben in week 28, de baby weegt al 1kg.
Dus hopelijk doe ik er nog 7w bij!

Gast

Berichtdoor Gast » 06 mar 2007, 20:11

Fantastisch Annabel...
Nog even volhouden en dan kan je eindelijk je kleine spruit knuffelen.
Cath

Annabel

Berichtdoor Annabel » 07 mar 2007, 19:42

Ja, ook al is het beter dat ons boelieke nog ff blijft zitten, ik begin echt wel superbenieuwd te worden.

Heb ondertussen al wel iets meer overdag gedaan (eten opwarmen, wat meer opstaan) want krijg stilaan enorme last van mijn kuiten.

Annabel

Berichtdoor Annabel » 08 mar 2007, 15:10

Net met de dokter gebeld en heb morgen een extra afspraak.
Ik heb nu al 2 nachten na elkaar serieuze harde buiken met krampen waarvan ik wakker wordt en die na mijn berotecpilletje slechts gedeeltelijk minderen.
Ben ongerust aan het worden...
Lijkt of het wil beginnen maar ik het telkens stop met die pilletjes, dat kan toch niet normaal zijn?

Gast

Berichtdoor Gast » 08 mar 2007, 20:51

Annabel,

Goed dat je zo snel een extra afspraak hebt.
Misschien zijn dit inderdaad voortekenen dat het beginnen gaat.
Probeer je zoveel mogelijk te rusten en morgen zal je zeker meer weten wanneer je de dokter gezien hebt....

Liefs Cath

Annabel

Berichtdoor Annabel » 10 mar 2007, 11:51

Gemengde gevoelens hoor vandaag...

Gisteren op consultatie geweest maar mijn hals is nog net hetzelfde als tijdens ons vorige bezoek. Ik voel me precies zo een kleinzerige die klaagt om het minste, terwijl de pijn die ik voel met momenten echt wel niet meer 'normaal' te noemen is. Hij zei dat dit komt omdat kindje groter wordt maar ik vraag me af of iedereen het dan heeft tegen het einde?

Ik moet mijn pilletjes blijven nemen tot 37 weken (nu nog één weekje) en hij verwacht ons terug op woensdag 21 maart.
Misschien niet mooi om te zeggen maar stilletjes hoop ik erop dat ik die laatste consultatie niet meer hoef te volbrengen en ons kindje er dan al zal zijn.

Wil gewoon weten of alles in orde is en dat zal ik pas echt zijn wanneer we het babytje 'live' kunnen bewonderen..

Gast

Berichtdoor Gast » 10 mar 2007, 21:03

Hoi Annabel,

Ik heb hier de laatste weken voor ik bevallen ben ook wel last gehad van pijn vanaf week 37 toen ik ook met alles mocht stoppen. Ik had toen wel al regelmatig harde buiken en pijn en 1cm opening.
Toch realiseerde ik mij pas na de bevalling dat dat niets bijzonders was in vergelijking met de echte weeën.
Ik begrijp je gemengde gevoelens best wel hoor. Maak je anderzijds niet te ongerust.
Ik ben wel heel blij voor je dat je nu al zo ver bent. Begin al maar stilletjes af te tellen....
Cath

Gast

Berichtdoor Gast » 18 mar 2007, 09:28

Annabel,

Hoe gaat het met je?? Is al even geleden dat je nog hier geweest bent.
Hopelijk gaat alles goed met jullie. Misschien ben je al bevallen....
Ik hoop snel iets te horen.
Groetjes Cath

Annabel

Berichtdoor Annabel » 18 mar 2007, 12:55

Hoi, hoi,

Neen, ben er nog steeds. We hebben wat probleempjes met de computer (gaat enorm traag) vandaar dat ik hier soms niet op geraak. Vind het enorm spijtig. De laptop die ik van mijn broer kon lenen is ook niet meer beschikbaar, hij heeft hem zelf nodig, dus ik zit ff zonder.. Erg eh.

Nog niet bevallen dus, MAAR: ik mag vanavond met alle medicatie stoppen! Ben enorm benieuwd, maar zenuwachtig en bang tegelijk.

Ik laat mijn vriendin (die hier ook geregeld op surft) wel iets typen indien ik ben bevallen. Ik hoop dat het nu niet lang meer zal duren!

Spannend eh...

Gast

Berichtdoor Gast » 18 mar 2007, 13:34

Hey Annabel,

Fijn nog even nieuws van je te hebben. Inderdaad spannend. Je bent dus nu aan 37 weken geraakt! SUPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Proficiat meid, dat je dat gehaald hebt....
Je zal achteraf beseffen dat die platte rust echt goed geweest is voor kindje en zoals ik al eerder zei, vergeet je dat wel redelijk snel als je wondertje er is.
Ik duim heel hard voor je dat de bevalling goed verloopt en ik kijk uit naar het berichtje met de boodschap dat alles prima verlopen is en dat de baby er eindelijk is hè.
Hou je goed meid en tot binnenkort....
Cath

Annabel

Berichtdoor Annabel » 21 mar 2007, 17:01

Pff, niet leuk meer!

We zijn gisterenavond tot op spoed geweest omdat ik heel veel krampen had. Bleek daar dat ik weeën tot 50 had (weet niet of het veel is?) en mijn baarmoederhals volledig is verweekt. Ook al 1cm opening, maar ze stuurden me weer naar huis.

We hadden vandaag nog een gynaecoloogbezoek en die zei ons daarnet dat ik inmiddels 2 cm opening heb.

Heb al 2 vreselijk pijnlijke nachten achter de rug waarbij ik moeite moet doen om in te dutten en telkens na een uur weer wakker wordt van de pijn. Heb mijn pittenzak 2 keer opgewarmd en dat hielp een klein beetje.

Hij zei dat we woensdag nog een afspraak moesten maken en donderdag het in gang zou worden gezet, maar daarna vroeg hij waar we woonden en gaf hij zijn nummer voor moest het straks of morgenvoormiddag niet meer gaan.

Wat moeten we nu denken? Ik hou deze pijn echt niet meer vol hoor! Mot je dan echt halfdood zijn voor je mag bevallen? Ik was er eerst niet voor te vinden om het in gang te zetten (laat de natuur zijn gang maar gaan), maar deze pijn is vreselijk! Een enorme druk ook op mijn liezen. Ik ga supermoe zijn en als ik dan moet bevallen heb ik bang dat ik geen fut meer zal hebben.

Echt ten einde raad hoor!

Gast

Berichtdoor Gast » 21 mar 2007, 18:59

hoi Annabel,

Als ik jou was, zou ik proberen rustig af te wachten. Ok ik weet wel dat je pijn hebt maar blijkbaar zijn je weeën nog niet sterk genoeg.
Wat ik deed was eerst rustig in mijn badje kruipen. Het warme water doet deugd. Kijk daarna of het beter met je gaat.
En mocht je beginnen twijfelen bel je gyne of kraamkliniek of ga terug langs. Ik denk niet dat je volgende week zal halen maar toch binnenkort zal bevallen.
Alvast veel succes.
Ik volg wel verder mee.
groetjes

nena

Berichtdoor nena » 21 mar 2007, 21:14

ja Annabel ! Dikke bravo dat je het zooooo lang hebt kunnen rekken. Zie je eerste bericht van 29 januari, bijna 2 maanden, da's gigantisch veel voor je kindje. Als je baby nu geboren wordt, wordt hij zelfs niet meer als "prematuur" beschouwd ! Ik wens je een goede bevalling en een pracht van een baby.
ik duim voor jullie !

Gast

Berichtdoor Gast » 22 mar 2007, 06:54

Hoi Annabel,

Hoe gaat het met je? Hoe is je nacht verlopen?
Ik vind het heel vervelend voor jou dat dat je nu zo moet 'lijden' de laatste dagen.
Ik wens je eveneens veel moed en sterkte voor je bevalling....

Liefs Cath

Gast

Berichtdoor Gast » 22 mar 2007, 09:07

Annabel, t zal wel zover zijn hé!
succes en die 2cm moet je in t ziekenhuis al niet meer door.
HOpelijk gaat het nu heel snel, je hebt zoveel geduld gehad voor die kleine!

Vriedin van Annabel !!!!!

Berichtdoor Vriedin van Annabel !!!!! » 23 mar 2007, 10:04

Hey meiden,

Het is zover!!!!! Annabel en haar vriend zijn gisteren mama en papa geworden!!!!
Op 22 maart om 14u50 is hun zoontje, LENN geboren!
Hij meet 49 cm en weegt 2780 gr, niet slecht voor een ventje dat op 37 weken geboren wordt hey!?
Alles verloopt perfect, en Lenn doet het geweldig! We zijn allemaal opgelucht dat ze na een zware zwangerschap eindelijk kunnen genieten van hun zoontje!
Ik weet zeker dat Annabel jullie volgende week wel het hele verhaal zal vertellen, maar ik wou toch al even dit heugelijke nieuws melden!

Groetjes allemaal!

Gast

Berichtdoor Gast » 23 mar 2007, 10:07

Hallo vriendin van Annabel, heel tof dat je ons op de hoogte houd. Wens hen alvast een dikke proficiat.

Gast

Berichtdoor Gast » 24 mar 2007, 09:21

Geweldig!! Wens ze een dikke proficiat van mij!
Catherine

Gast

Berichtdoor Gast » 24 mar 2007, 15:03

ik heb dit forum gevolgt,nooit iets geschreven
ik hield mijn hart vast elke dag
wat ben ik voor jullie blij dat dit goed afgelopen is

een hele maar dan ook een hele dikke proficiat

Gast

Berichtdoor Gast » 01 apr 2007, 13:32

Hoi Annabel,

Hoe gaat het met jullie? Al een beetje gewoon aan het leven met een kleine spruit in huis?
In het begin kan dat best vermoeiend zijn en is het wat wennen, maar anderzijds ook weer oh zo zalig hè dat kleine wezentje.

Groetjes C

Gast

Berichtdoor Gast » 02 apr 2007, 21:11

up

Gast

Berichtdoor Gast » 07 apr 2007, 15:55

;)

Terug naar “De geboorte”