Eindwerk

Sofie & Kirsten

Eindwerk

Berichtdoor Sofie & Kirsten » 09 dec 2006, 17:10

Beste,

Wij zijn Goens Sofie en Bockstaele Kirsten en zitten nu in ons laatste jaar Sociaal Technische Wetenschappen in het Sint-Geertruidinstituut (campus Mariamiddelares) te gent.
Voor ons eindwerk over prematuriteit zoeken wij mensen die bereid zijn om hun verhaal te doen, ons aan een beetje informatie te helpen (hoe de behandeling verloopt, kangoeroezorg,ed..) en hun ervaringen te vertellen.
Wij zijn ook op zoek naar mensen die bereid zijn foto's door te geven (worden anoniem verwerkt). Wij willen immers geen foto's van het internet halen, om de privacy van de mensen te respecteren.

Indien u ons wil/kan helpen; gelieve ons te contacteren
op volgend e-mailadres: Sofkeg@hotmail.com

Dank bij voorbaat,

Goens Sofie
Bockstaele Kirsten

Bebelleke

RE: Eindwerk

Berichtdoor Bebelleke » 11 dec 2006, 11:10

Hallo
mss moet u even een kijkje nemen op http://kleinmortierke.beebiesite.nl
dit is een kindje dat prematuur geboren is en nu ongeveer 2 maand oud
het zijn familieleden van mij maar zelf ga ik niet oordelen of zij wel of niet hun verhaal willen doen
laat gerust eens een berichtje in hun gastenboek en stel jullie zelf mss even voor dan
groetjes bebelleke

evi

Berichtdoor evi » 15 dec 2006, 16:25

hey dames ik ben evi carleer en ben in 2005 bevallen van een 3-ling op 23 weken, we hebben 2 zoontjes moeten afgeven, maar ik wil jullie gerust het hele verhaal vertellen, ik heb ook enkel foto's die jullie mogen gebruiken, mijn 3de zoontje is nu 18 maand gecorrigeerd 14maand en hij stelt het al bij al goed, we zijn zijn eerste levensjaar zonder grote kleerscheuren doorgekomen, dus als jullie willen evicarleer@hotmail.com

groetjes

esther

Berichtdoor esther » 28 dec 2006, 12:48

Dag Sofie en Kirsten,
Ik ben bijna twee jaar geleden bevallen van een tweeling op 31 weken. Alles is eigenlijk vanaf het begin redelijk goed gegaan. Ik heb wel aardig wat foto's en heb indertijd ook een dagboekje bij gehouden. Dus als jullie geïnteresseerd zijn: amant.vesentini@skynet.be
Groetjes
Esther

nathalie

Berichtdoor nathalie » 05 jan 2007, 12:48

hallo,

Ik ben op 35w5d bevallen (29 juni 2006)van een dochtertje, misschien niet zo prematuur als de mensen hierboven maar a term was ze zeker niet, en dat voel je de eerste 2 maanden! Voor meer info mag u mij gerust mailen
nathalie.paul@telenet.be

Terug naar “De geboorte”