26 weken

@kim

RE: 26 weken

Berichtdoor @kim » 11 jun 2006, 22:05

alé toch weer 1week gewonnen. Maar het zal wel dat je het lastig hebt met dit warme weer!
Echt erg wat je is overkomen. Sommige mensen hebben echt geen geweten en geen hart! de winter nadat mijn vake gestorven was waren onze sneeuwklokjes die al zoveel jaren hetzelfde waren gebleven ineens verdriedubbeld. Mijn moeder vond dit zo symbolisch dat ze de helft op zijn graf was gaan planten. Ook deze waren een paar dagen verdwenen. Ik was daar ook echt ni goe van.

Hoe ging het vandaag op vaderdag? Moet echt wel een mix van gevoelens zijn! Vorig jaar heb ik eind mei een miskraam gedaan. Op moederdag was ik dus dolgelukkig zwanger en op vaderdag al ni meer. Voor ons was het dan al een moeilijke dag, laat staan als je echt 2kindjes hebt verloren.
Ik wens je allesinds veel moed en sterkte!
liefs anneke

@peter

Berichtdoor @peter » 11 jun 2006, 22:06

GELUKKIGE VADERDAG!!
Anneke&flore

peter

Berichtdoor peter » 11 jun 2006, 22:45

@ kim, bij ons hebben ze dat vorig jaar ook geflikt, daar hadden ze het stenen beertje gepikt bij het grafje van ons meisje, zo'n mensen zijn echt het laagste van het laagste, ..........

Nika( ons tweede dochtertje) is nu op de goede weg, ze woog vandaag toch al terug 2010 gram , dus dat ziet er goed uit, we hopen maar dat ze vlug naar huis mag, maar ja nog even geduld,........

@peter

Berichtdoor @peter » 12 jun 2006, 11:46

hé leuk, ne keer als de grammekes er bij komen voel je je toch geruster en weet je dat je nu elke dag een stapje dichter thuis bent.
anneke

@anneke en peter

Berichtdoor @anneke en peter » 12 jun 2006, 13:20

Heb gisteren samen men met mijn man heel het kerkhof afgezocht, maar helaas niets gevonden. Mijn verstand is er echt te klein voor! Ik begrijp er echt niets van. En die krans had dan nog een speciale betekenis voor me, want die hadden we gekregen van mijn vriendin haar ouders. Mijn vriendin haar mam is op 30maart overleden aan kanker. x

@KIM

Berichtdoor @KIM » 12 jun 2006, 15:04

hé meid, ik kan er ook met mijn hoofd niet bij. Ik vind het erg dat het juist dat kransje moest zijn van een al overleden iemand. Troost je met de gedachte dat ze nu bij je 2engeltjes is.
Hoe gaat het met je ronde buik? Wanneer terug monitoring?

kim

Berichtdoor kim » 12 jun 2006, 16:52

Ik moet vrijdag terug op controle bij gyné. Kben is benieuwd, want dan is het weeral 2.5weken geleden. Ik denk dat ik dan zaterdag naar monitor zal moeten. Babytje heeft ook last van de warmte denk ik. Hij heeft al een ganse middag aan het bewegen geweest.

peter

Berichtdoor peter » 13 jun 2006, 15:21

pfff wat is het toch warm vandaag, en in het ziekenhuis is het al niet veel beter. Onze dochter heeft daar blijkbaar geen last van: 2Kg 120gram.Als ze zo blijft aankomen, dan zal ze vlug naar huis mogen.

@peter

Berichtdoor @peter » 13 jun 2006, 17:00

wat een geluk! flore heeft nu wel serieus last. altijd maar kleine porties willen drinken. ik probeer haar dus zoveel mogelijk keer aan te bieden. maar wij moeten geen strijd met de weegschaal meer voeren hé! hoeveel drinkt ze nu al? en hoeveel voedingen? Ben echt blij dat ze het zo goed doet! niet teveel apneus en brady's?
Hier blijft de monitor al ongeveer 14stil!

warme groetjes vanuit het zonnige lebbeke
anneke

@anneke

Berichtdoor @anneke » 13 jun 2006, 21:58

Ze heeft nu 8 voedingen van 50 CC . Ze heeft eigenlijk maar 3 dagen aan een monitor gehangen, en geen enkel alarm gehad.Nu heeft ze nog wel een apparaatje voor de ademhaling te controleren( maar dit is meer een zekerheid voor de verpleegsters, want ze geeft geen enkel alarm) . Ze doet het HEEL goed.Ze is op 4 dagen 190 gram bijgekomen. De stoelgang e.d. zijn ook in orde, dus we hopen dat ze deze trend blijft behouden.

anneke

Berichtdoor anneke » 14 jun 2006, 11:56

wat flink van kleine NIKA! jullie zijn al volop aant dromen over haar thuiskomst zeker? nu nog een voeding minder en nog een paar grammen en ze is er!
fantastisch dat ze geen alarmen doet! bij flore was dat haar grootste probleem. nu was het obgeveer 14dagen geleden maar deze nacht toch weer een korte bradycardi. Wel heeft ze, dooradat het deze nacht is beginnen regenen en afkoelen weer es doorgeslapen....tot 10u15deze morgen en ik ook. Ik schrok wakker en was even in paniek toen ik het uur zag maar madam lag nog vredig te slapen. heb zelfs eerst kunnen douchen wat een echte luxe is want meestal is da rap rap tss 2hazeslaapjes in! ;)

anneke

@kim

Berichtdoor @kim » 15 jun 2006, 14:02

hoe was de controle bij de gyn? Babytje goed gegroeid? heeft het nog wat kunstjes laten zien? ;)
Ik denk allesinds aan jullie!
anneke&flore

@kim

Berichtdoor @kim » 15 jun 2006, 18:47

hopelijk gaat het nu wat beter met de berotec( het is toch al een pak frisser).
En doe het goed bij de gyne morgen.Nog even volhouden he.

P.S.: Nika: 2kg180

anneke

Berichtdoor anneke » 16 jun 2006, 18:57

@kim..de controle was dus vandaag! dacht echt toen ik het typte dat het al vrijdag was!
Die berotec wat doet dat dan precies met jou, behalve dan de weeën remmen, dat je daar bij warm weer zoveel last van hebt!
Vandaag daagde het mij dat mijn 2zussen ook aan de weeremmers hebben gezeten. de ene vanaf een week of 30(maar had al redelijk wat ontsluiting)en jef is op datum in gang geschoten! en mijn andere zus van een week of 20 (teveel harde buiken) en zij is op 37weken bevallen! ge ziet dat het ni persé wil zeggen da ge te vroeg ga bevallen hé....
IK duim allesinds!

@anneke en peter

Berichtdoor @anneke en peter » 16 jun 2006, 22:53

Alles ok bij de gyné. Babytje weegt nu 1kg850 ongeveer. Hij zit al met zijn hoofdje naar beneden. Woensdag naar de monitor. @anneke: met de warmte had ik enorme hartkloppingen in mijn hoofd. @peter: wat ben ik blij voor jullie dat alles ok is met kleine nikka. Hoop dat ze het zo verder doet en dat ze snel mee naar huis kan. Groetjes kim

Gast

Berichtdoor Gast » 17 jun 2006, 12:59

peter, wil je eens een fotoke van je dochter posten?

anneke

Berichtdoor anneke » 17 jun 2006, 14:09

@kim; ik kwam gauw es piepen of ge al iets had gepost....alé das goe nieuws en dat het al met het hoofdje naar beneden zit ook hé. Ik had dat geluk ook, zo ben ik vaginaal kunnen bevallen.
Ik hoop dat je nu geen last meer hebt van die kloppingingen in je hoofd want das idd enorm lastig! Voor de rest wens ik je een mooi weekend!
Ge moet maar denken...weer een weekje verder!

peter@kim

Berichtdoor peter@kim » 17 jun 2006, 23:00

Goed nieuws he. Het gaat zeker de goede kant uit.
Wij hebben daarstraks ook goed nieuws gekregen, nika mag waarschijnlijk Vrijdag of zaterdag me naar huis: EINDELIJK.................
Ze weegt nu reeds 2kg270 en komt ZEER goed bij.

Gast

Berichtdoor Gast » 18 jun 2006, 15:28

ohhhhhh schattig kindje!!dikke proficiat en veel geluk met je kleine meid!
ik ben heel blij dt het voor jullie allemaal is goed gekomen.(heb een beetje gevolgd)

anneke

Berichtdoor anneke » 18 jun 2006, 18:23

@peter:goh, echt een prachtige meid! en ze samen mogen bewonderen met het goede nieuws...amaai! ben echt heel blij dat ze het van int begin zo goed gedaan heeft en dat nu het eind en het grote nieuwe begin in zicht is! geniet maar van je super-dochter!!
anneke

@kim: pfft alweer zo warm! hopelijk laten de neveneffecten van de berotec je nu met rust! doe het maar kalm aan en ik wens je veel zalige briesjes en verkoelende schaduw! ;)
anneke

kim@peter

Berichtdoor kim@peter » 19 jun 2006, 12:39

Wat een mooie dochter! Echt eentje om fier op te zijn.
Hoop dat alles ok is. Veel succes!

kim @ anneke

Berichtdoor kim @ anneke » 19 jun 2006, 12:43

Bijna een hele nacht wakker gelegen van de warmte. Voor mij mag het best een paar graden koeler worden. Heeft Flore er niet teveel last van?
Had gisteren ook last van dikke voeten en vermoeide benen. Kben is benieuwd wanneer gyné mijn cerclage gaat lossen en wanneer ik mag stoppen met weeënremmers. X

@kim

Berichtdoor @kim » 21 jun 2006, 11:44

hé, blijkbaar je berichtje overgeslagen!
Alé, al 34w3d! Ik ben blij voor jou! De warmte is ondertussen ook al wat beter en hopelijk al je kwaaltjes ook, al ga je nu naart einde toe hé en zullen ze zowizo af en toe de kop opsteken.
Zo'n cerclage, hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk? Is da pijnlijk? En wordt dat plaatselijk verdoofd of onder algemene?
En weeremmers nemen zal (als ik peter zijn verhaal lees) ni zolang meer duren zeker?
Begin je nu stillekesaan ni te dromen over je kindje en hoe het zal zijn? Of zit de schrik er nog teveel in? Ik hoop echt dat je durft dromen en plannen maken...Je bent al zo moedig geweest om terug de stap te wagen! Ik wens jou en je man/vriend? het beste van de wereld!

Flore heeft dit weekend wel wat last gehad, maar ook omdat we weg zijn geweest en daar was het ongeloofelijk warm! hier in huis valt het wel mee. De slaapkamers zijn nu ni zo warm meer geworden als de eerste keer en dat scheelt. Ze is zo schattig!

@peter:en is Nika nog wat aangekomen?

Gast

Berichtdoor Gast » 21 jun 2006, 11:52

flore nu..

Gast

Berichtdoor Gast » 21 jun 2006, 11:53

flore 1dag oud...

Wat een verschil hé!?

Terug naar “De geboorte”