26 weken

peter

RE: 26 weken

Berichtdoor peter » 23 dec 2006, 23:08

Aan iedereen een zalige kerst toegewenst , vanwege peter, tatiana en nika

Gast

Berichtdoor Gast » 02 jan 2007, 18:25

Aan iedereen...
een gelukkig en gezond 2007 met veel mooie momenten met je wonderke(s)!!

vanwege Anneke, Bart & Flore (2tandjes en 2eerste woordjes (mka= moeke en kake=vake) rijker!!!)

peter

Berichtdoor peter » 03 jan 2007, 09:25

Aan iedereen een super 2007 toegewenst

Liefdevolle mama

Berichtdoor Liefdevolle mama » 03 jan 2007, 09:25

Hey Anneke

wat leuk zeg moet echt wel ontroerend geweest zijn he.
Hier nog geen tandjes maar Lina werd op 31 december 9 maanden en is voor het eerst kruipend het nieuwe jaar in gegaan.

groetjes van ons

Attachment : IMG_1358.JPG

Gast

Berichtdoor Gast » 03 jan 2007, 21:27

amaai liefdevolle mama, zo goed! Flore houdt het bij de show stelen met tateren, lachen, handjes draaien en zwaaien. Kruipen kan ze alleen achterwaarts. Desalnietemin zullen ze de 15 in Leuven toch (hopelijk) weer positief verschieten van ons bloemeke.
Aan Lina...doe zo voort meid!
jammer da ge geen kleine filmkes kunt downloaden hé! zou ze echt graag es bezig zien!
anneke

nena

Berichtdoor nena » 06 jan 2007, 10:32

Dag Anneke !
Gelukkig nieuwjaar ! Binnenkort wordt Flore 1 jaar zeker (op 22/01). Het gaat vlug hè ? Alles goed voor de rest ? Olivia weegt inmiddels 6 kg 600 en is 66,5cm lang. Ze zit bijna alleen, rolt nog niet om, slaat met alles, grijpt dingen, laat ze valllen (broer Casper raapt toch alles op met oneindig veel geduld) en tatert in alle toonaarden (gaande van baba, dada, ngeu tot sinds gisteren MAMA, niet dat ze weet dat ik dat ben, maar 't is toch leuk) !

Aan alle anderen: Kim, Peter, Liefdevolle mama enz: ook een zeer gelukkig nieuwjaar gewenst en vooral het allerbeste met de kleine wonderkindjes !!

Kelly

Berichtdoor Kelly » 10 jan 2007, 18:04

Ik ben momenteel 20 w en 5 dagen.
Lig sinds zaterdag plat in men bed met weeën remmers.
Had verkorte en verweekte baarmoederhals.
Kan iemand me geruststellen?

Gast

Berichtdoor Gast » 11 jan 2007, 18:20

@nena: heb je (eindelijk!) een mailtje gestuurd!

@kelly: ik wens je veel sterkte. Ikzelf ben op 30w ineens bevallen door het breken van mijn vliezen dus kan ik je niet echt helpen. Goed rusten en naar je lichaam luisteren is nu de boodschap denk ik. Veel succes!
anneke

kim

Berichtdoor kim » 12 jan 2007, 10:43

Hallo iedereen,

Gisteren met onze Jarne weer naar K&G geweest. Hij weegt intussen 8kg550 en is 70.5cm groot. Hij doet het echt prima! Er is zelfs al eent tandje op komst. Groetjes

Nath

Berichtdoor Nath » 12 jan 2007, 11:14

hallo, ben hier ergens in oktober geweest. Mijn dochtertjes stellen het goed. Zénaïde mag maandag naar huis. Ze weegt al 2kg500 en evolueert zeer goed. Adélaïde blijft nog in het ziekenhuis. Ze weegt 2kg400, maar zit nog steeds met een maagsonde. Het interesseert haar niet echt om te eten. In het algemeen evolueert ze ook goed. Het is onvoorstelbaar als je zien van waar ze komen.
Heb gelezen dat iemand beste vrien heeft verloren. Innige deelneming. Ik weet wat het is omdat we een kleine maand geleden mijn zusje hebben verloren. Auto-ongeval. Het is moeilijk om verder te gaan. Gelukkig stellen m'n dochtertjes het goed, is één reden om verder te gaan in deze onrechtvaardige wereld

anneke

Berichtdoor anneke » 24 jan 2007, 21:56

hallo iedereen,
even laten weten dat mijn kleine spruit 1 geworden is! Ongeloofelijk hoe snel de tijd vliegt als alles goed gaat. We hebben er echt ons werk van gemaakt en met volle teugen van genoten....
Ik post dan ook een fotootje, dan kunnen jullie even meegenieten!

groetjes
Anneke & Flore

Attachment : taart.JPG

anneke

Berichtdoor anneke » 24 jan 2007, 22:01

@Nath: hopelijk zijn alletwee je schatten ondertussen al thuis. Moeilijke eters komen bij prematuren precies regelmatig voor. Ik heb veel ouders in Leuven ontmoet die daar nog waren met een een baby met goed gewicht en aantal weken, enkel omdat ze niet (goed) wouden eten. Frustrerend!
Als ze thuis zijn moet je maar es een mooie foto posten van je twee wonderkes ok?!

groetjes
anneke

Anneke

Berichtdoor Anneke » 25 jan 2007, 11:01

Proficiat Anneke
met de verjaardag van flore wij mogen stillekes aftellen 31 maart is onze spruit een jaar is 2 weken geleden motoriek onderzoek geweest alles tip top allen een lange smalle he 7kilo 800 en 68 cm wie weet worden onze prutsjes nog fotomodellen.

groetjes

elke@nena

Berichtdoor elke@nena » 01 feb 2007, 09:02

ik denk dat ik je ken uit jette, wij zaten met ons dochtertje haar flesje te 'sukkelen' in de cafetaria na controle bij dr bougatef ...
ondertussen is ze nog eens zeer kritiek geweest door rsv virus, ze moest opnieuw beademd worden (was toen 2 maand), ze lag toen op intensieve pediatrie
ze blijft vaak ziek (longen), maar komt goed bij (was nooit haar probleem, woog 3.3 kg aan 35 w zwsch), ze is nu begonnen met patatjes
we hopen echt dat die kritieke periodes nu voorbij zijn
groetjes,
elke

Gast

Berichtdoor Gast » 08 feb 2007, 09:37

hallo iedereen!
wat is het hier stil!
Ik mis jullie!
Ben echt weer in een verwerkingsfase gekomen. Veel piekeren over Flore en over een tweede zwangerschap en kindje. Heb het er blijkbaar toch nog moeilijk mee. En het is verdomd lastig omdat aan je omgeving uit te leggen. Die hebben echt zoiets van 'waar kom jij nog mee aandraven? Alles gaat toch goed?'
flore is idd een schat. ze gaat goed vooruit op alle vlakken. is sterk en gezond. ze doet het super voor een 30weken prematuur maar lijkt helemaal niet op een gemiddelde 'maart' baby, laat staan een januari baby!!! waarom willen mensen daar precies niet even bij stilstaan?
hebben jullie die angst en kwaadheid soms ook?
anneke

Liefdevolle mama

Berichtdoor Liefdevolle mama » 10 feb 2007, 21:07

Hey Anneke

Ik begrijp heel goed hoe je jezelf nu voelt onze pruts is bijna een jaar en de ene dag lukt het me beter dan de andere Lina doet het ook perfect maar als ik aan een 2de denk dan twijfel ik enorm en ik denk niet dat het er ooit van zal komen we hebben zoveel geluk gehad, ik denk als er dan iets misloopt ik het mezelf nooit zal vergeven.
ja idd die reacties van mensen zijn soms raar en kunnen ook serieus kwetsend zijn ik had een hele grote vriendenkring maar na de komst van Lina merk je wie je echte vrienden zijn.
Ik mpet toegeven Lina is motoriek getest geweest en was in orde op gewone leeftijd dus geen 2 maanden aftekken dan, kruipen als de beste rollen zitten papa kan ze ook al zeggen 2 tandjes gewicht van 8 kilo 200 dus mag niet klagen maar ik zie dan aan andere dingen zoals patatjes eten dit zijn er nog altijd van 6 maanden brokjes wil ze niet ( heb nu al een maand niet geprobeerd dus) maar de mensen zeggen ze doet het toch goed, maar het gemis van de eerste weken dat mis ik als ik naar babyboom of de bevalling kijk moet ik het gewoon afzetten kan er niet tegen.
Maar wat bedoel je dat Flore niet met een januari of een maartbaby te vergelijken is ze zit toch in haar curve.
Ik zeg altijd wie weet worden ze nog fotomodellen.

Veel liefs en als je wilt praten mijne mail

stephanie_ken@hotmail.com

Liefdevolle mama

Berichtdoor Liefdevolle mama » 21 feb 2007, 20:24

Hey Anneke gaat het al wat beter??

anneke

Berichtdoor anneke » 22 feb 2007, 20:09

@liefdevolle mama: heb je een mail gestuurd

alles ok hoor! post eerstdaags nog es iets want het is hier zo stil?!

@kim en Peter: Hoe gaat het met jullie?

Gast

Berichtdoor Gast » 01 mar 2007, 11:45

up

Liefdevolle mama

Berichtdoor Liefdevolle mama » 02 mar 2007, 08:11

Hey nena hoe gaat het eigenlijk met jou en je dochtertje ik herinner mij nog dat ze niet veel later dan Lina naar huis is gekomen post is een foto als je wilt.
@ kim en peter hoe gaat het met jullie??
@Anneke merci voor je mail we blijven mailen vind ik leuk om zo ervaringen te kunnen uitwisselen.

Groetjes

Stephanie en Lina

In bijlage Lina met onze Kenji

Attachment : IMG_1556.JPG

Terug naar “De geboorte”