wat kan er toch aan de hand zijn

Gast

wat kan er toch aan de hand zijn

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 20:49

Ik heb een zoontje van 3 jaar ondertussen. Een dik jaar geleden zijn we voor de volgende beginnen gaan. We zijn niet heel erg seksueel actief, maar afin. Toch een paar keer per maand. Anderhalf jaar geleden hebben ze een mamografie gedaan, ik heb namelijk een knobbel in mijn borst. Maar dit is blijkbaar de structuur van mij borst. Tot voor drie maand had ik een cyclus van 30-33 dagen. Dan plots 40 - 36 - en nu zit ik aan dag 40 en heb net een negatieve zwangerschapstest achter de rug. Vannacht is er redelijk wat vocht uit mijn borst ontsnapt. Ik heb voortdurend steken in mijn onderbuik en borst, dus ik dacht echt wel dat ik zwanger zou zijn. Ik ben het beu, en eigenlijk ook wel bang, en denk nu dat het helemaal niet meer ga lukken. Ik ben al 36. Ik heb ook al een jaar opgezwollen buiken. Wat zou er toch aan de hand kunnen zijn? Tja, ik zal zo vlug ik kan naar de dokter gaan, maar ik woon in het buitenland, en het gaat hier allemaal wat trager.

Esje

RE: wat kan er toch aan de hand zijn

Berichtdoor Esje » 30 dec 2007, 23:43

Misschien heb je een ontsteking van klieren in je borsten? Ik zou het toch eens laten nakijken bij een gyneacoloog. Ineens ook een uitstrijkje laten maken. Opgewollen buik kan ook komen door constipatie of zo. Of door spastische darmen.

Terug naar “Bevalling voorbereiden”