na 15 maand nog steeds pijn aan knip

Katleen

na 15 maand nog steeds pijn aan knip

Berichtdoor Katleen » 12 dec 2007, 20:22

Hallo,

kan het zijn dat je na 15 maand nog steeds enorm veel pijn hebt waar je geknipt bent tijdens de bevalling?
Het is enkel wanneer mijn man en ik vrijen... het doet dan soms nog tot twee dagen nadien heel veel pijn!

Kan hier iets aan gedaan worden? Of wacht ik daar best gewoon mee tot na ons tweede kindje... (ben nog niet zwanger hoor).
Ben gewoon bang dat dat tijdens de bevalling van een tweede ook enorm veel pijn gaat doen... en ja sowieso... vrijen is niet echt een pretje meer!

Bedankt!

Ella

RE: na 15 maand nog steeds pijn aan knip

Berichtdoor Ella » 12 dec 2007, 21:09

Dag Katleen,
Dit is niet normaal hoor. Waarschijnlijk heb je litekenweefsel doordat je knip niet helemaal mooi geheeld is. Dit is door de gynaecoloog makkelijk te verwijderen. Ik zou echt niet wachten tot na een tweede kindje. Zeker iets aan doen!

Gast

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 17:58

heb hetzelfde probleem, maar was geen knip, maar een scheurtje. ik ga binnen een 2tal weken terug naar de dokter die bevalling deed en denk dat ik toch ga vragen wat of hoe ... hmz

Gast

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 20:42

mij gaf de gyn me de raad om me te ontspannen tijdens het vrijen en idd het hielp, ook misschien een beetje glijmiddel op waterbasis gebruiken, kan je in het grootwarenhuis kopen, sindsdien heb ik er geen last meer van. Bij mij kwam het omdat ik me zo hard opspande omdat ik altijd pijn had en dacht dat het nog van de knip kwam maar de gyn heeft mijn knip bekeken en dat was heel mooi genezen hoor.

succes

Terug naar “Bevalling voorbereiden”