wat is dat witte slijmverlies nou, ben 40 weken

esmee

wat is dat witte slijmverlies nou, ben 40 weken

Berichtdoor esmee » 31 dec 2007, 09:16

hallo allemaal,

een vraagje, ik ben morgen uit gerekend heb al wat flinke voor weeën gehad die ook al ontsluiting hebben veroorzaakt 3 cm nu heb ik 1 week geleden een slijmprop verloren en gisteren weer, nu sinds gisteren heb ik continu het gevoel dat ik ongesteld word, geen regelmatig terug kerende krampen maar echt het gevoel van de dag voor je ongesteld word lichtjes in mijn rug en buik maar ik blijf wit slijm verliezen, anders als normale afscheiding, het is echt wit en glazig, ik zou niet weten wat het kan zijn, wat denken jullie??

groetjes esmee

Gast

RE: wat is dat witte slijmverlies nou, ben 40 weken

Berichtdoor Gast » 31 dec 2007, 09:29

zal niet meer lang duren dan

dat is de slijmprop

zou niet te ver meer gaan

veel sukses met de bevalling

katrien

RE: wat is dat witte slijmverlies nou, ben 40 weken

Berichtdoor katrien » 31 dec 2007, 13:53

Hoi Esmee,

Hier het zelfde verhaal! ben nu 38 weken , sinds een kleine week dikwijls klein beetje slijmverlies( dik wit slijm zeg maar), en sinds bezoek gyneacoloog vorige week 3 cm ontsluiting en de baby zit heel laag.
vorige nacht 3 uurtjes wakker gelegen met voortdurend lichte krampjes meer niet.
amaai dat is toch wel spannen he, ik vraag me telkens af hoe lang dit nog kan duren. Bij mijn 2 vorige zwangerschappen had ik dezelfde symptomen ongeveer een weekje voor ik bevallen ben...
we kunnen alvast aftellen he!

Terug naar “Bevalling voorbereiden”