dochter van 14

Gast

RE: dochter van 14

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 15:48

Mensen alsjeblieft dit topic is fake!

Gast

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 17:40

en waarom is dat fake dan?

Gast

Berichtdoor Gast » 26 dec 2007, 18:13

iemand die 14 is en zwanger is ... heeft dus sex gehad en weet wat er "in dat kleine gaatje" kan....

excuseer....
geloof er geen snars van....

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 22:05

fake topic!!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 jan 2008, 08:02

Gewoon ziekelijk!

vroedvrouw

Berichtdoor vroedvrouw » 02 jan 2008, 12:56

Of dit nu een fake onderwerp is of niet, dat maakt niet uit. Stel dat er toch iemand over dit onderwerp info zoekt, dan zal die persoon dit alleszins lezen en geholpen zijn: heb je zelf een zwangere tienerdochter of ben je een zwangere tiener, dan kan je info en hulp vinden bij CRZ, daar hebben ze een speciale begeleidingsgroep voor tienermoeders! Kijk eens bij www.crz.be!!! Zeker doen! En verder kan ik je alleen maar aanraden om een zelfstandige vroedvrouw op te zoeken voor een luisterend oor, heel veel uitleg en een heel persoonlijke begeleiding, wat toch wel belangrijk is in dit geval! (Altijd, maar toch zeker nu) Je vindt een zelfstandige vroedvrouw via de website van hun beroepsvereniging www.vlov.be, daar klik je op "zelfstandige vroedvrouw" en je klikt daarna op de provincie van jou keuze! Succes

aquake

Berichtdoor aquake » 03 jan 2008, 19:06

Waarom zou dit topic fake zijn vanwege dat gaatje? Mss bedoelden ze gewoon 'dat er door zo'n klein gaatje een baby kan passeren'. Wat is er trouwens mis daarmee? Het is juist goed dat zij blijkbaar zo open daarover kunnen praten! Ik denk als haar dochter al seks heeft, ze zeker niet gaat toelaten dat haar mama met een spiegeltje bezig is als ze dat niet wil. En ik denk dat tienerzwangerschap niet altijd iets met opvoeding te maken heeft hoor. Je kunt nog zo open zijn en nog zo goed voor je kinderen zorgen, als ze echt naar bed willen gaan dan vinden ze er wel iets op. Als het verhaal echt is, dan wens ik de familie heel veel moed toe en een dikke chapeau dat jullie zo je dochter steunen!

Terug naar “Bevalling voorbereiden”