geschenk papa

Krisje

geschenk papa

Berichtdoor Krisje » 17 dec 2007, 15:10

Hoi Iedereen,

binnen een goeie 10 weken zal ik bevallen van ons eerste kindje.

Zoals alle zwangere vrouwen hier wel zullen kunnen beamen ben je niet altijd jezelf tijdens je zwangerschap......hahaha!!!!!

Mijn vriend heeft al veel geduld gehad.
Ik zou hem graag na de bevalling een kleine attentie geven.
Ik weet wel dat ik hem onze dochter geef, maar toch zou ik hem een attentie willen geven samen met een brief.

Hebben jullie een ideetje?!

Gast

RE: geschenk papa

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 15:16

maak een papa doos, een slabbetje en een tutje "papa is the best", zo'n papaboekje, badspeeltjes, andere leuke kleinigheden...

Gast

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 16:58

op de site van baby walz (is een postorderbedrijf uitsluitend voor baby en kinder artikelen) kan je verschillende artikelen bestellen van bibi in het thema baby is the best (papfles,tuut,tutenkoord,slabbetje)

dit is alvast de link
...

veel succes met de bevalling

Fien

Berichtdoor Fien » 18 dec 2007, 07:52

Ik denk dat je de papa nog het meest kan verrassen met kleine dingetjes :)

Ik heb hier verschillende tutjes liggen,maar ik neem bijvoorbeeld het tutje mee van 'I love daddy"
Kheb er uiteraard eenzelfde met de mama versie, maar die laat ik nog maar wat thuis liggen.

Wat ik ook zal doen : als papa de eerste avond naar huis is, ben ik van plan hem een lief sms'je te sturen, kweet nog niet hoe ik het zal formuleren, maar kzal hem wel op een schattige manier bedanken voor dat kleine wondertje dat ik van hem heb gekregen.

Kwas ook al is gaan kijken naar zo van die winkeltjes in het shopping center, zoals bozzy,...
Daar verkopen ze pluchkes van : de liefste papa,... of mooie kaartjes,...
Wat ik ook wil doen om hem te plezieren (maar dat kan pas achteraf) dat is langsgaan bij een fotograaf en mooie foto's laten nemen van ons kindje en eventueel de mama erbij.

Volgens mij zijn het de kleine dingen die het hem doen hoor :)
Laat gewoon zien dat je gelukkig bent met dat lieve babytje!
voor wanneer is het? Ik tel hier de dagen af... 21 december uitgerekend. (ondanks wééééééééééééken in t ziekenhuis gelegen te hebben : van week 28 tot en met 34), dan 2 weken platte rust... weeenremmers,... loop ik nu nog rond en lijkt het einde precies niet in zicht!
Donderdag nog eens controle, ben benieuwd!

Doei!

Krisje

Berichtdoor Krisje » 18 dec 2007, 11:48

Hey! Bedankt voor de tips!
Amai Fien, dat begint serieus te korten!!!!

Ik ben uitgerekend voor 1 maart!
:-)

16.16

Berichtdoor 16.16 » 18 dec 2007, 12:07

t'zijn inderdaad de kleine dingetjes die het zo leuk maken, de waarde maakt echt niet uit

H.

Berichtdoor H. » 18 dec 2007, 13:42

Ons zoontje is ondertussen wel al 2 - maar deze tip kan misschien wel dienen.
Hij geeft op kerst een boekje aan papa "ik vind je lief, papa" dat daarna kan gebruikt worden als voorleesboekje voor het slapengaan.

Fien

Berichtdoor Fien » 18 dec 2007, 13:44

Ja hier kort het echt wel hé! kheb zo de indruk dat het écht niet lang meer duurt. Kmerk heel veel harde buiken die toch heviger worden en heb lage rugpijn.
Wieweet ist voor vannacht al :)

Gast

Berichtdoor Gast » 19 dec 2007, 15:20

Wij zijn niet getrouwd en ik denk erover om hem een ring cadeau te doen.

Terug naar “Bevalling voorbereiden”