zwangerschapsvergiftiging

Gast

zwangerschapsvergiftiging

Berichtdoor Gast » 15 dec 2007, 21:44

mn tweede kindje is ook tr vroeg moeten komen dr zwangerschapsvergiftiging. nu 8mnd later nog hoge bloeddruk en medicatie. wie ook ervaring mee??

tess

RE: zwangerschapsvergiftiging

Berichtdoor tess » 18 dec 2007, 15:28

Hey,
ik ben 5 maand geleden bevallen op 34 weken na het HELLP-syndroom, dus ook zwangerschapsvergiftiging. Gisteren was mijn bloeddruk ook nog altijd te hoog, niet veel hoor: 14 over 10. Ik moet dan ook geen medicatie meer pakken, maar ik nam tot nu toe wel trandate. Mijn bloed zelf is ook nog niet in orde, bloedplaatjes staan nog te laag waardoor mijn bloed niet goed stolt. Maar de gynaecologe in GHB Leuven zei mij dat dit helemaal niet abnormaal is na een zwangerschvergift., dat heeft gewoon wat tijd nodig om uit je lijf te geraken. Maak je dus niet teveel zorgen, ze zeggen dat je even lang moet ontzwangeren als je zwanger was, en de dokters houden dat wel goed in de gaten als ze zich echt zorgen maken.
groetjes,en veel succes

veeke

RE: zwangerschapsvergiftiging

Berichtdoor veeke » 19 dec 2007, 12:26

hier ook het hellp syndroom, in gang gezet op 37 weken.
mijn lever was onstoken, mijn nieren functioneerde niet meer goed, enz.. Heb 3 weken na de bevalling in het ziekenhuis gelegen, heb maanden later nog regelmatig de nefroloog moeten bezoeken, maar uiteindelijk is alles goed gekomen, das het belangrijkste in zo een situaties nemen de dokters geen risico, mij kwamen ze alle 2 uren mijn bloeddruk nemen dus ook 's nachts

Terug naar “Bevalling voorbereiden”