3de keizersnede wie nog????

grietje

3de keizersnede wie nog????

Berichtdoor grietje » 12 dec 2007, 12:05

hoihoi ik ben een mama van 2 schatten Maarten van 7 en Thibeau van 3
ben op dit moment 18,5weken zwanger van onze derde spruit , maar dit word mijn derde keizersnede

dit idee maakt mij helamaal paniekerig !!! onze maarten moest onwille van stuitligging gehaald worden met kieizersnede , thibeau daarentegen was 4kg90 dus dat durfde de gyn zo niet laten komen
nu ben ik in al die jaren behoorlijk wat kilo's bij waardoor ik 112kg weeg ik schaam mij dood , maar dit ligt niet aan snoepen of dergelijke , zit voooral in de familie voor he tminste eten dadelijk al die grammekes bij

nu ben ik bang dat ik die keizersnede niet overleef !! ik zoek lotgenoten die ook over de 100kg waren en keizersnede nummer 3 goed zijn doorgekomen

ze is voorzien in de 2de week van april ....

Gast

RE: 3de keizersnede wie nog????

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 14:10

Ik ben er in elk geval goed doorgekomen. Maak je maar niet teveel zorgen. BIj mij kwamen ze bovendien nog een stuk sneller na elkaar... op 4 jaar was het geklonken.

anneleen

RE: 3de keizersnede wie nog????

Berichtdoor anneleen » 15 dec 2007, 09:48

heb er ook al drie gehad, woog bij de laatste ook iets meer dan 100 kg en moet zeggen dat ik van de laatste het minste last heb gehad
ik krijg wel telkens een zware bloeddrukval van de epi, maar men is daarop voorbereid en na enkele minuutjes ben ik er telkens weer door
trouwens; er staat me binnen enkele maanden een 4de te wachten .... (was niet meer gepland ...)
doordat je weet wat je te wachten staat kan je ook veel beter de pijn incalculeren en weet je na de eerste 2 dagen is het ergste door ...
veel succes

Terug naar “Bevalling voorbereiden”