Wie gaat bevallen in Sint-Truiden?

Gast

Wie gaat bevallen in Sint-Truiden?

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 09:14

En wie is jullie gynecoloog?

Caroline

RE: Wie gaat bevallen in Sint-Truiden?

Berichtdoor Caroline » 12 dec 2007, 09:15

ik ga binnenkort bevallen in sint-trudo en mijn gynaecoloog is verboven
wanneer ga jij bevallen en wie is jouw gyn?

Gast

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 09:36

Ik ben nog niet zwanger, mijn gynecoloog was ook Verboven, maar nu heb ik Michiels.

Caroline

Berichtdoor Caroline » 12 dec 2007, 09:40

michiels is ook goed en bekommerd
wel een spraakwaterval

Gast

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 09:57

Ja maar ik ben toch blij dat ik nu Michiels heb, Verboven hield mij aan het lijntje. Hij sprak al langer over endometriose, maar deed er niets aan. Ik hield het niet meer uit van de pijn en belde of ik kon langskomen. De secretaresse zei dat Michiels vrije raadpleging had en dat ik in de namiddag kon langsgaan.
Heb dat gedaan en de week later lag ik op de operatietafel en was ik eindelijk verlost van die helse pijn waar ik al zolang mee rond liep.

Verboven is ook een echte kalme man en die laat u op uw gemak voelen, maar hij moest me geholpen hebben toen. Voor de rest ben ik zeker dat hij een hele goeie gyne is.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 dec 2007, 10:28

ik ben pas bevallen van ons derde kindje bij dr Eerdekens.
een hele goeie, vriendelijk, legt alles duidelijk uit en neemt geen risico's bij een bevalling.

ik heb alleen slechte ervaringen bij Dr De Sonnaville.

Gast

Berichtdoor Gast » 13 dec 2007, 13:01

Ik ben ook over 8 maand bevallen in st-truiden. Ben nu op zoek naar een nieuwe gynaecoloog. Had ook dr.de sonnaville.

Gast

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 19:23

Ik ben bevallen bij dr. eerdekens, heel goede gyn, super meegevallen. Maar nu ga ik naar dr. michiles, gewoon omdat dr. eerdekens het zo druk heeft en het duurt maanden vooraleer je een afspraak hebt. Wil graag een 2de en vind het vervelend als ik voor gewone consultatie bij michiels zou gaan en dan bij zwangerschap bij eerdekens, terwijl michiels ook heel goed meevalt.

Terug naar “Bevalling voorbereiden”