Ervaringen gezocht ZH Mechelen

Gast

Ervaringen gezocht ZH Mechelen

Berichtdoor Gast » 11 dec 2007, 17:34

Graag had ik hier wat ervaringen van mensen die ook in Mechelen zijn bevallen. Het ziekenhuis op de zwartzustersvest?

Hoe gaat het daar in zijn werk, hoe was de verpleging, de kamers? Krijg je een ruggeprik als je het vraagt, kan je in het water bevallen, enzoverder.

Groetjes

Gast

RE: Ervaringen gezocht ZH Mechelen

Berichtdoor Gast » 14 dec 2007, 17:33

Niemand daar bevallen???

Gast

Berichtdoor Gast » 17 dec 2007, 23:06

Ik ben daar in bad bevallen.
Was leuke ervaring, vriendelijke vroedvrouwen enz.
Wat wil je weten?
badbevalling is zonder epi, dus kan je daar niet over helpen

Gast

Berichtdoor Gast » 18 dec 2007, 10:11

Met wie ben je daar bevallen? Hoe gaat zo'n badbevalling en zijn de verloskamers handig en de kraamafdeling gezellig?

Zou heel graag meer weten, maar vind niks terug via google.

Valérie

Berichtdoor Valérie » 18 dec 2007, 19:13

Hallo
Ik ben daar reeds 2x bevallen met Dr. Schroyens. De eerste keer een geplande keizersnede door stuitligging en de 2e keer een gewone bevalling.
Bij mijn "gewone" bevalling wou ik absoluut geen epidurale tot een +/- 15 uur arbeid en verschrikkelijk moe, gewooon epidurale gevraagd en gekregen. Over het personeel enkel en alleen lof. Ze zijn gewoon super. In juni ga ik ze daar terug een bezoekje brengen voor de geboorte van onze 3e spruit en hopelijk kan ik in bad bevallen.
Wat ik ook zeer goed vond is dat de arbeids en bevallingskamer 1 kamer is. In de kamer heb je ook alle mogelijkheden, er is zo'n grote bal, het bed is elektrisch, er is een bad (behalve in 1-tje niet).
Maar als je meer inlichtingen wil ze doen daar regelmatig rondleidingen dan kan je het met je eigen ogen zien.
Succes

Terug naar “Bevalling voorbereiden”