tot wanneer is jullie baby nog vanzelf gedraaid?

Gast

tot wanneer is jullie baby nog vanzelf gedraaid?

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 13:25

Hallo allemaal,
Ik ben nu net 34 weken ver en ons meisje ligt sinds 3 weken met haar hoofdje omhoog. Daarvoor lag ze altijd netjes naar beneden. De gynaecologe zei dat ze nog tijd en plaats heeft om te draaien, dus daar hopen we echt op! Een stuitbevalling zal waarschijnlijk niet gaan omdat ze nogal aan de grote kant is, en een keizersnede heb ik liever niet...
Zijn hier mensen die in hetzelfde geval zaten en van wie het kindje nog draaide na 34 weken?

Gast

RE: tot wanneer is jullie baby nog vanzelf gedraaid?

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 14:01

Hoi!
Mijn zoontje had altijd in stuit gelegen. Mijn hop dat hij nog zou draaien was al lang verdwenen. Toch enkele truukjes toegepast (op knieën en ellebogen gaat zitten. En op 36 weken is hij nog gedraaid. Ik ben bevallen op 38 weken.
Alles kan dus nog!

Gast

Berichtdoor Gast » 30 nov 2007, 15:02

hier op 38 weken nog gedraaid en op 37 weken mijn ander gedraaid, nu 26 weken zwanger en de kleine ligt nog in stuit, maak me der geen zorgen in

Gast

Berichtdoor Gast » 01 dec 2007, 21:40

Ons zoontje lag al van 29 weken goed, op de controle van 36 weken lag hij in stuit. Op de controle van 38 weken lag hij terug goed. Ik denk dat hij een paar dagen na 36 weken is gedraaid, toen rommelde het wel hard.
Dus, jouw kindje kan ZEKER nog draaien hoor.

evyke, mama van Robin, Hanne en Thijs

Berichtdoor evyke, mama van Robin, Hanne en Thijs » 02 dec 2007, 10:37

Robin op 35wkn 5 dagen
Hanne op 38 weken

en Thijs lag rond 30 weken al goed

Gast

Berichtdoor Gast » 03 dec 2007, 16:10

Bedankt voor de antwoorden, jullie stellen mij toch wat gerust.

Gast

Berichtdoor Gast » 03 dec 2007, 16:40

waarschijnlijk nog de dag voor ik binnen moest voor de geplande keizesnee. Twee dagen ervoor lag ze nog in stuit, en toen ze de dag zelf (nadat ik mijn lavement al gekregen had en mijn operatiekleedje al aan had) 5 minuten voor ze mijn verdoving zouden geven nog een echo deden, was ze gedraaid! Al een koppige mie nog voor haar geboorte dus.

Wij konden terug naar huis (geen reden om in te leiden, was twee weken voor de uitgerekende datum), het heeft toen nog drie weken geduurd, is uiteindelijk ingeleid, ging niet vooruit dus toch nog keizersnede....

@ opstartster

Berichtdoor @ opstartster » 05 dec 2007, 11:31

ik heb ook een meisje die nogal aan de grote kant is, ze heeft altijd goed gelegen en ook ineens met 32 weken lag ze in een stuit, ze is met 35 1/2 week gedraaid en dit was heel erg duidelijk te voelen, ze is groot en ze was in de stuitligging ook al in gedaald en toch nog gedraaid, het kan nog, je voelt het wel hoor vooral als je net als ik ook een lekkere grote meid hebt, heel veel succes!!!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 11 dec 2007, 16:29

Mijn zoontje lag op 32 weken in stuit (duidelijk voelen draaien !)
En op 36 weken lag hij weer goed (niks van gevoeld)

Was ook een serieus ventje (53 cm)

Gast

Berichtdoor Gast » 11 dec 2007, 18:13

Eerste zoontje: op 38 weken nog gedraaid.

Tweede hebben ze me al gewaarschuwd dat het tot de laatste dag kan draaien. Nu 35 weken en ziet dagelijks nog iedere hoek van mijn baarmoeder :)

Gast

Berichtdoor Gast » 12 dec 2007, 15:06

Mijn zoontje is nog gedraaid op 38 weken en 5 dagen... Dus het kan.
Nu neem ik geen risico meer (wil absoluut geen keizersnede) en begin op week 32 of 33 met moxa (accupunctuur) om baby op natuurlijke wijze te laten draaien. VOlledig ongevaarlijk, pijnloos en grote kans op succes....

Sylvia

Berichtdoor Sylvia » 13 dec 2007, 11:34

Ik ben ev. ook geïnteresseerd in moxa-therapie om de baby te doen draaien. Onolkomen stuitligging, beentjes recht naar boven voor gezichtje. Nu 34 weken. Mijn eerste kindje lag wel gewoon.
Ik heb wel een lijst gevonden met erkende accupuncturisten in het Antwerpse, maar als iemand mij een accupuncturist in Antwerpen kan aanbevelen, graag dan!

opstartster

Berichtdoor opstartster » 14 dec 2007, 16:38

Hallo,
Vandaag op 36 weken ligt ze nog steeds in stuit. Nog steeds genoeg vruchtwater en plaats om te draaien, maar de kans wordt natuurlijk met de dag kleiner... Ik blijf ervoor duimen, maar als ze niet uit zichzelf wil of kan draaien, dan zij het maar zo. Dan wordt het keizersnede op 3 januari. Wel raar om dat nu al te weten! Nog eens bedankt voor jullie reacties, hoop doet leven he!

Terug naar “Bevalling voorbereiden”