Valse start

E

Valse start

Berichtdoor E » 16 nov 2007, 11:12

Gisterenavond had ik pijnlijke weeën om de 8 minuten, rugpijn en misselijkheid.
In het ziekenhuis mocht ik blijven met 3 cm ontsluiting, maar het zou nog eventjes duren. Anderhalf uur later (na 5 uren van contracties!) valt met alles stil. Wij dan maar terug naar huis. Gefrustreerd.
Deze morgen aan de monitor toch nog harde buiken, maar minder hevig. 4 cm ontsluiting. De dokter heeft dan eens flink gestript en nu zit ik thuis te wachten.
Heeft er iemand dat ook bij jullie meegemaakt. Ik blijf stiekem denken dat het straks terug begint en we toch ons kindje vandaag nog krijgen...

Gast

RE: Valse start

Berichtdoor Gast » 22 nov 2007, 10:30

Bij mij een gelijkaardig verhaal (3 weken geleden, Om de 5 min contracties, idem met ontsluiting, maar volledig gestopt na ). Ik moet je wel teleurstellen, want momenteel ben ik nog steeds zwanger. Toen dachten we ook dat we de baby snel welkom zouden kunnen heten. Morgen word ik ingeleid, want ik ben ondertussen al 8 dagen overtijd....

sandy

Berichtdoor sandy » 25 nov 2007, 11:58

Heb dit gisteren ook meegemaakt. Ik ben nu 39 weken. E, ben je ondertussen al bevallen ?

Groetjes,

Gast

Berichtdoor Gast » 28 nov 2007, 07:46

Echt hatelijk, zo'n valse start, niet? Heb het gisterenavond ook juist meegemaakt. Vier uur lang, om de tien minuten, en daarna niets meer. En dat twee dagen voor de uitgerekende datum. Ik dacht echt dat het zover was. Bij mijn eerste kindje heb ik dat niet gehad. Hoe zou dat toch komen?

sandy

Berichtdoor sandy » 03 dec 2007, 08:46

Dag dames,

En ondertussen al iemand bevallen?
Ik nog stteds niet , nu 40 weken en 1 dag en nog steeds geen baby.

Hopelijk hebben jullie meer geluk.

Groetjes,

Gast

Berichtdoor Gast » 03 dec 2007, 18:43

Hier 40 weken en 4 dagen en nog steeds geen baby...

sandy

Berichtdoor sandy » 18 dec 2007, 15:29

En allemaal al moeder geworden ? Ik ben bevallen op 3/12/2007 om 21u25 in 't bad van het ziekenhuis. Ik was toen 40 weken en 1 dag ver.
Het is een jongen, Matteo, hij woog bij de geboorte 3870 gr en 50 cm groot.

Groetjes,

Sandy

Terug naar “Bevalling voorbereiden”