Iemand ervaring met Dr. John Koninckx HH Leuven

Bie

Iemand ervaring met Dr. John Koninckx HH Leuven

Berichtdoor Bie » 08 aug 2006, 11:35

Hallo,
Heeft iemand ervaring met Dr. John Koninckx van het HH Leuven. Ik denk dat hij een nieuwe gyne is aan het HH.

Gast

RE: Iemand ervaring met Dr. John Koninckx HH Leuven

Berichtdoor Gast » 08 aug 2006, 14:03

Geen idee. Gaat hij misschien Dr Van De Putte vervangen.

Bie

Berichtdoor Bie » 08 aug 2006, 14:08

Ik weet niet maar zag hem op de website van HH Leuven staan onder gynecologie.

E.

Berichtdoor E. » 08 aug 2006, 22:15

Zou beginnen in het HH. vanaf augustus.

Luna

Berichtdoor Luna » 08 aug 2006, 23:17

Hallo,

Hij is een nieuwe gynae in het H.H. vanaf 1 augustus. Komt van een ziekenhuis in Brugge.

Zelf ga ik altijd bij Dr.Deyaerts. Maar zij is van 14 tot 28 aug met vakantie waardoor ik nu 1 maal op controle moet gaan bij hem.
Zelf ben ik uitgerekend voor 30 augustus.

Ben gisteren nog op controle geweest bij Deyaerts en heb even een glimp van hem opgevangen, maar of hij goed is zal ik over een dik weekje weten.

Groetjes.

Bie @ Luna

Berichtdoor Bie @ Luna » 09 aug 2006, 07:49

Houd me op de hoogte! Mits de vrouwelijke gynes op HH altijd zo druk bezet zijn, is het goed om weten of de andere ook meevallen.

Lisa

Berichtdoor Lisa » 09 aug 2006, 09:30

John Koninckx komt naar mijn weten van GHB (maar misschien zat hij wel vorig jaar in Brugge). Van hemzelf kan ik niets zeggen, maar zijn vader is wel een grote prof gynaeco op GHB (Filip Koninckx). Dus als het spreekwoord klopt (zo vader, zo zoon), dan moet hij wel ok zijn.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 aug 2006, 22:42

Up...

Gast

Berichtdoor Gast » 19 okt 2006, 13:31

Nog iemand?

Mieke

Berichtdoor Mieke » 19 okt 2006, 13:36

hij is inderdaad nieuw, ik ben deze zomer bij hem geweest toen ik 12 weken was voor de nekplooimeting, omdat mijn gyn (Van Overstraeten) net op verlof was.

hij is wel vriendelijk en correct, maar wat stijf en droog, wij hadden de indruk dat hij nog wat moet ontdooien. Zijn uitleg en toelichting was wel in orde, maar echt hartelijk kan je hem niet noemen.

Met een gyn moet het toch klikken, en dat gevoel had ik bij hem niet (Van Overtraeten is net heel hartelijk en extravert), maar ik kan me wel voorstellen dat anderen graag bij hem zouden gaan...

groetjes,
Mieke

ella

Berichtdoor ella » 21 okt 2006, 20:32

weet er iemand of vandeputte er nog werkt? ik zou daar graag nogbij gaan voor ons derde kindje (dat nog verwekt moet worden). Maar het lijkt me zo dat die misschien wel met pensioen is/zal gaan

Gast

Berichtdoor Gast » 22 okt 2006, 00:41

ik ging normaal ook van Van Overstraeten, maar ik kon daar pas terecht op 14 weken. Ben dan bij Koninckx geweest, intussen heb ik een miskraam gehad dus ik heb hem al vaak gezien. Ik mocht altijd bellen en kon heel snel langsgaan als het nodig was. De eerste keer kwam hij een beetje droog over, maar daarna niet meer. Ik vind hem heel vriendelijk, hij was heel bezorgd en meelevend. Volgende zwangerschap ga ik zeker terug bij hem. Ik vind Van Overstraeten ook heel goed, maar ik vind het niet fijn dat je daar zo lang op een afspraak moet wachten...

Liefje

Berichtdoor Liefje » 07 nov 2006, 11:45

Ik ga al jaren bij Vandeputte. Op het einde van mijn tweede zwangerschap kreeg ik echter te horen dat hij in verlof was in september, net in de periode waarin ik moest bevallen, en dat ik bij dokter Koninckx zou moeten gaan voor de laatste onderzoeken en de bevalling.
Ik moet zeggen dat hij me 100 % is meegevallen. Vriendelijk, veel uitleg... dik in orde. Zelfs toen ik al negen dagen over tijd was en hem in mijn teleurstelling en frustratie omdat die baby maar niet kwam een serieus vies antwoord gaf, bleef hij vriendelijk en begripvol. Toen ik de dag erna eindelijk bevallen ben, heb ik me wel geëxcuseerd :hihi
Tijdens mijn bevalling heeft hij me prima bijgestaan dus ik ben absoluut tevreden.
Dus als Vandeputte op pensioen gaat, dan denk ik dat ik terug bij Koninckx zal gaan.

Begin dit jaar heeft Vandeputte me gezegd dat hij nog zeker doorging tot eind 2006. Maar toen ik in september op de materniteit lag, vertelde een van de vroedvrouwen me dat hij er waarschijnlijk nog een jaartje ging bij doen.
Morgenavond moet ik op nacontrole, ik zal het hem eens vragen...

Gast

Berichtdoor Gast » 07 nov 2006, 11:58

Hoi,
Ik heb al mijn afspraken gemaakt bij Dr Vanoverstraeten, zij is voor mij den topper en en ze heeft me heel goed bijgestaan bij mijn eerste zwangerschap en bevalling dus zie niet in waarom ik zou moeten veranderen! Ik heb mijn vaste afspraken bij haar 12w-22w-30w-35w-37w-39w maar tussendoor als ik me onzeker voel of er is iets ga ik bij Vandijck langs of zoals nu binnen twee weken bij dr Koninckx. Uiteindelijk werken ze allemaal samen en als Vanoverstr moest ziek zijn of op verlof als ik moet bevallen dan is het toch leuk dat je de andere gynecologen ook kent :) Ben benieuwd , moet nu 22/11 gaan. Ga gewoon omdat Ik bevestiging wil weten van het geslacht lol! Vanoverstraeten heeft me op 12w zwangerschap gezegd dat haar vermoeden een meisje is en vond dat zo snel dat ik nu echt niet kan wachten tot 22w terug bij haar lol :) Vandaar mijn afspraak bij dr Koninckx , hopelijk kan hij het bevestigen.
Pas op Vanoverstr zei er wel bij dat op 12w de geslachten nog erg op elkaar lijken maar toch was ze vrij zeker van dat het een meisje word :) Dus zien of ze gelijk heeft via dr Koninckx, kon bij haar niet terecht vandaar afspraak bij collega , why not!
Groetjes Peggy

Gast

Berichtdoor Gast » 07 nov 2006, 12:28

Ik ga al 20 jaar bij VD Putte en ben daar heel tevreden. Vroeg hem vorige maand nog over de geruchten over zijn nakend pensioen. Hij vertelde dat hij officieel met pensioen gaat eind 2008, maar dat hij dan nog wel zijn privé praktijk behoudt (Tiensesteenweg).

Gast

Berichtdoor Gast » 08 nov 2006, 15:57

Ik ben gisteren bij dr. Koninckx geweest (normaal ga ik ook bij Van Overstraeten, maar die haar agenda stond vol). 'k Vind het toch maar een rare. 'k weet niet goed hoe het te verwoorden, maar ik voelde mij er niet echt op m'n gemak bij. M'n man vond hem dan weer super sympathiek! 't Zal misschien m'n gevoel geweest zijn. Hij gaf wel voldoende uitleg en zo hoor en we moeten zelfs zaterdag teruggaan omdat de echo niet goed lukte (kindje lag te veel op een bolleke). Maar ik hoop toch dat ik Van Overstraeten voor de bevalling heb hoor!

Liefje@hierboven

Berichtdoor Liefje@hierboven » 09 nov 2006, 08:00

Maak je maar geen zorgen hoor, moest het zijn dat je toch Koninckx hebt tijdens je bevalling, hij is echt heel goed. Meelevend, rustig... ik voelde me absoluut in goede handen bij hem.

Vandeputte die krijgt er precies echt niet genoeg van :hihi
Hoe oud zou die nu al zijn, vraag ik me af.
Nu ja, voor mij mag hij nog wat verder doen, ik ben er super content van.

Gast

Berichtdoor Gast » 15 nov 2006, 22:09

Zijn er dan zo weinig mensen die bij hem gaan?
Zijn agenda staan wel regelmatig volzet...

Mieke

Berichtdoor Mieke » 16 nov 2006, 14:08

er zijn hierboven toch al genoeg antwoorden geformuleerd om je een idee te geven van hoe hij is... een topic kan nu eenmaal niet eeuwig doorgaan...

groetjes,
Mieke

Nieuw

Berichtdoor Nieuw » 22 jun 2007, 14:30

Zijn er nu nog meerdere meningen?
Ik moet begin juli bij hem gaan. Geen plaats meer bij Van Overstraeten...

hanne

Berichtdoor hanne » 22 jun 2007, 14:50

Ben ook eens benieuwd, moet in juli bij dr. van overstraeten bevallen, maar vanaf 16 juli is ze met vakantie en kan het zijn dat ik bij Dr. Koninckx terechtkom voor de bevalling.

Terug naar “Je bent zwanger!”