welke borstcompressen?

ik

welke borstcompressen?

Berichtdoor ik » 14 jan 2008, 11:26

ik ben nu 27 weken zwanger,bij mn eerste kindje heb ik geen bv gegeven ,enkel fv.deze keer heb ik beslist om wel bv te geven(was ervan overtuigd dat dat niet zou gaan met ingetrokken tepels)
dus deze keer wil ik wel proberen.
ik veronderstel dat ik mij borstcompressen moet aanschaffen?welk merk is goed?
wegwerp of wasbaar?
hoeveel heb je er nodig?hoeveel gebruik je er en wanneer vervang je dat?elke keer je de baby de borst gaat geven,of?? ik heb echt geen idee sorry.

Gast

RE: welke borstcompressen?

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 11:36

Ik geef nu al 6.5 maand bv aan mijn derde kindje. Ik heb een beetje alles uitgeprobeerd en ben het meest tevreden van de borstcompressen van johnsson (roze dozen) ze zijn zacht, en zit een voorgevormd plaatsje in voor de tepel, en je kan ze ook vastkleven aan je bv (doe ik niet, ik stop ze er zo in). Ik koop die van mij in de gb of carrefour.

Die die je kan wassen (lillypads ed) vind ik niet zo comfortabel. Ik moet wel zeggen dat ik weinig tot geen lekken heb, enkel bij de toeschietreflex lekt m'n andere borst een beetje.

Gast

RE: welke borstcompressen?

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 14:59

Ik heb 2 jaar en 3 maanden borstvoeding gegeven en heb bijna alle compressen getest. De allerbeste vond ik die van tigex, te koop bij colruyt en ook in de carrefour. De wasbare lekten in den beginne vrij snel, als je al langer BV geeft zijn die wel aan te raden. De liliypadz zijn de enige die ik nog niet getest heb eigenlijk.

Terug naar “Je bent zwanger!”