Kindjes voor augustus 2008

Isis

Kindjes voor augustus 2008

Berichtdoor Isis » 29 nov 2007, 19:54

Vandaag net te weten gekomen dat ik zwanger ben! Zit in mijn 5de week! Als ik alles goed bereken zou het voor begin of midden augustus zijn.
Als alles goed loopt tenminste... veel schrik daarvoor.

Heb nog niet veel last van zwangerschapskwaaltjes behalve moe zijn en een beetje zure oprispingen voel ik er nog niet veel van.

Zijn hier nog mensen die nog maar net zwanger zijn en een kindje verwachten voor augustus?

Isis, 24 jaar, eerste kindje, uitgerekend midden augustus.

katrien

RE: Kindjes voor augustus 2008

Berichtdoor katrien » 29 nov 2007, 20:48

hallo Isis
wijn zijn er ook aan begonnen. Heb mijn nod 12 december en als ik dus zwanger ben, dan is het voor rond 20 augustus.
Nog even geduld dus en inderdaad heel erg spannend

Kelly

Berichtdoor Kelly » 30 nov 2007, 08:41

Hey,

Ik weet sinds de 26ste dat ik zwanger ben. Ben nu net 5 weken en ben uitgeteld voor de 1ste augustus. Heb nog niet zoveel klachten. Enkel felle steken in onderbuik en rug.

Isis, 24jaar, eerste kindje, uitgerekend midden augustus
Kelly, 26 jaar, eerste kindje, uitgerekend 1 augustus

Amelie

Berichtdoor Amelie » 30 nov 2007, 10:25

Hallo, Isis,

Ik heb ook vandaag gisteren gemerkt dat ik zwanger ben. Ik denk ook begin of midden augustus dat het er moet zijn. Het is ons eerste kindje dus enorm spannend.

Scalleke

Berichtdoor Scalleke » 30 nov 2007, 10:48

Proficiat mama's!! Ik kwam hier maar gewoon lezen hoor, zelf ben ik 6 maanden zwanger maar vond het zo grappig van Amelie "gemerkt dat ik zwanger ben" hihi.... oeps! ik ben zwanger!

Isis

Berichtdoor Isis » 30 nov 2007, 16:41

Zijn er toch ook al een paar!

Euhm... Amelie, wanneer heb je het nu gemerkt, gisteren of vandaag? ;)
Voorlopig dus hier nog niet veel zwangerschapskwaaltjes! Houden zo allemaal!

Mieke

Berichtdoor Mieke » 30 nov 2007, 17:32

Hopelijk lezen er hier niet te veel bekenden mee :) Ik het twee uur geleden een positieve test gedaan, en het was eerlijk gezegd een klein beetje onverwachts, maar wel heeeel erg welkom! Volgens de berekeningen ben ik ook ongeveer uitgeteld voor 1 augustus. Bij mij is het wel al nummertje vier :) De anderen zijn 4.5, 3 en 1

missi

Berichtdoor missi » 30 nov 2007, 17:44

hihi, ik was net van plan om hier een topicje te starten over wie een kindje verwachtte voor augustus. Wij hebben woensdagnamiddag een testje gedaan en positief! Bloed was ook positief.
Normaalgezien zou ik uitgerekend zijn voor 1 of 2 augustus (begin laatste menstruatie 26/10 en eisprong was 12 of 13 november denk ik), dus ben nu net 5 weken ver.
't Is allemaal nog zo pril en er kan nog zoveel mis gaan he... (kheb daar eerlijk gezegd wel veel schrik voor). Ik voel mij ook helemaal nog niet zwanger, heb geen enkel 'symptoom'. Denk dat ik pas gerust ga zijn als ik een hartje heb gezien/gehoord op de echo.
Ben er wel al heel erg mee bezig: heb gisteren al een boek over zwangerschap gaan kopen en heb al eens rondgekeken welke gynaecologen er in de buurt zitten (we wonen hier nog niet zo lang en ben hier in de buurt dus nog niet naar gyn geweest).
Ben wel blij dat ik er hier een beetje over kan babbelen, want ik wil het voor de rest nog tegen niemand zeggen (wil eigenlijk liefst wachten tot na eerste echo, maar kweet ni of dat gaat lukken)

alle, veel groetjes,
missi

missi

Berichtdoor missi » 30 nov 2007, 17:46

Was het lijstje nog vergeten:

Isis, 24jaar, eerste kindje, uitgerekend midden augustus
Kelly, 26 jaar, eerste kindje, uitgerekend 1 augustus
Missi, 25 jaar, eerste kindje, uitgerekend 2 augustus

Mussie

Berichtdoor Mussie » 30 nov 2007, 17:51

Hey zwangere ladies!

Als alles goed gaat, zou ik eind juli of nét begin augustus moeten bevallen...
Ik ben een dikke vijf weken zwanger en heb eigenlijk ook nog niet echt last van zwangerschapskwaaltjes.
Af en toe heb ik wel zo'n zeurderig gevoel in m'n onderbuik en in de late namiddag voel ik wat vlagen van misselijkheid, maar dat is allemaal niks om over te klagen, hé?!
Wat ik even wilde vragen...
Wanneer zijn jullie van plan het geweldige nieuws te melden aan de buitenwereld (als dat nog niet gebeurd is in alle euforie tenminste)?
Ik wil langs één kant écht wel wachten tot de "kritieke" 12 weken voorbij zijn... Anderzijds ben ik bij na 10 weken rond de kerst-en Nieuwjaarsperiode en lijkt dat me ook een heel fijn moment om 't te vertellen!
En...nog een vraagje!
Hoe gaan jullie het nieuws melden?
Bij ons is 't ons eerste kindje en ook al zijn m'n ouders al opa en oma van de spruit van mijn oudste broer, we willen toch origineel en verrassend uit de hoek komen!
Ideeën?

Liefs, Mussie (27 j) XxX

Mussie

Berichtdoor Mussie » 30 nov 2007, 17:55

Oei, ik ben nog zo 'nieuw' hier dat ik dat lijstje ook vergeten ben...

Isis, 24 jaar, eerste kindje, uitegrekend midden augustus
Kelly 26 jaar, eerste kindje, uitgerekend 1 augustus
Mussie, 27 jaar, eerste kindje, uitgerekend 31 juli

missi

Berichtdoor missi » 30 nov 2007, 18:21

hey mussie,

als je het met nieuwjaar wil vertellen kan je misschien een nieuwjaarsbrief voorlezen. Ik had daar ook al aan gedacht voor mijn oma (mijn meter), maar denk dat ik toch ga proberen te wachten. Zoals ik al zei, tot na de eerste echo...

groetjes,
missie

Mieke

Berichtdoor Mieke » 30 nov 2007, 19:30

ik was dus ook het lijstje vergeten:

Isis, 24 jaar, eerste kindje, uitegrekend midden augustus
Mieke, 28 jaar (volgende week ;) ), vierde kindje, uitgerekend 1 augustus

Gezien het bij mij al het vierde is ga ik niet lang kunnen zwijgen denk ik. Bij nummer drie kon je het eigenlijk al bijna zien na zeven weken (binnen 14 dagen dus...)

C'ke

Berichtdoor C'ke » 30 nov 2007, 20:39

Hoi, op aanraden van een collegaatje kom ik me hier ook even aanmelden :-)
Heb maandag ochtend ontdekt dat wij een tweede kindje verwachten. Moet op 14/12 eerste keer naar de gynae, weet dus nog niet echt voor wanneer ik uitgerekend ben. Ik schat ergens eind juli begin augustus?
Morgen hebben we een familiefeestje, en gaan we het bekend maken aan de familie, misschien nog wat vroeg, maar ik heb er alle vertrouwen in!
Hoe voelen jullie je? Ik heb momenteel nog steeds een soort menstruatie-achtige buikpijn.

Groetjes allemaal!

C'ke

Mamminutti

Berichtdoor Mamminutti » 30 nov 2007, 20:46

Hallo, voor de zekerheid nog even anoniem, ook hier ontdekt net zwanger te zijn, ik heb mezelf uitgerekend voor eind juli begin augustus, 18/12 heb ik afspraak bij de gynaecoloog. Het is het 3de kindje, we hebben al een zoontje en dochtertje. Leuk kennis te maken met jullie!!

Mieke

Berichtdoor Mieke » 30 nov 2007, 21:07

Hallo nog eens! Wie nog niet precies weet hoever de zwangerschap is, volgende site is echt wel heel goed:

http://9maand.com/zwanger/zwanger/bereken.php

Heel leuk om week na week te volgen :)

Slaapwel!

C'ke

Berichtdoor C'ke » 30 nov 2007, 21:14

Hoe zit het met jullie op werkvlak? Wanneer vertellen jullie het je baas?

curieuzeneuze

Berichtdoor curieuzeneuze » 30 nov 2007, 21:34

Hallo iedereen!
Alvast proficiat met jullie prille zwangerschap!
Even pril als de mijne trouwens, ik heb vandaag positief getest!
Drie weken geleden deed ik ook een test, die was negatief, betekent dit dan dat ik maximum 3 weken ver kan zijn?
groetjes!

Mieke

Berichtdoor Mieke » 01 dec 2007, 06:17

Er wordt gerekend sinds de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik ben nu vijf weken ver, maar het kindje is maar zo'n 2 à 3 weken 'oud'.

Kiki

Berichtdoor Kiki » 01 dec 2007, 08:15

Hey!

Een dikke proficiat aan iedereen!! Ook ik heb woensdag 28 november positief getest. In mijn bloed zat een HCG-waarde van 816, dus die bevestigde de test. Voorlopig geniet ik, maar voorzichtig, en van dag tot dag, want ik ben er allesbehalve gerust in. Ik voel me wel een beetje moe, maar absoluut niet misselijk...
Dinsdag 4 december mag ik al naar de gynaecoloog, ik had die afspraak al, en ik hoop dat zij me een béétje gerust kan stellen...

Enfin, proficiat dus allemaal en geniet ervan!! Ik zet mezelf nog even op 't lijstje...

Mieke, 28 jaar (volgende week ), vierde kindje, uitgerekend 1 augustus
Kiki, 31 jaar, tweede kindje, uitegerekend 2 augustus (volgens zappybaby)
Isis, 24 jaar, eerste kindje, uitgerekend midden augustus

Kelly

Berichtdoor Kelly » 01 dec 2007, 09:05

Ik heb zelf heel fel last van krampen in buik en onderrrug. Donderdag bloedname laten doen maar dit was gelukkig goed. HCG was alweer serieus gestegen. Wie heeft er nog zo'n hoog HCG. Ik had donderdag 10037 en was die dag juist 5weken. Heb laatste menstruatie gehad op 25 oktober.

groetjes en proficiat aan iedereen...

Isis

Berichtdoor Isis » 01 dec 2007, 11:25

Fijne site, die van 9 maand. Net berekend en ben uitgerekend voor 06/08/08. Fijne datum.

Bij mij weet het bijna iedereen al. (Aangezien 95% van de werknemers op mijn werk vrouwen zijn, gaat dit snel de ronde! Commérewijven ;)) Zit namelijk zo, waar ik werk moet je direct thuisblijven als je zwanger bent. Nl. veel besmettelijke ziektes => cytomegalie, MRSA, Stafylococcen, Pseudomonasen en ga zo maar verder. Dit weekend en maandag nog werken en vanaf dinsdag zit ik al thuis.

Heb ook zo soms zeurderige baarmoederpijn. Is dit normaal? Schrik dat mijn baby er gaat uit donderen...

Dus lijstje opnieuw (met de aanpassingen)...

Mieke, 28 jaar (volgende week ), vierde kindje, uitgerekend 1 augustus
Kiki, 31 jaar, tweede kindje, uitegerekend 2 augustus (volgens zappybaby)
Isis, 24 jaar, eerste kindje, uitgerekend 6 augustus

Bloemme

Berichtdoor Bloemme » 01 dec 2007, 13:51

Hallo dames,

Amai ik schrik even!!!!!!! Al baby's voor augustus!
Zelf zal ik bevallen in juni 2008, 2 maanden eerder dan jullie :)
Ik kom jullie dus gewoon even heel veel succes wensen, hopelijk gaan jullie een fantastische zwangerschap te gemoet!

Dikke knuffel allemaal,
Bloemme

xxx

Berichtdoor xxx » 01 dec 2007, 14:41

Hoi,

ik vervoeg me bij jullie! Ik heb donderdagavond een positieve urinetest gedaan. En vrijdag bij de bloedafname bleek mijn hcg op 590 te staan...Ik moet nu rond de 4 à 5 weken zwanger zijn...En het rare is...ik voel helemaal niets. Enkel een wat trekkende onderbuik...Meer niet...En dat baart me dan zorgen...Maarja, ik denk dat we de komende weken wel meer en meer zullen gewaar worden. En net als jullie ben ik ongelooflijk bang voor een slechte afloop...

1e kindje
28 jaar

xxx

Wendy

Berichtdoor Wendy » 02 dec 2007, 13:15

Hoi, hoi,

Ook ik ben uitgeteld voor begin augustus.
Vorige week dinsdag poitief getest, hcg was donderdag 225.
Het is ons tweede kindje, Yonna, ons dochtertje is van 10 augustus 2006.
Er zal dus 2 jaar tussen zitten, zo hadden we het graag.
Ik heb voor Yonna al een miskraam gehad, dus de schrik zit er ook hier goed in, ik probeer in ieder geval te genieten, want waarschijnlijk stoppen we na 2 kinderen. Ik heb de vorige keer een spoedkeizersnede gehad omwille van zwangerschapsvergiftiging op 34.5 weken, hoop nu de rit uit te doen en eens gewoon te bevallen.

Groetjes

Terug naar “Je bent zwanger!”