Angelsound - vanaf wanneer kan het?

@ Mie

RE: Angelsound - vanaf wanneer kan het?

Berichtdoor @ Mie » 24 jul 2007, 13:12

Jammer, wat jij hebt meegemaakt, maar het kan wel hoor!
Ik ben zelf vroedvrouw, én in het bezit van een gewone doptone én een angelsound. Wel, met een beetje zoeken (en misschien ook mijn eigen ervaring) was ik steeds in staat vanaf een week of 10 harttonen te vinden, met 100% afkomstig van de baby (ik ben wel in staat het verschil te horen).
Uiteraard gaat het vlotter vanaf een week of 12-13, en hangt het ook samen met de hoeveelheid abdominaal vet, maar als leek kan je deze stelling echt niet hard maken!

Gast

Berichtdoor Gast » 25 jul 2007, 23:37

up

Gast

Berichtdoor Gast » 26 jul 2007, 15:25

vandaag is het pakje aangkomen, ik had zondag besteld.
Gelijk uitgeprobeerd en een geweldig moment om de hartslag te horen.
we zullen er veel plzier van gaan hebben, dat weet ik zeker.

@Mie

Berichtdoor @Mie » 26 jul 2007, 15:29

ik ben dat niet met je eens hoor.
Ik had onze angelsound vanaf een zwangerschapsduur van 10 weken en 6 dagen en de dag dat we die met de post ontvingen, hoorden we het hartje van onze kleine.
Je hoort wel duidelijk verschil tussen je eigen hartslag en die van je baby. Lijkt me dus niet dat je zo stellig kunt zijn dat je met de angelsound voor 12 of 13 weken niets zou kunne horen. Ik heb zelf dus geheel andere ervaring en lees dat van anderen hier op zappy ook.
Zal dus per persoon verschillen.

laura swerts

Re: Angelsound - vanaf wanneer kan het?

Berichtdoor laura swerts » 11 feb 2019, 14:54

beste.

ik ben nu voor het eerst zwanger ik ben 18 weken en 5 dagen zwanger maar ik hoor precies 2 hartslagen 1 hele snellen en 1 iets rustigere maar ik ben maar van 1 kindje zwanger dat is bewezen wat zou dat kunnen zijn ?????

Terug naar “Je bent zwanger!”