Héél licht streepje quid/carrefour

Gast

Héél licht streepje quid/carrefour

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 17:17

Liefst ervaringen, (foto's mss?) van jullie positieve quid test?

Ik heb vanmiddag getest, en er kwam een 2de streepje op, maar eigenlijk vrij licht en precies ook maar half... allé, vanboven duidelijk een klein stukje licht en dan naar beneden toe weer duidelijk. Ze staat verticaal zoals moet.
Zowel mijn vriend als mijn mama komen er ook niet aan uit... Het is wel alsof het ergens op reageert, maar ja... heeft er iemand al eens een valse positieve test gehad?

Ik slik nog de pil, 't was dus niet meteen gepland omdat we nog een klein kindje hebben. Dus ik heb ook geen idee hoe ver ik dan zou zijn??
Ik heb al bloed laten trekken bij de dokter, maar moet nog wachten tot 10u deze avond voor het resultaat. Mss kunnen jullie me al wat geruststellen of juist niet, haha.

Bedankt!!

Gast

RE: Héél licht streepje quid/carrefour

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 18:46

Volgens mij ben je zwanger. Was je al overtijd? Want misschien heb je wat te vroeg getest en is je hcg waarde niet heel hoog.

Of misschien is er nog hcg van een vorige zwangerschap aanwezig? Hoe oud is jullie kindje?

Alvast het beste gewenst

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 18:57

Hier ook maar een heel licht, half streepje op een quid test en ondertussen toch al 17w zwanger : dus ik zou zeggen Proficiat!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 19:34

Onze dochter is nu 14 maanden, dus van de vorige zws kan niet meer...

Wat duurt het wachten toch lang zo hè!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 20:07

Je bent zwanger! Quid test altijd juist! Ook al is het een streep die eigenlijk geen streep is. :-)

Proficiat!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 20:09

Volgens mij ben je nog maar net zwanger :-)

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 20:19

Ja, ik ben nog aan de pil, dus geen idee hoe lang al, als het zo is :s

Nog anderhalf uurtje...

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 20:22

laat iets weten, he
ben superbeniewd

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 21:04

Ja, ik ben echt aan het aftellen... :o Erg hè! Bij mijn eerste had ik een test van mat care, maar die was véél duidelijker. Daar was de bloedtest gewoon een extra zekerheid :)

Ik zit met zo'n dubbel gevoel... Ik wil het niet, maar ik heb me er precies al bij neergelegd. 1 ding is zeker, als het nix is, komt hier zo snel mogelijk een spiraal!

Tot strax

I

Berichtdoor I » 02 okt 2007, 21:09

Je bent zwanger hoor!!
Ik had hetzelfde voor, maar ben toch ook nog altijd duidelijk zwanger.

Allez, nog een klein uurtje!
Succes!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:03

een streep is een streep zeggen ze, dus proficiat! het is ondertussen tien uur gepasseerd, en en en??

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:09

en??????????????????????????????????????????????

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:13

Na tien uur en geen nieuws??

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:20

Die is volgens mij aan het vieren denk ik...

Laat je toch nog even iets weten?

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:27

Ik denk het. Krijg er wel de kriebels van het wachten.....
Please verlos ons :)

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:37

Hoi,

Aan het vieren niet bepaald, al héél veel traantjes gelaten. Dit was niet gepland hè...

Jaja, ik ben dus zwanger. Er komt zo veel op mij af. De dokter zei wel dat ik nog niet te hard moest gaan denken omdat de waarden vrij laag waren, nl 175. Donderdag moet ik terug gaan om opnieuw bloed te laten prikken en te kijken of het vooruit ging. Als het dan vooruit is gegaan kan ik de gyne bellen voor een echo.

Gelukkig heb ik het ook meteen tegen mijn mama gezegd en is het dus niet iets dat alleen op mijn schouders ligt.

Ik ben gewoon zo verward. Ik wilde nog helemaal geen volgend kindje. Mss als onze oudste eens naar school ging. Ik zit met vanalles in mijn hoofd, hoe moet het met mijn werk, en hoe ga ik alles regelen? Bovenop mijn werk volg ik ook nog avondschool. Die is wel afgelopen in juni, maar begint in september ook weer... Mijn mama neemt mijn oudste dochter vaak mee uit logeren als ze dan oppast, maar 2, das alweer wat anders...

Bedankt dat jullie met mij mee leven. Ik zie nu weer zo op tegen alles hè, dat misselijk zijn, bekkenpijn, harde buiken, straks bevallen :o Hoe graag ik ook zwanger was van onze dochter, ik denk écht dat ik dit nog niet aan kan :( Ze zullen 23 maanden schelen, das toch nog zo zielig. Mijn kleine baby moet ineens grote zus zijn :( Pfff, ik ga nog veel moeten nadenken denk ik...

Groetjes!

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:42

Laat het nu eerst wat bezinken. De schok was groot omdat het overwachts is. Misschien denk je er binnen een aantal dagen anders over.
Probeer rustig af te wachten tot donderdag. Dan weet je al iets meer of het hier gaat om een goede zwangerschap of niet.
Dan kan je nog altijd beslissen wat je er mee gaat doen. Denk goed na. Je staat er gelukkig niet alleen voor.

Veel sterkte

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:44

Van harte gefeliciteerd hoor. Ik weet dat het even schrikken is maar alles zal in orde komen en je zult de gepaste oplossingen vinden. Denk niet aan de nadelen van de zwangerschap zelf maar denk eraan dat een kleintje in je buik groeit. En 23 maanden verschil vind ik persoonlijk best een nette leeftijd. Zeker niet te snel na elkaar en het kan zeker ook zijn voordelen hebben hoor. Ze kunnen samen spelen en vanalles samen doen op die leeftijd. Ik weet dat het wel goed komt en er is voor alles een oplossing.
Veel succes ermee.

XX R

Gast

Berichtdoor Gast » 02 okt 2007, 22:48

Dank jullie wel!

Het is idd gewoon een hele schok. Mijn vriend is wel blij, want die wilde eigenlijk maar 2 jaar tss de kindjes, terwijl ik eigenlijk zei dat ik er maar 1 wilde als het aan mij lag. Het is net omgekeerd, want bij de vorige zws was hij helemaal van de kaart...

Ik kan het beter afwachten tot donderdag hè, maar ik voel me zo raar... Gek dat ik zo'n voorgevoel had. Ik hoop dat ik een beetje ga kunnen slapen.

Groetjes!

Gast

Berichtdoor Gast » 03 okt 2007, 08:04

Je zal het wel klaarspelen :) die van mij schelen ook 23 maand.

Veel succes en een hele dikke proficiat!

Cindy

Berichtdoor Cindy » 03 okt 2007, 09:07

Hier mijn eerste test, streepje was heel licht zichtbaar

Attachment : test zondag 25 juni 2007.jpg

Cindy

Berichtdoor Cindy » 03 okt 2007, 09:13

En hier de test van de dag nadien, duidelijk positief

Attachment : test maandag 26 juni 2007.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 03 okt 2007, 12:22

ik kan best begrijpen dat het je allemaal overdonderd en dat je het in eerste instantie niet ziet zitten. Je Hcg zal zo laag zijn omdat je wsch nog maar pas heel pril zwanger bent. Als je het echt niet ziet zitten, wat ik best kan begrijpen kan je altijd een zwangerschapsonderbreking overwegen. Ik ga nu misschien kritiek krijgen maar als je het echt niet ziet zitten ben je beter nog een paar jaar te wachten, want wat is dit ongeboren kind met een ongelukkige moeder?

IK hoop dat je eruit komt hoor

Liefs

Nadine

Berichtdoor Nadine » 03 okt 2007, 15:31

Laat het maar ff bezinken
en je vriend zegt 2 jaar tussen
2 jaar = 24 maanden
zoveel vroeger is het dan niet echt e.

Het zal wel lukken ,probeer niet teveel traantjes te laten
je hcg is prima , hoe kan het ook anders als je maar heel licht test dat is de reden!!!

Succes en veeeeeeel plezier!!!

Gast

Berichtdoor Gast » 03 okt 2007, 15:52

Hoi hoi,

Cindy, bedankt voor de test! De mijn was nog duidelijker :o dus dan had ik helemaal geen reden om te twijfelen zeker?
Ik ben er echt nog niet goed van. Slecht geslapen, vreselijke honger vanmorgen, zo'n misselijk gevoel de hele ochtend, pijn in mijn buik... Hèhè, was het alweer vergeten dat ik me bij onze dochter ook zo beroerd gevoeld heb :)

Aan degene met de zws onderbreking. Mijn vriend had het ook al gezegd dat dat een optie was als ik het echt niet zag zitten, maar ik zou het persoonlijk niet kunnen. Met respect voor iedereen die het wel doet hè.

Valt 23 maanden echt goed mee? Ik zit met allerlei praktische vragen. Ik heb een stokke buggy en wil de echt niet weg doen. Bovendien slaapt onze dochter nog bij mijn en ach... Nog zo veel andere dingen!

Groetjes!

Terug naar “Je bent zwanger!”