gynaecoloog gent

nele

gynaecoloog gent

Berichtdoor nele » 04 nov 2003, 13:13

kent iemand een goeie (liefst vrouwelijke) gynaecoloog in het gentse?

evyke

gynaecoloog gent

Berichtdoor evyke » 04 nov 2003, 13:23

ik ga bij prof temmerman in het uz gent
is een heeele goeie gyn, wel druk bezet maar heb nog geen klachten gehad
zou ze zeker aanraden!

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 04 nov 2003, 13:49

dokter maertens in sint-lucas in gent, is een vrouwelijke en vriendelijke gynaecologe,
je moet wel lang wachten maarja, je kan dat als pluspunt of minpunt zien?
dokter beghin is ook een vrouwelijke gynaecologe, ook vriendelijk maar ik weet niet waar zijn raadpleging heeft?

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 04 nov 2003, 13:55

ik heb al hele goeie dingen gehoord over dokter katleen podevyn, maar naar het schijnt moet je heel lang wachten voor je een afspraak kan krijgen. ik ben zelf ook op zoek naar een gynaecoloog in gent

ikke

gynaecoloog gent

Berichtdoor ikke » 04 nov 2003, 14:13

Ik kan iedereen van ganser harte gynaecoloog Onghena aanraden. Het is een lieve vrouwelijke dokter, heel gedreven, veel tijd voor patiënten, rustig, ... Ze heeft nog niet zolang een prive-praktijk, ze werkte vroeger - denk ik - samen met Dr martens. Ze zit in Sint-Lucas en privé op de Niuewbrugkaai (aan het vroegere Belgacomgebouw in de Keizer Karelstraat). Haar telefoonnummer is 09/329.83.43.
Echt een aanrader !

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 04 nov 2003, 14:14

Dokter Beghin heeft raadpleging op donderdag in het Sint-Lucas en privé aan de Coupure de rest van de week. Voor een gewone consultatie is de wachttijd wel heel lang. Bij zwangerschap en andere noodgevallen kan je normaal binnen de 3 weken gaan. Die wachttijd geldt trouwens ook voor dr Martens en dr Onghena, de derde vrouwelijke arts daar.
In de Volkskliniek heb je ook nog dr Balliu en ook nog een Turkse dokter, die ook zeer goed blijkt, maar waarvan ik hier even de naam kwijt ben. Zij hebben geen eigen kraamafdeling en de bevallingen gaan ook door in het Sint-Lucas.

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 04 nov 2003, 14:17

ik ga bij Dr Podevyn kathleen en ik ben er zeer tevreden. het is waar dat ze zeer veel werk heeft.
toch mag je haar altijd bellen, als je bvb ongerust bent tijdens de zwangerschap of zo.
en ze is steeds even vriendelijk, druk of niet druk.
zij heeft haar prive praktijk in sint denijs westrem en doet de bevallingen in Maria Middelares ziekenhuis aan de kortrijksesteenweg in gent.
ik kan haar alleen maar aanraden.

groetjes

ikke

gynaecoloog gent

Berichtdoor ikke » 04 nov 2003, 14:20

Ik kan iedereen Dr Onghena aanraden. Het is een vrouwelijke, rustige dokter die verbonden is aan Sint-Lucas. Ze heeft nog niet zo lang een privé-praktijk, ze werkte vroeger - denk ik - samen met Dr Martens. Haar vader zou ook al gynaecoloog geweest zijn. Ze zet zich enorm in voor haar patiënten !

Ze zit privé aan de Nieuwbrugkaai (dicht bij het vroegere Belgacomgebouw aan de Reep) en haar telefoonnummer is 09/329.83.43

ikke

gynaecoloog gent

Berichtdoor ikke » 04 nov 2003, 14:21

Ik kan iedereen Dr Onghena aanraden. Het is een vrouwelijke, rustige dokter die verbonden is aan Sint-Lucas. Ze heeft nog niet zo lang een privé-praktijk, ze werkte vroeger - denk ik - samen met Dr Martens. Haar vader zou ook al gynaecoloog geweest zijn. Ze zet zich enorm in voor haar patiënten !

Ze zit privé aan de Nieuwbrugkaai (dicht bij het vroegere Belgacomgebouw aan de Reep) en haar telefoonnummer is 09/329.83.43

tipje

gynaecoloog gent

Berichtdoor tipje » 04 nov 2003, 15:32

Ben zelf erg tevreden over dokter Ronny Goethals in Maria Middelares. Hij heeft ook praktijk aan de Gordunakaai. Heb zelf niet zo goede ervaringen met dokter Onghena. Voelde me behandeld als een nummer.

Sonja

gynaecoloog gent

Berichtdoor Sonja » 04 nov 2003, 15:55

Ik ga ook al jaren bij Dr Kathleen Podevyn, ze is inderdaad heel erg lief en geduldig. Maar vergeet niet, een dokter is ook maar een mens, en mensen maken soms fouten.

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 04 nov 2003, 16:01

bij dr balliu, sint lucas
enkel goede ervaringen mee (wel nog geen zwangerschap meegemaakt)

Els

gynaecoloog gent

Berichtdoor Els » 04 nov 2003, 16:08

Ikzelf ga bij Dr. Volckaert in St. Lucas-ziekenhuis (hij heeft ook een privépraktijk). Ben er heel tevreden over: hij neemt er de tijd voor en staat open voor een meer natuurlijke vorm van bevallingen (zal niet zo snel inleiden als het niet moet, je hoeft niet 'horizontaal' te bevallen als je dat niet wenst..., wat tegenwoordig niet zo evident meer is)....

katrien

gynaecoloog gent

Berichtdoor katrien » 04 nov 2003, 18:08

dag Els, ik heb vroeger gehoord dat je bij dokter volkaert kan bevallen op een baarkruk is dat nog steed zo? Zelf ga ik bij dr De bruine en ben er zeer tevreden over( is steeds correct en discreet)Doet zijn werk met plezier. Groetjes

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 04 nov 2003, 18:35

dag nele,
ik ben heel erg tevreden over de professionele en toch heel persoonlijke aanpak van dokter balliu. bevallingen gebeuren in sint-lucas (heel vriendelijke vroedvrouwen en verplegend personeel), voor consultatie kan je ook terecht in het gynaecologisch centrum in de sintpietersnieuwstraat (mooi gebouw!) het is wel een tijdje wachten voor een afspraak

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 05 nov 2003, 12:06

Hallo,

Een goeie gynaecoloog is S. Balliu, verbonden aan het sint-lucas. Wij zijn heel tevreden over haar en ook over de vroedvrouwen en het verplegend personeel - een aanrader-.

groetjes,

fie

E

gynaecoloog gent

Berichtdoor E » 05 nov 2003, 12:24

Hallo,

ik ben een tweetal jaren geleden ook eens naar dar 'kliniekje' in de st-pietersnieuwstraat geweest. Als ik het me goed herinner was dat bij dr Merchiers of zoiets, zou dat kunnen ?
In elk geval, ik vond dat een zeer vriendelijke mens waar ik me enorm op m'n gemak bij voelde !!
Ik ben daar geweest op aanraden van mijn internist voor een second opinion (blijkbaar had hij minder vertrouwen in mijn gynaecologe van dat moment ...)
Ware het niet dat ik intussen verhuisd ben naar het brusselse, dan was de kans zeer groot dat ik bij die dr zou blijven gaan zijn !!!
Ben intussen bijna 21 weken zwanger en heb voor een mannelijke gyne gekozen die eveneens bijzonder goed meevalt !!

Groetjes

E

gynaecoloog gent

Berichtdoor E » 05 nov 2003, 12:24

Hallo,

ik ben een tweetal jaren geleden ook eens naar dar 'kliniekje' in de st-pietersnieuwstraat geweest. Als ik het me goed herinner was dat bij dr Merchiers of zoiets, zou dat kunnen ?
In elk geval, ik vond dat een zeer vriendelijke mens waar ik me enorm op m'n gemak bij voelde !!
Ik ben daar geweest op aanraden van mijn internist voor een second opinion (blijkbaar had hij minder vertrouwen in mijn gynaecologe van dat moment ...)
Ware het niet dat ik intussen verhuisd ben naar het brusselse, dan was de kans zeer groot dat ik bij die dr zou blijven gaan zijn !!!
Ben intussen bijna 21 weken zwanger en heb voor een mannelijke gyne gekozen die eveneens bijzonder goed meevalt !!

Groetjes

evi

gynaecoloog gent

Berichtdoor evi » 05 nov 2003, 21:47

Dr. De Gezelle, het is wel een man maar een hele goeie gynaecoloog

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 06 nov 2003, 09:17

dr roelens is gewoon zeer goed en super lief !
uz gent (vrouw)

nele

gynaecoloog gent

Berichtdoor nele » 10 nov 2003, 11:50

bedankt voor jullie tips!

evyke

gynaecoloog gent

Berichtdoor evyke » 10 nov 2003, 12:52

en?? een keuze kunnen maken tussen de vele antwoorden?
is moeilijk he als je niemand kent?

mama in wording.

gynaecoloog gent

Berichtdoor mama in wording. » 10 nov 2003, 13:08

hoi IKKE!!! ook ik ga bij die gyn!! en ben ontzettend tevreden van haar.
ben je zelf ook van het gentse of van daarbuiten?
ben je zwanger momenteel? en zoja hoever al? wie weet hebben we al samen in de wachtzaal gezeten.

in ieder geval ik raad haar ook aan, ze is echt enorm meelevend als er iets fout gaat, en is heel zacht in handelen, ze legt uit zoals het moet en je mag echt alles vragen aan haar, ze heeft echt de tijd voor je, en als je niet gerust bent mag je altijd bellen.
ook bij haar privé praktijk is het uitstekend, en de verpleegsters of assistenten zijn ook keilief.

groetjes.

Ikke ge moogt me altijd mailen hoor,

hier mijn adres: ik blijf liever anoniem hier op deze site.

lansiers@hotmail.com

Gast

gynaecoloog gent

Berichtdoor Gast » 10 nov 2003, 13:39

bij die gyn? bij welke gyn?

mama in wording.

gynaecoloog gent

Berichtdoor mama in wording. » 10 nov 2003, 15:16

hoikes mijn berichtje was gericht aan de persoon diezichzelf "IKKE" noemt, en dus ga ik ook naar die gyn die zij vernoemde in haar berichtjes.
(dr. onghena Alexandra).

Terug naar “Je bent zwanger!”