Help, moet NU beslissen!!! IVF of niet?

Sofie

Help, moet NU beslissen!!! IVF of niet?

Berichtdoor Sofie » 14 jan 2008, 18:17

elp ons!
Ik moet achter een uur weten of onze PU doorgaat of niet.
Ik heb enorm veel follikels en dus een 'overstimulatie'. Vandaag bij de gyn geweest en ze raadde een PU af. Ik vind het zo jammer als ik de kans niet neem. We moeten dus vanavond om 9.15 een pregnylspuit krijgen als we toch willen dat het doorgaat.

Nu vraag ik mij alleen af; is er echt een groot risico ja of nee (volgens de arts een verminderd risico nu mijn bloedwaarden gedaald zijn).
Zouden jullie de PU laten doorgaan of niet?

Ik ben echt radeloos!

Gast

RE: Help, moet NU beslissen!!! IVF of niet?

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 19:55

niet doen
echt er komt nog een kans volgende keer
Het kost zo veel geld en 6 pogingen zijn voorbij voor je het weet

Succes !

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 23:14

niet doen zeker!
je bent al overstimulat...hcg zal meer werken aan je ovarie..ik heb een vriendin in dezelfde situatie zit en zij heeft een maand wacht..nu is zij 6 maand zwanger!

Miek

Berichtdoor Miek » 15 jan 2008, 08:35

NIET DOEN...

Ik zat een maand geleden in jouw geval, maar toen dacht ik dat een PU ook moést gebeuren! Ik had 40 eicellen bij de PU en ben een dag later op spoed beland met een hele zware overstimulatie. Ik heb 2 dagen op intensieve gelegen met water rond mijn hart en lever, en in mijn longen... uiteindelijk hebben ze 6 liter vocht uit de buikholte gedraineerd en mocht ik na een dikke week naar huis, omdat ik superfit ben en snel recupereerde. Maar voor hetzelfde geld lig je er een paar weken, of zelfs een paar maanden, want als je ook een TP hebt, dan houdt je HCG-productie de overstimulatie aan de gang en dan blijf je vocht afscheiden... ik heb geen TP gehad, maar heb wel 19 topembryo's in de vriezer. Tuurlijk ben ik daar happy mee, maar... mijn plannen voor een tweede kindje heb ik eveneens in de vriezer gestoken, laat maar even zo, fysiek en emotioneel/mentaal moet ik hier echt efkes van herstellen.

Laat je weten hoe het gegaan is? Groetjes

Terug naar “Vruchtbaarheid”