Dringend suprefact vraagje

Diede

Dringend suprefact vraagje

Berichtdoor Diede » 09 jan 2008, 14:08

Hallo!
Ik heb een vraagje ivm het puffen van suprefact. Ik vroeg me plots het volgende af: ik begin op dag 21 met puffen, na 2 weken krijg ik controle echo om evt. te kunnen starten met stimulatie. Blijkbaar moet je tijdens die periode ook nog eens je menstruatie door krijgen, maar aangezien ik altijd heel lange cycli heb, zouden mijn duiveltjes zeker niet binnen de 2 weken na dag 21 komen. Of komen ze zoiezo snel na het starten met suprefact, ongeacht de lengte van je normale cyclus?
Ik begon gewoon even te panikeren, ik heb geen zin om 4 weken te puffen en zo het stimuleren nog langer uit te stellen.

Bedankt voor jullie reactie!!
Groetjes,

Diede.

Gast

RE: Dringend suprefact vraagje

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 14:25

Ik moest op dag 1 van mijn menstruatie starten met de suprefact en heb dus dan nog mijn regels gehad maar nadien niet meer. Ik heb 25 dagen moeten snuiven en dan gestart met stimulatie.
Ik heb al horen zeggen dat er vrouwen zijn die hun regels niet meer krijgen tijdens de suprefact, anderen wel maar dit kan eigenlijk geen kwaad wat betreft de stimulatie. Ik heb vroeger het korte schema gehad waarbij ik op dag 2 van mijn regels startte met de stimulatie.
Je hoeft je dus geen zorgen te maken hoor. Je stimulatie start op de afgesproken datum na een echo om te zien of je baarmoeder leeg is.

sam

Berichtdoor sam » 09 jan 2008, 14:25

Snap niet goed dat je al aan het puffen bent voor je ongesteld bent.
ik start ook volgende week met puffen,maar heb eerst de pil moeten nemen dan pil stoppen zodat je ongesteld bent tegen dat het puffen begint.
Misschien best even bellen om te vragen of je wel juist bezig bent.

Diede

Berichtdoor Diede » 09 jan 2008, 14:29

Bedankt! Ik ben juist bezig hoor, heel vaak wordt met het protocol gewerkt waarbij men het puffen start op dag 21 van een cyclus. Vind het ook wel wat raar, maar enfin. Ik vreesde gewoon dat men ervan uitging dat de meeste een cyclus van +/- 28 dagen hadden en dat ze geen rekening hadden gehouden met mijn ellenlange cycli. Maja, heel wat vrouwen die ivf/icsi doen, hebben afwijkende cycli, dus het zal wel normaal zijn zeker.

Nog mensen die op dag 21 moeten starten met suprefact?
Merci!!

debby

Berichtdoor debby » 09 jan 2008, 16:40

hey diede

ik ben ook elke keer op dag 21 moete starten met de neusspray. en de ene keer keer kreeg ik ze wel door en de andere keer niet.. maar dat maakt eigenlijk ni veel uit. maar het was bij mij ook dikwijls verwarend. ik zit nu ook weer aan de neusspray en heb maandag hopelijk een tp van een ingevrozen embryo ke!
veel succes he!!
groetjes

Riet

Berichtdoor Riet » 09 jan 2008, 16:46

Hallo iedereeen,
ik moet morgen starten met Suprefact. Ik vroeg mij af of jullie hiermee iedere dag op hetzelfde uur starten?
Ik heb nl onregelmatige uren en daardoor ben ik de ene dag al wakker vanaf 5u en de andere dag pas om 7u.
Mag je op verschillende tijdstippen beginnen snuiven of moet dat altijd op het zelfde moment?

Groetjes RIet

debby

Berichtdoor debby » 09 jan 2008, 16:52

hallo Riet

ik deed altijd 7 uur 10 uur 13 uur 16 uur 19 uur en 22 uur. in het weekend slaap ik ook langer maar dan gaat de wekker om 7uur en doe ik dat met een slaapkop. zet wekker terug om 10 uur en dan sta ik op moest ik nog niet vanzelf terug wakker zijn. tis natuurlijk niet zo leuk maar ik heb het er graag voor over! succes ermee!

Terug naar “Vruchtbaarheid”