IVF intake gesprek

Gast

IVF intake gesprek

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 16:49

Wij hebben volgende maand onze eerste afspraak voor IVF en aansluitende het intakegesprek voor IVF (lijkt mij wel in de omgekeerde volgerde??)
Wat wordt er in beide afspraken juist besproken? Alle vooronderzoeken zijn reeds gebeurd. Gaan ze onze mogelijkheden bespreken? Wordt de behandeling dan direkt gestart? Wat is het verschil tussen beide afspraken?

Alvast bedankt voor de info!

Bie

RE: IVF intake gesprek

Berichtdoor Bie » 08 jan 2008, 17:13

hoi!!! spannend seg! eindelijk weer hoop he, althans zo ervaarde ik dat!
hoe is het bij ons gegaan? op 4 juni hadden wij een afspraak bij de fertiliteitsarts in Sint Augustinus. Daar werden de resultaten van ons vooronderzoek besproken en dat we IVF met ICSI methode zouden doen. We konden nog wat vragen stellen en ik kreeg al wat papieren mee voor de verzekering. We werden op de wachtlijst gezet, toen 3 maanden wachttijd (ook door de vakantie ertussen denk ik, labo sluit dan). Op 12 juni had ik een afspraak bij de hoofdverpleegster om de practische kant, emotionele kant enz te bespreken. daar werd bijna alles uitgelegd, kon je alle vragen stellen en werd je echt gerustgesteld. midden juli hadden we een afspraak terug bij de fertiliteitsarts voor de voorschriftjes, wat hoeveel gebruiken enz.

Ik geloof dat we gestart zijn begin augustus, zo rond de 6e.

ik hoop dat je geholpen bent en anders vraag je maar raak!
veel succes!!!
ps: hoop dat het je hoop geeft want ik ben zwanger geraakt na mijn 2e ivf poging (1e poging en terugplaatsing niet gelukt). nu 9 weken zwanger van ons eerste kindje!

Terug naar “Vruchtbaarheid”