natuurlijke midellen voor verhoogde vruchtbaarheid

dina

natuurlijke midellen voor verhoogde vruchtbaarheid

Berichtdoor dina » 08 jan 2008, 11:21

Ik en mijn vriend hebben jaaaren geprobeerd om op de natuurlijke manier zwanger te worden,
na het eerste jaar geprobeerd te hebben gingen wij beiden op onderzoek in UZ
nabij Antw.
De dokters hadden na testen gezegt dat ik perfect vruchtbaar was en mijn vriend veel trage zwemmers had en sperma van slechte kwaliteit, er was wel kans, maar de kansen waren laag,
Na 2 jaar stonden we op het punt in vitro te beginnen, ik was al gestart met de hormonekuur.
Maar zijn dat jaar eerst nog eens op reis geweest, een 2 maanden rondreis door America. Op eigen houtje, Wij wilde nog eens goed proffiteren van het leven zonder kids.
Toen we terug kwamen van de reis hebben we het toch nog een jaartje zonder hormonen geprobeerd, Wij hadden beslist van ons er bij neer te leggen indien het na een jaar weer niet zou lukken.
Ondertussen was ik gestopt met roken, ging sporten, viel 15 kgr af woog
52 kgr voelde mij op en top gezond, Maar een zwangerschap bleef uit en toen ik op internet op zoek ging naar midellen die het sexuele genot verhoogde.
Kwam ik het een en ander tegen van kruiden.
Ik ben mij beginnen verdiepen in kruiden die hier minder bekend zijn maar je kan alles kopen on line en sommige produkten zelfs bij kruidvat en di.
Het gaat om planten zoals (moeten wel door beiden worden gebruikt )
muiara puama, kava, kolanoot, ginseng, groene thee, omega 3,guanara, maca,haver..... en er zijn er nog, maar dit zijn de belangrijkste,
dus, als een zwangerschap moeilijk komt en de dokters geven het toch nog een kleine kans, Moet je heel erg zeker deze kruiden proberen, je kan ze puur of een mengeling kopen.
Ik ga de site niet door geven , maar typ maar in bij google.
en je vind er alles over, De meeste werken zoals een afrodisium, o ja, ik vergeet ook het damianakruid, die meestal zoals thee word gedronken.
meer zin in sex, en veel meer kans op een betere vruchtbaarheid,
Wij zijn zwanger geworden na ong enkele weken deze kruiden te hebben gebruikt, samen met een goeie conditie en geen overgewicht.
wij zijn nu de gelukkige ouders van een gezonde dochter, Ben nu voor mijn tweede keer zwanger,
Mensen, het kost niet veel, probeer het uit, het kan nooit kwaad.
en veeeel sucses gewenst.
doei

erika

RE: natuurlijke midellen voor verhoogde vruchtbaarheid

Berichtdoor erika » 08 jan 2008, 18:23

hallo

heb jij deze allemaal bij het kruidvat gekocht
of in een natuurwinkel
en nam jij dat allemaal tesamen
al die dingen die je hebt opgenoemd

groetjes

Gast

Berichtdoor Gast » 08 jan 2008, 18:48

ja,ik wil het ook wel weten,...

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 07:28

Ik wil het ook wel weten.
en welke kruiden je juist hebt ingenomen.

Gast

Berichtdoor Gast » 09 jan 2008, 08:09

Even een vraagje...
Jij bent perfecht vruchtbaar, maar het probleem ligt bij je man hé... te trage zwemmers ??
Waarom neem jij deze kruiden dan in, en niet je man ?

Ik moet zeggen, 'k heb ook vanalles geprobeerd van kruiden en pillekes, en ik kwam er geen stap verder mee. 't heeft me allemaal veel geld gekost, zonder resultaat...

succes allemaal nog !

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 15:24

ik nam al deze dingen samen en de kolanoot kan je niet bij de apotheek los kopen, dat moet je on-line bestellen, ook die pilletjes met muiara puama in zijn on line besteld en bedoeld voor de man (ik heb er ook genomen)
zij noemen "camagra" en bevatten veel van de dingen die ik hierboven heb vernoemd.
Bij di kan je veel dingen krijgen met groene thee extracten en guanara in,
puur of gemengt, Deze dingen worden ook gebruikt voor het afvallen, geven je extra energie en extra sex lust. waardoor dus dee potentie verhoogd bij mannen en bij vrouwen,

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 15:29

Heb zo'n beetje een raar gevoel bij dit verhaal .....
't is lang geleden dat we er zo eentje hebben gehad.

lieve mensen : pas op aub
Wij zijn allemaal zo vatbaar voor al die soort dingen maar ook zo kwetsbaar omdat we allemaal zo graag een kindje willen.
Denk goed na en vooral laat even een dokter kijken naar wat je allemaal gaat innemen.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 15:29

ik nam deze dingen vooral in omdat ik mijn lichaam gezonder wou maken , ik wou meer energie want was steeds vlug moe, Ik wou gezonder leven en sporten en afvallen, Dus nam ik die dingen in voor mijn gewichtsverlies maar merkte al snel dat ik veel meer zin had in sex, ik kon maar blijven klaar komen vooral door die guanara die ook in de pillen zat. (totally burner)=di 20 euro
Ik voelde mij er heel goed bij en viel goed af, Het sporten ging ook heel goed en had veel energie, Supper toch!
Mijn man doet geen sport en heeft een bureau job, Hij heeft alleen de camagra pillen genomen om mij te plezieren maar merkte wel dat hij ze zelf ook wel leuk vond, Penis werd langer stijf en sneller, Dat zijn de tekenen dat het goed werkt.
veel sucses aan alle kinderloze vrouwen, Veel moed en geef het niet te snel op.

Gast

Berichtdoor Gast » 10 jan 2008, 16:00

Volgens mij is dat iets zoals die maca dat hier ook eens op zappy heeft gestaan.
'k heb het toen ook online besteld.
Het zou voor 1001 zaken goed zijn, ook zou je oa geen menstruatiepijnen meer hebben, je zou mee rzin in sex hebben...
Wel, wat bleek, ik had nog steeds last van menstruatiepijn (ook al is het geen endometriose), en meer zin in sex ???
Ik weet het niet.
Wat mij betreft : ik geloof er geen bal van !!
Het enige dat ik nu nog neem zijn vitamienen en foliumzuur.
Daar ben ik zeker van dat het geen kwaad kan.

Pas idd op dames, want voor je't weet ben je weer veel geld kwijt voor iets dat niet helpt !

Groetjes,

Harper

Berichtdoor Harper » 14 jan 2008, 13:58

de meeste dingen zijn spotgoedkoop, Dus schrik voor geld uit te geven moet je zeker niet hebben, maca is nog iets anders en hebben wij niet gebruikt,
Ik vraag mij dan werkelijk af;
Vinden jullie deze methode dan zo goed en gezond???????????????????,
amaai, die zware hormonekuren en dat pufgedoe, Denken jullie dat dit gezond is voor je lichaam?????????????????,, Dat is duizend keer gevaarlijker dan deze gezonde kruiden .
zijn jullie soms lamzakken en houden jullie niet van sport , gezonde voeding en een gezond lichaam??????????,
Want ik vind persoonlijk hiv een zeer gemakkelijke oplossing, Er word tegenwoordig veeeel te veel gebruik van gemaakt, Het is allemaal mogelijk, Dus kom laat ons alles uitbuiten, Wij willen een kind kost wat kost.
Jullie al eens gedacht aan de totale overbevolking die hier heerst????????,,,
Is dat een gezond gedacht voor nog maar eens een kind op de wereld te zetten???
Als het niet natuurlijk gaat of met natuurlijke huismidellen, Waarom dan nog verder gaan???,
als al deze mensen die geen kind op natuurlijke manier kan krijgen ook geen kinderen zouden krijgen dan is dit een betere wereld, En moet je je er bij neerleggen.
Ik zelf kan ook geen kinderen krijgen,Mijn man is perfect vruchtbaar maar ik niet en ze geven ons ook veel kansen met hiv.
Ik heb daar heel erg van afgezien en vreselijk gehuild,
maar als ik er heel goed over nadenk is het eigelijk maar beter zo, Er zijn inderdaad al TE veel kinderen, In China is het al zo ver gekomen dat ze maar twee kinderen max mogen krijgen,.
Ik zou dat een zeer brilliant idee vinden als dit hier ook wet word.
Te veel is Te veel.
Je kan niet blijven en blijven volproppen.
De schooltjes zitten nu ook al barstensvol, Hoe leuk is het voor je kind om in zo een klasje te zitten, Als hij /zij huilt dan is er niemand voor hem/haar.
Is dat een leven???,, Als je dan zo persé kinderen wil adopteer er dan eentje,
Er lopen genoeg sukkelaartjes rond,
Helaas is die stomme adoptie wet ook zo streng en vooral heel erg duur, Maar wie die zware ziekenhuisbehandelingen kan blijven betalen , Dan heb je geld voor adoptie ook, Een kind is een kind, Je houd daar evenveel van als dat het een eigen kindje is.
denk hier maar eens over na, voor jullie massaal allemaal aan deze onnatuurlijke praktijken begint.
Hitler wou dit ook.

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 14:46

Harper en opstartster, jullie zijn duidelijk alletwee geschift
Harper wat heeft hiv ermee te maken? je bent ook niet van de slimste zeker?
en opstartster, werk je voor het kruidvat zeker?
al die zogezegde kruiden die zelfs al geen kruiden niet meer zijn als ze niet rechtstreeks uit de natuur komen, trekken op niets en blijven klaarkomen.. pft
wat heeft dat allemaal met vruchtbaarheid te maken
bull gewoon

Gast

Berichtdoor Gast » 14 jan 2008, 14:51

:hoho :hoho :hoho

Gast

Berichtdoor Gast » 15 jan 2008, 09:48

@harper : uw uitleg is gewoon schitterend om te lezen !!
zo'n belachelijk verhaal, daar kan ik me nie eens druk in maken !!!
Zwanger geraken via HIV.....
Bedoelt ge soms dat uwe man HIV heeft, en dat ge zwanger zijt geraakt van hem en nu schrik hebt dat ge't hebt en zult doorgeven aan de baby ???

Ge moet nog veel leren, heel veel !!

Terug naar “Vruchtbaarheid”