ik verlies de moed.

X

ik verlies de moed.

Berichtdoor X » 05 jan 2008, 12:44

ik ben normaal gezien echt een positief mens, maar na alles heb ik het zo moeilijk om nog iets positiefs te zien nu...
ik weet dat ik sommigen het zeker nog zwaarder hebben en dat ik dankbaar mag zijn om bepaalde zaken, maar het speelt allemaal geen rol nu blijkbaar.
ik voel me zo wegzinken in ongelukkiger en ongelukkiger worden.
wil geen volk zien...
wil niet gaan werken...
wil niets doen.
zit enkel in de zetel te zitten...en te eten soms.
krijg me niet in gang gezet.
EN IK WIL VAN DAT ELLENDIG GEVOEL AF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoe doen jullie dit toch???????????????????????????????

Gast

RE: ik verlies de moed.

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 12:47

Hoe komt het dat je je zo ellendig voelt ?
Wat is de oorzaak ? Menstruatie (dus niet zwanger) ? Of wat ?

lina

Berichtdoor lina » 05 jan 2008, 13:51

hallo x

Ik heb dezelfde gevoel als je ....ben je ook van ongelukkig van baby?
tijd zal je helpen...

groetjes
lina

X

Berichtdoor X » 05 jan 2008, 13:52

voornamelijk het nieuws dat ik zeeeeeeeeeeer moeilijk een gezonde embryo zal krijgen. 10 % kans... niet veel dus
heb net een icsi poging achter de rug en had daardoor geen terugplaatsing.
het valt me zwaarder dan ik dacht... ik moet me dringend herpakken hier met al dat niets doen, daar word je ook niet gelukkiger van he...

lina

Berichtdoor lina » 05 jan 2008, 18:55

Hallo x

je bent toch pu geraakt....Ik ben zelf geen pu ...al twee maal gecanceld na 12 dagen spuiten...
zo, er iemand toch slechter dan je...
groetjes
linal

X

Berichtdoor X » 05 jan 2008, 19:27

lina,

oei da's inderdaad heel erg. hoe komt het? niet genoeg eitjes?
ben vandaag begonnen met sporten terug... alle, een heel klein beetje toch al...
voel me er wel veel beter door...
ik ben normaal echt een optimistisch persoon, maar ja, soms kan het eens teveel worden he.
we vliegen er terug in, want dat pessimisme is nergens goed voor.
waar ben je in behandeling? en wat moet je spuiten?
ik ga mee duimen voor jou he.
groetjes

X

lina

Berichtdoor lina » 07 jan 2008, 11:22

hallo x

zee je wel dat tijd je kan echt helpen hé...Ik werd behandeld bij jette.ja; weinige
follikels.ik spuit met gonal f.Ik echt twijfel...of ik nog verder moet gaan of gewoon
opgeven?
Ik heb al 5 iui en 4 ivf (met tp)achter rug...
groetjes
lina

Kempen

Berichtdoor Kempen » 07 jan 2008, 12:02

Mijn vriendin heeft ook diep in de put gezeten, maar wij zijn blijven praten en zo hebben we alles kunnen verwerken. Ik denk dus dat blijven praten helpt, en dat kan tot vervelens toe zijn soms, maar bij ons heeft het geholpen.

X

Berichtdoor X » 08 jan 2008, 20:43

hey lina,

wat zeggen ze in jette? nog doordoen? heb je in totaal 4 keer IVF gedaan? want dan krijg je nog 2 behandelingen terugbetaald normaal gezien, niet?
ik stop na 6 keer IVF. dokter zei dat dat goed was om toch ergens te weten wanneer je zelf zegt: nu is het genoeg... kwestie van je lichaam niet kapot te maken, maar vooral je geest niet he.
wij zijn hier ook over andere zaken aan het praten en denken... stilaan, je weet maar nooit. (niet dat we de moed opgeven, maar kwestie dat we weten hoe we ertegenover staan, moest het ooit tot zo'n beslissing komen)
en dat doet inderdaad goed dat je erover blijft praten... niet altijd makkelijk omdat je ook wel eens een andere mening kan hebben dan je partner...
maar toch doen he!
of praat met ons, dat kan ook deugd doen.
kempen, bedankt voor je berichtje, hoe is het ondertussen bij jullie?

groetjes
X

Terug naar “Vruchtbaarheid”