echo+bloedname=altijd s'morgens en niet s'avonds?

Gast

echo+bloedname=altijd s'morgens en niet s'avonds?

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 11:07

in genk is dat zo dat weet ik maar in overpelt ook?

reditje

RE: echo+bloedname=altijd s'morgens en niet s'avonds?

Berichtdoor reditje » 03 jan 2008, 14:58

Hallo ,

Van mij in Aalter is het ook altijd 's morgens .

Groeten

Gast

Berichtdoor Gast » 05 jan 2008, 06:40

Jette kan zowel 's morgens als 's avonds !
Best eens bellen naar het ziekenhuis waar je in behandeling bent.

Gr,

Benneke

Berichtdoor Benneke » 06 jan 2008, 08:08

Ik ben twee keer voor mijn echo en bloedname in Overpelt geweest ipv Genk. Telkens in de voormiddag, want de uitslag moest vóór 13 uur naar Genk doorgefaxt worden.

Uiteindelijk ben ik weer naar Genk gegaan. Daar gaat alles 's morgens supervlot !!!! Om 08h45 was ik meestal terug in Neerpelt op mijn werk.
In Overpelt moet je bij één van de vier gynaecologen komen, waar er een plekje vrij is. De eerste keer moest ik om 08,15 bij Ulens zijn. Daar heb ik al bijna een half uur moeten wachten, dan de bloedname, weer 20 minuten wachten. Je moet je ook iedere keer weer aan de receptie inschrijven, wat ook eventjes duurt. (in Genk kan je gewoon naar boven gaan, ze hebben etiketten genoeg). Ook iedere keer contant betalen in Overpelt, houd je vast : 43 euro !!!
De tweede keer kon ik bij mijn eigen gynaecoloog Bart Bollen gaan, om 09u45. Bij hem heb ik niet lang moeten wachten, maar daarna bij de bloedname. Verschrikkelijk, die 'madam' doet dus echt niet voort hé !!! Er waren 5 mensen voor me, en ik heb 45 minuten moeten wachten !!!
Ik ben de volgende keren dan maar naar Genk gegaan !

Het enige voordeel in Overpelt : de gynaecoloog toont tijdens de echo goed hoeveel follikels er zijn en hoe groot ze zijn. Terwijl in Genk : dat is floep dat ding erin, vlug kijken, floep eruit en vlug omkleden zodat de volgende op tijd binnen kan !
In Genk zorgde ik ook altijd dat ik ruim vóór half acht daar was, zodat ik als één van de eersten binnenkon.

Succes !

Benneke

Belgophile

Berichtdoor Belgophile » 06 jan 2008, 12:59

Ook 's morgens in Gasthuisberg Leuven en in AZ Erasmus Brussel.

Terug naar “Vruchtbaarheid”