eindelijk zwanger!!!

merel

eindelijk zwanger!!!

Berichtdoor merel » 31 dec 2007, 14:38

Met veel vreugde wil ik jullie meedelen dat ik zwanger ben!
Het heeft lang geduurd, maar het wachten werd beloond!

Daarom wil ik ook aan jullie zeggen: 'Geen paniek, ooit komt je droom uit!

GROETJES

Maybebaby

RE: eindelijk zwanger!!!

Berichtdoor Maybebaby » 31 dec 2007, 14:46

Wat een mooi eindejaarscadeau!!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!!

Het is je van harte gegund, geniet er met volle teugen van!

Mag ik vragen hoelang je hebt moeten wachten op dit wondertje? Dit geeft altijd moed, hé ;)

Fijne eindejaarsfeesten!
M

Cece

Berichtdoor Cece » 31 dec 2007, 15:01

Joepie! Proficiat Merel! Ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe!

merel

Berichtdoor merel » 31 dec 2007, 15:05

Wij hebben het 5 jaar op de natuurlijke manier geprobeerd, zonder resultaat.
Daarna zijn we begonnen met IVF en na 1 jaar, met veel ups en downs, is het er eindelijk van gekomen!

Geef de moed dus niet op en blijf vechten tot zolang je lichaam het toelaat!

sammeke

Berichtdoor sammeke » 01 jan 2008, 19:19

Merel,

Het zal je na die lange tijd ook wel goed doen om eindelijk ook eens het goede nieuws te kunnen verkondigen!
Jullie hebben wel lang gewacht voor jullie aan een behandeling begonnen.Hoe komt dat als ik dat mag vragen?
En hoeveel terugplaatsingen heb je gehad voor je nu zwanger was?

In ieder geval,een dikke proficiat!!

F

Berichtdoor F » 02 jan 2008, 07:30

Van harte proficiat Merel, geniet ervan !!!!!!

Eva

Berichtdoor Eva » 02 jan 2008, 18:23

Beste Merel,
Van harte proficiat met je zwangerschap! Is inderdaad een prachtig nieuwjaarsgeschenk. Het is leuk om ook eens een positief verhaal te lezen. Bij ons is het in 2007 helaas niet gelukt (3 ICSI-pogingen), hopelijk brengt 2008 meer geluk.
Veel succes nog en geniet van je zwangerschap.
Eva

Merel

Berichtdoor Merel » 05 jan 2008, 13:52

Sammeke, mijn man is niet zo voor vruchtbaarheidstechnieken. Ik kan hem daar geen ongelijk in geven, want het is toch niet 100% je EIGEN kindje hé.
Alhoewel ik daar heel anders over denk, vindt hij dat zwanger worden op de natuurlijke manier moet gebeuren en zonder al die nieuwe 'medische snufjes' uit de 21e eeuw. Mijn kinderwens was zo groot dat ik er letterlijk aan kapot ging.
Keer op keer te horen krijgen dat mama worden op die manier niet aan jou bestemd is, doet pijn, heel veel pijn zelfs. Eerst dacht ik meteen aan adoptie, maar omdat dat toch hopen geld en geduld vraagt, zijn we begonnen met IVF.
De eerste poging was zonder resultaat, net zoals de 2e en de 3e. De 4e daarentegen was raak en nu kan ik me eindelijk officieel zwanger noemen.
Natuurlijk kunnen er nog complicaties opduiken, maar die gedachten kunnen de grote vreugde zeker niet overtreffen op dit moment.
Mag ik vragen hoelang jullie al bezig zijn en of jullie eventueel al kinderen hebben?

Groetjes

Bie

Berichtdoor Bie » 06 jan 2008, 15:56

ik ben eindelijk ook zwanger via ivf icsi!
wij hebben 2,5 jaar geprobeerd waarvan 1 jaar zonder behandeling. in augustus met ivf begonnen en de eerste poging niet gelukt, dan een terugplaatsing gehad van 2 ingevrozen embryo's, ook niet gelukt en dan een nieuwe poging gestart met 1 vers embryo teruggeplaatst en gelukt!!! ik ben nu in mijn 9e week.
probeer allemaal moed te houden, hoe moeilijk het ook is!

Terug naar “Vruchtbaarheid”