Dringend advies nodig - iui maar teveel eitjes

die van hierboven met de 3 follikels

RE: Dringend advies nodig - iui maar teveel eitjes

Berichtdoor die van hierboven met de 3 follikels » 24 dec 2007, 16:00

Bij ons is de IUI gewoon niet doorgegaan en daarbovenop kregen we nog eens het verbod van te vrijen.
Wij staan echt wel open voor een tweeling, aangezien we nog geen kindjes hebben en er toch graag drie zouden krijgen. Maar nu zou ik al dolgelukkig zijn met eentje.
'k wist niet dat de kans op een drieling zo klein was eigenlijk. Onze gynaecoloog deed precies of dat zeker een drieling ging zijn. Maar nu luister ik ook niet meer ze. Heb er al spijt van dat ik deze kans voorbij heb laten gaan.

Mar

Berichtdoor Mar » 27 dec 2007, 21:48

Bij 3 follikels hadden we ook door mogen gaan, maar ik had er 5 en dat was teveel.

Een innesteling kan het niet geweest zijn. Het was wel heel vroeg, maar ik was een aantal dagen ongesteld.

Bij mij doen ze een echo op dag 3 geteld vanaf menstruatie om baarmoederslijmvlies te bekijken en zo te bepalen of ik met puregon kan beginnen.

Aangezien ze de echo niet konden doen ivm onze vakantie buitenland, mocht ik ook niet met puregon beginnen. Onzin vind ik, maar zo zijn er meer regels v/h ziekenhuis die ik onzin vind.

In ieder geval is het met 5 follikels dus ook niet gelukt.

Succes!

Veel liefs, Mar

Gast

Berichtdoor Gast » 28 dec 2007, 08:34

hoi mar, jammer dat het niet gelukt is en vooral sneu dat jullie niet zijn kunnen opstarten!
Maar ik heb al ergens gelezen dat clomid en zo nog doorwerken, zelfs in de cyclus dat je het niet neemt, ik weet niet of het echt waar is, maar hoop doet leven nietwaar?
En hopelijk volgende keer meer geluk.

ik ben diegenen bij wie de IUI toch is doorgegaan met drie follikels, eind volgende week weten we meer (bloedproef);

iedereen veel succes!

Gast

Berichtdoor Gast » 30 dec 2007, 17:04

je kunt niet alles hebben hé MAR? Op reis gaan en nog eens iui doen. Dus je hebt geklust met 5 follikels en het lukte niet?

Mar

Berichtdoor Mar » 01 jan 2008, 22:01

helaas niet gelukt inderdaad ondanks 5 follikels en zelf aan de slag gegaan.

Vakantie was wel even nodig .. wel erg jammer dat iui daardoor deze maand ook mislukt .. dat is 2 x op rij en niet fijn.

Succes meiden in het nwe jaar!

Liefs, Mar

viekemieke

Berichtdoor viekemieke » 02 jan 2008, 18:29

Mar, bij mij is het ook niet gelukt : 2 follikels overgehouden en IUI gehad, maar toch niks. Ik moet nu een maand aan de pil, zodat alles weer rustig kan worden daarbinnen na de overstimulatie. Ik heb er een verschrikkelijke hekel aan dat ik nu aan de pil moet, terwijl ik zwanger wil worden. Volgende NOD is (hopelijk) in februari.

Mar

Berichtdoor Mar » 08 jan 2008, 13:47

Wat ellendig Viekemieke .. maar waarom moet je aan de pil? Je zegt overstimulatie, maar ik heb dat niet aangeraden gekregen.

Liefs, Mar

Terug naar “Vruchtbaarheid”