wanneer testen na iui

S.

RE: wanneer testen na iui

Berichtdoor S. » 19 okt 2007, 20:02

Hallo annotje...ik vind het echt spijtig voor jullie...ik kan erin komen dat het allemaal wat teveel werd. Een jaartje rust doet misschien wel deugd?
Wij gaan waarschijnlijk met mijn volgende cyclus nog eens proberen met IUI. Aan de éne kant kijk ik er wel naar uit, maar aan de andere kant ook niet. Ik denk dat je wel weet hoe dat kan, tussen twijfel en hoop leven éh.

Wij gaan er volgende week een weekje tussenuit, naar Praag. Daar kijk ik echt naar uit! Zal ons goed doen.

Ik hou je op de hoogte! Ik hoop dat je met me wil blijven contact houden, ook al lassen jullie nu een pauze in? Ik heb best veel aan deze minigesprekjes van ons!

Groetje en tot gauw!
S.

annotje

Berichtdoor annotje » 20 okt 2007, 11:38

hey S.
tuurlijk wil ik contact blijven houden,dit houd me ook op de been.
Jij bent ongeveer de enige die me begrijpt.
Ik ben blij dat je er nog eens voor gaat ,wie weet hé.
Deze keer doe ik twee kaarsjes branden voor je,ik heb er nu geen nodig.hihi
Amuseer jullie in Praag,het zal je zinnen verzetten.

xxxjes

S.

Berichtdoor S. » 26 nov 2007, 19:54

Hey annotje,

Dat is weer even geleden! Hoe gaat het met jou?
Ondertussen zijn wij terug van vakantie, dat deed deugd. En sinds vandaag terug Clomid beginnen nemen. Ik hoop op het beste. Eerst en vooral probeer ik nu niet teveel te denken aan de inseminatie zelf, ik heb echt schrik dat ik weer te gespannen ga worden en dat het daardoor pijnlijker wordt. Wat deed jij om dit zo vlot mogelijk te laten verlopen? Omdat je zei dat je daar ook last van had?

Ik hou je verder op de hoogte!

annotje

Berichtdoor annotje » 27 nov 2007, 08:02

hey S.

Ik ben blij je nog eens te horen.Je hebt precies echt van je vakantie genoten hé.Zo moet da zijn.
Wel ik probeerde me ook altijd te ontspannen.
Wat niet altijd evident is.Denk aan iets anders,aan je vakantie bevoorbeeld.
Da zal wel lukken,K'ben er zeker van.

tot later
xxxjes

S.

Berichtdoor S. » 05 dec 2007, 10:17

Hey annotje!

Vandaag derde KI gehad, ben net terug zelfs! Het is allemaal vlot verlopen. De vorige keren deed een andere gyneacoloog de inseminatie maar nu was het die van ons zelf, dat ging pakken beter!
Echt pijnloos zonder griezelige instrumenten :-)

En nu is het wachten en hopen éh..

Ik hou je zeker op de hoogte, binnen 2 weken weet ik meer!
groetjes
X !

S.

Berichtdoor S. » 04 jan 2008, 10:48

Hallo,

Weer slecht nieuws, vorige KI is ook niet gelukt..
Nu weer even niets en afwachten tot we er weer eens voor gaan.
Hoe is het met jou?

groetjes S.

annotje

Berichtdoor annotje » 06 jan 2008, 15:01

hey hey s.

ten eerste mijn beste wensen voor 2008.
En ik vind het heel speitig dat het nog niet gelukt is,(de wonderen zijn de wereld nog niet uit)
En ten tweede,je weet dat we in september de laatste keer hebben geprobeerd voor een derde kapoentje,wel nu weet ik sinds donderdag dat we op natuurlijke wijze zwanger zijn .
morgen ga ik bij de gyn om te kijken of alles inorde is en hoever we zijn.Normal ben ik nu 5.2 weken zwanger.
laat nog iets van je horen he,ik mis onze kleine conversatietjes.
xxxjes

Terug naar “Vruchtbaarheid”