Wie ervaring met KID (in man-vrouw relatie) ?

tv

RE: Wie ervaring met KID (in man-vrouw relatie) ?

Berichtdoor tv » 07 dec 2007, 20:49

@Evita, bedankt voor je steun ! We zullen het nodig hebben !
Geniet vooral van je zwangerschap !!

@Nina, ik heb er meestal ook geen moeite mee om naar kindjes te gaan op de materniteit en geboortelijsten bekijken valt ook goed mee ! Maar toegegeven, soms is er wel eens een zware dag en dan rolt er 's avonds wel eens een traan ! Dat klinkt jullie waarschijnlijk wel niet vreemd in de oren...
Ik doe ook energie op als ik voor kinderen mag zorgen (klein of groot), zelfs al zijn het de mijne niet ! Ik heb het gevoel dat je optimistisch bent ! Houden zo !

@D, blij dat het al wat beter gaat met je ! Best begrijpelijk dat je man het er moeilijk mee had ! Mannen hebben soms een grote mond maar nog steeds een klein hartje ! Troost en steun elkaar maar ! Voor al onze fertiliteitsproblemen wist ik dat onze relatie dik in orde was, maar het brengt je nog dichter bij elkaar als je samen door moeilijke momenten moet !
Mooie gedachte : tijd brengt raad !
Ik moet geen Clomid nemen ! Alles is puur natuur ! Dat was ook één van de redenen dat we na 6 icsi's niet meer verder zijn gegaan ! Ik reageer zeer slecht op hormonen, ook op Clomid ! Ik ben eens benieuwd voor mijn eerste echo in natuurlijke cyclus ! Hoeveel follikels zullen er zitten en hoe groot ? Ik heb vandaag al redelijk veel slijmverlies (sorry voor de details), maar wel onvruchtbaar slijmvlies natuurlijk (ben op dag 8), da's normaal hé ! Is dat een teken dat het slijmvlies zich al goed opbouwt ?

Leuk weekend iedereen !!
Groetjes,

ikke

Berichtdoor ikke » 07 dec 2007, 21:38

hier ben ik weer
gisteren weer en wind ( en vooral een superfille) getrotseerd voor een BN
vandaag resultaat HCG is 17, wat op zich positief is, alleen is het veel te laag
nu is het de vraag is er een trage of late innesteling? of is er een miskraam?
bang afwachten dus, maandag vm trotseer ik opnieuw wat fille en dan weet ik in de namiddag meer
...
ben er s t r o n t zenuwachtig voor moet ik zeggen
na mijn oudste zoontje heb ik ook al 2 MK gehad, dus hoop echt dat het dit keer wat beter mag gaan,....

Gast

Berichtdoor Gast » 08 dec 2007, 13:06

@Ikke, ik kan me inbeelden dat je het niet meer houdt ! Kop op ! Het is misschien wat laag, maar het is wel verdubbeld é ! Da's toch het belangrijkste heb ik altijd gehoord ! Toi toi toi !!

Dat gezichtje is een foutje hoor ! Weet eigenlijk niet hoe dat daar komt ! Het was bedoeld : ik ben op dag 8

Goed weekend iedereen

D.

Berichtdoor D. » 08 dec 2007, 17:30

Ikke, de kaarskes branden hier.
Momenteel vooral voor jou, uiteraard ook voor de rest en voor ons, maar nu hoop ik toch dat het bij jullie goed blijft verlopen !!

Allesinds : veel succes, en probeer veel te doen, dat je er niet te veel aan moet denken en dat de tijd goed vooruit gaat.

Hier alles ok, nog geen regels, komt door de utrogestan. Maar 't zal niet lang meer duren !

Gisterenavond zijn we naar Cirque de Soleil gegaan.
Echt ongelooflijk knap !!
En nadien zijn we nog een kleinigheidje gaan eten. 't was echt lang geleden dat we ons zo eens getracteerd hadden op een super-gezellige en plezanten avond.
Een echte aanrader.
Vandaag voor 't eerst in m'n leven naar't voedingssalon gegaan. We hadden vrijkaarten gekregen van de Centea.
En uiteraard kwamen we met lekkere dingen naar huis. (en een zalig massagetoestelleke !)
Ge ziet hé, we zijn onze batterijkes op een stomme manier aan't opladen, maar 't was wel rustig op't gemakse, we waren der goed op tijd, dus iedereen moest nog aan de soep en de patatjes beginnen...

Geniet nog van jullie weekend, ondanks het weer...

Groetjes,

tv

Berichtdoor tv » 09 dec 2007, 16:58

@D, groot gelijk dat jullie zich eens goed laten gaan ! We moeten al genoeg opgeven en "doorslikken" ! Zalig zeker, dat massagetoestelleke ?

@ikke, hoe gaat het ? Denken aan je hoor !

D.

Berichtdoor D. » 09 dec 2007, 18:10

Ikke : heeeeeeeel veeeeeeeel succes morgen hé !

Ik ga morgen naar Jette bellen, en vragen of ze eens geen kijoperatie kunnen doen. Zo'n lapara-toestand.
Ik heb vandaag m'n regels gekregen, en 'k heb er weer zooooooooooooveeeeeel last van hé, niet uit te houden.
'k zou eerst echt eens willen weten of er vb. geen endometriose te bespeuren is, en of die eileiders wel open staan.
Als we't dan toch nog maar effe gaan proberen, dan wil ik wel weten dat alles ok is.
Hopelijk gaan ze der niet te moeilijk over doen.
Anders probeer ik het bij m'n eigen gyn., en vraag ik of hij me eens kan controleren.

Groetjes,

Ems

Berichtdoor Ems » 10 dec 2007, 06:35

@ Ikke: hééééél veel succes vandaag!! Ik hoop dat je hormoonwaarden weer netjes gestegen zijn en ondertussen naar de 'normale' waarden gaan!!

@ D: Kunnen ze endometriose ook niet op de echo zien? Twee vriendinnen van mij hebben dat in behoorlijk zware vormen, en volgens mij werd dat toch al gedetecteerd op de echo. Ze hebben wel allebei (al meerdere) kijkoperaties gehad om de endometriose weg te halen en te zien hoever dat al gevorderd was. Enfin, je doet niks mis met een telefoontje en ze zouden inderdaad moeten begrijpen dat je je kansen zo optimaal mogelijk wil maken als je aan je allerlaatste pogingen bezig bent. Kunnen ze ook met een laparascopie zien of je eileiders open zijn, of moet daar dan nog apart zo'n hsg-onderzoek voor gebeuren?

@ tv: deze week gaat het gebeuren, hé, of vergis ik me? Hou je ons op de hoogte van je timing? Mijn duimen staan in elk geval al omhoog!

Wij hebben (voor het eerst sinds lang!!!) een rustig en ontspannend weekend gehad. Vrijdag hebben we een lange en goede babbel gehad en hebben we beslist om zeker en vast onze twee IUI-pogingen nog te doen (in Antwerpen koop je sperma per zes pogingen, dus dat hebben we toch al betaald) en dan, afhankelijk van hoe ik reageer op de hormonen en van de adviezen van de dokters, verder te kijken. We willen toch ook de voorbereidingscursus voor adoptie gaan volgen, kwestie van er meteen mee te kunnen starten als deze pogingen niets zouden opleveren. Alleen over de timing hebben we het nog niet echt gehad, dat zal voor het volgende goede gesprek zijn :)

Zaterdag zijn we een beetje gaan kerstshoppen en gisteren hebben we de hele dag op de latten gestaan voor een trainingsdag, dus mijn batterijtjes zijn weer helemaal opgeladen voor deze week!

ikke

Berichtdoor ikke » 10 dec 2007, 09:52

hier ben ik weer en dit keer met slecht nieuws
gisteravond had ik bloedverlies dus jullie raden het al bij deze is 'miskraam' 3 een feit.
kon het vandaag echt niet om naar jette te rijden en de fille te trotseren om dan te horen wat je al lang weet.
dus sebiet naar jette bellen om te horen hoe verder

veel traantjes veel pijn, zin om met dingen te goien en gewoon boos te zijn,....

D.

Berichtdoor D. » 10 dec 2007, 11:10

Oh nee ikke, zeg dat het niet waar is hé ??????
Zeg, en 't kan geen innestelingsbloed zijn ??
ge hoort dat toch soms nog hé ?
Maar sukkeltje, ik kan't best geloven dat er vele traantjes zijn !
Moet je werken vandaag ?
Amai zeg, 'k heb echt met je te doen.

Veel sterkte hé meid !!!

Groetjes,

tv

Berichtdoor tv » 10 dec 2007, 12:00

@ikke, verdorie, en nog meer van die woorden ! Vreselijk gewoon ! Kom hier maar goed uithuilen of nieuwe energie opdoen !!
We denken aan je !

Hier mijn resultaten van m'n eerste controle : 1 follikel links van 1 cm (zal wel niet meetellen) en 1 follikel rechts van 2,4 cm ! Het bmslijmvlies was al redelijk dik (maar dat had ik al gemerkt) en dus zei de gyne dat ik met spoed naar de bn moest (normaal was dat maar morgen) ! Ze veronderstelt dat de eisprong heel dichtbij is (ook omdat er blijkbaar al redelijk veel vocht in mijn buik zit)
Ben benieuwd, tussen 14 en 16 weet ik meer ! Ik hou jullie vaneigens op de hoogte ! Tot vanavond dan maar (nadat ik mijn examens verbeterd heb)

Ems

Berichtdoor Ems » 10 dec 2007, 18:42

@ ikke: potverdorie, potverdorie, potverdorie... Hoe kan dat nu??? Ik vind het echt enorm rot voor je en ik weet niet wat ik moet zeggen... Heb je Jette aan de lijn gehad? Wat hebben ze gezegd?

Ik geloof best dat de hemel nu op je hoofd is gevallen en dat dit een serieuze klap is... In elk geval: we denken aan je, en als je je eens goed virtueel wil afreageren: wij luisteren (lezen)...

@ tv: amai, een follikel van 24 mm, da's gewoon een reus!! Zo'n follikels heb ik nog nooit gehad! Ik ben benieuwd naar verder nieuws en ik duim ontzettend voor je, want ons forum heeft echt wel nood aan goed nieuws... Hopelijk kan jij de trend zetten en volgen de anderen snel!

tv

Berichtdoor tv » 10 dec 2007, 19:38

@Ems, ja, ik schrok er ook nogal van ! Heb tijdens 6 icsi's nooit zo'n grote follikel gehad (wel iets van 22 mm, maar dan op dag 12 en dit was nu dag 11)
Blijkbaar was het bloed ook goed ! Morgenochtend pregnyl en woensdagmorgen inseminatie ! Ben benieuwd ! Zijn nu natuurlijk heel hoopvol omdat het er goed uitziet, maar ik vrees dat ik binnen 2 weken tegen de muur zal lopen !

't Beste voor iedereen !

See you soon....

D.

Berichtdoor D. » 11 dec 2007, 19:05

TV, veeeeeeeeeel succes morgen hé !

Ikke, gaat het een beetje ?
'k heb echt met je te doen zenne.
Ge weet het hé, als ge uw hart wilt luchten, doen hé !!!!
We zijn hier voor ook om mekaar te steunen in moelijke tijden hé.

Ems, alles ok ?
Praten met je man, we kennen er alles van !
Dat is de laatsten tijd hét onderwerp bij ons : hoever gaan we nog, of schakelen we over op adoptie...
Niet simpel hé ??

K., alles ok met de twins ?
Morgen weer echo zeker hé ?
Stiekem zijn we hier een beetje jaloers zenne, maar we gunnen het je !

Vele groetjes,

ikke

Berichtdoor ikke » 11 dec 2007, 19:13

ik kom nog boven water piepen hoor
moest gisteren de late werken, vandaag de vroege, maar collega s hebben me goed opgevangen zenne. dus bij deze een pluim voor mijn collega s.
hier zijn de coolega s dus wel op de hoogte van de KID, omdat ik nogal veel moet wisselen en dat dan ook nog is op de laatste moment, hebben ze dus ook de eer te weten waarom. heb er dus een dikke 10 supporters zitten,...

niet alleen is het misgegaan, maar Dr Blockeel wil dat we nu zeker die HSG laten doen, dus maandag heb ik afspraak bij gyne in ons eigen ziekenhuis.
verder starten we ook met clomid (nemen jullie dat ook en voor wat dient da juist, ben precies alles van zijn uitleg weer vergeten). we moeten dus deze maand opnieuw overslaan. jakkes jakkes jakkes
en hoe gaat het met jullie?

Ems

Berichtdoor Ems » 12 dec 2007, 13:58

@ de zwemmertjes die zich in tv bevinden: gogogo, en bezorg tv een onvergetelijk kerstkado (dat rijmt nog ook!)! Nee, effe serieus: tv, ik heb geen tijd gehad om je vanmorgen nog succes te komen wensen (examens, you know), maar ik hoop dat de inseminatie goed verlopen is en dat je je wachtweken prima hebt ingezet. Rust nu maar lekker uit en wij houden onze vingers gekruist voor een goede afloop!

@ ikke: moet jij nu een hsg laten doen? Is dat niet een beetje vreemd? Da¿s toch zo¿n onderzoek voor de doorgankelijkheid van de eileiders te testen hé? Als je (zij het maar heel kort) zwanger bent geweest, dan betekent dat toch dat het sperma bij je eicellen geraakt is en je eileiders maw doorgankelijk zijn, of zie ik het hier weer te simpel? Enfin, in elk geval: ik heb ook zo¿n onderzoek gehad en het is wel vervelend, maar je gaat er niet van dood ¿ een kwartiertje een ambetant gevoel, maar nadien gaat dat snel weer over. Over Clomid kan ik niet meespreken ¿ ik moet de volgende keer met Menopur beginnen en dat zal, op Pregnyl na, de eerste kunstmatige hormoon zijn die mijn lichaam binnenkomt.

¿t Is langs de ene kant jammer dat je een maand moet overslaan, maar langs de andere kant is het misschien niet slecht dat je even de tijd neemt om dit te verwerken en weer vol goede moed te starten in januari.

@ D: hoe gaat het met jou? Ben jij meteen in gang geschoten voor poging nummer 4 of sla jij ook een rondje over?

@ K: hou ons op de hoogte van hoe de twins het doen hé, want zij zijn onze ¿mascottes¿!

@ Nina: weet jij al ongeveer wanneer jullie aan een nieuwe poging beginnen?

¿k Heb geprobeerd om ons lijstje een beetje te updaten ¿ verbeter en vul aan waar nodig!

TV, 30j - 1e kid-iui - dec - Brugge
Ikke, 29, 4de KID ¿ Jette ¿ HSG
D, 35j - 4e KID, 23/11 ¿ Jette
Ems, 27 j, 5e kid-UIU - UZ A'pen, februari of maart 2008
K, 31 (bijna 32)j, - 1e icsi voor 2e kindje (na 2 cryo's) - zwanger voor 29/5/08
GHB Leuven
Nina VH, 27 j, 4xKID, 1xIVFD, 1xICSI, 1 cryopoging - GHB Leuven, volgende pogingen in UZ A'pen

K

Berichtdoor K » 12 dec 2007, 15:42

@tv, van mij ook een dikke toi toi toi!!!!! Hou je maar lekker rustig en vooral lekker warm, baat het niet, dan schaadt het ook niet...!!!! Wel geen hete baden of sauna's nemen he, das dan weer niet goed.

@ ikke, ik vind het zo erg voor je dat het misgegaan is... Ik las dat je nu een hsg moet laten doen, en ik zou je aanraden om dadelijk nadien een poging te doen, want het schijnt dat om de een of andere bizarre reden je dan nadien veel vruchtbaarder bent... dus go for it !!!

@D, hoe gaat het met jou ondertussen?? De moed nog niet opgeven he!!!

@ Nina, alles ok met je?? Weet je al wanneer jij terug zou opstarten?

@ Ems, goed dat je even wat rust hebt, het kan alleen maar effe deugd doen!!!!

Met mij is alles ok, vrijdag mag ik nog eens op controle. Ik blijf echt keihard voor jullie supporteren en de 2ukjes zijn zonder twijfel jullie mascottes!!!!! Ze beginnen ondertussen ook al wat te springen dus ze staan op scherp voor jullie!

D.

Berichtdoor D. » 12 dec 2007, 19:55

Heej dames,

Hier ben ik nog even...

TV, hoe is het geweest vandaag ?
Valt best mee hé ?!
Hopelijk een schoon kerstcadeau'ke hé...

Ikke, chance dat je zo'n goede collega's hebt op het werk hé !!
Zeg, kan feitelijk elke gyn. zo'n HCG doen ?
Of zijn dat alleen fertiliteitsartsen dat dat kunnen doen ?
'k was anders al aan't denken om dat aan m'n eigen gyn. te vragen...
't zal ook iets simpeler zijn, ipv 10 keer naar Jette te moeten gaan, en dan zeker als ge die wachttijden ervan bekijkt !

K., plezant zeker, die 2 ukjes zo voelen ??
Ik kan er alleen nog maar van dromen.
Maar we geven momenteel nog niet op !
Volgende week donderdag beginnen de ritjes naar Jette weer voor een 1ste echo en bloedafname !

Ems, de vakantie begint te korten, 't zal ook wel een plezant gevoel geven zeker ?
Nin, jullie gingen ook op vakantie hé ?
Ook skiën of de zon opzoeken ?
Pfffffffffff... vakantie... zalig zeg !
Wij zijn al content dat we met een koppel vrienden eens naar een stom center parks mogen gaan.
Zij hebben 2 kindjes, en ze weten van onze problemen.
Dus krijg ik daar telkens de kleinste op m'n schoot voor pap, of is het : hier, zet hem maar in badje, of ne propere pamper aandoen, of...
Das ook al een toffe vakantie voor mij.

Groetjes,

tv

Berichtdoor tv » 12 dec 2007, 20:36

@K, blij te horen dat de ukkies al goed in beweging zijn ! Tof !! Geniet er maar van ! Bedankt om voor mij te duimen ! Doet echt deugd ! Laat ons vrijdag maar weten hoe het is geweest !

@Ems, 't ja, ik hoop ook dat die zwemmertjes goed hun werk doen ! Ik denk er al de hele dag aan ! Ik zie dat echt voor me : hoe dat daar vanbinnen allemaal gebeurt ! (of toch zou moeten gebeuren)
Ik hoop dat die Menopur veel geluk mag brengen bij je volgende poging !

@D, de inseminatie is prima verlopen en dat houdt idd niet veel in ! Zo vlug dat dat ging ! Moeten jullie ook een cupje ophouden voor 3 uur ? Ik kreeg dat daar gewoon niet uit ! Mijn man heeft moeten helpen, zo heb ik nu mijn persoonlijke gyne ;)
Op naar volgende week donderdag voor jou !
Voor mij wordt het ook een leuke kerstvakantie (zelfs al lukt deze poging niet) omdat we voor kindjes mogen zorgen die hier enkele dagen komen logeren ! We kijken er al naar uit !

@Nina, alles goed ?

@ikke, die HSG valt goed mee hoor ! Heb dat ook al gehad en ik voelde daar heel weinig van ! Nog even doorbijten en de volgende poging is er weer !

TV, 30j - 1e kid - test op 26/12 - Brugge
Ikke, 29, 4de KID ¿ Jette ¿ HSG
D, 35j - 4e KID, 23/11 ¿ Jette
Ems, 27 j, 5e kid-UIU - UZ A'pen, februari of maart 2008
K, 31 (bijna 32)j, - 1e icsi voor 2e kindje (na 2 cryo's) - zwanger voor 29/5/08
GHB Leuven
Nina VH, 27 j, 4xKID, 1xIVFD, 1xICSI, 1 cryopoging - GHB Leuven, volgende pogingen in UZ A'pen

tv

Berichtdoor tv » 13 dec 2007, 20:08

Nog een vraagje : wanneer testen jullie bij een poging ? Na hoeveel dagen ? Bloedtest of zw.test ? Ik mag na 14 dagen een zw.test doen ! Zou ik beter wachten om heel zeker te zijn ! Weten jullie iets over de invloed van pregnyl op die test ?

Groetjes

Nina Van Herck

Berichtdoor Nina Van Herck » 14 dec 2007, 10:40

Hallo,
Hier ben ik nog eens.
Sorry dat ik niet veel van me laat horen maar heb met de late gestaan en dan heb ik niet zo veel tijd.
En het vorig weekend ook een druk weekend gehad, zondag 9/12 naar Cirque du Soleil geweest, wat was dat prachtig om te zien.
Met mij is alles goed, maar wanneer we terug gaan starten dat kan ik nog niet zeggen.
We hebben nog geen bericht van Antwerpen gekregen, dus het zal zeker na nieuwjaar zijn. Maar daar zit ik niets mee in, kan ik eens goed van de feestdagen genieten.
D. we zijn niet op vakantie geweest hoor, mijn vriend is zelfstandige dus dat gaat moeilijk.
Maar we genieten dan dubbel en dik van elkaar, en dat is ook leuk!!!!!!!!!

tv, na een poging heb ik altijd op dag 15 bloed laten trekken, zo stond dat in mijn schema van leuven.
Dus de poging is dag 0 en dan tellen en op dag 15 dan 's morgens bloed trekken en dan kreeg ik 's namiddags tussen 15 en 17u een telefoontje met het resultaat.
Het beste is wel om 14 dagen te wachten omdat pregnyl ook een vals resultaat kan geven.

Groetjes aan iedereen.
Nina Van Herck

tv

Berichtdoor tv » 16 dec 2007, 18:22

@Nina, groot gelijk dat je ferm geniet van de feestdagen ! Doen gewoon ! Er komt snel genoeg een tijd van stressen en zenuwen ! Bedankt voor de info ivm bloedafname en test-dag !

@D, ikke, Ems, alles goed met jullie ! Het is hier stilletjes ! Misschien hebben jullie op dit moment iets minder nood aan zappy ! Geen probleem hoor !

@K, alles goed met de ukkies ? Jij had toch vrijdag controle ? Vertel ons maar hoe het geweest is !!

Ik ben nog maar 4 dagen na inseminatie en ik kom al half gek... Ik pieker me te pletter of het al dan niet aan het lukken is enzo... ! Je voelt vanalles (die er waarschijnlijk niet is, maar ja...) en dan begin je te denken hé..
Ik temperatuur om het resultaat te zien aankomen ! Ben benieuwd wat het zal geven ! Deden jullie dat ? En klopte dat dan ? Ik ken een aantal vrouwen die perfect zagen aan hun temperatuurscurve dat ze zwanger waren.

Groetjes aan iedereen

D.

Berichtdoor D. » 16 dec 2007, 19:57

Hej dames,

Tv, dat wil lukken, ik ben deze cyclus ook aan't temperaturen.
Wel gewoon om voor mezelf te weten of er een eisprong is geweest of niet.
Want 'k heb zoiets, als er één geweest is, moet ik geen pregnyl meer nemen of een inseminatie laten doen... Niet dat ik er geen 100% vertrouwen in heb, maar toch... gewoon voor mezelf hé, ge kent dat wel hé.
Maar 'k zou niet weten hoe het na je eisprong moet zijn met je temperatuur. Ik schat dat die hoog moet zijn ??
TV, 'k weet wel dat je je temp. elke dag op't zelfde moment van de dag moet nemen, en best als je nog in bed ligt, dus niet eerst vb. naar toilet gaan hé.
Testen kan in Jette trouwens vanaf dag 12, maar in een urinestest zou je dan nog niet kunnen zien dat je zwanger betn, omdat je HCG waardes dan nog te laag zijn.

Donderdag mag ik weer op controle.
Ben er niet zo har dmee bezig. Raar hé, 't is precies of het is een gewoonte aan't worden.
Ergens zijn we ook enorm met die adoptie bezig. In januari starten we al met de cursus. We zijn zo nog echt aan't uitzoeken van waar we een kindje willen adopteren, en we zijn ons ook aan't inschrijven op verschillende infoavonden.
Ge moet er tenslotte toch wel wat vanaf kenne hé, van het land vanwaar je je kindje gaat halen..

De examens lopen op z'n einde, de juf'kes hier zullen wel content zijn zeker ??
En dan lekker verlof !

Nina, de feestdagen gaan er snel zijn, en voor ge't beseft zijt ge weer in running !! Vraag dat maar aan TV, die heeft hier in't begin ook lang moeten wachten, en kijk nu, ze is bezig sé...

Tv'ke, nog effe wachten, en niet teveel stressen hé...
Die sympt.... probeer ze niet te voelen ! Elke keer heb ik wat anders gevoeld, en elke keer was ik ook niet zwanger.
Toch : enorm veeeeeel succes hé !

Ikke en Ems, alles ok met jullie ?
Ikke, doet je eigen gyn. die hcg ? Of ga je naar Jette ?

Groetjes,

ikke

Berichtdoor ikke » 17 dec 2007, 17:13

hoi dames
ben er even tussenuit geweest maar niet echt, ben wel blijven lezen wat jullie schreven en beleven, maar kon het even niet opbrengen om te reageren.

nu gaat wet wel terug beter zenne.
heb vrijdag HSG laten doen bij ons in het ziekenhuis, bij een voor mij onbekende gyne, maar een schat van een man. mocht vandaag al terug komen naar hem voor de resultaten en een gesprek. lieve man, die veel uitleg geeft, die wat opvangt wat telefonisch in jette niet kan. hij stelde voor om bij de volgende poging (in jan dus) te starten met utrogestan, omdat dit de kans op miskraam verkleind, gaan we dus voorleggen in jette.
bij deze is de kogel ook door de kerk en rijden we alleen nog naar jette voor de KID zelf. al de rest gaat door in het ziekenhuis, de bloednames door de collega s en de follikelmeting door mijn nieuwe gyne. heb zelfs zijn gsm nummer gekregen zodat ik hem steeds kan bellen voor afspraak voor follikelmeting.

TV. hoop dat je niet te veel stresst al weet ik dat je eigenlijk niet anders kan dan stressen, we duimen voor je hoor.

aan al de anderen veel liefs

D.

Berichtdoor D. » 17 dec 2007, 19:46

Zeg Ikke, kan elke gyn. dan zo'n HSG uitvoeren ?
Mss toch iets om over na te denken bij vooraleer ik aan een volgende poging begin...
Hoelang duurde het onderzoek ?
Ik weet dat mijn eigen gyn. het altijd enorm druk heeft, en dat schrikt me wat af om nog eerst maanden te moeten wachten vooraleer ik bij hem terecht kan.
Bij wie ben jij geweest ?
Hmmmmm, je hebt me echt doen twijfelen...

Groetjes,

D.

Terug naar “Vruchtbaarheid”