hormoonpompjes !

cin

RE: hormoonpompjes !

Berichtdoor cin » 14 jan 2008, 08:12

goeiemorgen dames,

De langverwachte dag, vanavond eerste echo !!!spannend!!! Ik voel me wel mottig sinds gisteren...misselijk, slap en futloos...maar wel blij want dat zijn toch tekens hé ! Ik ben vandaag net 6w , zouden we het hartje al kunnen horen denk je ?Zo nee, is dat dan een slecht teken of niet ? Ik weet misschien moelijke vragen maar ge kent me ondertussen al hé...
Gisteren gaan nieuwjaren enzo, was allemaal wel leuk.Schoonzusje war er ook, is nu 13 weken en ze heeft het oh zo lastig...ik kon natuurlijk nog niets zeggen maar mijn man knipoogde even....supergevoel.

Hopelijk is het snel avond....

Hoe was jullie weekend ?
Saar, lekker geshopt ? leuke spulletjes gekocht ?

Puka, alles okidoki ?

Ster, R, H bij jullie groeien de buikjes nu elke dag zeker ?

Knuffel,

Cin

sterretje

Berichtdoor sterretje » 14 jan 2008, 08:38

aan alle controle dames vandaag een dikke duim en veel plezier toegewenst!

cin, normaal zou het wel al kunnen hoor dat je het hartje hoort. Ik zou me geen zorgen maken moest het niet zo zijn, maar bij mij was het 2 keer wel al zo, zelfs een keertje op 5w4d....
ik hoop het voor jullie!

hihi, schoonzusje had het dus lastig ;-)
zal ook wel een verrassing zijn als ze het nieuws van jullie verneemt hé.

Hier alles goed hoor. Massa's harde buiken en sinds dit weekend toch een aangename verlichting in mijn buik. baby is wat gezakt en mijn maag is dus weer vrij en kheb nu druk vanonder lol ;-)
ik geniet wel nog van de zwangerschap en ben bang het ongelooflijk te gaan missen :-(....maar ja, er komt er nog wel eentje bij hé :-)

pff, ik geraak zooo benieuwd naar het geslacht, echt niet normaal....
maar allé, nog 6 weken en dan weten we het echt zeker :-)

mijn buik is niet zo gigantisch hoor cin....van alexandertje stond ik zwaarder.

allé, goed teken dat je je slap voelt en misselijk ;-), geniet ervan hé hahahaha...

liefs,
sterretje

Puka

Berichtdoor Puka » 14 jan 2008, 10:31

Hoi iedereen!

Met mij alles ça va. Het is gewoon toeleven naar de 17de nu . Ik weet echt niet goed wat te verwachten.

Cin, misschien zie je het hartje al kloppen! Nu, op zappy baby heb ik al veel verhalen gehoord van mensen die het nog niet zagen kloppen en toch bevallen van een gezond kindje ! Dus ik zou me er niet te hard op fixeren, al zou het wel op een opluchting zijn natuurlijk !! Vraag ook eens hoe groot je rijstkorreltje is ;)

veel succes vanavond !!! ik ben heel benieuwd! en ik duim
en ook voor SAAR!

Puka

Berichtdoor Puka » 14 jan 2008, 10:34

Ha sterretje, ik had jou berichtje op pagina 18 nog niet gezien :-)

Ik vind het heel moedig dat je het geslacht niet weet !! ik ga het zeker vragen, dat zou ik echt niet uithouden!

amay al op 5w 4d , da's wel heel vroeg he..op zappy had ik er geen één gevonden die voor 6w het hartje gezien had..
Ben jij van alexander ook via het pompje zwanger geraakt ?

groetjes!

saar

Berichtdoor saar » 14 jan 2008, 11:02

Ik deze namiddag echo, ben ook stressy, voor de nekplooimeting en de bloedresultaten.

Cin, je moet niet panikeren als je nog geen hartslag hebt hoor. Bij mij zeiden ze 6weken 3dagen hoor. Eerder mocht ik niet gaan, dus je kunt je het best instellen op 'nog niet'.

Sterretje, moedig om het geslacht niet te weten, bij amélie wist ik het ook niet, maar deze keer wil ik het weten. Zul je zien dat ze het niet kunnen zien als ik een echo krijg.

Ik ben ook net de 13 weken gepasseerd, maar ik heb het toch ook nog lastig hoor, t'is niet omdat je 13 weken bent dat alle kwaaltjes plots over zijn.

Zo, eten en nog een 3.5u geduld en we weten meer.

Gr, saar.

sterretje

Berichtdoor sterretje » 14 jan 2008, 12:05

Puka, van Alexandertje ben ik zwanger geraakt dmv. menopur alleen. nu was het HRF + menopur....
ja, ik heb toen een echo gehad zo vroeg en er was een beginnend hartje zichtbaar op de echo. Misschien was ik wat verder ?? dat zullen we nooit weten want de dag van innesteling is voor iedereen een mysterie.
maar zoals ik al zei, ik zou me ook geen zorgen maken moest ht hartje nog niet zichtbaa zijn.
gehoord heb ik het ook niet hé! dat kwam pas later :-)

Saar, brr, nekplooi, yip altijd stressy, maja, je moet van het beste uitgaan.
hihi, je hebt gelijk ivm het geslacht, als je het wil weten dan zien ze het niet, zo gaat dat steeds ;-)

yip, kwaaltjes verdwijnen niet zomaar in 1,2,3, en trouwens volledig weg zijn ze nooit, er komen er gewoon nieuwe in de plaats :-D

saar

Berichtdoor saar » 14 jan 2008, 19:38

Hoi,

Ik ben happy! De echo was super, een al helemaal gevormd kindje, nekplooi ok. Een vinnig kindje zeiden ze. Hi hi, helemaal ronddraaien, beentjes en armpjes strekken, zo schattig zeg. En al 8 cm! Mijn man vroeg naar het geslacht te kijken, ook al is het nog erg vroeg, ze had toch al een vermoeden. Maar ik probeer daar nog niet aan te denken, gewoon wachten tot de 20-weken echo, dan zijn we zeker.

Cin, hoe was het bij jou?

cin

Berichtdoor cin » 15 jan 2008, 06:17

Hey,

Goed zo Saar !!!Weer een geruststelling zeker dat alles okidoki is, amai 8 cm dat is al er serieuze beeb. Laat hem maar lekker zwemmen in rond, nu hij nog kan hé. De beebjes van Ster, R en H zullen ze al moeten manoeuvreren

Onze echo was ook goed en we zagen al hartactiviteit. Lief, zo bonk bonk bonk heel traagjes maar je zag het geflikker. Mijn hart bonkte natuurlijk 10000 maal sneller denk ik !
Gyn zei dat het vruchtje goed van start is gegaan. Ik mag nu straks bellen naar onze oude gyn voor nieuwe afspraak eind volgende week. Hij snapt onze bezorgheid en zegt dat we regelmatiger op controle mogen als we daar behoefte aan hebben en dat hebben we toch wel die eerste 12 weekjes hoor.
Ik ben echt blij dat we iets zagen, ik trilde helemaal weet je.
Het is exact 2 mm, de vorige keer maar 1 mm. Bloed was ook veel beter. Ik had de eerste maal progestereon van 3.5 en nu van 28. Ik neem wel nog utrogestan ter ondersteuning.
Ze wisten het vorige keer dat het fout ging lopen maar wisten het natuurlijk niet honderd procent zeker daarom hebben ze niets gezegd maar ik herinner me wel nog dat de gyn toen zei dat 3/10 vrouwen een miskraam hadden zonder aanwijsbare reden. Maar ja daar stond ik toen niet bij stil natuurlijk, nu passen puzzelstukjes ineen. Mijn man vroeg dan ook om deze keer rechtuit te zijn en ze zei dat alles nu verliep zoals het hoort. Gelukkig maar maar ik tel toch die 12 weekjes af hoor.
Daarna bij mijn mama gaan eten, die was ook blij natuurlijk. Zij zijn de enige die het weten buiten op het werk...Ik denk dat mijn man het wel soms vervelend vind dat mijn mama veel weet maar goed ik moet het echt met iemand delen.
Hij is heel blij maar ook nuchter dat het fout kan lopen en hij wil daarom nog niet te hard van stapel lopen. Ik heb hem gezegd dat dit me toch een beetje teleursteld en natuurlijk de ganse avond was hij rond mij aan het hangen om de brokken goed te maken en dan super veel te vragen enzo...tja mannen hé !! Hadden jullie dat ook in het begin dat je precies minder kon verdragen van hun opmerkingen ?

Puka, nu ben jij aan de beurt meid !!!

Dikke knuffel,

Cin

Puka

Berichtdoor Puka » 15 jan 2008, 08:35

Saar en Cin ! allebei keigoe! Jullie kunnen alweer ademhalen ;)

Ik zou ook wel liever willen dat ze open kaart spelen hoor. Dan kan je je tenminste al voorbereiden.

Mijn ouders en collega's zijn heel enthousiast maar ik ben degene die dat altijd relativeert en mijn man relativeert mee. Soms heb ik zeker momenten dat ik minder kan verdragen!

Terug naar “Vruchtbaarheid”