hormoonpompjes !

Puka

RE: hormoonpompjes !

Berichtdoor Puka » 12 dec 2007, 10:41

Hey ,

Cin, ik begrijp je helemaal hoor..altijd dat onzekere... het moet maar eens gedaan zijn... maarja... misschien is er volgende week iets te zien?

Ik heb al direct een afspraak gemaakt om op 2januari te herstarten met het pompje. Omdat ik bijna zeker ben dat het niks wordt (ik voel m'n baarmoeder nu soms al, net zoals die vorige keren dat het niks was!) en dan heb ik toch al een nieuwe start in zicht en verliezen we niet te veel tijd.
ik zit natuurlijk heel de tijd te piekeren. ik denk dat dat follikel achter mijn cyste zat en op zaterdag is gesprongen en dan waren we zondag te laat natuurlijk. En dan zaten er zeker geen zaadjes meer want ik had tegn mijn man gezegd dat hij z'n zaad moest sparen voor de IUI...

enfin, ik weet het, ik mag ook wel van "geluk" spreken dat het altijd zo snel gaat, maar dit was me toch iets te snel..maar heb er inderdaad ook uit geleerd : vanaf het pompje om te twee dagen vrijen...

cin

Berichtdoor cin » 13 dec 2007, 06:43

Hoi dames,

Is de darmflora terug hersteld bij iedereen ???
Ik heb eerlijk gezegd redelijk sterke darmen, ik kan eten wat ik wil nooit heb ik daar echt last van....met clomid wel !!!dus dit is het ideale laxeermiddel voor mij...jammer genoeg geen eistimulerend middeltje.

Puka, die vragen en twijfels die je hebt klinken zeer aanvaardbaar en ik zou dit ook hebben. Ook al is het eitje op zaterdag gesprongen dan nog heb je kans hé op zondag want zo een eitje leeft 20-24u....Wat moet ne mens doen op den duur hé, zaad sparen, geen zaad sparen...we weten nooit wanneer dat ei goesting heeft. In ieder geval beginnen wij ook te klussen hoor vanaf einde deze week...om de 2 dagen vrijen is ook wat hé als je niet weet waar je bent in de cyclus maar goed je bent vrij snel dus daar kan je wel iets uit leren.
Ik hoop dat je die afspraak voor 2 jan kan afbellen maar langs de andere kant kan je wel direct met een datum starten mocht het niets zijn maar daar gaan we nog even niet van uit hé !

Volgende maandag terug...en dan op kerstavond mocht er nog niets zijn.Jeezes komt dan niet goed uit in mijn kookplanning maar goed daar passen we dan wel een mouw aan...ik zal dan wat minder moeten slapen...

Cheerleaders waren flauw hoor...pfft met hun glitterpomponnekes. Sorry dat ik het zeg maar de dommigheid straalde er van uit !Jeezes...pas op knappe meisjes hoor en schoon lichaam maar echt van die "marina"-types.
Basket was wel ambiance en had geluk. Ze schoten af en toe van die zweetdoekjes het sportpaleis in.Al dat volk en wie vangt er eentje ???Billy en ik !!!Euforie voor een handdoekje !!!
Gisteren zijn onze stoelen geleverd, schoon...onze living is nu terug wat voller. En ons volk kan ook zitten met kerst. Hopelijk morsen ze nu niet !!!
Ben ook een kerststukje gaan maken gisteren...leuk en ik moet zeggen het resultaat is niet slecht voor mijnen 1e keer maar koken ligt me toch meer hoor. Het is vrij naturel gebleven met niet teveel glitter erin want daar ben ik niet aan. Het staat op onze keukentafel en ventje was er wel fier op !!!Lief hé !

Nog 2 daagjes werken en dan kerstverlof !!!!!2 januari moet ik pas terug komen. Maar ik ga thuis veel zappen hoor zodat we elkaar kunnen blijven volgen en een gelukkig nieuwjaar kunnen wensen. Een echt gemeend GELUKKIG nieuwjaar.

Toedeloe,

Cin

sterretje

Berichtdoor sterretje » 13 dec 2007, 08:30

hoi iedereen,

ja hoor darmflora is volledig hersteld hier. gelukkig maar. alleen is hij zo aanhankelijk als kweetnie wat en is echt enorm lastig, ganse dag bijna wenen, ik weet niet wat er scheelt. sprongetje vrees ik, hopelijk is het vlug voorbij want als hij zo hysterisch doet dan voel ik mij zo'n vreselijke moeder..ach zucht!

allé, cin, nog een beetje wekren en dan verlof, woepie!!
ik vind de eindejaarsdagen eigenlijk wel prettig. veel mensen zien er tegenop maar het heeft wel iets vind ik, de kerstboom, koud buiten, ...

dus het basket was nog wel fijn?!
ja, die cheerleaders, dat weet je hé lol, allemaal marina's op elkaar gestapeld (soms letterlijk)

't zal wel loslopen met billy, kheb er vertrouwen in hihi!
allé, ik laat jullie voorlopig,
op deze link vind je een foto van mijn buik deze morgen.
http://www.9maand.com/images/profiel/26267_28wLarge.jpg

Puka

Berichtdoor Puka » 13 dec 2007, 09:47

sterretje, leuke buik en leuke kleren !! zo'n jeansbroek kan je die dan aandoen van pakt 8 weken tot het einde van je zwangerschap? of is dat te positief gezien?

Cin, jij bent soms wel grappig hoor! "wie pakte het ? Billy en ik" ik moest zo hard lachen als ik het las!

Deze nacht kreeg ik het: ik kon niet slapen (want die omschakeling aan 'snachts werken is het ergste) en ik kreeg ineens pijn in m'n eierstok (puur psychologisch waarschijnlijk) , maar soit, ik dacht: stél dat er nu nog één gesprongen is... ik was aan het rekenen wanneer we dan terug zouden kunnen vrijen en dat was pas deze avond;.. en vanaf 12u begint je eitje af te nemen in kwaliteit dus zat er niks anders op dan mijn man te verleiden...hihi... ik moet zeggen: in 10 minuten was de klus geklaard en kon ik gerust slapen. Het had wel iets moet ik zeggen :-)

enfin, vandaag druk dagje met veel inkoopjes voor de feestdagen!

saar

Berichtdoor saar » 13 dec 2007, 11:09

Hi hi, puka, jij bent me er ook wel eentje hoor. Hopelijk nog een eisprong hé.

Om de twee dagen vrijen deden wij ook niet hoor, tenzij ik wist dat er al reactie was. Anders om de 3 a 4 dagen. Dat hou je toch niet vol, om de 2 dagen.

Sterretje, amélie zit ook in een sprongetje, er is er eentje rond 15 maanden. Amai gisteren, zo lastig! Constant driftbuien. Als ze haar zin niet krijgt ... hop, ze laat zich vallen en ligt maar te spartelen en te tieren op de grond. Dat het maar snel terug over is. Ik ga nu eens kijken op 9 maand naar je buik.

Met mij redelijk, vermoeidheid beter, misselijkheid beter, maar ik moet nog geen brood en beleg hebben (alé, ik eet het, maar dik tegen mijn zin).

Maandag echo. Ik kijk er zo naar uit, want ik moet constant aan Cin denken en ik ben ongelooflijk ongerust om hetzelfde mee te maken.

sterretje

Berichtdoor sterretje » 13 dec 2007, 12:32

ieps, nog een keertje ikke :-)

ja hoor Puka je kan zo'n broek dragen vanaf 8w, wel toen heb ik die broek ongeveer gekocht en ik kan er nog steeds in en zal zo zijn tot het einde van de zwangerschap hoor. Er zitten rekkerkes in langs de zijkant en ja kan die verstellen als je buik groter wordt. Ik heb ze wel nog niet moeten verstellen, maar het kna perfect!

aha Saar, best dat je het zegt van dat sprongetje want ik werd echt gek gisteren. Stampen en tieren voor het minste, constant moeten opgepakt worden, hoofdje tegen je leggen, niets goeds kunnen doen....echt aangename manieren maw :-)
hij wilde de senseo pads overal rondstrooien en ik zeg "alexander, koffie terug in de kast"....vlam, keel open, koffie overal rondgegooid, tranen over zijn kaken..;neit normaal
enfin, dit was maar 1 van de ettelijke voorbeelden van gisteren...
deze morgen begon hij dus opnieuw, ik dan maar gebeld naar mijn ventje en de gsm op speaker :-)
hihi, zijn gezicht toen papa hem vertelde dat hij maar kon zien dat hij braaf was :-)....kheb hem van de hele voormiddag niet meer kwaad gezien ;-)

allé, maandag terug echo! goch, ik zou er vanuit gaan dat het goed is. het is idd echt erg wat cin heeft meegemaakt, maar je mag niet denken dat je dat ook zal overkomen, echt niet...de vorige keer zal alles er goed uit, dus waarom nu ook niet hé!
al ben ik ook zo'n drukmaker :-)
raar dat je dat trouwens zegt van dat brood want ik kan dat ook nog steeds niet goed eten. In het begin moest ik steeds overgeven van de geur van vers brood en dus at ik het niet meer en bakkerijen waren een hel. 't is een hele tijd nu goed gegaan, maar sinds een paar dagen krijg ik dat dus opnieuw niet meer door mijn keel...rare dinges
ik eet nu fruitsalade, kwestie van eens echt winters te doen ;-)

tataaa

cin

Berichtdoor cin » 13 dec 2007, 14:46

hey,

saar, probeer niet te denken aan mijn verhaal !!!t'is niet omdat het mij overkwam dat het iedereen overkomt hé...misschien raar dat ik het zeg maar je voelt je nog steed misselijk en moe dus dat is een goed teken en alles was ok de vorige keer dus waarom zou het fout lopen !!!

moet er terug vandoor nu,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 14 dec 2007, 06:27

Goeiemorgen dames,

Laatste dagje !!!woehoe!!!! en dan nog eentje met een kerstlunch dus dat zal snel gaan.
Eindelijk ik keek er zo naar uit ook gewoon om even lekker thuis te zijn met die dagen.

Morgen as usual boodschapjes en was en de kerstboom zetten !!! Staat jullie boom al ?
Het wordt druk met die dagen, kerst en nieuw zijn bij ons (bweeeh vooral met de schoonfamilie) maar ik ga morgen een feestmenuutje doen voor mijn schat en ik.
Een kreeftenconsommé, parelhoen in witte wijnsaus met asperges en een gevulde baby-ananas.Jamjamjam heb er al zin in !!
Zondag komt vriendin op bezoek met haar kroost en gaan we de kerstsfeer even opsnuiven in hulst.
Maandag dan terug billy-tank, spannend !!!maar goed ik verwacht nog steeds niets hoor. Ik kom wel terug bij in kilo's en dat had ik de vorige keer ook dus misschien al een voorteken.

Puka, nog 1 week te gaan meid en we weten meer !!!brrr...
Saar, ik ga voor je duimen hoor met je echo maar zoals iedereen zegt maak je ook niet teveel zorgen. Het hoeft toch niet fout te gaan bij iedereen !!!Laat je snel iets weten ?

Gisteren naar yoga geweest. Er waren oefeningen bij voor de vruchtbaarheid...heb die goed gememoriseerd en uitgevoerd !!!!
Jullie moeten ook wel denken, die meid is nooit thuis ' s avonds...toevallig zijn de afgelopen weken heel erg druk geweest maar zo ging de tijd ook heel snel.
Natuurlijk ligt ons huisje er nu niet echt tiptop bij, ik heb woensdag gepoetst en gisteren was het alweer een bende !!!Mijn ventje is soms nogal een smosser.

Prettig weekend en tot gauw,

Cin

saar

Berichtdoor saar » 14 dec 2007, 10:53

Ik laat zo snel mogelijk iets weten maandag. Ok, ik ben nog moe en afkeer van bepaalde dingen. Maar jij had dit ook allemaal, Cin. Maar ik probeer toch positief te denken hoor. Nog even geduld en nog 1 weekje werken voor mij!

saar

Berichtdoor saar » 17 dec 2007, 11:22

De controle was in orde. Het hartje klopte en het is al een echt kindje. Ongelooflijk hoe veranderd in 3 weken tijd. Al bijna 3 cm, armpjes, beentjes, bewegen. Ben weer gerustgesteld.

Ook 4 tubes bloed armer. Dat ging ook vlot, gelukkig maar. Maar nu ga ik meteen naar het bloedprik-team. Want met mijn fijne adertjes ...

Cin, je mag mijn HRF (4 ampullen) en 2 ampullen pregnyl hebben. Maar ik veronderstel dat je niet meer voor nieuwjaar naar gent komt? Ik moet terug op controle op 14 januari om 15u20. Ervoor of erna kunnen we afspreken, maar misschien heb je ze dan ook niet meer nodig?

Puka

Berichtdoor Puka » 17 dec 2007, 11:51

super saar !!! ben heel blij

cin

Berichtdoor cin » 17 dec 2007, 11:57

Hoi Saar,

Ik ben superblij voor jou dat alles prima verloopt !!Geniet ervan meid !
Ik moet strakjes op controle...tís zo raar en ik kan het niet verklaren maar ik ben helemaal niet bezig nu met die kinderwens. Het lijkt net alsof ik nooit mama zal worden....ik maak me nu zorgen of ik wel echt een kindje wil...
Gisteren was vriendin op bezoek met haar zoontje. Ik heb wel veel met hem gespeeld en geknuffeld maar toch had ik die band niet. Ik heb die band wel met mijn metekindje, ik kan niet over haar zwijgen eigenlijk...
Ik kom nog voor nieuwjaar naar gent hoor want mijn ouders wonen hier enzo...maar tja met die dagen is het misschien moeilijker voor jou ook. Ik vermoed dat ik tegen dan nog zal pompen hoor...ik laat je zo snel mogelijk iets weten en in ieder geval heel hartelijk bedankt voor dit gebaar.Dat vind ik lief...
Werk jij tegen het Gentse ?? Anders is 14 jan prima hoor !!!

Puka, hoe gaat het met jou ? Al enig gevoel van mogelijke dingen ?

Sterretje, alles kids met jou. Nog bloedingen gehad ?

R, H ook aan het verdikken daar aan de buikstreek ?

Nu ik hier weer kan schrijven en lezen komt het mama-gevoel toch terug hoor...gelukkig maar....

Moet er al vandoor want moet met papieren van ventje naar mutualiteit en ook onzen kalkoen nog gaan bestellen voor die allemaal de deur uit zijn !!!

Ben echt blij voor je saar...

Cin

sterretje

Berichtdoor sterretje » 17 dec 2007, 12:39

heyhey Saar,

super voor je dat de echo zo goed was...
wel aan de grote kant hé je beebje....mss toch een jongetje deze keer :-p

Cin, ik snap dat wel hoor dat je het gevoel hebt alsof het nooit zal gebeuren, maar daar geloof ik niets van :-D hihi!
veel succes op je controle....laat iets weten hé...

hier alles owkeej met mij. Kheb last van lage bloeddruk (nog nooit gehad, dus best wel raar), maar ik voel me verder goed. geen bloedingen meer enkel word ik trager in alles wat ik doe en na het vegen kan ik moeilijk alles met stoffer en blik opvegen...lol, buik begint in de weg te zitten.
ik geniet er van. Zeker nu met de feestdagen in het vooruitzicht, gezellig samen, leuk!
vrijdag vertrekken wij naar port zélande in nederland tot en met maandag middag. 's avonds kerstavond bij schoonma (pff) en dan kerstverlof tot 7 januari! woepieeeeee...14 dagen mijn ventje dicht bij mij.

het vriest wel nogal fel, mijn ventje zal vroeger stoppen deze week want de werf die we normaal nog gingen aanvangen stond vervroren dit weekend en er zijn teveel openingen. onze productne komen dan niet hard gelijk het moet zijn en dat willen wij de mensen besparen. dus weerverlet vanaf donderdag denk ik (woehoeew, leve de koude)

vorige zaterdag naar bellewaerde winter geweest omdat we kaarten konden krijgen via confederatie bouw westvlaanderen. Was echt wel leuk! alexandertje genoot van de paardencarousel en andere kleine attracties, ook de olifanten en de geitjes waren bijzonder interessant :-)
alleen mocht ik het voor de rest van het weekend bekopen, maar soit, ik heb toch een goeie zaterdag gehad :-D
lekker veel fototjes genomen.

allé, ik laat jullie maar...

tot later,
sterretje
cin, laat iets wetne hé! dikke duim

Puka

Berichtdoor Puka » 18 dec 2007, 09:15

en Cin ? was er iets te zien ?
(vandaag was je een hele dag weg zeker met je vriendin?)

Hier kan het alle kanten uit. In principe is mijn NOD 24/12 want ik weet niet wanneer mijn eisprong geweest is. Ik voel wel al regelmatig terug mijn baarmoeder (zoals vorige keren als het niks was) en ik krijg ook puistjes (die ik ook krijg als het niks is...) Dus ik reken er eigenlijk niet op.
Het enige wat een beetje anders is, is zo dat mjn borsten wat pijn doen aan de basis, alle zo aan de randen zo, tis moeilijk te beschrijven. Maar dat kan ook evengoed een teken zijn van aankomende maandstonden.
Heb dan gisteren toch eens even mijn t° genomen en die was 36.5 (wat bij mij verhoogd is). Nu ga ik ze vrijdag en in het weekend terug nemen zodat ik al op voorhand verwittigd wordt als het niks is.

prettige dag nog iedereen!

sterretje

Berichtdoor sterretje » 18 dec 2007, 10:48

Puka,

je weet toch maar nooit hé!
ik had dat van alexandertje ook dat gevoel in mijn borsten.
nu van het tweede niet...

ik duim in ieder geval. zou toch een supermooi kerstgeschenk zijn hé!

cin? hoe is het geweest?

saar

Berichtdoor saar » 18 dec 2007, 19:25

Mijn buik begint serieus uit te zitten, ik ga al bijna zwangerschapsbroeken moeten dragen. Niet te doen, maar mijn buik is al even dik als de vorige keer op 17 weken! Ik hoop maar dat die buik niet zo blijft groeien of dat wordt wat. Mijn borsten zijn ook al zo gigantisch. Maar ja, het hoort er allemaal bij hé.

Cin, hoe was het?

Puka, het kan nog altijd. Ik hoop het in ieder geval.

Sterretje, ik denk niet dat ons babytje zo groot is hoor. Gynae zei dat het overeen kwam met de zwangerschapsduur.

sterretje

Berichtdoor sterretje » 19 dec 2007, 07:10

yip SAar, die buik gaat nogal bij een tweede hé! ik had dat ook in het begin. maar daarna is het gelukkig weer gestagneerd :-)

ik bedoelde er trouwens niets verkeerds mee hoor met de grootte van je baby :-)
maar bij 8 weken was dat van ons (2keer) net 2 cm...das alles. ze liepen altijd wat achter van mij, daarna een groeischeut en dan opnieuw een week vooruit op de telling. 't is moeilijk te vergelijken...
:-)

allé, kben er vandoor...

cin

Berichtdoor cin » 19 dec 2007, 07:57

hoi dames,

even snel want de komend dagen zijn druk dus ik zal pas vrijdag terug kunnen komen...mama komt op bezoek want we gaan naar de kerstmarkt in bonn !

Spannend maar er zat een springende follikel klaar van 20 mm, pregnylspuit gezet en volgende ook terug. Klustime dus !!! Ik moet wel op kerst onmiddellijk starten met utrogestan om terug miskraam te voorkomen want het baarmoederslijmvlies is dunnekes....nu goed ik ben wel blij maar niet euforische zoals de vorige keren...misschien een teken dat het niets zal worden of juist wel ??? Ik mag testen oip 1 januari, dat zo pas een nieuwjaarscadeau zijn hé !!

Puka, die gevoelens van maandstonden zijn dezelfde als die van een beginnende zwangerschap dus het kan nog hé !!!Positief blijven denken....
Zo een prachtig kerstcadeau zijn !!!!Ik duim voor je meid

De andere meiden dus goed aan het uitzetten, plezierig hé om zo te kunnen stoefen. Geniet ervan !!

Ik wil nog zoveel pennen maar ons mama wacht om naar makro te gaan.

Groetjes en tot gauw,

Cin

Puka

Berichtdoor Puka » 19 dec 2007, 09:00

Hey Leuk hé Cin ! na 2 weken !!! echt leuk ! ben heel blij !
ik duim !!

saar

Berichtdoor saar » 19 dec 2007, 09:29

Hé cin, goed nieuws zeg, dat komt volgens mij vooral omdat je zo afwachtend was. Dan gaat het gewoon vlotter. Ik was gisteren nog vergeten te zeggen dat als in je in het gentse moet zijn, je altijd naar mij mag komen achter de hrf. Je bent hier altijd welkom. Ik hoop natuurlijk dat je ze niet meer nodig hebt.

Sterretje, dat weet ik wel hoor, dat je er niets fout mee bedoelde. Maar het embryootje kan op 1 week tijd heel erg veel groeien. Ik heb vanmorgen mijn zwangerschapsbroeken gepast maar die zijn nog te groot. Ambetant, ik zit net tussen de 2 in.

Amélie weent ...

R.

Berichtdoor R. » 19 dec 2007, 15:36

Hoi,

Waaaaaaaaaaw Cin, wat een geweldig nieuws!!! Klussen maar en ik weet niet maar ik heb er een goed gevoel bij. Waarom weet ik niet, maar ik voel het aan mijn water ;) . Ik duim enorm.

De buik ... ik kan er van meespreken. Hier ook al een goed vooruitstekend tonnetje. Ik had niet anders verwacht aangezien ik op het einde een monsterton heb, maar enkel de buik eh. Een hele geruststelling eh zo'n kloppend hartje.

Puka, ik geloof er nog in hoor!! Die symptomen die je beschrijft ( steken en puistjes) heb ik bij zwangerschap. Ik duim voor je!!

groetjes

cin

Berichtdoor cin » 21 dec 2007, 18:20

hoi dames,

precies enkele daagjes geleden al he...
Die buiken exploderen dus...woehoe dat moet wel plezant zijn !!!Natuurlijk wel vervelend voor kleren als je net als saar in de tussenfase zit.
Puka meid, heb je al nieuws ??
Ik leef met je mee hoor want zit nu ook in die situatie he !

Er was maandag een follikel klaar voor de jump, terug pregnyl en volgende maandag ook dan direct utrogestan want mijn slijmvlies was heel dunnekes en om een miskraam terug te proberen omzeilen geen risico. Ik ben wel blij maar niet euforisch als de vorige keren .Ik sta er ook niet bij stil weet je, het kan me soms geen barst schelen allemaal.
We hebben geklust maar ik geef toe dat dit echt een routine-klus was hoor. Bij mij ging het echt niet...We mogen testen op 1 januari, wat een dag he !!!Ook de verjaardag van mijn ventje. Zou mooi zijn maar goed ik hoop er niet op.
Jullie denken nu waarschijnlijk van hey meid blij zijn !!!Dat ben ik niet honderd procent, ik dek me in voor de teleurstelling.
Trouwens schoonzusje is zwanger en plots gaat alles weer in haar richting.

Deze week de kerstinkopen gedaan zodat ik de deur niet meer uit hoef de komende dagen. Geen drukte hoor !!!
Wat zijn jullie plannen ?
Bij ons dus kalkoen he, ben wel benieuwd hoe dat beest er gaat uitzien...nog nooit eerder gedaan....

Bedankt allemaal voor de voorbije maanden hier met ups and downs voor iedereen...maar gelukkig met vele goed afloopjes.
Ik wens iedereen een prettige kerst toe en geniet van alles.
Puka, wij komen eraan in 2008 ook al klinkt dit zo cliche toch gaat het zo zijn, dat moet gewoon !!!
Ster, geniet van je kerstweekendje en de tijd met je schatten. Trek je niets aan de van familie
H en R, geniet van het buikje en van het verlangen...
Saar, bedankt voor de hrf en hopelijk vind je de geschikte feestoutfit !!!
Ik duim dat je buikje snel mag groeien zoals bij de anderen.

Dikke kerstknuffel,

Cin

Puka

Berichtdoor Puka » 22 dec 2007, 10:02

, ik moet heel m'n berichtje opnieuw tikken (verkeerde toets gedrukt)
dan doe ik het maar even in het kort!

cin, ik begrijp supergoe die indekking voor teleurstelling!

hier is het nog afwachten. want heb twee weken geleden op zaterdag,zondag of maandag m'n eisprong gehad. temperatuur is nog hoog, borsten zijn gevoelig, voel bijna niks aan m'n baarmoeder, maar heb wel nog puisten.
Ik denk dat , als ik m'n regels nog niet heb, maandagochtend voor het werk ga testen.

gisteren naar Jukebox 2000 gegaan met tine embrechts en lukas van den eynde, dat was gewoonSUPER! echt echtc waar!

prettige feesten iedereen!

saar

Berichtdoor saar » 22 dec 2007, 19:32

Puka, dat klinkt alvast veelbelovend!

Cin, mijn buik moet voorlopig niet al te hard groeien hoor, anders heb ik op het eind een mega-buik. Vorige keer was die lang 'binnen de perken' en ik vond dat wel makkelijk. Ik snap je ivm het 'moeten klussen'. Daarom zijn wij voor IUI gegaan. Ik vond het 'moeten' teveel.

Wij zitten wat op de sukkel met amélie. Ze heeft het RSV-virus en moet 3x per dag aerosollen. Doordat ze deze week zo ziek geweest is, eet ze minder en is haar gewicht meteen gezakt en ze is al zo'n lichtgewicht. Bijgevolgd weegt ze maar 7kg750 meer en dat is dus veel te weinig. Nu moeten we binnen twee weken terug op controle bij de kinderarts om te zien of ze al bijgekomen is. Nu voelt ze zich gelukkig beter, maar het eten volgt nog niet.

Zo, ik ga wat relaxen. Morgen wat kerstinkopen doen. Jiipie.

Puka

Berichtdoor Puka » 24 dec 2007, 05:14

Ik dacht dat ik het nooit zou kunnen zeggen, maar ik had deze morgen een postieve zwangerschapstest... !

Mijn fertilteitscentrum is gesloten tot 2 januari, maar zo lang ga ik niet kunnen wachten denk ik. Ik hoop dat ik vandaag nog naar de huisarts kan voor bloed, maar het is zo een rare dag he?

groetjes!!

Terug naar “Vruchtbaarheid”