IVF en telkens weinig eicellen ?

debby

RE: IVF en telkens weinig eicellen ?

Berichtdoor debby » 15 jan 2008, 11:46

ilse
dikke knuffel van mij
kzie dat ge nu efkes in een depri moment zit
ik begrijp het hoor
ook ik ben na 4 icsi's , 2 dooicyclussen ook alles beu

of je verder doet of niet met je poging beslis waar gij u goed bij voelt

ergens heb ik totaal geen zin meer om verder tedoen met heel dit gedoe
ben het ook beu
maar als we dit niet doen dan zal die kinderwens nooit uitkomen

Annick

Berichtdoor Annick » 15 jan 2008, 12:03

Ilse meisje
Wat ik zou doen is bellen om te vragen wat je het best zou doen.
WIj kunnen wel zeggen dit of dat maar ik denk dat je gynec je nog het best raad kan geven.
2 mmm op dag 7 is dit nu hé.
Wanneer moet je terug gaan?
Als je nu morgen zou teruggaan, kunnen ze dan niet zien hoe het zou evolueren? Misschien moet je vragen voor een echo voor morgen?
Ik leef zo met je mee, dat is nu de schrik waar mij allemaal mee te maken hebben. Zulk nieuws.
Maar probeer een beetje positief te zijn, 3 follikels is al iets (ik heb altijd maar 1 follikel!) Ja , ik weet het, hoe meer , hoe meer kansen en dit en dat, maar ik ben dankbaar dat ik dit nog kan doen en dat we deze kans nog krijgen.
Ik denk aan je
Annick

Kiki

Berichtdoor Kiki » 15 jan 2008, 12:26

Ilseke, ook van mij een dikke knuffel (((((Ilse)))))

Ik begrijp het dat je het effe somber inziet en op de vraag of je moet doorgaan of niet ben ik eigenlijk niet de juiste persoon om je te antwoorden.
Ik was vorige keer dolblij met 3 follikels, maar voor mij was dat een echt record hé. En bij ons lukt de bevruchting "meestal" wel.
Maar ik snap je teleurstelling volkomen hoor !!!

Maar dat van je bmsv is wel raar hé zeg. De persoon die de echo deed, die was zeker? Dat het vandaag 2mm was?
Ik heb het effe voor je nagekeken en bij mij was het op dag10 3,8mm. Ook gene vetten hé. Bij mij zei Jan (de man die toen de echo deed) dat Progynova er ook wel voor zorgt dat de follikeltjes minder vlug groeien. Dus heb je waarschijnlijk nog wel even tijd om je bmsv dikker te laten worden. Gebruik je er nu al 4/dag? Anders moet je effe naar Devroey proberen te bellen en vragen of je die dosis nog mag opdrijven.
Hoe groot waren je follikeltjes nu? Alle3 rond dezelfde grootte?
Waarschijnlijk krijg je donderdag nog een echo hé. Ik zou de resultaten daarvan afwachten en dan beslissen of je doorgaat of niet.
Maar ik ken je twijfels hoor. Doorgaan? Stoppen? Gaat het ooit beter worden?
Hadden we maar een glazen bol

En idd Debby, ik zit momenteel ook in zo'n periode dat ik met alles zou willen stoppen. Ik heb er ook effe geen zin meer in.
Ben het ook allemaal kotsbeu. De teleurstellingen, telkens weer er boven op zien te komen, ...
Voorlopig geniet ik effe van het "niets doen".
Ik ben er wel zeker van dat de drang om een volgende poging te starten nog wel zal komen hoor. Maar nu dus effe kalmpjes aan en dan zien we daarna wel weer...

Ilse, kop op he !!!!!!!!
Als ik je met iets kan helpen, geef je maar een seintje hé.
Als je bv. graag vanavond even chat via msn, dan stuur je maar een mailtje naar mijn emailadres (kiki.1972@hotmail.com), dan geef ik je via dat adres mijn msn-gegevens door. Of als je graag eens belt, dan geef ik je mijn gsm-nr door.
Je ziet maar hé. Ik wil gewoon dat je weet dat je op me (ons) kan rekenen als het minder gaat.
De moed nu zeker niet verliezen !!!!!!!!!!

Dikke knuffel, Kiki

Terug naar “Vruchtbaarheid”