accupunctuur regio kortrijk/roeselare

debby

RE: accupunctuur regio kortrijk/roeselare

Berichtdoor debby » 03 jan 2008, 10:51

hey ben hier terug
ik heb groen licht gekregen om door te gaan moet nu nog 4 pillekes cyclocur nemen en dan verwacht ik de regels en dan beginnen we eraan

ik hou jullie verder op de hoogte

antje

Berichtdoor antje » 03 jan 2008, 15:58

Debby, Zarah, Cian... en wie nog allemaal... 2008 wordt ons jaar, kan niet anders!!!

Gisteren op de echo goed nieuws gehad.
Normaal stimuleer ik altijd er snel, eigenlijk te snel want na 7 à 8 spuitjes is het altijd PU.
Nu blijk ik het rustiger aan te doen, na 5 spuitjes heb ik rechts voorlopig zo'n 8-tal follikels die meetbaar waren (13 - 12mm), de anderen nog kleintjes.
Links zat er een hele tros follikels maar allen rond de 10mm...

De gyn is blij dat het eindelijk eens wat rustiger gaat, de kwaliteit van de eitjes zal veel beter zijn, zei hij!
Te snel stimuleren is de reden waarom ik van 27 of 30 follikels maar 5 goeie over hou...
Morgen weer echo, ik mocht verder doen met 300E en anders moeten we al minderen en afremmen met Gonal F.

Op hoop van zegen!!

We verhuizen naar Slypskapelle, tegen Dadizele. De prijzen zijn daar nog te doen, regio Torhout is het bijna niet meer te betalen.
De shop verhuist jammer genoeg niet mee... maar daar pas ik wel een mouw aan. Eerst zwanger worden, bevallen en dan ergens een pand huren, we zien wel! ;)

debby

Berichtdoor debby » 04 jan 2008, 11:30

hey
antje da is toch al een goed aantal follikels dat gij hebt
maar ja gij zijt gewoon om er normaal veel meer te hebben
ik zou een gat in de lucht springen als ik er nu al zoveel zou hebben
mijn max is rond de 13 tal follikels
(vind ik ook al oke )

slypskapelle nog nooit van gehoord
wel jammer dat de winkel niet me kan verhuizen
maar zal uw winkelke dan nog blijven bestaan ?
of stop je er efkes mee ?
uw ventje blijft ook zelfstandig zeker ?

hier had ik ook goed nieuws
mijn cryo's zijn nog iets meer gedeeld als op de dag van de tp
ze hebben nog 1 dag gewacht en ze waren toen allebei 8 cellig 1 type a 1 type b
gyne vond dit heel goed
ik hoop voor ons allemaal dat we binnenkort zwanger mogen worden

dames groeten he en veel shopgenot
kheb gisteren al ferme badjes gedaan hoor
river woods aan min 50% dus das al de moeite he want als je de volle pot moet betalen kost dit redelijk veel

alle slukes he

antje

Berichtdoor antje » 04 jan 2008, 21:35

Nieuwe update ;)

Vandaag op de echo 8 follikels gemeten van 16 tot 18mm aan de rechterkant en de rest allemaal onder de 16mm.

Links zaten er een stuk of 5 van 16 tot 18mm en de rest allemaal kleiner.

Aan iedere kant zaten er telkens zeker een 12 tal follikels, dus het wordt weer een zware PU.

Ik moet nu nog 2 dagen spuitjes zetten van 300E, zo was het nog nooit maar de gyn was erg positief.
Zondag weer echo en bloedafname en waarschijnlijk dinsdag PU. Ik kijk er naar uit, want heb nog steeds een goed gevoel bij deze poging.

Debby, goed hé seg... :)

Zarah

Berichtdoor Zarah » 05 jan 2008, 16:09

Hoi iedereen,

Antje,

Ik ben blij voor je dat je weer kan spuiten en dat het er zo goed uitziet! Ik hoop echt dat je mooie eitjes en dan mooie embies krijgt!!
Misschien dat het nieuwe huisje voor geluk kan zorgen.

Wij zijn ook verhuist en er 1 kamer die we niet gebruiken: de toekomstige kinderkamer. Ik wil er niets mee doen, kwestie van geen bevloeking...
Mijn ventje wil er eventueel een fitnesskamer van maken, but I say no no!

Debby,

ook jou embies zien er goed uit zeg! Ik hoop dat het mag raak zijn!
Als ik snel tel, dan zal je TP voor binnen 3 weken zijn?

Dank voor jullie reacties rond mijn vraag van die prof in Brussel. Ik heb besloten dat ik Geerinckx eens zal vragen of het geen slecht idee is dat hij eens met andere dokters overlegt. Je weet wel casusbesprekingen en dergelijke. Ik zal dan wel zien hie hij reageert. Het is een beetje een tussenoplossing hé.
Ik wil zeker niet dat hij denk dat ik een andere gyne wil, want dat is niet zo.

Antje, ik duim hoor!!

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 05 jan 2008, 20:06

hey
antje der zijn er uiteindelijk toch weer veel he
amaai da zal weer een ferme pu zijn

zarah de tp zal ongeveer binnen een 3 weken zijn
ik moet nog 2 pillekes cyclocur nemen en dan zou ik de regels moeten hebben
maar hoeveel dagen na da laatste pilleke weet ik niet .

hier is die ene kamer al geschilderd en er staat een bed in die je zo kan ombouwen van mijn ventje zijn zoon indertijd ,
de zoon slaapt nu in een dubbel bed , dus da kinderbedje staat al vrij
en anders staat er nog een oud salon tafelke in en een stereomeubel gewoon om de kamer wat op tevullen .
en ook nog ene kader van winnie the pooh

francine oe ist met u ?
al terug ?

Francine

Berichtdoor Francine » 07 jan 2008, 11:46

Hei hei,

Ja hoor we zijn terug van verleden week woensdag, aan iedereen hier een heel gelukkig en gezond 2008 toegewenst en ik hoop echt dat jullie dit jaar een kindje mogen krijgen.
Heb nog geen tijd gehad om langs te komen, toen we thuiskwamen een hoop was te doen en vrijdag werd ons klein sprot buisjes gestoken in de oortjes dan werken in het week-end.
We hebben echt van ons klein reisje genoten de bungalow was echt heel goed, we hebben ons ginder echt geamuseerd maar er is een nadeel, dat stom vuurwerk, ons klein is echt getraumatiseerd geweest erdoor, en nog altijd trouwens, ze overdrijven ook echt wel zo'n lawaai zeg. Ik heb ook de indruk dat ze beter hoort nu, eerste dag school vandaag ze was content vanmorgen.

Allez, Debby goed nieuws zeg van jou cryo's, alleszins een heel goed begin van 2008 voor jullie er nu in geloven he, verplicht.

Zarah, tja moest ik van jou zijn ik zou er toch ook es over spreken hoor met de gyn, je heb niks te verliezen he na al die pogingen, toch de kwestie es aankaarten, je dossier opvragen ligt wel gevoelig maar het is je volste recht he.

Antje, ook de goeie weg op dus, amaai je hebt we veel follikels he, er zal toch zeker wel één strevertje tussen zitten da's zeker ik wens je alvast veel geluk met deze poging.

Zeg heeft hier iemand al es van het syndroom van Ackermann gehoor? Ben daar onlangs opgestuit op deze site. Sedert mijn laatste bezoek aan de gyn had ik dus een follikel van 23mm juist één week erop kreeg ik bruinverlies echt niet veel en een paar druppeltjes bloed, heeft zo een weekje geduurd en is dan overgegaan. Volgens mij moet dit mijn menstruatie geweest zijn want mijn cyclus was terug op gang, maar er is toch iets niet normaal.
Syndroom van Ackermann kun je krijgen na een curettage die nogal bruut gebeurd is en wondjes gemaakt heeft aan de baarmoeder die erna samengroeien of zoiets, daardoor krijg je alleen nog maar bruinverlies als menstuatie maar ik denk dat ze zoiets niet kunnen zien met een echo, ben bang dat er zoiets aan de gang is met mij, mijn curettage is van 22oktober en heb nog altijd geen normale menstuatie gehad. Ga nog een maandje afwachten en als het nog niet normaal is ga ik nog es bij de gyn langsgaan denk ik. Hopelijk maak ik mij weeral zorgen om niks.

Allez ga stoppen ga eten maken mijn ventje komt straks thuis tot later nog es

debby

Berichtdoor debby » 07 jan 2008, 18:14

hey francinneke

blij dat ge een leuk reisje hebt gehad
en goed dat je dochte rnu eindelijk die buisjes in haar oren heeft

zeg francine waarom neem je de pil niet voor een maand
ik heb dit ook gedaan na mijn miskraam en ik heb direct normale cyclussen gehad
dus als ik van u was zou ik nu al beginnen aan de pil
tis maar voor 1 maand
da kan geen kwaad
ge hebt nog wel een velleke liggen zeker in uw kast ?
en laat u niet te veel wijs maken van die ziekte
sommigen willen elkaar echt wel bang maken

hier komen de regels nog niet echt door
had gisteren een klein beetje bloedverlies maar twas echt niet veel
nog efkes afwachten

antje

Berichtdoor antje » 08 jan 2008, 05:43

Eff laten weten dat ik om 08.00u in 't ziekenhuis moet zijn, de PU gaat door om 09.30u.
Ben blij want krijg serieuze druk onder in de buik... zondag waren er al 3 van 20mm, 5 van 19mm, enkele van 18 - 17 - 16 enz..

Tot vanavond, dames! ;)

debbya

Berichtdoor debbya » 08 jan 2008, 11:33

hye antje
de pu zal nu wel achter de rug zijn zeker ?
en alles goed verlopen
ik duim enorm veel met u mee zo dat ge veel goeie embykes zult hebben
hou ons vlug op de hoogte

hier komen de regels nog steeds niet door
heb soms wel een druppeltje lichtroze bloedverlies maar dit beschouw ik niet als mijn regels

doeikes

antje

Berichtdoor antje » 08 jan 2008, 17:00

27!!!!! Eitjes.... m'n persoonlijk record...
Wel serieus afgezien. Vertel later meer...

debby

Berichtdoor debby » 09 jan 2008, 11:11

amaai
das wel heel veel
en weet ge al of er veel zijn bevrucht ?

hier denk ik dat de regels begonnen zijn
heb al wat meer bloedverlies maar nog niet super veel
dus nog efkes afwachten

antje

Berichtdoor antje » 09 jan 2008, 16:03

Ik citeer eff uit m'n dagboek. ;)
...
08 januari

Gisteren een zware en pijnlijke PU gehad. Er werden maar liefst 27 eicellen gevonden in iets meer dan 30 follikels, bijna in elke aangeprikte follikel zat er een eitje.
Natuurlijk vallen er een hoop af, ook de kleine follikels werden aangeprikt omdat ik anders te veel last zou hebben. Daarin bevonden zich logischerwijze onrijpe eitjes.
Sowieso hebben ze 14 mooie eitjes kunnen injecteren met een zaadje.
Vanmorgen kreeg ik al telefoon dat er 9 correct bevrucht zijn. Vorige (gelukte) poging waren er dat 5. Dus ik ben redelijk positief. ;-)

Morgen bellen ze mij terug op met meer nieuws. Dan horen we hoeveel er verder gedeeld zijn. Indien prima dan gaan we verder naar vrijdag. Dan weten we hoeveel er nog steeds in de running zijn.
Als het dan nog goed gaat, dan schuiven we op voor een TP op zondag.

De buikpijn die ik heb neem ik er maar bij, maar 't is niet te onderschatten. Ik kan niet rechtop lopen en zodra m'n blaas wat begint te vullen moet ik gaan "ledigen" want dan is de druk net iets te hoog.

Met pijnstillers hou ik het onder controle, maar ik wil er niet teveel nemen, kwestie van een goeie basis te hebben voor het embryootje.

Ik ondervind wel dat -ondanks m'n positieve ingesteldheid- ik héél erg schrik heb voor een nieuw miskraam.

Maar ik moet dat nu eventjes proberen van me af te zetten...

Morgen nieuw verslag, nu in m'n zetel duiken!

Ohja, nog eens al onze vrienden bedanken -en dat zijn er toch héél wat-, want die hebben nu stijve duimen maar ze mogen nog niet opgeven.
...

Zarah

Berichtdoor Zarah » 10 jan 2008, 17:25

Hallo iedereen,

Antje,

Ik duim voor je hoor. Ik hoop echt dat je mooie embies terug krijgt!! Is de TP morgen? Ik denk aan je en heel veel succes!!

Ik vond ook dat PU's steeds pijnlijker worden, ongeacht of je meer eicellen hebt dan anders. Die blaasjes zijn al zo veel keer aangeprikt, dat wordt dan littekenweefsel enz, bij volgende PU's wordt dat dan pijnlijker hé.
27 is wel niet te onderschatten hé.
Inderdaad niet te veel denken aan een mogelijk miskraam, stap voor stap nemen. En nu is dat innnestelen hé. Ik wens het je echt toe!

Voor je overstimulatie: heel veel drinken. Helpt echt, het plassen is wel pijnlijk, maar het gaat vlugger over.

Debby,

Het nadert ook voor jullie hé. Ik hoop ook dat je eindelijk dit jaar je kindje mag hebben!

Wij hebben ook een nieuwe afspraak gemaakt bij Geerinckx voor volgende woensdag. Ik ga dan nog wel een maandje wachten voor te beginnen.
Ik heb nl momenteel een keelontsteking, dus antibiotica voor 7 dagen. Ik wil dat dat uit mijn systeem is voor ik herbegin.
Ik heb, door het hoesten, een spierverrekking opgelopen aan mijn ribben. Alle fysieke activiteiten doen dus mega zeer. Ook heel ambetant!
Ik hoop dat dit snel over is.

Francine, ook voor jou de aller beste wensen. En tof dat je ons nog steeds komt supporteren!

Groetjes, Zarah

antje

Berichtdoor antje » 10 jan 2008, 20:52

De TP is morgen of in het beste geval zondag op dag 5.

Vanmorgen telefoon gekregen van Brugge.
Ben wat teleurgesteld maar ja, ik was dat de vorige keer ook en ik was toch zwanger, hé.
Alle 9 onze embietjes leven nog, maar voorlopig komen er slechts 5 in aanmerking voor een eventuele terugplaatsing.

Er zitten echter weer twee toppertjes bij, dus twee van A kwaliteit en die zijn 4-cellig.
Dan hebben we een 4-cellig van B kwaliteit en dan nog twee van C kwaliteit, een 1-cellig en een 3-cellig.
Indien ze morgen allen nog goed zijn dan kunnen we opschuiven naar zondag, indien niet dan is de TP morgen.
Maar ik hoop zo dat het zondag zal zijn, dan is alles verlopen zoals de vorige keer. Voor mijn gemoedsrust is dit erg belangrijk.
De overige vier zijn niet "dood" maar worden verder opgevolgd, het kan altijd zijn dat er opeens ééntje weer volop begint te delen. Soms gebeurd het dat er trage starters/delers bijzitten... Maar voorlopig tellen ze niet mee.

De buikpijn is er nog, maar toch al wat beter.

debby

Berichtdoor debby » 10 jan 2008, 21:04

hey antje
ik hoop dat de tp voor zondag zal zijn
ge hebt toch wel enkele goeie hoor

hey zarah ik moet dinsdag naar gyne
maar heb 1 probleem mijn regels willen er toch niet doorkomen
ik heb al van zondagavond lichtroze bloedverlies maar echtniet veel en woensdag was dit iets meer dus dacht ik dat dit mijn regels waren maar nu zijn we weer 1 dag later en nog steeds gene bloedverlies als tijdens mijn echte regels
ben nu wel al begonnen met progynova
denk als ik ze morgen voor 17 uur nog steeds niet heb dak dan eens ga bellen naar bianca wat i moet doen en waarom ze niet doorkomen
maar zal mijn afspraak vandinsdag toch laten doorgaan

ik heb nu groen licht om te beginnen en dan komen de regels niet deftig door
en als ik mijn regels heb dan verlies ik de 1ste , 2de en 3de dag toch heel wat bloed met klonters
tis weer raar hier vanbinnen in mijn buik .

alle groetjes he

antje

Berichtdoor antje » 11 jan 2008, 10:09

Hier ben ik dan met fantastisch nieuws.
Vanmorgen belde Inge en ze klonk opgewekt, dus kon ik al vermoeden dat de TP voor zondag ging zijn. Maar opeens zijn er 7 embryootjes die meedingen voor een plaatsje in mijn buik!
Gisteren waren het er vijf, remember?
Even een schema wat we nu hebben:

2 x 8 cellig van A kwaliteit
2 x 8 cellig van B kwaliteit
1 x 4 cellig van C kwaliteit (zal waarschijnlijk wegvallen)
----------------
5 die gisteren in de running waren.

Er waren er nog vier die verder opgekweekt werden maar waar ze geen rekening mee hielden.
Nu blijkt dat er daar drie van wakker geschoten zijn want daaruit hebben we:

1 x 9 cellig van A kwaliteit
2 x 8 cellig van B kwaliteit

Samen hebben we er nu zeven die het héél erg goed doen. Ben héél, héél erg tevreden.
De TP is voor zondag voorzien, maar als ze kunnen wil de embryologe doorgaan naar maandag. Dat is echter geen standaardprocedure maar wegens m'n voorgeschiedenis zouden ze het toch doen en dan kan ze nog een betere selectie maken. Maar normaal is het zondag...
Morgen zouden ze normaal een sneetje in de eischaal maken (Assisted Hatching) maar ze gaan wachten tot net voor de terugplaatsing.

Dus je kan je wel inbeelden dat we een ietsiepietsie euforisch zijn. :)

debby

Berichtdoor debby » 11 jan 2008, 11:19

amaai antje
7 !!!
en tzien er echt goeie uit hoor
wauw super
en zijt gij maar euforisch
kan alleen maar goed zijn voor de spirit

hier heb ik deze morgen gebeld naar gyne en verteld dat mijn regels niet echt willen doorkomen
maar hij zegt dat dit kan dat ik weinig bloedverlies heb omdat ik 1 maand cyclocur heb genomen
ik doe alvast verder met de progynova en dan zien we dinsdag bij de bn en bij de echo goe het nu zit met mijn cyclus of die nu echt van start is gegaan

heb wel sinds ik progynova een beetje last van een volle buik zelfs s'morgens wanneer ik nog niet heb gegeten
maar ik denk dat dit een teken is dat mijn regels toch nog moeten doorkomen
zal wel zien
maar ga mij nu geen zorgen maken

zal druk worden voor mij volgende week
maandag : oogarts op controle om te zien of alles goed geneest
dinsdag : gyne en bn
woensdag : tandarts om te zien wat er nu mis is met mijn wijsheidstand want die doet nog steeds pijn
maar toch al iets minder dan vorig weekend,
ik denk dat die groeit en duwt tegen mijn tandvlees want hij zit nog niet helemaal uit
nu begrijp ik weer hoe pijnlijk hetmoet zijn voor baby's als de tandjes uitkomen
amaai zeg niet te doen !!

alle dames groetjes en alvast een goed weekend
antje ik blijf duimen he

antje

Berichtdoor antje » 13 jan 2008, 15:37

Nog geen TP gehad, het wordt morgen dus... TP op dag 6. ;)
Nu hebben we 4 morula's, morgen zijn het dan blastocystes, klaar om in te nestelen.

Trui

Berichtdoor Trui » 13 jan 2008, 17:25

Vraagje: dit topic begon met een vraag over accupunctuur. Ik had hier graag een vraagje over : zijn er mensen die uiteindelijk ivf samen doen met Accupunctuur? En vooral : hoeveel naalden worden er zo gebruikt? (Ik ben helemaal niet zot van naalden). Hoelang duurt een sessie ongeveer?

IK moet aan mijn 5de poging beginnen, en wil eventueel eens iets anders proberen.

Dank je
Trui

debby

Berichtdoor debby » 14 jan 2008, 11:21

hey
antje vele succes met de tp vandaag

trui ik heb dit forum opgestart omdat ik ook een beetje ten einde raad was
en ben uiteindelijk niet met accu begonnen maar ben wel zwanger geworden zonder accu , maar dit is misgelopen ( helaas)
zarah daarentegen doet wel accu dus zij zal u meer kunnen helpen
kwil u alvast veel succes wensen met uw 5de icsi
heb je soms cryo's over of moet je telkens opnieuw beginnen ?
waar ben jij in behandeling ?

groetjes

hier alles goed maar ik begrijp het allemaal niet meer
ik had dus begin janurai een tussentijdse controle van mijn baarmoeder en de rest en de gyne zag toen dat mijn baarmoederslijmvlies een 7 a 8 mm was
al goed en wel ik zat toen op dag 20 van mijn laatste cyclus
nu heb ik nog steeds geen regels
gyne zei vorige week aan de telefoon dat het kan doordat ik cyclocur nam dat ik heel weinig mijn regels zou kunnen hebben ,
maar ik heb dus vorige week echt zo goed als niets van bloed verloren laat staan slijmvlies
nu heb ik niets meer van verlies
ik vraag me af waarom ik de regels niet krijg da slijmvlies dat gyne toen begin januari had gemeten moet toch uit mijn lichaam zodat er nieuw kan groeien voor mijn cryocyclus
ik pieker me dus zot
want ik had graag met een hele nieuwe lei begonnen voor mijn cryo's ook vers baarmoederslijmvlies

of ik ben zwanger of mijn lichaam speelt ferm de zot met mij
morgen heb ik bn en echo en dan zal ik het zeker weten

nu wil ik de regels krijgen en dan komen ze er niet door

Antje

Berichtdoor Antje » 14 jan 2008, 15:33

Debby, laat het ons hopen dat je zwanger bent, seg... dat zou prachtig zijn. :)

Vandaag had ik een TP van 3(!!) blastocystes.
't Was eff schrikken toen ik dit voorstel kreeg maar de kans op een drieling is miniem, anders gingen ze dit niet doen.
Waarom 3? Door m'n leeftijd (35) en door het aantal pogingen dat ik al had (7de TP nu)!

Met een blastocyste is de slaagkans 1 op 2. Dus de hoop is er zeker...
Nu afwachten. Volgende dinsdag eerste bloedafname en daarin zou er al HCG moeten zitten. Zowel van Pregnyl 1500 als van zwangerschap, want de innesteling zou nu al bezig moeten zijn...

Enfin, 'kga weer wa in m'n zetel kruipen. ;)

Zarah

Berichtdoor Zarah » 14 jan 2008, 18:06

Hoi!

Antje, dat ziet er fantastisch uit!! Ik duim echt met je mee! De kans op een tweeling is niet ondenkbaar (3 zou al heel straf zijn hé).
Zo mooi heeft het voor jullie nog nooit uitgezien hé. Veel succes in de wachtweken!
Toch proberen er niet te veel mee bezig zijn hé (moet ik ook altijd tegen mezelf zeggen...)

Debby, waarschijnlijk zal het de cyclocur zijn, maar het zou mooi zijn mocht je natuurlijk zwanger zijn hé. Morgen weet je meer ...

Trui, afhankelijk van het probleem waarom je niet zwanger wordt, wordt je anders behandelt vb. onevenwicht in bepaalde organen zijn meer naaldjes dan naaldjes voor stimulatie enz.
Het doet niet echt pijn, het steken van de naaldjes is een beetje een nijpend gevoel, zoals bij een bloedafname, maar minder pijnlijk.
Laat maar weten als je nog iets wil weten.

Bij mij niet veel nieuws, ik ga ook cyclocur vragen voor ik herbegin. Ik denk dat dit goed zal zijn voor het baarmoederslijmvlies.

Groetjes, Zarah

Trui

Berichtdoor Trui » 14 jan 2008, 18:16

@Debby: Ik heb endometriose, en waarschijnlijk daardoor altijd heel weinig eicellen.
Ik heb 1 keer 2 cryo's gehad, maar al de andere keren moest ik altijd opnieuw beginnen.
Met wat cryo's heb je toch wel ietsje meer kans, he.
@Zarah : ik ga dus toch nog eens moeten nadenken voor die accupunctuur, ik vind bloedtrekken ook altijd heel ambetant.
@Antje: Hoe komt het dat je zolang moet wachten op een terugplaatsing? (6 dagen is heel lang, niet?)

Groetjes
Trui

Antje

Berichtdoor Antje » 14 jan 2008, 20:28

Zarah... het ziet er idd allemaal zeer goed uit! Maar toch probeer ik er nuchter onder te blijven, want de klets kan anders zeer hard zijn. Jullie kennen die kletsen jammer genoeg ook...

@ Trui, dit doen ze om een betere selectie te kunnen maken in de embryo's. Ze kunnen dit echter niet altijd doen, je moet ten eerste veel goeie eicellen, hebben en goeie embryo's. Heb je bv maar 8 eicellen en dan 4 embryootjes dan doen ze het niet! Je moet minstens 6 goeie embryootjes hebben en dan wordt er dag per dag bekeken of er kan opgeschoven worden.
Ik had altijd TP's (4x) op dag 2 met negatief resultaat. De cryopoging was van 8 en 9 cellige, dus ergens op dag 3 zou dit in een verse poging zijn.
De 6de (5de icsi) TP was op dag 5 van 2 morula's en zwanger (jammer genoeg miskraam).
Nu 7de (6de icsi) TP is dus nu op dag 6 geweest. Op dag 6 bekom je dus de blastocyst en zo hebben ze er 3 van teruggeplaatst.

Ieder ziekenhuis werkt natuurlijk anders, maar door m'n voorgeschiedenis hebben we het nu eens zo gedaan. In Brugge is de TP op dag 6 zeker niet standaard, wel op dag 2.

Terug naar “Vruchtbaarheid”