accupunctuur regio kortrijk/roeselare

antje

RE: accupunctuur regio kortrijk/roeselare

Berichtdoor antje » 12 nov 2007, 22:07

Boos? Maar neen, zotteke! Waar haal je dat?
Ben geen "boos" iemand, hoor! ;)

debby

Berichtdoor debby » 13 nov 2007, 11:13

is een opluchting da je nie boos bent antje
want ruzie is het minste dat ik hier wil
is zo al moeilijk genoeg met al onze problemen

francine hoe zit dit eigenlijk met jouw cyclus nu ?
is die al wat stabiel ?

Francine

Berichtdoor Francine » 13 nov 2007, 11:51

Hei,

Debby,tja mijn cyclus ik weet zelfs niet of ik er nog één heb, heb zo het gevoel dat mijn lichaam deftig overhoop ligt.
Heb een paar dagen bloed verlies, dan niks dan zo wat roze verlies dan gaat dat weer over kan er echt geen staat op maken weet bij god niet waar ik mij bevind in mijn cyclus.
Heb soms echt nog met momenten buikpijn die dan weer na een half uurtje overgaat weet niet wat ik er moet van denken.
Had gedacht om es te bellen naar Bianca om mijn afspraak te vervroegen maar ik ga het zo laten denk ik er is toch niks aan te doen, moet op controle binnen 2 weken op 27 november, zie er in een zin tegenop, word er dan weer mee geconfronteerd, ik heb echt veel tijd nodig om dit te verwerken ben er nog heel veel mee bezig niet in de zin van wenen ofzo maar ik denk er nog heel veel aan, alhoewel we beslist hebben om te stoppen heb ik echt nog van die twijfelmomenten er moet een beetje meer tijd overgaan denk ik, hoop ik toch, nu heb ik nog altijd een gevoel in een klein hoekje schuilt de wens toch nog om es te proberen, weliswaar klein maar het is er nog. Ik denk eens mijn verjaardag eraan komt, tja dan is het amen en uit, maar da's pas in mei 2008 nog een lange tijd om te twijfelen he. Laat ons zeggen dat we de beslissing met ons hoofd genomen hebben niet met ons hart denk ik.
Heb je al een definitieve datum voor je operatie voor je ogen?

Zarah hoe is het met je? Al je draai wat beter gevonden, waar wonen jullie eigenlijk?

Antje, hoe gaat het nog met jou? Ik zie dat je weer een poging gepland hebt, je hebt alweer de moed teruggevonden, goed voor jullie.

Allez saluutjes, wat een ******weer zeg, moet naar Auchan deze namiddag, als ik het weer zie heb ik er helemaal geen goesting voor.

Zarah

Berichtdoor Zarah » 13 nov 2007, 18:21

Hallo iedereen,

T' is al weer een paar dagen geleden dat ik hier geraakt ben.
Vroeger stond onze computer in de living, nu in 1 van de kamers boven en ik geraak er dus niet zo gemakkelijk stom hé.

Het is toch wel aanpassen hoor. Ik woonde vroeger in hartje Kortrijk. Ik ging te voet naar het stad, nu woon ik in een boereparochie (Rollegem) als je mij verstaat. Rollegem ligt tussen Marke en Aalbeke. Ik kan mij best voorstellen dat jullie het niet kennen.
Ik woon hier wel graag, maar het is toch een aanpassing. Ik moet nu een heel huis onderhouden, vroeger alleen maar mijn verdiep. We hebben nog geen afwasmachine, dus alle dagen zelf afwassen...

Vandaag weer gehoord van een meisje die zwanger is (op een natuurlijke wijze) na 6 IVF pogingen en gestopt te zijn... toch wel straf hé.
Ik ga half februari weer een poging doen. Maar ik weet niet goed met eiceldonatie of eigen materiaal. Ik ga horen wat de dokter zegt. Mijn ventje wil nog niet echt opgeven, maar ik wil het wel nog eens proberen met ander materiaal.

Antje, ik ben blij dat je weer een poging aan het plannen bent, je kan je verlies dan een plaatsje geven hé.

Weet er iemand hoe lang het duurt voor de flikken langskomen om te checken of je effectief woont op je nieuw adres? Ik ben het vorige maandag gaan aangeven, maar ik ben iedere dag gaan werken tot 18.00u en mijn ventje ook.

Francine, ik ben zaterdag naar de boekenbeurs geweest en heb weer te veel uitgegeven (70¿!) Ik heb een boek van Alex Kava gekocht, het eerste, stond aan 10¿. Op aanraden van jou hé. Ik zal laten weten hoe het geweest is!

Debby, Het is wel goed dat je een mooie cyclus hebt. Je weet maar nooit dat er een wonder gebeurt hé!

Groetjes, zarah

debby

Berichtdoor debby » 14 nov 2007, 11:25

heykes

en francine niet te veel geld uitgegeven ?
want met de feestdagen in zicht zal er weer heel wat pakjes moeten gekocht worden ,
ik ben alvast begonnen met de cadeautjes
zoals koffie voor de meme ,een mixer voor mama en tibo krijgt een fiets van ons maar die zullen we kopen met de happydays punten van de carrefour
is echt wel de moeite hoor die happydays punten
en zeker als je gebruikt maakt van de punten die carrefour wekelijks weggeven op hun site en dan natuurlijk ook de punten die ja kan krijgen onderaan het ticket .
dus als je veel naar daar gaat of de gb zijn due punten echt leuk om te sparen .

aja het 1ste oog gaat door op 29 november maar moet wel eerst nog eens op 21 november gaan voor een bepaalde test
ben echt blij dak dit zal doen , kijk er enorm naar uit , en de schrik is nu ook niet zo groot meer .

zarah hey
saai he als de pc op een kamer staat,
hebben daar bewust niet voor gekozen omdat je dan meer appart zit dan anders
nu zitten we tenminste samen in de living
en ja rollegem ken ik
is wel een hele aanpassing van kortrijk naar daar
kijk je dan met tijd terug uit naar een huisje terug in kortrijk of niet ?

en die wonderen , jah khoop dat we allemaal eens ene zullen hebben ,
thoeft maar 1 keer te gebeuren ( bij mij toch )
kweet dat ge het dikwijls leest maar toch ( zucht )
ik zit zo te denken dak in de maand van december aan de pil zal gaan
want mijn tp van die cyclus zou net rond 1 januari zijn , dus zal er dan zeker weer geen tp zijn
dus denk ik om de pil te nemen en dan te stoppen met de pil rond 5 januari of zo
zal eens moeten bellen naar bianca
weet iemand of geerinckx in verlof gaat met de feestdagen ?

alle groetjes en tot later

Zarah

Berichtdoor Zarah » 14 nov 2007, 18:05

Hallo iedereen,

Debby,

Ik wilde eigenlijk in Gullegem gaan wonen. Ik vind dat een toffe gemeente. Maar ja, als ik mijn eens thuis ga voelen, ga ik niet weer direct weg willen. Alhoewel mijn ventje toch niet wil dat veel geld verliezen aan het huren. Je kan evengoed een lening afbetalen hé.

Ze hebben vandaag onze gordijnen opgehangen. Nu is het echt veel beter. De mensen kunnen niet meer zo binnenkijken enz. ik was echt super tevreden toe ik daarstraks thuis kwam.

Ik weet niet wanneer Geerinckx in verlof is. Ik vermoed de week tussen Kerst en Nieuw.
Dus in het begin van het jaar proberen jullie de cryootjes. Hoeveel heb je er weg zitten?
Ik ben van plan om begin december eens op consultatie te gaan, om eens verder te horen wat we best doen, maar ik ben eigenlijk wel content van eens even niet met zwanger worden bezig te zijn.
Het gaat wel weer komen hoor, die zin om te herbeginnen, maar het is een lastig jaar geweest eigenlijk...

Groetjes, Zarah

antje

Berichtdoor antje » 15 nov 2007, 09:30

Oh, verdikke...

Juist met Brugge gebeld.
Ik zit in de miserie met m'n cyclus nu!
30 oktober menstruatie begonnen dus gestart met pil (Cilest)
3 dagen later gedaan om op 7 november opnieuw te beginnen maar dan wel heviger en ze zijn nu nog niet gedaan. 't Is zo constant op en af.
19 november is m'n laatste pil, dus in principe moet ik die komende week dan weer menstrueren. :hoho
Heb nu dit aan Brugge gemeld en gevraagd wat te doen en blijkbaar zal m'n hormonenspiegel nog in de war zijn van m'n miskraam.
Ze raden aan om na m'n pilvrije week, opnieuw een strip op te starten en dus een cyclus langer te wachten.
Ik was nu zo verheugd om dit jaar nog te mogen snuiven...
Maar ja, zij gaan het wel weten, hé!
Morgen nog eens de mening van mijn gyn vragen.
Anderzijds zegt m'n metamorfosetherapeute dat het beter is om 2008 als volledige nieuwe start te zien.
Zij helpt me erdoor.... want 'k was anders maar een wrakske.

Francine

Berichtdoor Francine » 15 nov 2007, 09:53

Hei,

Zarah, Rollegem ken ik ook hoor, inderdaad een beetje op de buiten maar dat heeft ook zijn charme vind ik, wel een aanpassen vergeleken met hartje Kortrijk, is eigenlijk niet zo heel ver van bij ons vandaan, zo'n klein kwartiertje rijden denk ik. Wij wonen echt juist over de grens van Menen op 2min van de barakken.
Boek gekocht van Alex Kava dus, benieuwd wat je ervan gaat vinden, ik ben eergisteren aan de voorlaatste begonnen en heb hem gisteravond uitgelezen, er rest mij nog één. Heb trouwens de eerste 2 boeken van Karin Slaughter gereserveerd bij de bib benieuwd er zijn er een hele reeks heb ik gezien.
Tja in een huis zonder gordijnen zou ik ook niet kunnen hoor, heb niet graag dat iedereen bij ons binnen kijkt, wij hebben zo van die plafetuurtjes (ken het goeie woord niet) voor onze ramen en die gaan hier al dicht rond 17u.
Ga je toch nog es proberen in februari met je eigen gerief?
En inderdaad, van die wonderen kan ik meespreken, heb dat ook voorgehad zoals jullie weten, dus geef de moed niet op.

Debby, amaai al aan de kerstkadootjes bezig, hier nog niet, toch nog een beetje te vroeg, eerst sinterklaas, zie er dit jaar wel naar uit, ons klein sprot beseft het nu toch al veel beter, alhoewel ze heel erg bang is ze heeft geen speelgoed meer nodig zegt ze, ze heeft er al genoeg, als we vragen wat ze wilt van de sint.
Dit jaar wordt er niet gefeest bij mij thuis, kerst bij mijn schoonzus en nieuwjaar zijn we niet thuis, doe dat wel graag hoor maar als je aan tafel mag schuiven bij iemand anders is het ook niet mis he.
Vieren jullie bij jou thuis?

Antje, je cyclus ligt dus ook nog een beetje overhoop, bij mij ook denk ik maar hier maak ik er mij geen zorgen meer in, probeer het zelfs om niet meer bij te houden kwestie van mijn hoofd een beetje te verlichten wat niet gemakkelijk is.
En misschien heeft je therapeute gelijk een verse start in 2008 is misschien beter.

Ga eindelijk es bij de ziekenkas geraken deze namiddag, had gisteren geen goesting om mijn hoofd buiten te steken, benieuwd wat ik ga terugbetaald krijgen. Laat het nog weten.

Saluutjes

debby

Berichtdoor debby » 15 nov 2007, 11:31

hey
zarah
gordijnen kunnen veel doen aan een huisje
wel jammer dat je die zelf moet kopen ,
vind wel dat de huisbaas dit zou moeten voorzien .
maar tvoordeel is dat je uw eigen keus kan maken .

ik heb 2 cryo's in de vriezer en hoop dat er toch 1 zal overleven
is toch weer een kanske he
ik weet niet wanneer ik bij geerinckx zal gaan
misschien ook nog efkes een afspraak maken in december oom te zien , of ik gene cysten he en als alles er goed uitziet .

antje wel jammer dat uw cyclussen niet willen meewerken
ik ben na mijn miskraam direct begonnen met de pil en heb gelukkig snel mijn gewone cyclussen gehad

hier is de goesting om opnieuw te beginnen enorm maar ja wat doe je eraan .

francine
amaai een kind dat niets moet hebben van sinterklaas
das super en lekker goedkoop
maar wacht tot ze op 6 december de tafel ziet waar al de cadeautjes staan
ze zal een gat in de lucht springen

jij zei onlangs dat je het er ook nog moeilijk mee hebt maar dat je daarom niet altijd weent en dat je er nog veel aan denkt

wel tis niet voor het een of het ander
maar ook ik ben het nog steeds niet vergeten ,
ik denk dat je zoiets neit vlug kan vergeten .
wenen hoort er ook niet bij bij mij maar toch word ik efkes stil als ik eraan denk .
als ik nu zo denk van :
was ik nog steeds zwanger geweest dan was ik hoogzwanger en mogt ik mooie kleren dragen en mijn buik goed laten uitkomen zodat iedereen hem ziet
en was het kamerke al klaar en al het materiaal dat je nodig heb voor een baby .

maar ja wat doen we eraan ?
niets he
tis gebeurt en we moeten verder

ik kan lachen
dat is gene probleem hoor maar toch

maar goed

aja op kerstavond komt de familie naar ons dit jaar ( zus en gezin , broer en gezin en mijn moeder )
en we doen koude plat met vlees en vis
lekker gemakkelijk
en op oudejaar is het dit jaar bij de vrienden we zijn dan met een koppel of 4 en kinderen natuurlijk en dit jaar hebben we tibo met oudjaar .

ergens kijk er wel naar uit naar die feestdagen ,
maar kan best geloven voor mensen die alleen zijn dat dit absoluut geen leuke periode is

nu ga ik stoppen
doeikes he

Zarah

Berichtdoor Zarah » 16 nov 2007, 18:26

Hey iedereen,

Francine,
Bijna alle boeken van Karin Slaughter draaien rond dezelfde personages. De eerste vond ik zeer goed, de tweede vond ik de minste van allemaal. Veel plezier ermee!

Debby,
Ik heb vandaag uitgeteld dat we nog 5 weken moeten werken, dus kerst nadert hé. Ik ga ook moeten beginnen denken op cadeau's, want ik ben graag op tijd, ik ga niet graag wanneer iedereen gaat shoppen.

Ik denk daar soms ook eens aan, ging ik nu nog zwanger zijn, dan ging het niet lang meer zijn. Ik was rond kerst uitgerekend, maar ja 2008 zal dan maar ons jaar worden zeker?
Ik denk dat ieder jaar...

Antje,
Ik vind dit echt stom voor je. Ik zou toch nog eens weer bellen en zeggen dat je sneller wil herbeginnen, als je echt niet wil wachten ten minste.
Ik moet zeggen dat ik altijd een betere opbrengst heb als ik geen pil neem voor de poging, maar ik weet dat onderzoek uitwijst dat het beter is om nog even de pil te slikken. Ik denk dat het niet echt een verschil maakt. Het is gewoon beter te plannen voor de gyne's en de centra.
Ik neem in ieder geval geen! Ik heb er na mijn currettage moeten nemen en het was super tegen mijn gedacht, ik had er een degout van!

Nog iets anders, ik ken iemand die 7 pogingen gedaan heeft in Bruggen steeds negatief. Ze is nu van de eerste poging in jette zwanger!
Wat zeggen jullie daarvan? Hebben jullie echt zo veel vertrouwen in Brugge? Ik wel in mijn gyne, maar in Brugge twijfel ik soms toch...

Groetjes en goe weekend!

Zarah

debby

Berichtdoor debby » 16 nov 2007, 20:46

goh zarah
hoe dat het zit met jette !

wel ik weet ook niet wat ik er moet van denken
ik denk wel als ik aan mijn laatste poging zit ( of denk ) dan zou ik het misschien wel eens overwegen om naar jette te gaan ,
maar voorlopig denk ik er nog niet echt aan ,
en als ik het zou doen dan in samenwerking met geerinckx

alle dames goed weekend he

debby

Berichtdoor debby » 19 nov 2007, 11:25

hye allemaal

oe ist met jullie ?
goed weekend gehad ?
twas wel mega koud jong
ik haat de winter .

anders alles goed hier
heb vandaag al mijn regels gekregen en zit nog maar aan dag 25 dus echt wel vroeg he
maar heb dit voor mijn behandelingen ook nog gehad
dus hier heeft het randjesfietsen niet geholpen .

dus da was het een beetje
nu woensdag moet ik nog gaan naar de oogarts voor nog 1 test en dan volgende donderdag is het zover ( brrrrrr)

alle de groetjes dan maar he

Zarah

Berichtdoor Zarah » 19 nov 2007, 18:06

Hallo,

Ik heb steken in mijn eierstokken en rekbaar slijm en alles, maar weer geen eisprong. Dat is toch wel straf hé.
Ik vind dat echt superambetant! Het enige dat ik kan doen is pregnyl zetten, maar ik wil eens een beetje af van die hormonen...
Nu, ik heb nog altijd hoop dat het misschien nog komt.

Debby, jammer dat je je regels hebt, maar het is ook goed dat je nu volop voor je operatie kan gaan hé.

Hoe is het met de anderen?

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 21 nov 2007, 11:46

WAAROM BESTAAN ER TOCH ZO EEN VROUWEN !!!!!

gadverdomme
tis weeral miserie met de ex van mijn man
zij gaat nu een zaak aan via juegdrechtbank
zij wil dat we de zoon de 1,2 of 3de week van juli nemen oftewel de 2,3 of 4 de week van augustus omdat madam enkel de 4de week van juli en 1 ste week van augustus naar portugal kan gaan omdat haar moeder dan pas maar in velrof is , haar vader is al met pensioen ,
maar das 1 groot probleem want wij hebben maar 2 weken verlof in het grote verlof en dit de 4de week van juli en 1 ste week van augustus .
gadverdomme he
da kan de jeugdrechter toch niet goedkeuren ? of wel ?

en ze wil dat we de zoon ook het 1ste 3de en 5 de weekend van de maand komen halen en niet meer om de 2weken ,
waarom is dit nu weer goed voor ?
aja kweet het al omdat de zoon van haar man bij hen is het 1ste , 3de en 5de weekend en misschien kan ze geen 3 kinderen aan in 1weekend ( stiefzoon , zoon van haar en mijn man en dan nog een zoon van haar en haar nieuwe man )
moeten wij daar nu echt rekening mee houden ,
wij zijn het nu gewoon ( en trouwens wegens plaatsgebrek kan die stiefzoon van haar niet in een normale kamer slapen , oftewel beneden in de zetel oftewel in de badkamer )
erg he !!!!
ze kan toch een stapelbed kopen en in de kamer zetten van mijn man zijn zoon ze zijn godverdomme dezelfde leeftijd .( ze heeft 3 kamers in haar huis )

sorry dak zoveel vloek hoor

en dan wil madam dan ook nog eens het allimentatie geld verhogen met 50 ¿ erbij omdat de zoon veel ziek is ( dit is de reden die ze opgeeft )
maar verdomme toch waarom moet zij meer geld hebben , wij betalen alle bijkomende kosten er nog eens bij bovenop het allimentatiegeld ,
ook medische kosten .

stopt nooit

debby

Francine

Berichtdoor Francine » 21 nov 2007, 19:33

Hei,

Zarah, voel jij je eisprong? Da's goed zeg allez als je er één hebt he, ik heb dat naar mijn gedacht nog nooit gevoeld ik zie dat hij eraan komt aan het doorzichtig slijm maar that's it.
Hoe voelt dat eigenlijk, maar ja het zal wel voor iedereen anders zijn zeker?
Al begonnen aan Alex Kava? Ik ben deze week de vijfde en voorlopig laatste gaan halen in de bib ga er straks aan beginnen ze want het is voetbal vanavond alhoewel ik voel me doodmoe, en dan val ik nog vlugger in slaap.

Amaai, zeg Debby is mij dat een feeks die ex van je man, met die regeling wil dat dus zeggen dat je zijn zoon niet in jullie vakantie kunt halen of heb ik het mis? Hebben jullie maar 2 weken vakantie da's wel weinig he.
En dan die regeling voor de week-ends dat komt toch op het zelfde uit als om de 2 weken uitgenomen als er 5 week-ends zijn moet je hem 2 weken na elkaar halen of niet?
Tja en geld he dat is soms één van de grootste problemen maar naar ik begrepen heb mag die madam echt wel niet klagen hoor, hier heb ik maandelijks 123 euro en da's al geen verdere bijdragen in niks ook niet in bv de beugel die ze nodig had dat heeft mij zo'n dikke 2500 euro gekost.
Jullie kunnen toch een advocaat nemen of kan dat niet bij de jeugdrechtbank, akkoord het kost natuurlijk ook geld he maar ik zou het liever aan hem geven dat dat die ex haar zakken vult.

Hier is het maar flauwtjes, ons klein sprot raakt echt niet door die verkoudheid heen, ze hoest weer meer , slaapt niet meer zoals het moet ze zat gisteren om 23u30 pas in haar bed en om 7u30 was ze al wakker, dat valt nog wel es voor hoor mijn schoonouders zijn komen eten gisteravond en de woensdag is het hier geen school, normaal doet ze dan s'middag een dutje van zo'n 3 a 4u, noppes dus vandaag, en zo lastig dat ze was, ze wou daarjuist ook weeral niet gaan slapen maar ik hoor ze nu toch niet meer. Ik denk dat ik morgen of vrijdag toch nog maar es op visite ga met haar, wat heb ik die school al vervloekt zeg, verdorie alleen maar miserie moest ze nog geen 3j gepasseerd zijn, ik zou ze niet meer sturen denk ik maar ze is meer dan schoolrijp, ben alleen maar bang dat ze de hele winter gaat ziek zijn, zo hoesten zeg als ik ze hoor doet mijn hart pijn. En ik voel mij ook deftig moe, ben nog niet bijgekomen van het week-end de nacht, en we gaan zo laat slapen deze week amaai zaterdag moet ik er dan uit om 3u20 ai ai ai weer een rimpeltje erbij.

Allez saluutjes tot later nog es

debby

Berichtdoor debby » 22 nov 2007, 11:51

hey
francine
wij hebben al een advokaat
wij moeten er vanavond nog eens naartoe
en zullen het dan bespreken
hopelijk zal hij er voor de 100% voor gaan om die zaak te winnen

en ja ik betaal lieven geld aan hem dan aan haar

jammer dat de dochter niet betert
ga maar gauw eens naar de dokter ,
heb al veel mensen horen klagen wanneer hun kind naar school gaat
dan ze dan meer ziek zijn enz...

nu kga jullie laten
francine kan efkes geen msn hebben over de middag
hebben een nieuwe pc en moet die nog installeren maar tlukt me efkes niet
maar kan wel s'avond op msn
ge ziet wel he

doeikes

Zarah

Berichtdoor Zarah » 22 nov 2007, 17:59

Hoi iedereen,

Debby,
De vrederechter zal verachten dat de beide ouders overeenkomen, indien dat niet lukt zal hij dan maar zelf een beslissing nemen die het beste is voor het kind.
Hoe oud is je zoon? Vanaf 12 jaar kan hij zijn mening geven...

Ik hoop dat jullie eruit komen. Niet leuk om op zo'n voet met de ex te leven.

Hoe was het bij de oogarts???

Francine,
Nee nog niet aan Kava begonnen, ik laat nieuw gekochte boeken nog graag een beetje liggen. Ik ben nu bezig aan een boek dat ik vorig jaar op de boekenbeurs gekocht heb, dus je kan je wel voorstellen dat het misschien nog wel even duurt voor ik eraan begin.

Bij mij: weer geen eisprong hoor: ik ben ergens op de 18de dag en het is weer njet, als ik nu een eisprong zou hebben zou ik (mocht ik zwanger worden) veel kans hebben op een miskraam omdat de rijping niet snel genoeg gegaan is, heeft Geerinckx me nog eens verteld.
Vandaag ben ik dan maar begonnen met utrogestan op te steken. ALs ik iedere dag 1 bolletje opsteek komen mijn regels dan door als ik ermee stop. (heb dat al eens gedaan zo) Ik heb iedere maand weer hoop, terwijl ik een soort ziekte heb die niet te genezen is.
Ik ben gestart met de utro omdatals ik mijn cyclus maar door laat lopen dan raakt mijn hormoonhuishouding zo in de war, ik begin dan weer te verdikken en zo (deze morgen 600 gr. erbij!) dat is vocht, maar dat gaat er niet meer vanaf. Maar als ik dan utrogestan bijneem voor een week ofzo, dan normaliseert dat weer.
Ik zeg dat natuurlijk niet tegen Geerinckx want dan zou hij weer zeggen dat ik zelf aan het doktoren ben...

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 22 nov 2007, 18:39

hey
zarah de zoon van mijn man is 9 jaar
en ja is best wel lastig om met zo een vrouw overeen te komen .
maar tja laat de advokaat nu maar zijn werk doen .

de ogen
alles goed
alle testen zijn nu gedaan en tis nu bang afwachten tot donderdag
heb wel wat schrik , maar meer voor de pijn
maar ja heb al zo veel meegemaakt dak da er nu ook wel zal bijnemen

zarah
die eisprongen he
ik weet ook niet echt hoe het zat bij mij bij mijn vorige cyclus , maar ja als we zouden kunnen in ons lichaam kijken dan zouden we het zeker weten wanneer de eisprong is geweest
maar helaas da kan niet.
zeg jij zegt dat je een ziekte hebt die niet te genezen is
welk een ziekte bedoel je daarmee?
hopelijk niet te ernstig !

zijn vandaag dus moeten gaan naar advokaat en die ziet het redelijk positief in voor ons
ze kan niet eisen dat wij de zoon halen wanneer wij geen conge hebben ,
is gewoon niet mogelijk , en daarbij zij is 2 maanden thuis in het verlof ,
wij maar 2weken ,
denk wel dat de jeugdrechter dat niet zal aanvaarden ,
en die weekends opeens laten veranderen naar het 1st , 2de en 3 de weekend
waarom in godsnaam moet dit nu gebeuren ,
w
en francine is toch niet hetzelfde hoor van om de 2 weken en het 1ste, 2de en 3de weekend
als je volgt op de kalender zal je wel zien dat het niet altijd het 1ste, 2de en 3de weekend is
wij willen doen volgens het contract is opgemaakt
punt uit!!!!
en meer onderhoudsgeld ,
tja we weten neit hoe dit zal aflopen ,
het ene argument dat onze advokaat kan aangaan is dat wij alle medische kosten betalen bovenop het onderhoudsgeld
dus tis een de jeugdrechter wat die zal beslissen .

maar goed ben nu afgekoeld
en we zullen zien wat het zal worden .

greets en tot later dan maar

Francine

Berichtdoor Francine » 23 nov 2007, 11:39

Hei,

Heb deze week niet veel tijd gehad om langs te komen kom wel alle dagen bijlezen maar om te schrijven heb ik niet veel tijd nu ook eigenlijk niet dus in een rapke.
Ben gisteren met ons klein sprot naar de dokter geweest een oorontsteking lang beide kanten, ze denkt zelfs dat het chronisch is, dwz er zijn kinderen die heel moeilijk van een oorontsteking helemaal genezen en dus heel de tijd hervallen omdat dit hier ook al zo lang aansleept denkt ze daaraan, nu anti-biotica nemen ze moet zelfs een kleine hoeveelheid cortisone innemen om alle vuiligheid die in haar neus en erboven ophoopt er te doen uitkomen in feite is het niet haar longen die het probleem zijn maar keel neus en oren een vicieuze cirkel als ze niet 1 keer definitief geneest, hopelijk lukt het nu met de juiste medicatie. Het zou ook het eventueel gehoorverlies verklaren daar krijgen we maandag zekerheid over dan moeten we bij de specialist.

Zarah, ook teer aan verdikken hier ook, de kilo's vliegen eraan voor het moment, heb de moed niet om te dieeten voor het ogenblik laat ik mij een beetje gaan, ben bijna 4 kilo bijgekomen op 2 maand, ga ze toch één dezer dagen moeten kwijtraken, het zijn natuurlijk kilo's van dat proteine dieet die er terug aanvliegen daar hadden ze voor gewaarschuwd, ja en die cyclussen, hier kan ik er voor het moment naar raden, weet niet wanneer ik iets moet verwachten maar ik denk dat Geerinkx dinsdag wel een controle echo zal doen, zal dan wel iets meer weten.

Debby, ik hoop voor jullie dat er een deftige oplossing komt in jullie zaak en ook zo rap mogelijk he want die advocaten trekken er ook nogal wat aan.
Allez het zal nu rap donderdag zijn, probeer maar kalm te blijven zoals je zei na al die icsi's en behandelingen ben je al een beetje gewoon.

Allez ga mijn huis dweilen zie morgen is het alweer werkdag voor mij, uitrustdag voor jullie geniet ervan he.

debby

Berichtdoor debby » 24 nov 2007, 09:48

hey
amaai francine
jammer van de dochter he
tja hopelijk zal alles nu genezen
de zoon van mijn man had ook telkens oorontstekingen en hij heeft daarvoor een bepaald tapke in zijn oor moeten steken
maar kan niet meer op de naam komen

oe is dat nu eigenlijk met die zona van u ?
tis toch zo dat dit noemde he ?

en die kilo's tja helaas heb ik daar gelukkig niet zo veel last van
ik ben altijd wel wat dikker in de winter dan in de zomer
dus da zal wel een tikkeltje normaal zjin hoor , francine
tenslotte bewegen we veel minder in de winter .

succes om de nodige kilo's eraf te brengen .

en zarah oe ist in jullie huisje ?
ben je het al goed gewoon ?
heb je al kennis gemaakt met de beuren ?

antje weet jij danal iets meer met de nieuwe cyclus ?
want ik geloof dat jij eens naar brugge ging gaan he .

hier heb ik weeral heel wat bloed veloren hoor
zijn al van maandag bezig en kmoet zeggendat weer heel wat is /was
had dit vroeger voor mijn icsi's niet echt , zoveel bloedverlies .

aja zat dus woensdag terug in de wachtkamer bij de oogarts en er was daar een meiske die haar ogen ook heeft laten doen
en ze had tamelijk wat negatieve puntjes te vermelden

ze doen dus eerst druppels in de ogen om het oog te verdoven
en dan met een spuit in de oogbol om die nog meer te verdoven ( da wist ik dus niet )
bendaar wel wat bang voor
maar van spuiten niet echt maar wel het gedacht dat ze in de oog spuiten
en dan moet je contstant naar beneden kijken met je oog omdat ze dan een sneetje maken in de bol om dan de lens in te planten
dus ik denk niet dat ze de oude lens eruit halen
dat weet ik niet zo goed
volgens mij is het gewoon de nieuwe lens insteken en dan naaien ze da sneetje toe ( oeioei )

bij da meiske was het oog niet zo geod verdooft en heeft ze de prik goed gevoeld
dus van als ik iets voel zeg ik dat ze meer moeten verdoven
dan waren de draadjes niet zo goed genaaid doordat ze een wazig zicht had en dan is ze naar d eoogarts geweest en die heeft dan een draadje weggedaan en dan was haar zicht goed

bij het 2de oog heeft ze dan niets gevoeld

een nadeel kan ook zijn als je in het donker rijdt dat je dan lichtschemeringen hebt vande tegenliggers hun lichten
maar dit kom je gewoon zei ze .

dus ja er staat me nog wat te wachten
ben nu wel iets meer banger maar toch ga ik ervoor

alle groetjes he

Zarah

Berichtdoor Zarah » 24 nov 2007, 10:29

Goedemorgen iedereen,

Debby,
Ik heb PCO dat is polycystisch ovarium syndroom of kortweg: door verkeerd hormoonhuishouding springen mijn eicellen niet, maar worden het cysten en je cyclus blijft duren.
1 op 10 vrouwen heeft dit in een bepaalde mate.

Ik denk dat je oogoperatie wel pijnloos zal verlopen. Je hebt al 4 keer IVF gedaan, je kan alles aan hoor. Maar ik versta het wel dat je er tegen opkijkt.

Francine, ik hoop dat je kindje snel terug beter wordt, maar het is dan ook de moment voor de zieken hé.

Verder weinig nieuws bij mij...

Groetjes, Zarah

antje

Berichtdoor antje » 24 nov 2007, 19:55

Dag dames,

Momenteel kom ik niet zoveel wegens de drukte hier thuis en voor m'n kerstopendeurdagen.

Eff een update.
Zondag was m'n laatste pildag en maandag de laatste dag van m'n bloeding. Durf het geen menstruatie meer te noemen want zolang...
Volgens Brugge ging ik geen menstruatie krijgen in m'n pilvrije week omdat ik 3 weken bloedverlies heb gehad.
Dus normaal moest ik maandag (overmorgen) starten met een nieuwe strip om m'n cyclus weer op punt te krijgen.
Maar donderdag kreeg ik totaal onverwacht m'n menstruatie zoals het eigenlijk hoort na enkele pilvrije dagen.
Terug naar Brugge gebeld en blijkbaar reageert m'n lichaam toch op die pil en mocht ik die dag als dag 1 nemen!
Ik hoef dus niet nog een maand de pil nemen.
Op 13 december mag ik starten met Suprefact en 27 december basisecho.
Dus in januari zal er een PU en TP zijn (als alles goed verloopt).
Ik hoop dat het weer lukt en nu een doorgaande zwangerschap is.

Iedereen veel succes de komende dagen en weken met alles waar jullie mee bezig zijn!

debby

Berichtdoor debby » 25 nov 2007, 11:06

hey
zarah
das wel echt jammer he da ge geen eisprong hebt
ik ben ook teer aan cysten maar heb dit enkel als ik met behandelingen bezig ben
en vooral met die iui's toen had ik dikwijls cysten
maar gyne heeft nog nooit gesproken over pco dus da zal ik wel niet hebben

antje
is dan toch goed dat ge uw regels hebt gekregen
dus bij u is de icsi vanstart gegaan
is wel lang met de suprefact dat gij moet snuiven
da vond ik niet zo leuk
heb dit gelukkig maar 1 keer moeten doen met de suprefact
de rest was 1keer decapeptyl en 2keer orgalutran

geef mij maar de spuitjes in plaats van da snuiven

gij ook veel succes en aan de rest ook

hier alles goed en niet veel te melden
heb wel constant last van het zuur
al heel de week
denk dak morgen wel eens achter iets kan gaan
wat zou ik moeten kopen ?

groetjes he

heb gisteren naar de kaarting moeten gaan op de school van mijn stiefzoon( hij is dit weekend bij ons )
en de moeder was er ook ( ze geeft daar les )
ze hangde weer den dikke nek uit hoor
en constant kijken naar ons
ze had ons goed in de mot hoor
maar ik haar ook hoor
en wanneer ze langs ons passeerde dan eens goed pronken met haar lichaam
aja madam is een hoop kilo's kwijt maar toch zal ze niet kunnen tippen aan mijn gewicht .

hebben van niets gebaard dat we onlangs die leuke brief hebben gekregen van onze advokaat van haar rechtzaak die ze ons terug aanspant .
we willen haar het plezier niet geven dat wij enorm boos zijn op haar .
en we hebben dan ook veel plezier gemaakt met mensen die we kennen die ook op school waren .

tis zo een chichi madam

Zarah

Berichtdoor Zarah » 26 nov 2007, 17:20

Hallo iedereen,

Vandaag is er weer een goede collega komen vertellen dat ze zwanger is. Ze is pas net overtijd, maar is natuurlijk zeer gelukkig. Ik ben wel content voor haar hoor, maar ja het is precies zo weer een slag in je gezicht.
Waarom wil dat bij ons niet lukken?

Ik heb dus vandaag een beetje een moeilijke dag, ik dacht dat ik erover was maar helemaal niet.

Ik zit echt zo in een fase, van liever geen kinderen meer te willen. Het klinkt raar hé, maar altijd die tegenslagen en mislukkingen, als ik geen kinderen meer zou willen dan zouden die tegenslagen minder pijn doen hé.

Debby, trek je maar niets aan. Die kilo's van de ex komen er toch weer bij hoor, ik wist echt niet dat er nog vrouwen rondliepen met zulke slechte bedoelingen voor hun kinderen en dan nog te bedenken dat die les geeft! Ik zou daar toch later mijn kinderen niet naar toe willen sturen hoor!!

Ik hoop dat de rechter rekening houdt met jullie!

Wanneer gaat de lasering nu door?

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 27 nov 2007, 11:29

hey zarahke
meisie ik begrijp het wel hoor dat ge alles beu zijt
en zeker die tegenslagen altijd
en ja we zullen het nog heel ons leven mogen horen van vriendinnen of familieleden of geburen die zwanger zijn
das voor mij ook altijd een moeilijk moment
maar ge leert er wel mee omgaan
tis gewoon dat eerste moment dat ze het nieuws komen zeggen

ook ik ben bijna altijd blij voor hen dat ze zwanger zijn hoor
maar toch .....

en die gedachte om geen kinderen meer te willen
tja soms heb ik ook wel zoiets
geen kinderen hebben kan ook voordelen hebben ,
want je hebt dan alle vrijheid van de wereld
maar als ik dan een beebke zie ben ik terug direct verkocht hoor

kweet dat het moeilijk is ,
da gemis , de gevoelens wel die zijn niet echt goed te vertalen
iemand die dit niet meemaakt kan er niet van meepraten .
maar toch proberen ik al lachend door het leven te gaan
ergens voel ik me nu wel heel goed
deze maand denk ik geen enkele seconde aan zwangerzijn
want tmag toch niet
en bij mijn volgende cyclus zal ik er ook niet aandenken
en vrijen op die bepaalde dagen intereseert me ook niet
als ik zin heb dan vrij ik , punt uit !!

tja meiske kwil gewoon maar zeggen dak er altijd voor u zal zijn wanneer gij in moeilijke tijden zit .

en overmorgen is het zover dan gaan ze de lens inplanten ( tis niet laseren he zarah )
om 16 uur moet ik in de kliniek zijn .
spannend

francine helaas kan ik nog altijd niet op msn op het werk
heb al gevraagd aan de chef om msn erop te zetten maar hij antwoordt er niet echt op .

tis dan zo
we hebben zappy he
of anders s'avonds als ik op de pc zit
we zien wel

Terug naar “Vruchtbaarheid”