accupunctuur regio kortrijk/roeselare

debby

accupunctuur regio kortrijk/roeselare

Berichtdoor debby » 24 feb 2007, 18:45

kan mij iemand helpen met een adres van een goeie accupuncturist ?
ik woon in roeselare en zou graag eens een afspraak willen maken ,
het moet wel ene zijn die wat afweet van ivf/icsi

merci alvast

debby

RE: accupunctuur regio kortrijk/roeselare

Berichtdoor debby » 25 feb 2007, 12:40

is er niemand ?

Zarah

Berichtdoor Zarah » 25 feb 2007, 15:43

Hallo Debby,

Na 6 mislukte ICSI's ben ik ervan overtuigd dat er iets misgaat bij de innesteling bij mij. Daarom zocht ik zelf ook een goeie accupuncturist op. Ik ben eerst naar iemand in Kortrijk gegaan, maar zij staat helemaal niet open voor IVF. Het is bij haar heel simpel: je stopt alle behandelingen en ze krijgt je op een natuurlijke wijze zwanger. Zij gelooft niet in de kunde van mijn gyne.
Deze vrouw is mij net iets te radicaal. Ik ben ervan overtuigd dat mijn gyne alles doet wat hij kan, maar mijn lichaam moet ook mee hé.
Ik ben dan via vrienden terecht gekomen bij een accupunturist in Ronse. Een heel speciaal iemand. Hij neemt veel tijd voor je, luistert naar je probleem, geeft je een bepaalde wijze van eten (vb. ik mag geen zuivel, geen brood, geen pasta enz). Hij heeft me reeds behandeld om het probleem van de innesteling aan te pakken, via chinese kruiden op maat van mijn lichaam en probleem. Nu zijn we aan het werken om de hormoonbalans terug in orde te krijgen. Ik hoop dat het allemaal werkt, want ik wil binnenkort weer een nieuwe poging doen. En ik wil natuurlijk dat het lukt!!
ALs het je interesseert, geef ik je eens zijn telefoonnummer door.
Moet je wel waarschuwen: dit is een zeer druk bezet man, ik heb de eerste keer 4 weken moeten wachten op een afspraak.

Ben je ook bezig met behandelingen, of probeer je natuurlijk?

Vele groetjes, Zarah

Lies

Berichtdoor Lies » 25 feb 2007, 16:58

Dag Debby,

na mijn eerste icsi-poging en miskraam op 6 weken ben ik ook ten rade geweest bij accupuncturist in Zonnebeke. Ze heet Frieda Dedrie en de straat is Berten Pilstraat. Zij staat open voor de medische behandeling in combinatie met de accupunctuur.

Veel succes.

julie

Berichtdoor julie » 26 feb 2007, 11:29

hoi,

wij gingen beginnen an iui nummer 5, toen wij een brochure kregen van een acupuncturist in bellegem... hij kan aantonen dat iedere vrouw die hij behandeld heeft onmiddellijk zwanger was, zowel natuurlijk als met iui of ivf...
hij zegt dat als je probs hebt met zwanger raken het best 2 behandelingen moet combineren zoals wij nu gedaan hebben. Er zijn wetenschappelijke studies en statistieken die aantonen dat vrouwen 42 procent meer kans hebben om zwanger te raken met acupunctuur... dus waarom niet é
binnen 3 dagen weet ik meer...
daar het probleem bij beiden ligt bij ons heeft hij mijn man ook behandeld en nu duimen maar!

groetjes

debby

Berichtdoor debby » 26 feb 2007, 11:44

merci dames

die in ronse zal iets te ver zijn voor mij , ik woon in roeselare
dus die in zonnebeke staat mij meer aan omdat het iets dichter is

ikzelf ga binnen een 2tal maanden beginnen aan mijn 4de icsi
heb er al 3 opzitten en 1 dooicyclus
kan je mij het nummer eens geven van die in zonnebeke ?

zarah ge hebt er ook al een lange weg opzitten , geloof je er nog in ?

ik persoonlijk niet zo zeer meer maar wil alle hulpjes nu wel gebruiken
bij mij licht het grotendeels aan de innesteling

Zarah

Berichtdoor Zarah » 26 feb 2007, 18:26

Hoi Debby,

Het gaat inderdaad niet zoals gepland hé. Ik had nooit gedacht dat het zo moeilijk ging gaan. Ik wilde ook alle mogelijk hulpjes gebruiken, vandaar ook de accupunctuur.
Ik kan maar hopen, maar ik moet eerlijk zijn dat ik heel erg bang ben dat het weer niet zal lukken.
Hoe je het ook draait of keert, je hebt maar 30% kans dat het lukt, en dan nog met een topembryo's, bij mij zijn ze altijd maar B of C kwaliteit.
In Brugge laten me ze soms ook panikeren door niet op tijd te bellen: de laatste TP was het 9.40u voor ik iets hoorde (ze bellen anders rond 9.00). Ik dacht al dat er geen TP ging zijn. Ik heb mij toen serieus opgejaagd, dat kan ook niet goed zijn hé voor de baarmoeder.
Bij mij ligt het probleem ook bij de innesteling, ik krijg hiervoor progynova bij na de PU.
Ik ga eens dat pendelforum moeten opzoeken, misschien kunnen zij mij goed nieuws brengen...

Voor jou nu weer 2 maanden rust. Ik heb 6 pogingen op 2 jaar gedaan. Dus steeds 3 maanden tussen.
Ik hoop dat het voor jou de volgende keer raak mag zijn...

Groetjes, Zarah

Lies

Berichtdoor Lies » 27 feb 2007, 06:47

Hoi,

ik heb het nummer eens opgezocht in Zonnebeke : 051/77 09 18
Berten Pilstraat 4, 8980 Zonnebeke.

Ben gisteren voor tweede keer langsgeweest.
Mijn man heeft er al 1 kuur van 5 beurten en 2 onderhoudsbeurten opzitten.
Zo'n goed halfuurtje duurt het iedere keer.
Ik word er rustiger van, vooral nadien. Kan natuurlijk ook psychologisch zijn.
Ik heb 2 collega's die er ook naar toe gingen, en allebei zwanger, vandaar dat ik er ook sterk mijn hoop op richt.

Veel succes verder meisjes,
Lies

debby

Berichtdoor debby » 27 feb 2007, 11:53

hey heb eens een meil gestuurd om de opinie van mijn gyne te horen in verband met accu
en die zegt dat er op conferenties niets aanduidt dat accu niet ervoor zorgt dat die u zwanger maakt
tis al geldklopperij zegt hij
diep vanbinnen vind ik dit ook
kdenk dak mijn 4de icsi nog efkes zonder accu zal doen

tkost tenslotte allemaal al veel geld
heb al veel goeie dingen gehoord van accu maar ik denk ook dar veel geluk is mee gemoeid ( wanneer er een zwangerschpa is )
zarah dat van die progynova moet ik niet nemen na de tp enkel utrogestan
moet jij die ook nemen ?

Zarah

Berichtdoor Zarah » 27 feb 2007, 18:10

Hallo Debby en de anderen,

Ja ik neem ook utrogestan. Ik ben maar begonnen met progynova bij de laatste poging. Ervoor enkel utro + pregnyl om de 3 dagen na de eerste bloedafname.
Dat is wel gemakkelijk dat je kan mailen naar je gyne. Ik vind het ambetant dat ik steeds moet bellen, tegen dat ik dan mijn gyne aan de lijn krijg. Het is net of ik altijd op een slecht moment bel...
Ben vandaag weer begonnen met de pil, ter voor bereiding van de nieuwe poging. Het komt nu weer dichterbij.

Ik zou het idee van de accu niet laten varen. Er zijn studies die uitwijzen dat je wel tot 40% meer kans hebt om zwanger te worden met IVF en accu, dan zonder accu bij IVF. Het kan je rust brengen, doorbloeding van de baarmoeder verbeteren enz. Ik geloof echt in mijn gyne en hij kan veel, maar kijken hoe de doorbloeding is van de baarmoeder kan hij niet en dat is essentieel voor de innesteling.
Ik doe al voor de 7de keer een poging, waarschijnlijk dat ik al wat wanhopiger ben dan jij, want een jaar geleden dacht ik er ook nog anders over hoor, dus ik begrijp je...

Wanneer herbegin je?

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 27 feb 2007, 18:23

zarah bij welke gyne zit jij eigenlijk ?

en het gedacht van die accu zal in mijn hoofd blijven dolen
zal zien na de 4de icsi

hebben ze nog nooit iets gezegd van dat je doorbloeding goed of niet goed is ?
ik heb al van horen zeggen hier op zappy dat de aspirine goed is voor de doorbloeding,
ook dat zit in mijn hoofd rond te dalen
heb bij mijn 3de icsi zelfs maca genomen maar heeft ook niet geholpen , maca is een natuurlijk product en goed voor de bevruchting , maar blijkbaar niet bij mij

och jong op den duur zou je alles proberen

heb jij dan nooit cryo's ?
ik had bij mijn 1ste icsi 3 cryo's over voor in de vrieser
2 hebben ze er al teruggeplaats maar niet zwanger er zit nu nog 1 in de vrieser.

wat bij mij ook een probleem was bij de 3de icsi is dak 13 follikels had en volgens de laatste bloedafnamen voor de pu was de oestradiol 3300 dus dit wel zeggen dak 11 eitjes moest hebben ( 1 eitje heeft 300 oestradiol nodig )
en wanneer de pu voorbij was heeft de gyne maar 5 eitjes kunnen uithalen
hij heeft enorm verschoten want mijn bloedwaarden waren super

wat hij nu wel bij de 4de icsi zal doen is ofteweel 10000 eenheden pregnyl inspuiten oftewel de pu 1 uur later doen in plaats van 36 uur laten 37 uur later in de hoop dat al de eitjes loskomen van de wand om ze dan uit te kunnen zuigen .

waar ben jij in behandeling ?

zo dit is een beetje mijn verhaal

debby

Berichtdoor debby » 27 feb 2007, 18:25

zarah zit nu nog in een gewone cyclus en dan 21 dagen de pil en dan beginnen we er weer aan
dus ergens voor april
wanneer was uw laatste ivf?
heb je iui moeten doen

ik heb 3 iui's gedaan en dan begonnen aan de icsi

Zarah

Berichtdoor Zarah » 27 feb 2007, 19:39

Hallo Debby,

Ik ben in behandeling bij Dr. Geerinxck.

Ik heb de aspirine geprobeerd bij de 5de poging, maar volgens ellen en Kathleen (IVF labo) niet echt aan te raden wegens alle medicatie we bijnemen. Ik mocht het nemen, maar hetzelfde verhaal als de accu: eigenlijk is het niet bewezen dat het helpt.
Ben niet van plan om het nog te proberen.

Mijn verhaal:
wegens geen eisprong gestart met clomid. Ik was hier resistent aan, dan gestart met menopur. 3 IUI 's gedaan. De laatste keer was het staal van mijn man niet goed genoeg en kregen we het aanraden om over te gaan naar IVF.
Het is steeds hetzelfde verhaal: een 10tal eicelletjes, ik hou er daarvan 2 embryo's over. Dus steeds net genoeg voor TP. Maar kwaliteit is maar B en C. Dus je kansen dalen dan al hé.
Ik heb 1 keer 3 cryo's gehad en die zijn al terug geplaatst geweest tussen de 5de en 6de poging.
Ik kreeg de laatste 2 pogingen al 5 spuiten menopur, gecombineerd met suprefact. Nu starten we op mijn vraag met puregon, gecombineerd met orgalutran, je weet wel, die dure spuiten...
Ik vind dat ik al veel hormonen ingespoten krijg.
Ik heb 1 keer geen TP gehad en sindsdien ben ik erg bang dat ik weer geen TP zal hebben. Ik heb toen (dat was mijn 2de poging) erger afgezien, dan dat het steeds negatief was. Na een TP heb je toch nog steeds een kans hé.

Mijn laatste IVF was rond november. De PU was rond de 6de, dus ik wist ergens rond de 25ste dat het negatief was.

Welk schema gebruik jij?

April is eigenlijk niet zo ver af voor jou om te herbeginnen. Ik wacht nog een week of 2 voor ik herbegin (denk ik), onze behandelingen zullen dan een beetje syncroon lopen. Misschien kunnen we mekaar wat steunen...

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 28 feb 2007, 11:33

zarah je zult het niet geloven

ook ik zit bij dr geerinckx
is een goeie gyne he

mijn schema zal zijn met menopuur en orgalutran zijn
vraag nen keer aan geerinckx of ze in de kliniekapotheek geen gratis staaltjes van de orgalutran spuiten weggeven , want ik weet met menopuur doen ze dit niet maar kweet wel dat het oftewel met gonalf of met puregon is dat ze gratis stalen weggeven
tis zo dat de wanneer de kliniekapotheek een hoeveelheid aantal spuiten verkoopt ( gonalf of puregon de welke weet ik niet meer ) ze gratis stalen krijgen van die firma ( heeft geerinckx mij al eens verteld )

gij zit namelijk al over de 6 icsi en bij u kost alles nu massa veel

Zarah

Berichtdoor Zarah » 28 feb 2007, 16:41

Hey Debby,

Wauw ongelooflijk, dat is wel fijn dat we bij dezelfde gyne zitten.
De gyne vertelde mij dat ook van die gratis stalen, die zijn voor de mensen die inderdaad de volle pot moeten betalen. Ik heb het eens uitgerekend, aan medicatie alleen kost mij het 1500¿. Ik ga binnenkort eens kijken om mijn medicatie te gaan halen. Vind je dat ook niet ambetant dat je nu weer een extra plaats moet doen voor je medicatie? Al die loping...
Zeg, hoe komt het dat jij kan mailen, heb je het adres eens gekregen van Bianca?
Denk je dat ik dat ook zou mogen doen?

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 01 mar 2007, 11:20

had wel gedacht dat je het ging vragen van da email adres
ik denk wel als je het zou vragen dat je het ook krijgt .
je kan het altijd eens proberen .
heb het vorig jaar gevraagd en binaca heeft het mij gegeven ,
maar denk wel neit dat ze het aan iedereen meegeven .
maar aan presonen gelijk ons geven ze dat waarschijnlijk wel ( personen met veel behanelingen )
tis gewoon duur als je moet bellen tijdens de werkuren , ik heb alleen een gsm ,
en daarom dat ik het vroeg achter het email adres

ken je de secretaresse goed ?
ik heb ik het begin van de 1ste visites niet veel gebabbeld met bianca want alles is nog nieuw
maar nu ik al zo lang ga, ben ik beginnen babbelen met haar en tis wel een vriendelijke
kga wel geen gesprek beginnen als er nog volk zit want niet iedereen moet weten met welke problemen wij zitten ,
soms gebeurt het dat we alleen zijn , en dan rollen mijn lippen .

ik ben namelijk een los persoon en maak gauw contact .
en met dr geerinkcx is het contact ook goed
hij zegt altijd als ik op visite ben : de sterre van den dag is daar weer.
maar die sterre is ferm aan het wegvliegen , soms ben ik echt opgewekt en dit ziet hij dan ook, maar soms gaat het niet en dan zit ik met zoveel vragen en tegen dak buitenkom ben ik de helft van de vragen vergeten .
maar hij beseft ook wel dat het niet is zoals hij wilt op gebied van zwanger worden ,
maar toch heeft hij mij altijd hoop

en nu die medicatie ophalen , ik vind dit ongelooflijk ambetant , en ge kunt maar 2 dagen in de week gaan
maar ja heb nu ook al mijn voorschritjes liggen en zal er ook om gaan als ik begin aan de pil .

mag ik n og iets vragen , en ge moet er niets achter zoeken ?
ben jij van belgische origine want uw naam is niet echt belgisch geschreven .
en ik weet dat er daar van alle soorten vrouwen zitten

Zarah

Berichtdoor Zarah » 01 mar 2007, 11:36

Hallo Debby,

Zarah is niet mijn echte naam hoor. Ik ben echt Belgisch, Kortrijks meisje.

Bij mij is altijd 'onze miss is daar'. Ik vraag ook altijd over alles uitleg. Hij heeft dat wel graag. Ik kom ook altijd heel gemotiveerd buiten bij hem, je vraagt je soms af hoe het kan na 6 neg. pogingen...

Ik ben nog naar de kliniek apotheek buiten de openingsdagen geweest en ze hebben er niets van gezegd omdat het voor IVF was.

Bij mij is het hetzelfde, ik babbel ook veel met Bianca als er nieamnd zit. Ze is echt ook heel open enz.

Ik moet binnenkort eens bellen om te vragen hoe het met het verlof van de dokter zit. Ik weet dat hij in april 10 dagen neemt, maar dan moet ik zien dat mijn behandeling envoor of erna valt.

Ik ga je laten want ik moet weer aan het werk.

Tot binnenkort!

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 03 mar 2007, 11:39

hey zarah

lang niets meer gehoord van mij .
sorry had niet zoveel tijd

wist niet dat je buiten de openingsuren naar de apotheek kliniek kunt gaan
maar de woensdag hebben we meestal tijd na het werk dan

hoeveel jaar ben je ?
ik ben er 26
en ik ben opgegroeit in beveren leie
ben nu eens benieuwd of ik u niet zou kennen
kan altijd he

ben onlangs ook teweten gekomen dat er een collega van mij zijn vrouw ook bij geerinckx zit en het ergste van al , hoe ben ik dit eweten gekomen

normaal is mijn collega altijd op de baan om installaties te instaleren , en eens kwam hij smiddags tijdens de pauze binnen en mijn scherm stond op zappy , en hij met rode wangen vragen of ik op zappy zat
en ik dan antwoorden ja
en die vroeg schrijf jij dan onder de naam debby ,
en ik terug ja en zo ben ik dan teweten gekomen dat ik al een tijdje zat te babbelen met een meisje en wanneer alles uitkomt zit haar man bij mij op het werk

vind dit wel leuk want nu praten we veel , allee wanneer hij eens in firma komt achter materiaal ,
en dan rollen de lippen weer hoor , en mijne chef constant loeren wat ik doe .
maar kan me geen bom schelen wat die denkt .

allee groeten

Gast

Berichtdoor Gast » 03 mar 2007, 12:25

Hey dames,

ik ben begonnen aan mijn vierde IVF en ben gisteren eens naar een kinesist gegaan die ook voetreflexologie doet. Misschien is dit ook iets voor jullie? Op die manier worden bloedbanen van de baarmoeder en eierstokken ook gestimuleerd. Ik moet zeggen, het was zeer ontspannend en ik voelde het nadien daadwerkelijk in mijn buikstreek. Ik ga af en toe eens gaan en heb als motto 'baat het niet, dan schaadt het niet'.

Zarah

Berichtdoor Zarah » 03 mar 2007, 14:53

Hallo Debby,

Nog een toeval: ik ben ook 26! Ben van oktober 1980.

Ik werk in de sociale sector, maatschappelijk werker.

De wereld is klein hoor. De meeste mensen die op zappy zitten en ik bedoel dan fanatiek, is omdat ze al een tijd bezig zijn met kinderen willen hebben.
Ik heb nog eens gechat met iemand, waarvan uiteindelijk bleek dat we elkaar kenden via de wekelijkse bloedafnames na de TP. Zij bleek toen -gelukkig voor haar- zwanger van de 1ste poging.
Langs de ene kant vind je hier steun, want je bent niet alleen. Er zijn nog mensen die niet makkelijk zwanger raken.
Langs de andere kant, in de echte wereld, ken ik persoonlijk maar weinig mensen die echt moeite hebben gehad om zwanger te worden.
Ik werk trouwens op een plaats waar 90% van de werknemers vrouwen zijn, ik word met andere woorden regelmatig met zwangerschappen geconfronteerd!

Ik heb ondertussen beslist dat ik op 14 maart stop met mijn pil. Ik heb dan een afspraak bij mijn accu. Ik hoop dat hij dan wil behandelen ter voorbereiding van een poging. Geen idee wat dat in zal houden. Ik heb de afgelopen maanden gewerkt aan mijn hormoon huishouding, deze ligt ferm overhoop (ik heb PCOS). Dus nu nog 14 dagen aftellen...

Weten ze op jou werk dat je met IVF bezig bent? Zijn ze makkelijk in het aanvaarden dat je regelmatig in ziekteverlof bent?
Bij mij weten mijn verantwoordelijken het, en ze hebben er begrip voor, veel van mijn dichte collega's weten het ook, ik moet dat echt van mij afpraten, vandaar...
De laatste keer heb ik zelfs 3 weken ziekteverlof gekregen, zodat ik zeker kalm en niet gestresseerd zou zijn, ma helaas niet geholpen. Deze keer ga ik maar 2 weken vragen, want mijn werk stapelt anders te veel op!

Aan de dame die het voorstel deed van de voetreflexologie: op den duur zou je alles doen om zwanger te worden, ik trek echter de lijn bij accupunctuur. Dat is een medische wetenschap die al 5000 jaar beoefend wordt, en eerlijk gezegd, moet ik dikwijls moeite doen om hierin blijven te geloven.
De praktische rompslomp die hoort bij een behandeling (zonder nog maar van de emotionele te spreken), gecombineerd met een accupunctuurbehandeling en een FT job, is voor mij al erg lastig. Als het niet met accu en IVF zal lukken, zal het nooit lukken, denk ik.
Toch bedankt voor je info!!

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 05 mar 2007, 11:49

aan de dame die voetreflex en nog iets voorsteld
wel mijn vriendin heeft dit bij iui gedaan en na 2 maanden was ze zwanger,
bij haar 2 de kindje heeft ze er 9 iui opzitten en was de moed aan het opgeven en ze wou terug beginnen aan die voetreflex en nog iets
beginnen maar ze had geluk haar 9 de iui was de goeie zonder foetreflex en nog iets
weet de naam niet meer van die voetreflex dus schrijf ik het in een kort woord

zarah nu ben ik benieuw welke school heb je gedaan in het middelbaar en welke richting ?
ik heb bijstand gedaan , heilighart in harelbeke , kta in kortrijk en ben dan gaan werken met leercontract en dan deeltijds in het vti in kortrijk ,
ik zat wel in het beroep wou geen technisch doen ,
ik studeer niet graag

ben eens benieuwd in welke school jij zat
wil je echt uw echt naam eens niet meedelen
ken jij geen debby ??
dit is mijn echte naam dak gebruik

debby

Berichtdoor debby » 05 mar 2007, 11:50

ikke van juli 1980

miet

Berichtdoor miet » 05 mar 2007, 14:55

Ivm acupuncturisten : kijk eens op de site 'verdwaalde ooievaar' daar vind je een overzicht vd erkende acupuncturisten

Zarah

Berichtdoor Zarah » 05 mar 2007, 18:04

Hallo Debby,

Ik ken je waarschijnlijk niet. Ik ken nl. geen debby's persoonlijk. Maar nu wel hé.
Ik heb in het Atheneum in Kortrijk gezeten. Heb dan later maatschappelijk werk gedaan in het HIEPSO in Kortrijk.

Ik heb vroeger nog stage gedaan bij mensen in het deeltijds onderwijs: Fietsrijk/kantwerk. Ken je dit? Ze werkten samen met het VTI Kortrijk.

Voor de rest is alles hier rustig, ik wacht af tot we de 14de zij, dat is gelukkig binnen anderhalve week...
Ben nu bezig op mijn werk alles aan het regelen zodat ik zonder al te veel stress weer kan herbeginnen met een nieuwe poging.

Heb jij al iets van onderzoeken gehad zoals hysterosalpixogram (foto van de baarmoeder en eileiders) of hysteroscopie?
Eigenlijk wilde ik nog voor de nieuwe poging een hysteroscopie doen, maar ik denk niet van het nog te doen. De foto van de baarmoeder heb ik een 2 tal jaar geleden gehad en dat was ok, dus waarschijnlijk zou een hysteroscopie ook goed zijn volgens de gyne.

Groetjes, Zarah

debby

Berichtdoor debby » 06 mar 2007, 11:54

hey zarah

in het hiepso ben ik niet geraakt , ik studeerde echt niet graag
maar heb nu een toffe job en kdoe het graag .

welke onderzoeken heb ik gedaan .
1 jaar en half ongeveer ben ik naar de huisarts geweest en die heeft mijn bloed gecontroleerd tijdens een cyclus ( 3 keer bloed nemen in 4 weken tijd )
daar heeft hij gezien dat er een eitje groeit en dat ik een eisprong heb .
dan heeft hij mij doorgestuurt naar geerinckx .
maar voor geerinckx had ik dr dekeersmaker en die heeft een hsg gedaan ( doorlating van de eileiders controleren ) dat was perfect in orde
ben dan naar geerinckx geweest en toen ik mijn 1ste afspraak had had ik die dag net mijn regels gekregen en zijn dan direct begonnen met clomid en had toen iui gedaan
maar enkele uren na de pregnyl had ik echt massa's buikpijn en heb dan uiteindelijk maar 3 keer iui gedaan
die iui's waren een marteling voor mij .
die buikpijn zou mijn eisprong zijn volgens gyne .

dan begonnen met icsi en alle bloedafnames waren goed in verband met de waarden dan he
maar ja na 3 icsi en 1 dooicyclus ben ik nog steed niet zwanger en heb dan ook 2 weken geleden gevraagd om verder onderzoeken
een kijkoperatie vind hij dat het geen nut heeft
maar hij laat me wel een samenlevingstest doen
dit is dat ik en mijn ventje bloed moeten laten trakken en dan testen ze ons bloed in leuven , maar die test duurt een week of 4 dacht ik
dus heb nog geen resultaat daarvan .

gyne praatte ook over dat ze de embryo's direct in het baarmoederslijmvlies kunnen spuiten in plaats van in de baarmoeder
maar dit was enkel een optie die hij nog bespreekt met dr van den kerkhove in brugge
denk niet dat die optie om het embryo in baarmoederslijmvlies al uitgevoerd is bij iemand
dit was enkel een gedacht van hem en de gyne in brugge .

heeft hij daar al iets over gezegd bij u?

als je den 14 den stopt met de pil heb je dan uw strip volledig uitgenomen ?

ik zou zodanig veel kunnen zeggen maar kheb niet zo veel tijd
zit nu in mijn lunchpauze en savonds heb ik niet altijd zin om op het internet te zitten thuis dan he

vertel jij ook eens wat meer wat er allemaal gebeurt is met u en behandelingen ?
kweet al veel maar misschien zijn er nog dingen die ik niet weet

gaat jouw ventje altijd mee naar de gyne ?
bij mij wel want we werken op het zelfde werk en we gaan altijd tond 17 u 15 naar de gyne
als we een afspraak hebben he .

dus wie weet zien we elkaar daar wel eens

Terug naar “Vruchtbaarheid”