wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Sofie

RE: wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Berichtdoor Sofie » 08 jan 2008, 12:41

Hey Cin,
Allé zeg dat is heel goed nieuws hé, ik gun het jullie vanharte!! Van mij ligt alles een beetje stil, en ik heb nog niet echt behoefte om er terug in te vliegen, dus alles op het gemak, ik denk te wachten tot eind dit jaar ofzo, ik wil me een beetje concentreren op de rest van mijn gezin, snap je... Ik kom vaak nog eens langs hoor,
Het allerbeste, tot later, daaaag
Greets Soofje x

shir

Berichtdoor shir » 08 jan 2008, 12:57

hallo
hier ben ik er nog eens mee
gisteren op controle moeten gaan na gyne
en met ons meisje is alles goed ze groeit en bloeid zoals het moet zijn
alleen lag ze met haar poepje naar beneden maar is niet om ongerust te zijn
ik heb wel al tal van kleren gekocht mo anders nog niets gedaan
ga in maart kijken voor de suikers en de kaartjes enzo
moet op 28 jan terug op controle en dan moet ik ook mijn kamer aan vragen
was gisteren al 25 weken wa vlieg die weken voorbijik kijk er al na uit om ons klein (popemieke)zoals grote broer zecht in mijn armen te houden
alles begint nu zo echt te worden vind ik
zaterdag mag ik gaan voor die andere echo ik kijk er zo na uit
ale ik ga jullie weer laten ga hier wa verder doen si
groetjessssssssssssssssssssssssssss

cin

Berichtdoor cin » 09 jan 2008, 06:24

hoi ,

Shirl, amai al 25 weken...goh ik herinner me nog je positieve test !
Voor een meiske kan je leuke spullekes kopen hé ! Die kaartjes enzo komen wel in orde, je hebt nog tijd genoeg hé.
Hoeveel ben je nu al bijgekomen in totaal want je was in het begin ook afgevallen hé ?
Jody en jij ?

Ik al 1.5 kilo en ben nog maar begonnen, natuurlijk zitten die feestdagen daar voor iets tussen en ik zou ganse dag door eten en dan vooral brood !!!Ik kan niet stoppen, ik vecht er niet tegen maar ik zal wel moeten inperken hé wil ik geen olifant worden.

Voor de rest voel ik me prima !

Toedeloe,

Cin

shir

Berichtdoor shir » 10 jan 2008, 17:44

hallo

hoe gaat het hier hooplijk alles goed
ik bezig met de grote kuis te doen pffffffffffffff is wel lastig aan het worden
ik ben nog nie veel bij gekomen ben nog maar drie kilo bij gekomen
maar van zoon was da ook zo en hij had een goed gewicht hij moest twee weken vroeger geboren worden en woog toen al 3.444 en was 50 groot dus vind da het goed was
vandaag mag hij voor het eerst eens na bed zonder pamper hooplijk word het morgen nog droog
ik wil tegen da zijn zus er is da hij geen pampers meer nodig heeft
we zien wel hoe het uit draait aan alles komt een begin
ale ik ga jullie nu terug laten salukes en ot later doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

Sofie

Berichtdoor Sofie » 15 jan 2008, 06:17

Oei oei dat valt hier precies stil!! Hoe gaat het met jullie? Cin, nog altijd bloedvrij, heb je nu al resultaten van de echo. Je houdt me op de hoogte toch?? Gisteren zijn mijn mndstn begonnen, een redelijke cyclus dan zonder Clomid, de Dr. had gezegd dat het wel 5-6weken kon duren. Mijn lichaampje staat dan toch een beetje geprogrammeerd,hih. Al bekomen van de nieuwjaarsdrukte? Pff vandaag nie veel zijn om te werken. Ik kom later op de dag nog eens piepen, hopelijk staat er hier een reactie.
Toi, toi toi, tot later
Greets Soofje

cin

Berichtdoor cin » 15 jan 2008, 06:21

hoi soofje,

Leuk dat je onze topic levendig houdt !!!
Ik dacht ook al dat we met uitsterven bedreigd waren maar goed ik wou ook niet steeds tegen mezelf komen praten hé !

Je cyclus komt terug op gang zonder clomid. Dat is niet slecht toch, misschien gewoon rustig aan doen en dan komt het misschien van zelf ???
Die nieuwjaarsdrukte begint stilletjes aan voorbij te gaan....dit weekend de laatste bezoekjes gedaan. Op den duur ben je dat toch beu hé !! Altijd maar eten en drinken ook !

Onze echo was ook goed en we zagen al hartactiviteit. Lief, zo bonk bonk bonk heel traagjes maar je zag het geflikker. Mijn hart bonkte natuurlijk 10000 maal sneller denk ik !
Gyn zei dat het vruchtje goed van start is gegaan. Ik mag nu straks bellen naar onze oude gyn voor nieuwe afspraak eind volgende week. Hij snapt onze bezorgheid en zegt dat we regelmatiger op controle mogen als we daar behoefte aan hebben en dat hebben we toch wel die eerste 12 weekjes hoor.
Ik ben echt blij dat we iets zagen, ik trilde helemaal weet je.
Het is exact 2 mm, de vorige keer maar 1 mm. Bloed was ook veel beter. Ik had de eerste maal progestereon van 3.5 en nu van 28. Ik neem wel nog utrogestan ter ondersteuning.
Ze wisten het vorige keer dat het fout ging lopen maar wisten het natuurlijk niet honderd procent zeker daarom hebben ze niets gezegd maar ik herinner me wel nog dat de gyn toen zei dat 3/10 vrouwen een miskraam hadden zonder aanwijsbare reden. Maar ja daar stond ik toen niet bij stil natuurlijk, nu passen puzzelstukjes ineen. Mijn man vroeg dan ook om deze keer rechtuit te zijn en ze zei dat alles nu verliep zoals het hoort. Gelukkig maar maar ik tel toch die 12 weekjes af hoor.
Daarna bij mijn mama gaan eten, die was ook blij natuurlijk. Zij zijn de enige die het weten buiten op het werk...Ik denk dat mijn man het wel soms vervelend vind dat mijn mama veel weet maar goed ik moet het echt met iemand delen.
Hij is heel blij maar ook nuchter dat het fout kan lopen en hij wil daarom nog niet te hard van stapel lopen. Ik heb hem gezegd dat dit me toch een beetje teleursteld en natuurlijk de ganse avond was hij rond mij aan het hangen om de brokken goed te maken en dan super veel te vragen enzo...tja mannen hé !! Hadden jullie dat ook in het begin dat je precies minder kon verdragen van hun opmerkingen ?

Heb ook niet veel goestin hoor om te werken.....en moet vanavond ook thuis poetsen en opruimen. Geen leuke vooruitzichten dus...Behalve het stukje chocolade nadien !!!Daar trakteer ik mezelf elke avond op. Stom hé !

Knuffel,

Cin

Terug naar “Vruchtbaarheid”