wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

cin

RE: wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Berichtdoor cin » 14 dec 2007, 06:28

goeiemorgen,

ikke nog eens...kan het niet laten elke dag iets neer te pennen!

Morgen as usual boodschapjes en was en de kerstboom zetten !!! Staat jullie boom al ?
Het wordt druk met die dagen, kerst en nieuw zijn bij ons (bweeeh vooral met de schoonfamilie) maar ik ga morgen een feestmenuutje doen voor mijn schat en ik.
Een kreeftenconsommé, parelhoen in witte wijnsaus met asperges en een gevulde baby-ananas.Jamjamjam heb er al zin in !!
Zondag komt vriendin op bezoek met haar kroost en gaan we de kerstsfeer even opsnuiven in hulst.
Maandag dan terug billy-tank, spannend !!!maar goed ik verwacht nog steeds niets hoor. Ik kom wel terug bij in kilo's en dat had ik de vorige keer ook dus misschien al een voorteken.

Gisteren naar yoga geweest. Er waren oefeningen bij voor de vruchtbaarheid...heb die goed gememoriseerd en uitgevoerd !!!!
Jullie moeten ook wel denken, die meid is nooit thuis ' s avonds...toevallig zijn de afgelopen weken heel erg druk geweest maar zo ging de tijd ook heel snel.
Natuurlijk ligt ons huisje er nu niet echt tiptop bij, ik heb woensdag gepoetst en gisteren was het alweer een bende !!!Mijn ventje is soms nogal een smosser.

Sofie, alles ok met je kindje ?

cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 14 dec 2007, 14:19

Hey Cin,

Ja alles is ok, al heel wat beter, misschien maandag naar huis, alles moet weer heel snel gebeuren, mijn schoonma staat op de oprit te wachten, zij speelt taxi, snap je? Ik voel nog altijd nul noppes!
Ons kerstboom staat er nog niet, dit is het eerste jaar dat ik zo laat ben, en kweet niet hoe het komt maar kheb precies geen zin om het te doen ook, de kerstsfeer zit er bij mij nog niet in. En ik zie er wat tegenop...
Ik moet snel voortdoen, hopelijk volgende week wat rustig de tijd om hier wat neer te pennen, ik kan het eerlijk gezegd ook niet laten, als ik de pc zie om even te komen neuzen en iets achter te laten, hih. Allé geniet van je weekend en doe de groeten aan den Billy hé, zeg maar dat hij z'n best doet!!
Greets Soofje x

Sofie

Berichtdoor Sofie » 17 dec 2007, 08:07

Goeiemorgen Cin en anderen,

Met mij alles ok, nog bloedvrij maar dat zal volgens mijn gevoel niet meer lang duren, ik denk tegen morgen ofzo. Een leuk fris weekendje gehad? Hoe gaat het met den billy? Ik moet vlug weer weg, daaaaaaag!
Greets Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 17 dec 2007, 12:02

hoi soofje,

Is je schat ondertussen alweer thuis ?
Nog steeds bloedvrij dat is een goed teken....elke dag zonder bloed is er eentje verder !!!Hopelijk heb je prijs meid en dan zal de kerstsfeer er snel inzitten !!!
Niet proberen doemdenken...hoe mij praten de eeuwige optimist !!!Straks terug billy-tank en controle...tzal ook weer noppes zijn hoor dat voel ik al maar langs de andere kant voel ik me nu zo afstandig tegen kindjes snap je....ik vraag me soms af of ik er wel wil.Zo dit normaal zijn ?
Gisteren was vriendin op bezoek met zoontje en ik zag die moederliefde zo sterk maar ik had geen enkele affectie naar die kleine...ik heb hem wel geknuffeld en zo maar ik kon hem geen extra aandacht geven en dat doe ik anders wel...

Je hebt wel een lieve schoonmama zo te horen. De mijne is in de grond van har hart niet slecht maar de schoonzus veranderd haar zo als we allemaal samen zijn...

Moet er ook al vandoor, ga nog vlug wat boodschapjes doen voor billy word verstoken !

Laat je snel iets weten ???

CIn

Sofie

Berichtdoor Sofie » 17 dec 2007, 12:19

Pfff, mijn mndstn zijn erdoor gekomen. Terug perfect 2 weken na de kunstmatige eisprong. Ik weet nog niet of ik die icxi wel aankan, zoals ik me nu voel zie ik het niet meer zitten om nog verder te doen, kvoel me niet verdrietig ofzo, kben het gewoon zoooooooo beu, alles van die hormonen en die loping die al gebeurd is, de laatste keer voor die inseminatie, heb ik mijn werk bijna op het spel gezet, het was niet zo evident om het te organiseren, zodat ik op tijd en stond een staal had van mijn man, al die dingen, mijn man ziet het niet zitten dat ik nog meer thuis zit door die behandelingen, allé als we spreken over, eicelafname en terugplaatsing, vindt hij dit niet nodig daarvoor verlof te moeten nemen,.. Hij denkt dat het een fluitje van een cent is, snap je? Ik moet je weer vlug laten, heb binnen 10 minuten een afspraak, kga mogen spurten, daaaaaaag
Liefs Soofje

jody

Berichtdoor jody » 18 dec 2007, 15:02

hoi dames

hier ben ik weer ff.heb niet terug gelezen hoor? soof je maanstonden zijn weer doorgekomen. jammer jammer jammer. ik hoop toch wel dat je nog voor de icsi zal gaan. maar als je het nu niet wilt dan wacht je gewoon ff tot je je weer goed voelt.

cin hoe gaat het met jou?

hier is alles ok. geen problemen tot nu toe. morgen de 3/4d echo in kleur en zwart wit. heel spannend.ik houd jullie op de hoogte.

xx jody

Sofie

Berichtdoor Sofie » 20 dec 2007, 12:26

Cin,
alles ok met jou? Ondertussen een paar daagjes geleden dat ik iets gelezen heb van jou? Hopelijk tot binnenkort!
Groetjes Sofie

Sofie

Berichtdoor Sofie » 21 dec 2007, 10:46

Joehoe???
Is daar iemand? Aan iedereen een leuk weekend.
Greets Soofje

cin

Berichtdoor cin » 21 dec 2007, 18:10

Hoi Soofje mijn maatje,

Internet liet het afweten hier thuis dus kon niets laten weten...ik zat wel op hete kolen hoor om jouw resultaat te lezen maar jammer genoeg moet ik lezen dat die duivels er gekomen zijn. Ik snap volkomen jouw gevoel van ongeduldigheid....op den duur kan je niet meer verdrietig zijn he, je bent gewoon gefrustreerd en je word hard daarin. Ik ben het ook kotsbeu dus we zijn met 2 en ik denk nog heel veel vrouwkes maar goed soofje we moeten doorgaan en onze sterke kant boven halen.Onze droom gaat uitkomen en wij gaan daarvoor ! Klinkt niet zo prettig als jouw man daar zo tegenover staat...misschien is hij ook steeds bang voor de teleurstelling.
Ik kan mijn gedachten ook niet op het werk houden hoor dus dat is zeker niet abnormaal.
Je werkte toch bij je schoonvader ? Kan daar dan geen mouw aangepast worden dat je andere dagen langer werkt ofzo....je bent toch ook maar mens he met een droom en wat voor 1 !
Ik zou het hem gewoon vertellen hoe je je voelt en waarom hij dit allemaal zegt...Mijn man is daarin wel ok maar hij praat nooit over het onderwerp als ik er niet over begin.

Er was maandag een follikel klaar voor de jump, terug pregnyl en volgende maandag ook dan direct utrogestan want mijn slijmvlies was heel dunnekes en om een miskraam terug te proberen omzeilen geen risico. Ik ben wel blij maar niet euforisch als de vorige keren .Ik sta er ook niet bij stil weet je, het kan me soms geen barst schelen allemaal.
We hebben geklust maar ik geef toe dat dit echt een routine-klus was hoor. Bij mij ging het echt niet...We mogen testen op 1 januari, wat een dag he !!!Ook de verjaardag van mijn ventje. Zou mooi zijn maar goed ik hoop er niet op.
Soofje je denkt nu waarschijnlijk van hey meid blij zijn !!!Dat ben ik niet honderd procent, ik dek me in voor de teleurstelling.
Trouwens schoonzusje is zwanger en plots gaat alles weer in haar richting.

Deze week de kerstinkopen gedaan zodat ik de deur niet meer uit hoef de komende dagen. Geen drukte hoor !!!
Weet je de menu al ?
Bij ons dus kalkoen he, ben wel benieuwd hoe dat beest er gaat uitzien...nog nooit eerder gedaan....
De komende dagen weet ik dus niet hoe het er zal uitzien op zappy voor mij maar ik denk aan iedereen hoor !!!
Aan soofje met haar gevoel, aan jody met de echo, aan shirl met de groeiende buik en aan nele die nu toch al een heel stuk moet zijn....
Prettig kerstfeest dames en maatjes !!!

Knuffel,

Cin

jody

Berichtdoor jody » 22 dec 2007, 11:08

ooo ik hoop het zoooo cin. ik heb goede hoop hoor dit keer.zeker met pregnyl en utrogestan.

xx

cin

Berichtdoor cin » 26 dec 2007, 14:51

mag opnieuw beginnen typen...verkeerde toets !

Dag dames dus,

Hoe was jullie kerst ?
Bij ons goed, gisteren drukte van jewelste maar onze keuken is niet ontploft en de kalkoen was lekker gaar en dat na 4 uur in de oven !!!
Was wel gezellig uiteindelijk, onze frigo staat nu wel met vol met pottekes met restjes maar straks alles in de wok en hupsakee een nieuwe kerstmaaltijd!
Huisje is ook natuurlijk een ravage maar goed ik ga morgen den boven doen en dan vrijdag den beneden en dan ligt het tegen onze nieuwjaarsbrunch terug proper om vuil te worden gemaakt.
Misschien weten we dan ook al meer he...ik hoop er niet op hoor maar ik geef wel toe dat ik soms denk van hey wat als het nu toch zou gelukt zijn ??? Ik kijk er ook voorlopig niet echt naar wat ik doe enzo...natuurlijk geen alcohol en pate maar bij mijn broer heb ik wel volop sla gegeten.

Deze ochtend ook een stevige winterwandeling in het schor gedaan. (''verdronken land van saeftinge) Niet voor hartpatienten, kinderen en zwangere vrouwen...tja toen dacht ik ook even "wat nu ?"'
Deed wel deugd maar nu ben ik dus helemaal teut in de benen...die wegen 100 kilo van al dat slijk enzo. Straks nog laarzen poetsen, bweeeehhhh....

Soofje, al meer nieuws van jouw front ? Hopelijk wel want je hebt de laatste tijd ook heel wat te verduren gehad en dit zo je echt nieuwe energie geven !!!

Shirl, jody lag er stiekem toch geen pakje al onder de boom voor het beebje ?

Nele, still alive ???

Tot gauw,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 28 dec 2007, 21:28

Hey Cin,

Bij ons alles ok, ik heb dus besloten om terug enkele maanden te wachten alvorens te beginnen met icsi. Ik laat mijn lichaampje eventjes rusten, nu verlies ik weer regelmatig bloed, pff, maar ja het is maar tijdelijk hé. Ik wil een beetje genieten van deze dagen, en emotioneel had ik wel die rust nodig. Allé het is spannend bij jou!! Ik hoop dat het gelukt is, het zou kunnen hé!! Ik duim hoor voor jullie, tzou gewoon een zalig begin zijn voor het nieuwe jaar. Laat me snel iets weten, ik wacht ook vol spanning..
Een gezellig eindejaar en een goede gezondheid voor 2008, dat is het voornaamste denk ik.
Hou je goed!!!
Tot later, groetjes Soofje

cin

Berichtdoor cin » 30 dec 2007, 13:19

hey sofie,

goed dat je ok schrijft want ik heb al veel aan jou gedacht hoor...
Ik snap je gevoel om even te wachten en je llichaam terug rust te gunnen maar langs de andere kant zou ik toch niet te lang wachten want gedurende die tijd ga je misschien toch er altijd aan denken. Moet je speciale dingen doen voor icsi ? Al van gehoord maar ken de details niet...
Je moet vooral doen waar je jezelf goed bij voelt en je ventje ook.

Voor ons stijgt de spanning....elke dag dichterbij is een sprankeltje hoop meer dus de teleurstelling zal weer groot zijn !!!maar goed tzou moeten lukken zeker dat meteen raak was. Die utrogestan kan wel veel roet in het water gooien door me overtijd te laten gaan zonder dat er iets is.
Ik voel wel al enkele dagen zo van die naaldensteekjes onderaan de schaamstreek, misschien willen die maanstonden wel maar werkt utrogestan tegen of misschien gebeurd er echt iets ???Misschien, misschien, misschien...
Op 1 jan test ik dus nog maar 2 nachjes slapen en de 2e is al korter he met oudjaar.....
Ik laat jou snel iets weten maar ik geef ook toe dat ik het jammer zou vinden want ik weet dat dit dan ook een gevoel bij jou gaat opwekken dat je triest maakt.Weet dat ik je dan volledig begrijp en aanvoel.
laat 2008 voor ons allebei en ook voor onze reeds toekomstige mama's een topjaar worden !!!

Geniet van de dagen hoor daar heb je groot gelijk in. Waar gaan jullie vieren ?
Wij bij de schoonzus..

Toedeloe,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 01 jan 2008, 09:34

Happy New Year !!!

Vanochtend de langverwachte teste gedaan en er verscheen een licht streepeke dus positief !!!Mijn gyn zei toen de eerste keer, elke streepeke is een streepeke dus we beginnen het nieuwe jaar goed maar ook vol angst hoor.
Ik wacht tot nog het bloedresultaat af voor ik terug victorie ga kraaien...ik bel morgen 1e job !!!voor een bloedafname.
Ik voel al enkele dagen naaldprikjes in de onderbuik, net alsof ik mijn ongi moet krijgen...telkens ik dus iets voel spurt ik ook naar toilet maar dat is ook van die utrogestan die wat terugvloei heeft...
Jeezes mijn hart klopt overal...Ik hoop dat het nu wel mag lukken en we fiere mama en papa mogen worden.Ik ben zo bang, jullie moesten eens weten...

Hoe was jullie oudjaar ?
Bij ons wel leuk en straks komem mijn ouders en broer voor de katerslunch...

Shirl, Jody alles kids ?

Soofje, ik wil jou een extra dikke knuffel geven nu....je weet wel waarom...

Dikke kussen,

Cin

jody

Berichtdoor jody » 01 jan 2008, 17:50

nou cin,,, wat heb ik je gezegt. mijn gevoel komt altijd uit hoor. heel raar is dat. hihihi ...... heel spannend allemaal. en die steekjes onderin je buik, het ongi gevoel had ik ook hoor. en dat is alleen maar een goed teken.dan nesteld het zich in. jaja. wanneer mag je voor de eerste echo.

hier verder alles goed. ik vind de tijd zoooo langzaam gaan. vandaag ben ik 28.4wk. met 36 wk mag het bandje er eindelijk uit.. kan niet wachten. ben zo benieuwd hoe ze eruit zal zien.

soofje hoe gaat het nu met jou.dus je neemt een paar maanden rust en dan gaan jullie voor de icsi.dat lijkt me wel verstandig om alles even op een laag pitje te zetten en dan heb je straks weer alle energie om verder te gaan.ik hoorde trouwens dat ze in gent heel goed zijn ivm icsi en ivf. veel nederlanders gaan ook daarheen.

xxx jody

cin

Berichtdoor cin » 02 jan 2008, 06:36

hoi,

Thanks Jody, ik had bij jou ook dat voorgevoel hé !!! Nog 7 weekjes meid, ik duim heel hard voor je maar je bent nu al zover dat het zeker en vast goed gaat lopen.
Ik loop nog steeds rond met veel schrik en ik behoedt me daarom ook zo voor de gedachte dat we mama en papa worden in september. Ik besef het niet zo goed.
Ik bel straks voor een afspraak....en tel dan af tot die eerste echo !!!
Het wordt dus een meisje !!!!ze ????

Soofje, ik ga ook in Gent als je daarnaar toe wil....
Ik wens je heel veel energie toe in 2008 en doorzetten moeten we doen !!!

Dikke knuf,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 02 jan 2008, 07:34

Hey maatjes,

It's my birthday, dus feest vandaag!! Cin fantastisch nieuws!! Met mij moet je niet inzitten hoor, ik wacht nog een paar maandjes om er terug in te vliegen, heb dan ook het voorgevoel dat het zeker zal lukken met icsi. Hou me op de hoogte hé. Jody, allé het is niet meer lang hé, nog eventjes volhouden..
Ik kom later op de dag of morgen eens terug, heb nu niet veel tijd
Toedeloe Groetjes Soofje x

shir

Berichtdoor shir » 02 jan 2008, 15:21

hallo meiden
eerst en vooral een heel gelukkig nieuwjaar voor iedereen
en da al jullie wensen mogen uitkomen
sorry meiden da ik er een tijdje nie wwas
maar mijne pc is stuk en ze moeten komen kijken vo hem te maken
en heb een beetje gevolgt nu maar nog nie alles gelezen sorry er voor
wel heb ik gezien cin da er weer een streepje was dus da is goed teken
het jaar begint echt goed
en hoe zit het met soffie hooplijk ook een goed jaar
met mij alles zeer goed buikje al heeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik en ons popemieke laat zich veel voelen echt zalig gevoel
en ja hoor we hebben ons klein meisje niet vergeten onder de kersboom
ze heef mooie kleertjes gekregen hihih en een mutsje
en haar grote broer komt meer en meer trots om mama haar buikje en zeker op zijn zusje
niemand mag er zeggen tegen hem da is mijn meisje
dan zeg hij nee da is mijn zusje hihi
maar ja wij wilden de naam geheim houden voor familie maar grote broer heef het al rond vertelt dus je geen geheim meer
voor waneer is het van jou jody
van mij ist nu weer voor 25 april
is nie echt zo lang meer
ale ik ga jullie weer laten nog fijne avond verder en tot later doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

cin

Berichtdoor cin » 03 jan 2008, 06:37

Hoi dames,

Soofje, 1 dag te laat maar toch nog een dikke proficiat met je verjaardag !!!!Lekker gevierd of nog even uitstellen tot het komende weekend. Dat doet mijn man ook (verjaarde op 1 jan), dan geven we familiefeestje.
Je blijft er in geloven ,dat is echt super en ik voel ook dat het gaat lukken meid.

Shirl, leuk om jou ook nog eens te lezen. Je bent al trots hé op je meisje, leuk.Snoezig dat het broertje ook al zo enthousiast is. Hoeveel ben je al bijgekomen ?? en hoe groot is het beebje al?
25 april, yeppie zal er zo zijn....

Mocht gisteren al gaan voor bloedafname en mag straks om 11u bellen voor resultaat. Ik voel nog steeds die steekjes maar nu ook soms ter hoogte van eierstok. Gisteren toen ik daar zat te wachten voor bloed was er een meisje die aan het vertellen was over haar buitenbaarmoederlijke zwangerschap...jeezes meteen paniek dus bij mij...ik voel me nog niet echt misselijk of extreem moe of is dit nog te vroeg. Ik durf gewoon niet hopen meiden....
Hopelijk is het snel 11u en kan ik goed nieuws horen en krijg ik meteen ook een afspraak voor een echo !

Gisteren ook kusjesdag hier op het werk....Baasje kneep in mijn arm en zei "je weet wel wat ik je toewens"...goh bonken in mijn hart toen want wie weet kan ik hem morgen of volgende week al het goede nieuws zeggen. Tegen hem moet ik het zeggen want ik mag dan nie meer in het labo maar tegen anderen wacht ik nu tot 3 maanden hoor !!!
Toedeloe,

Cin

jody

Berichtdoor jody » 03 jan 2008, 13:10

shirl ik ben uitgerekend 21 maart maar einds februari gaan ze dat bandje er bij mij uithalen dus vanaf dan kan het bij mij elk moment gebeuren omdat ik een zwakke baarmoederhals heb. dus ik ga uit dat het voor 14 maart geboren word.

cin het word idd een meisje. ik heb hier trouwens een paar foto,s van mijn buik. dit was vorige week en toen was ik 28 wk. het valt allemaal nog wel mee vind ik.

soof ik hoop dat dit jou jaar mag worden. xxxxx jody

Attachment : 2e kerstdag 2007 en zwanger 28 wk 028.jpg

Gast

Berichtdoor Gast » 03 jan 2008, 13:11

en nog 1 tje.

xx jody

Attachment : 2e kerstdag 2007 en zwanger 28 wk 030.jpg

cin

Berichtdoor cin » 03 jan 2008, 14:45

hoi jody,

schoon buikje !!!

bloedwaarden waren ok en ik mag nu op echo op 14 jan,spannend...

moet nu verder werken...

cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 07 jan 2008, 08:36

Cin, alles ok??? Daaaaag!

cin

Berichtdoor cin » 07 jan 2008, 10:51

hey soofje,

Alles ok met jou ???
Ik las dit weekend in de libelle over ICSI en ik dacht meteen aan jou....hopelijk met snel resultaat !

Gisteren feestje gehad met ganse den hoop voor verjaardag man. Had 2 taarten gebakken....1 echte slagroomtaart en een ananasflan....allebei lekker, ik ben niet zo een slagroomtype dus enkel de ananasflan gegeten. Schoonfamilie zijn zo echte klassieke mensen die voor niets anders openstaan dus die vonden de ananas maar niets en lieten dan ook alles op hun bord liggen en zeiden dat het niet lekker was. Enkel schoonpa vond het goed....tja stond daar natuurlijk met rode kaken. Gelukkig vonden mijn ouders het prima !
Ze waren weer in hun nopjes hoor...tijdens de feestdagen waren ze best ok maar gisteren was het zo een drukte. Ze wilden dan perse het dekbedovertrek zien dat ze ons gaven voor kerst....deeehhhh ik laat ze niet zomaar op de slaapkamer komen hoor, moet ik bij hen ook niet doen !

Voor de rest alles ok, nog steeds die ongipijnen en lage rugpijn.Zou dit normaal zijn want dat had ik vorige keer niet ??? Ook heel veel zin in brood, puur brood zonder beleg...zo een ganse brood opeten !!!
Ik maak me stiekem toch nog steeds zorgen hoor...we zijn terug onze scheurkalender gestart voor het slapen gaan waarin elke dag iets staat en dan denk ik zo echt van hmmm misschien is het wel nog niet zo hier vanbinnen. Maar langs de andere kant wil ik er wel in geloven !

Dikke knuffel,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 08 jan 2008, 06:33

ikke terug...

Onze opvang is ook terug in orde. Vanaf jan 2009 zou er plek zijn voor full-time opvang. Mijn mama wou ook wel 1 dag maar ze moet ook het kindje van mijn broer nemen en zou 2 klein boelekes zou iets te zwaar zijn denk ik. Ik moet ook dan bijna 1 uur rijden met dat beebje en dat is ook zonde hé !
De kinderjuf herkende me nog van toen want ze kreeg die week ook een miskraam. Erg hé....we hebben gisteren wel een tijdje gebabbeld over onze gevoelens enzo en ik moet zeggen dat ik zoveel herkenning beleefde.

Ben sinds gisteren ook af en toe misselijk. Ik weet ik ben nu echt een seutje dat elke symptoom opblaast maar elk symptoom is voor mij een bevestiging dat er iets gebeurd dat binnenin.Dat er leven is !!!

Hoe gaat alles met jullie ?
Al bezig met de voorbereiding Jody en Shirl ?

Soofje, alles kids met jou ook ?

Knuffel,

Cin

Terug naar “Vruchtbaarheid”