wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Sofie

RE: wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Berichtdoor Sofie » 27 nov 2007, 11:54

Hallo iedereen,

Idd Cin, ik zou het ook jammer vinden om deze topic te moeten verlaten. Ik heb nog altijd hoop en ergens ben ik blij dat ik niet meer alleen overblijf, zeker niet slecht bedoeld op jou Cin, ik hoop dat je snel zwanger mag worden en dat je dan maar heel snel 9 mnd verder bent! Je begrijpt wel wat ik wil zeggen. Vandaag niet meer draaierig, geen Clomid meer, sinds gisteren, nu vrijdagavond op fmcontrole, a ja want meneerke werkt donderdag niet, de Gyn. bedoel ik. Pfff, en zo is er altijd iets hé. Ik denk volgende week vrijdag terug Pregnyl te mogen spuiten, misschien best iemand vragen van het gele kruis of iets in die aard. Misschien had ik die spuit niet goed gezet, oh ja een mens zou vanalles uitvinden als excuses waarom het weeral niet gelukt was.
Ik kwam heel snel eventjes piepen maar ik moet er nu ook heel snel vandoor, tot later hoor!!
Greets Soofje xxx

cin

Berichtdoor cin » 27 nov 2007, 14:32

hoor ik net dat ik al 3 weken bezig ben met experimenten met een kankerverwekkende stof die ook de vruchtbaarheid verminderd !!!
Ik loop er ook al tijdje hees van en ikke die dacht dat dit van valling was....nondedju (sorry voor het vloeken)
Krijg nu een masker maar ik heb er geen zin meer in...ben al onvruchtbaar genoeg...

Even uitlating !!!

Groet,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 28 nov 2007, 06:35

hoi hoi,

ondertussen al wat gekalmeerd hoor...

Soofje, ik snap je volkomen. Ik weet dat jij het ons gunt en ik gun het jou van harte maar voorlopig hebben we nog elkaar hé en dan voel je je niet zo achtergebleven en alleen.
Ik wil deze topic ook niet verlaten en gaan verhuizen want dan kom je terug in nieuwe groep en op den duur. Ik ken julile al zo goed dat ik zo vertrouwd met jullie ben en dat hebben we ook in het begin beloofd hé..niet dat iemand dat moet volgen en ik zou het ook snappen maar ik blijf hier zeker doorgaan.
Clomid is dus achter de rug, hopelijk ook de laatste keer...
Gedver je gyn werkt nu niet op donderdag...toch al maar klussen hé ! Ga jij eigenlijk naar een vruchtbaarheidscentrum ? Daar is er altijd vervanging en kan je altijd gaan. Dat is wel handig want ik snap dat als je afspraken verzet worden je nog meer gaat stressen.
ik zet ook zelf de pregnylspuiten, veel kan er inderdaad niet fout lopen maar als je je beter voelt met een verpleegster moet je dan doen !of bij de huisarts ?

Met mij alles gewoontjes...geen vrolijk gevoel maar ook geen triest. Baseline...
Vanavond ga ik op kerstkoken bij de KVO hier.De eerste keer dat ik ga, ben benieuwd. het zijn veel jonge moedertjes dus ik zal me ook niet te jong voelen. Ik doe het om toch wat sociaal contact te krijgen in de wijk.
Lekker menuutje....
Filodeeghapjes
Knolselderroomsoep
Vlees( ???vergeten) met veenbessentaartjes en aardappelsoesjes
Bosbessen met merengue-crème

Shirl en Jody, alles kids met de kid in de buik ?
Hoeveel kilootjes zijn er al bij ? en hoeveel cm omtrek ?
Al hebbedingetjes gekocht ?

Knuffel,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 29 nov 2007, 06:29

goeiemorgen,

ikke terug !

Gisteren gaan koken !!!
Yammie...ik moest de aardappelsoesjes doen. Had een kroket dejà-vu van vorig jaar met kerst (toen bakte ik 163 zelfgemaakte kroketten, doe ik nooit meer want ik had geen hoofdgerecht meer).
Was wel plezant met al die vrouwen in een overvolle keuken. Veel nieuwe mensen leren kennen van de wijk, jonge moeders met allerlei verhalen over de opvangmogelijkheden. Ze weten natuurlijk niet dat wij bezig zijn maar stiekem heb ik toch goed geluisterd.
Twas ontspannend maar weer veels te laat hé..ik slaap al ganse week maar 5u terwijl ik zeker 8u nodig heb...pfft morgen weer toneel dus terug laat in nestje. Maar ik vind het niet erg hoor, zo zal het snel dinsdag zijn voor den billy return.
Vanavond eens op bezoek bij mama want die is vorige week geopereerd aan knie. Ben dan ook geweest hoor maar ik heb nu wat boodschapjes gedaan voor haar en papa.

Soofje, morgen the big follikelday ??
Jody, jij je echo !!!
Shirl ???

Groetjes,

Cin

shir

Berichtdoor shir » 29 nov 2007, 16:34

hallo meiden
met baby in de buik is alles oke
maar heb een slechte week achter de rug en morgen is het een heel slechte dag
de baby van mijn vriendin was immers vijf maand en is zaterdag overleden
en morgen is de engel mis voor da ventje pff zie er wa tegen op
zal weer veel traantjes vallen
veel weet ik imers nie te schrijven en oook niet veel zin eindelijk
sorry er voor heb het beetje moeilijk
hij is overleden aan hart stil stand
ale ik ga jullie weer laten je hoor nog wel vam mij groetjes en tot lees doei
:-(

Sofie

Berichtdoor Sofie » 30 nov 2007, 09:00

Hallo Cin,

Jip vandaag fm, ben benieuwd, ik zie er een beetje tegenop maar als ik dan in de wachtzaal zit gaat het wel over, ik haat dat wachten, pfff ik heb dan ook al zoveel moeten zitten wachten in die stomme wachtzaal, ik neem wel mijn boek mee, hih.. Redelijk druk weekendje, vrienden komen langs morgen, kweet nog niet wat koken, iemand een idee? Iemand ideeën ook voor borrelhapjes te maken, je weet wel. Mijn kindje was ziek deze week, gelukkig niet zo erg, keelontsteking en een grote verkoudheid, heel normaal voor den tijd van het jaar. Kerstmis komt eraan hé, wat zijn jullie plannen? 2 januari is het mijn verjaardag, geen zo'n fijne dag want iedereen is dan al het feesten moe!! Ik hoop tegen dan al zwanger te zijn, mijn wens is al verzet naar de paasvakantie, als het tegen dan niets is dan zit ik waarschijnlijk in zak en as. Allé Cin, den Billy is bijna back, zie je het zitten? Ik ben zeker dat je terug snel resultaat zult hebben, je zal wel zien. Ik ben niet in behandeling in een fertiliteitskliniek, maar na deze poging wel, heb eigenlijk nog altijd niet gebeld voor een afspraak, kzou het beter doen!
Shirl, mijn vriendin haar baby is gestorven op moederdag, het was 4 maanden oud, ik heb toen ook heel hard geweend!! Mijn kindje was toen 7 maanden oud, ik was heel erg bang dat het bij ons ook zo kon gaan. Het is gestorven aan wiegedood, dat was verschrikkelijk en dan in die kerk, dat klein kistje vooraan, héél héél erg, ik zou zeggen probeer je er niet al te druk in te maken, denk aan je eigen buikje en hou je sterk zou ik zeggen, ik geloof erin dat een baby in de buik perfect kan voelen hoe jij je voelt, ik wens je veel sterkte!!
Nu ben ik ermee weg, toedeloe!!
Een fijn weekendje, misschien kom ik deze avond nog een verslagje uitbrengen, hangt ervan af waar onze rit gaat na het bezoek aan de Gyn. ik heb wel zin in een tafeltje met kaarslicht, of een cinema'tje, gezellig hé, hih, Sofie is in een romantische bui, zou het aan mijn eieren liggen?
Daaaaag x

cin

Berichtdoor cin » 30 nov 2007, 10:53

hey dames,

Soofje, ik ben nieuwsgierig naar je fm-meting hoor maar je bent goed geluimd dus dat kan een voorteken zijn en hopelijk ben je tegen je verjaardag met z'n twee.Mijn man verjaart op 1 januari, ook plezant zeg...maar we vieren het met ons 2-tjes altijd later en met de familie de zondag erop zodat het toch wat geplitst is hé ! Je bent dus ook een steenbokje !!!
Mijn mama verjaart dan weer op 15 januari dus eten en feesten volop dan !
Pfft ik zie er al tegen op.

Kerstavond is bij mijn broertje (met mijn ouders), kerstdag bij mij (met schoonouders en schoonzus en tegen de avond komen mijn ouders ook ter ondersteuning hahahaa).oudjaar is bij schoonzus (met schoonouders) en nieuwjaarsdag dan terug bij mij (enkel brunch hoor, met mijn familie dan)
Ik kan geen fondue en gourmet doen want al de rest doet dit al traditioneel dus natuurlijk moeten wij dan wel iets anders doen.
Ik kook wel graag dus ga ik wel in de keuken duiken, dat is ook wel leuk als ik dan de drukte even beu ben.
Vorig jaar heb ik kroketten gemaakt en dat doe ik nooit meer hoor !!
Dit jaar denk ik aan kalkoen met gratinpatatjes en wat groentengarnituur...en natuurlijk een dessert maar daar ben ik nog niet uit !
Ik bak ook altijd kerstkoekjes, traditie !!Ik had gehoopt dit jaar al met een licht bol buikje te staan maar tevergeefs...Soofje wil je koken of niet ? Ik heb recepten met hopen !!

Shirl, je verhaal raakt me echt en ik krijg er kippevel van..hoe verwerk je zoiets ????
Gedver hoe mag zoiets gebeuren ?
Veel sterkte morgen en zoals soofje zegt, denk positief en denk niet dat dit jou ook kan gebeuren. Dat klinkt misschien egoistisch omdat te zeggen tov je vriendin maar jouw boeleke doet het goed !!!

Ik kijk uit naar Billy en zie het volledig zitten maar langs de andere kant denk ik nog niet aan een mogelijke zwangerschap kortbij....het lijkt nu terug zo ver weg hé dat mama worden !

Ik moet er nu vandoor, probeer straks nog wat weekend te beschrijven...

Knuffel,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 30 nov 2007, 11:45

hier ben ik al terug, had een korte lunchvergadering...

Weekendplanning:
-vanavond dus naar toneel..."Vetten en koolhydraten", een monoloog met nadien receptie (ik geef toe dat ik meer voor de receptie ga !)
Was dus drukke week voor mij 's avonds met als gevolg slaapgebrek, ik word echt oud !!! (lol)

Morgen boodschapjes,wassen, strijken, verven en koken. Heb een pastareceptje met roquefortkaas en 's avonds ploffen in de zetel (eindelijk !!!!)
Zondag wil ik al wat poetsen want volgende week is het ook wel druk 's avonds.
Voor de rest rustig aan.
Ventje moet mee met de sint op zaterdag (met zijn trompetje) dus ik heb het huis alleen om in rond te klussen !Scheelt veel hé !

En dan vlug dinsdag !!!
Soofje ik duim dat het een klusweekend mag worden hé voor jou !
Komt de Sint ook dit weekend ? Zo ja wat brengt hij allemaal ?

Nieuwsgierige cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 02 dec 2007, 15:55

Hallo Cin,

ik kom heel snel eens langs.. Vrijdagavond fm gehad, ik weet niet meer hoe groot precies, in ieder geval heb ik een mooie ronde follikel gezien!! Zaterdagavond Pregnyl moeten zetten, en maandagmorgen inseminatie, het is een heen en weer geloop hoor, ik moet eerst met mijn staaltje tegen 8u naar het ziekenhuis, een tweetal uurtjes daarna mag ik het staaltje gaan ophalen en moet ik er dan mee naar mijn Gyneacoloog rijden, het gaat een echte transport worden. Mijn man heeft de wagen nodig dus ik heb wel hulp van moeder en schoonmoeder nodig, het is een hele planning!!
Ik heb nog geen tijd gehad om het nieuws van jou hierboven te lezen, ik zal dat morgen na de middag eens op het gemak doen, tot morgennamiddag..
Dan ga ik al meer weten hoe het geweest is en hopelijk hebben we meer chance met de inseminatie deze maand. We zullen zien hé, en jij deze week aan den Billy? Toi toi toi!! Hih, daaaaaaaag!
Greets Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 03 dec 2007, 06:37

hoi Sofieke,

Als je dit leest ben je mogelijks al bevrucht !!!op dit moment denk ik heel hard aan je en gebruik al mijn vingertjes op jouw geluk te wensen...
Inderdaad een hele planning met de nodige stress waarschijnlijk maar goed het is voor een goed doel hé !
Met kerst weet je hopelijk meer !!!en ben je met z'n tweetjes!!!

Ikke morgen terug aan de pomp, het begint terug te kriebelen in mijn buik hoor...toch een beetje zenuwachtig en langs de andere kant ook niet want ik wil gewoon niets verwachten maar stiekem zal ik dit toch doen hé !
Gisteren nog eens goe gebleit. Mijn man vroeg of we nog afscheid wilden nemen met een ritueel van ons "1e" kindje, natuurlijk traanwaterval maar we hebben ons dan snel herpakt na een dikke knuffel.

Weekendje was rustig....geschilderd, gekuist , gewassen en berg strijk ! Gekookt ook...rode koolrisotto met garnalen en spagettitulband met rocquefortkaas. Had ook nog ei-overschot (kippen dan toch, ikke niet (grapje!!!) dus heb ik flantaartje gebakken.Soms wou ik dus dat wij een kip waren, elke dag een eitje !!!

Vandaag de late om mee te starten, bweehhhh...ga daarna bij metekindje met haar sint. Een leuk giletje met t-shirtje en natuurlijk wat snoepjes.

Tot strakjes meid en probeer wat te relaxen nu zodat alles zich goed kan innestelen

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 03 dec 2007, 11:46

Hey Cin,

Hier ben ik terug, pfff wat een weg en weer geloop zeg!! Dr kon pas om 12u insemineren, eigenlijk geen zo'n goed nieuws, ik heb slechts 10 procent kans dat het lukt met de KI, het staaltje hebben ze nog eens grondig bekeken, en het resultaat was heel slecht, toch nog geïnsemineerd, maar de Dr. zegt dat ik er niet te veel mag op hopen, we hebben al afgesproken voor de volgende cyclus, hij verwijst me door naar Brugge, het wordt dan sowieso icsi, je weet wel dat ze de zaadcel in de eicel brengen en dan terugplaatsen, dat is nog meer een weg en weer geloop, oh ik weet het precies niet meer!!! En mijn ventje denkt aan ophouden..Voor de normale controle ivm fm kan ik nog terecht bij mijn huidige Gyn. voor de afname van mijn eitjes en bevruchting en terugplaatsing zou ik naar Brugge moeten, ik weet het niet meer hoor!!
Groetjes Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 03 dec 2007, 12:03

Hoi Soofje

Wat ik nu lees had ik niet verwacht !!!
Gedverderrie !!
Hoe komt het dat het staaltje slecht was ? natuurlijk weet je daar geen antwoord op hé!
Natuurlijk ambetant gevoel hé als je weet dat je weinig kans hebt, je hebt 10 procent maar goed we moeten ook eerlijk zijn voor onszelf en ons geen blaaskes wijsmaken.Ik wou dat ik je nu een dikke knuffel kon geven !!
Hopelijk draait je man bij...misschien was dit nu zijn eerste reactie. Mannen zijn zo hé, ergens voelen ze zich ook wel wat gekrenkt enzo en voor hun zijn dit ook gevoelige topics.
Wij gaan daar al open mee om met elkaar en praten over alles maar voor hun is dit zeer delicaat denk ik...
Volhouden meid !!!dat kan ik zeggen en hoe moeilijk het ook is als we echt een kindje willen moeten we heel veel geduld hebben en dat is moeilijk.
Probeer niet op te geven.

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 04 dec 2007, 06:03

Een goeiemorgen,

met mij al wat beter, ben al bekomen, gisterenavond toch nog maar eens geklust, je weet maar nooit, maar als er niet veel leven inzit gaat het niet veel zin hebben, maar ja ik heb het het moment zelf uit mijn kopje gezet, als je iedere keer moet klussen met die gedachten dan is dat op den duur niet meer plezant vind ik. Vandaag een drukke dag, gelukkig! Het verzet mijn gedachten. Ik ben al bezig met de voorbereiding voor Brugge hoor, en mijn ventje draait al bij, dus dat komt wel goed. Het zullen terug twee lange wachtweken zijn denk ik. Ik ga me nergens op focussen van gevoelen, nog misselijkheid, pijnlijke borsten, ik ga denken dat het is omdat ik mijn mndstn moet krijgen, want blijkbaar heb ik dan van die symptomen.
Iets anders nu, hoe gaat het met jou?
Als je receptjes hebt die wil ik ook wel eens proberen!!! Ik kook heel graag! Tips en receptjes voor aperitiefhapjes, liefst kouden, warme mag natuurlijk ook.
Ik ben er snel mee weg, straks ben ik te laat, als ik nu niet voortdoe,
tot later, daaaaaaag!!
Knufs Soofje x

jody

Berichtdoor jody » 04 dec 2007, 12:33

hoi soof en cin

jeetje soof wat een vervelend nieuws.maar goed je moet het maar positief bekijken. maar 10%kans op een zwangerschap is toch niet heel weinig? normaal is dat toch 15 tot 20%? of is het zaad maar 10% goed? mag ik jou toch iets vragen soof, slikt jou man/vriend pillen? medicijnen of sportpillen om energie ofzo te krijgen. ik had een paar jaar geleden eigenlijk ook icsi moeten doen omdat het zaad zo slecht was maar achteraf kwam dat omdat mijn vriend pillen slikte waar een hormoon in zat, tja op dat moment stonden we er niet bij stil. toen hij ermee gestopt was was zijn zaad ineens goed. en hij was ook geminderd met roken. zo zie je maar wat het verschil kan zijn. maar ik moet zeggen vaak worden mensen die icsi doen wel zwanger hoor? hoe werkt dat eigenlijk in belgie? hier in nederland krijgen wij het 3 x vergoed van het ziekenfonds. en als je in de 3x nog niet zwanger bent geworden dan zouden wij het zelf moeten betalen.

cin hoe gaat het met jou?volgens mij loopt alles wel op rolletjes en gaat het zoals het moet gaan. alleen het wachten is zo vermoeiend. ik weet er alles van hoor.

hier gaat het allemaal goed. de kleine heeft me gisternacht wakker gehouden met schoppen. dat vond ik niet zo leuk om eerlijk te zijn omdat het soms wel pijnlijk was. maar goed. geduld geduld pppfff.....

shirl hoest met jou? wat erg van het zoontje zeg. hoe kan dat nou. wat was er gebeurd? zo plotseling?... ooo wat erg zeg. wat zullen hun door een hell gaan op dit moment. ik leef echt wel met ze mee hoor.
misschien moet zij dit eens proberen , dat heb ik vorig jaar ook gedaan. op deze site kan je live chatten met moeders die en kindje hebben verloren.

www.verloren-vlinders.nl het heeft mij vorig jaar echt geholpen en ik kom er nog steeds. het is ook wel gezellig. we weten allemaal hoe het is om een kindje te verliezen dus misschien kan ze het eens proberen.

gr jody

CIN

Berichtdoor CIN » 04 dec 2007, 13:55

hoi,

Soofje, goe te lezen dat je er al wat boven bent en al druk bezig bent met Brugge.
Toch ben je er onbewust elke dag mee bezig denk ik maar goed je gaat er heel rustig mee om. Bewonderenswaardig !!!
Hoe gaat het met je man ?

Jody, hmmm het gaat prima met jou. Al flink geschop in de buik !

Ik ga mijn laatste uur in zonder billy, straks is het zover. Ben beetje zenuwachtig en loop heel emo rond...mijn traanreserves zijn weer op maar dat komt ook door andere zaken
Gisteren sint gaan afgeven bij metekindje en ik kreeg ook nieuws. Schoonzusje is zwanger, pas op ik gun het haar van harte en ben niet jaloers maar het maakt me heel erg verdrietig en het doet pijn. Ze hebben het eerst aan mij gezegd en dan pas aan de ouders (later vandaag).Dat vond ik wel lief, ik ben ook blij voor hun echt waar maar zoals ik al zei maakt dit veel los bij me.
Alles komt nu terug,dat zwanger geweest zijn, de miskraam, het geduld en teleurstellingen...
Heb dus ook geweend maar ze gaf me dikke gemeende knuffel. Ze straalt uit haar ogen als een zwangere vrouw stralen kan. Super !!
Thuis natuurlijk nog meer van dat....ik voel me zo klein en nutteloos als vrouw, zo seuterig en onzeker.
Man zegt dat ik dit niet mag voelen en dat hij mij bewonderd maar goed ik zit met dat gevoel en ik vind dat ik dit mag voelen als ik het voel...hij wist niet meer wat zeggen.Heb mezelf in slaap geweend en ben elk uur wakker geweest met vanalles in gedachten waarvan het nu zelfs niet meer weet.
Tja, zal wel beteren zeker..
Moest natuurlijk daarna bij mijn ma nog iets gaan afgeven en ze zag dat er iets was. Wat scheelt er ???Goh zei ik ik ben moe, zware dag op het werk...gelukkig was ze er mee weg. Vanavond zet ik gsm af, ik wil ze niet horen. We gaan trouwens naar een optreden van Daan dus dat zorgt wel voor afleiding.
Sorry dat ik even doorgegaan ben hier, moest even van me..
Daarnet uitgehuild bij een lieve collega en dat deed goe !

Soms vraag ik me af of ik nu wel een kindje wil ???Beangstigend...

Groetjes,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 05 dec 2007, 06:35

Hij zit er terug met 2 ampulles, net alsof ik hem nooit kwijt was eigenlijk.Enkel bij het bukken moet ik even opletten terug maar ik koester hem wederom als mijn 2e man.
Voorlopig stress ik niet, raar maar ik verwacht nog niets eigenlijk.
Het terug installeren ging even problematisch en we moesten de firma even bellen maar hij doet het terug hoor ! Zo ken ik hem onzen Billy !!!
Daarna optreden van Daan.Niet echt mijn genre maar mijn man vind die super...ik vind het qua muziek niet slecht maar die zanger bweeehhhh....die moet op logopedie !!!

Mijn mama weet het nu ook van schoonzusje en was blij maar ook triest voor mij. Ik heb haar gezegd niet te wenen en blij te zijn. Ik ben ook al beter na die eerste momenten. Ik ben content voor schoonzusje en broertje maar ik steek niet weg dat het beetje pijn doet.

Meiden, braaf zijn vandaag voor de lieve sint !!!

Groetjes,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 05 dec 2007, 09:15

Hey,

Cin ik wens je heel veel geluk met den Billy!! Ik ben er zeker van dat dit snel in orde komt hoor!! Wat je schoonzus betreft, ik zou me ook zo voelen, jaloers, maar aan de andere kant hun je het haar vanharte, ons familie is ondertussen ook al een paar keer uitgebreid, en mijn nicht die aan de grond zit financieel is nu ook zwanger!! Ik heb daar ook problemen mee, één ding is zeker, jij zal zwanger zijn terwijl zij al moet bevallen of nog zwanger is. Als het kindje geboren is ga je al veel weten van haar en al eens kunnen oefenen, je zal veel ervaringen kunnen uitwisselen, ik hoop echt voor jou dat het zo snel mogelijk raak is, duim duim duim,..
Ik voel me vandaag prima, niets gewaar, jammer genoeg, dus tzal noppes zijn zeker, ik tel ongeduldig de twee weken af hoor!! Maar ja meer kan ik niet doen, wachten wachten en nog eens wachten, ik ben er wel zeker van dat ons geduld, dubbel en dik wordt beloond, wacht maar af.
Denk je nog eens aan die receptjes?
Tot later, daaag
Groetjes Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 06 dec 2007, 06:33

hoi Soofje,

Bedankt voor je berichtje en volharding. Zo kennen we jou hé !! Dappere Sofie !!
Nog geen paniek dat je niets voelt, zo snel zijn hé na maandag. Ik las ook eens dat een bevruchte eicel een week nodig heeft om naar de baarmoeder te reizen om zich daar te nestelen (op hotel voor 9 maanden !!!) dus het is ergens logisch dat je nog niets voelt.
We gaan voor je duimen meid !En al bij al is 10 procent niet weinig zoals jody zegt want een "normale" vrouw (je snapt wat ik bedoel hé) heeft ook maar 30 procent kans !!!Meer dan wachten kan je inderdaad niet doen, jammer hé !!Misschien leuke dingen plannen om je gedachten te verzetten zodat de tijd sneller gaat. Doe ik ook !

Billy doet het goed, ik ben al terug gewoon. Enkel de naald voel ik soms maar dat komt door de plakker denk ik die wat tegen trekt. Ik slaap als een roosje (komt ook door mijn avond escapades)

Ik denk aan de receptjes meid !!!Wil je vis of vlees ? Een ingredient dat je zeker wil, dan kan ik gericht zoeken. Misschien opsturen of tik ik ze in ?

Volhouden daar hé en 1 ding staat ook vast. Wij zullen samen zwanger zijn !!!!
Tja je nicht situatie is om gek van te worden hé...
Ik heb me ondertussen al wat kunnen verzoenen met schoonzusje.Mijn mama zwijgt wel over het onderwerp en dat vind ik jammer. Ik weet dat ze ermee begaan is maar ze vind het precies moeilijk om er met mij over te praten terwijl ik daar soms wel behoefte aan heb.

Shirl, hoe was de begrafenis afgelopen zaterdag ?
Jody,spannende echo voor de boeg meid !!!
Ik duim !

Knuffel,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 07 dec 2007, 06:25

Hey,

Soofje, hoe gaat het met jou bijna 1 week na de eisprong ???
Klaar voor het weekend ?

Ben gisteren voorbij mijn afrit gereden, ik zal al 2 afritten verder tot mijn euro viel !! tja terug gekeerd hé en dan natuurlijk te laat thuis om nog de yoga te halen want ik was al nipt. Heb dan maar wat kerstreclamefolders bekeken...teveel keuze hé !!Goh wat moet ik weer gaan kopen voor iedereen...

Vanavond kerstmarkt bij ons in het dorp ! Of zeg liever kerstkraam want er mogen maar 10 kramen staan. Ventje moet spelen met fanfare...ik heb de late dus zal zien welk weer het is om nog eens langs te gaan.
Morgenavond met nichtje naar film (haar sintcadeautje) en wat verven.
Zondag bij mijn ouders gaan eten en we willen graag ook een tentoonstelling meepikken in Gent. British Vision.
Moet ook een tuincentra induiken want woensdag doe ik een workshop voor een kerststukje te maken en heb gerief nodig. Ik doe dit anders nooit dus heb geen voorraad.
Al eens nagedacht over de receptjes ?

Toedeloe,

Cin

shir

Berichtdoor shir » 07 dec 2007, 08:35

hallo iedereen

hier ben ik er nog eens mee
met mij gaat het al wa beter want na die begraafnis was ik immers nie zo goed
was zo triest zo wit klein kistje brrrrrrrrrrrr
maar het leven gaat verder é en zker voor mijn zoontje en ons klein meisje die op komst is mag ik mijn hoofd nie laten hangen
woensdag na gyne op controle geweest en alls was goed met ons kleine meid
alleen is ze nie van plan om te blijven zitten tot 22 april want nu wil ze er al uit op 1 april en nee is geen grapje hihihi
zoontje heef vandaag dagje verlof van school omda hij zou kunnen spelen met zijn speelgoed die hij kreeg van de sint
de sint is gisteren ook op school geweest en was een echt mooi feest
hij heef op school een mooie auto gekregen en grote zak snoep
dan nog bij meme moeten gaan achter een laptop van sint en dan bij zijn andere meme moeten gaan achter een kasteel van de sint en dan zijn we nog naar mijn broer moeten gaan echter een boeredrij van de sint en bij mama heef de sint een spel gebracht en een spel voor op tv te spelen en winkeltje
en maandag is het weer feest want dan komt onze kleine jongen drie jaar en dat vieren ze in school
volgende weekzaterdag vieren we het thuis met familie en vrienden
hoe gaat het met jullie verder
hooplijk komt het een mooi jaar 2008 voor jullie met een buikje die dik mag worden cin en soffie
en hoe is het met jou jody
ale ga hier wa verder doen met mijn kleine pruit want die heef het zo druk hihihi met spelen
groetjes shir

cin

Berichtdoor cin » 10 dec 2007, 06:35

Helaba,

Terug maandag....een weekend gaat toch zo snel hé !!!Maar nog maar 4 daagjes werken voor mij dit jaar....yoehooeeeeehhhh. Heb nog veel vrije dagen staan die op moeten voor 1 januari dus nu ideaal.

Ik heb morgen terug een controle en tankbeurt.
Sofie, al meer nieuws van het gront ? Wanneer kan je mogelijks testen ?
Ik duim meid voor een mooi pakje onder de boom.
Ik ga morgen dus tanken maar ergens heb ik hier geen spannend gevoel bij. Mocht er iets te zien zijn zou ik wel blij zijn maar langs de andere kant verwacht ik ook niets. Eerlijk hoor ! Ik verwacht niets, momenteel ben ik er minder mee bezig. T'is te zeggen, ik ben wel bezig met de situatie enzo maar niet met de gedachte al terug zwanger te worden.
Soms vergeet dat Billy bij me is....Dit weekend liep ik supermarkt en plots voel ik mijn jaszak en ik voel billy....hey dacht ik wat zit hier nu in mijn zak (onbewust), oh ja billy !!!! Nog nooit gehad voordien...

Zaterdag naar film geweest
"alles is liefde", niet slecht, romantisch en realistisch filmpje. Daarna warme choco en gisteren bij mijn mama op zondagsmenu !
Mijn ouders mijden dus het onderwerp hé....geen interesse naar billy, geen vraag hoe het nu gaat en als ik er dan over begin enzo dan veranderen ze van onderwerp.
Ik weet dat het voor hen ook moeilijk is om daarover te praten zeker nu schoonzusje ook zwanger is maar goed ik wil soms wel even uitrazen.
misschien ook even aandacht vragen , dat geef ik eerlijk toe !

Gelukkig heb ik jullie en mijn dagboek want dat afschrijven van me doet deugd hoor.

Shirl, je hebt duidelijk een heel braaf zoontje als de sint zo genereus is. Eigenlijk wel plezant hé als je ziet hoe die klein mannen daar zo in op gaan. Mijn metekindje ook, super gewoon !
Ze kreeg van oma een pop die spreekt en daar giert ze mee van lachen. Dat steekt ook in mijn hartje hoor, dat geluk dat ik dan zie in haar....
Jouw meisje groeit dus goed !!!Komt ook dichterbij hé, 1 april al...jeezes dat vliegt gewoon...heb je al een dikke buik ?

Jody, alles kids ?

Groetjes,

Cin

shir

Berichtdoor shir » 10 dec 2007, 08:04

hallo

hoe ist met iedereen
met mij alles goed en met baby in mijn buikje ook
maar met zoontje ietsje minder
vind het wel spijtig hij is vandaag juist drie jaar en was gisteren zo ziek hij had 38.8 koorts en heef moeten overgeven dus is hij vanaag thuis gebleven
kunnen ze dus zijn verjaardag vandaag nie vieren op school
mo als hij vandaag goed blijf gaat hij morgen terug na school ze gaan het dan wel vieren hoop ik
en zaterdag word het geviert thuis
ja hij was echt heel blij met het speelgoed van de sint
en op 12 januari mag ik gaan voor mijn 3d echo kijk er al naar uit en hoe ist met de billy cin en hoe ist met soffie
ale ik ga je maar laten ga wa verder werken
want ventje ga meschien mogen na huis komen van zijn werk met zo weer pff (bouw) en dan zou hij eens mee kunnen ga gyne en als hij nie thuis is dan ga ik volgende week na de gyne
mocht kiezen nu of volgende week hehe
ale salukes en nog fijne dag gewenst

cin

Berichtdoor cin » 11 dec 2007, 06:44

hoi dames,

Soofje, nieuws ??? Goe nieuws ???
Hopelijk wel....

Shirl, wat jammer van je schat...ziek zijn op die ene speciale dag. Dat moet altijd lukken. Hopelijk kan hij vandaag dubbel vieren !
Maar hij heeft nog zijn grote feest te goed hé zaterdag !
Een 3D echo dat klinkt mooi, dan zie je zo gans die baby...ongelooflijk he hoe dat kan.
Hou ons op de hoogte van je gyn bezoekje deze of komende week met of zonder ventje (hopelijk met...dat is intenser hé)
Soofje gaat jouw ventje mee ?
De mijne niet , enkel die ene keer bij de eerste 2 echoos...
Hij moet van te ver komen en met het werk ook niet te combineren

Gisteren gaan lunchen met ex-baas en hij is nu prof geworden en gaat nieuwe groep oprichten met mogelijk kansen voor mij. Dat zou super zijn !!!Hij weet van onze kinderplannen dus ook van het feit dat ik dan mogelijk zwanger ben ik de beginfase maar hij blijft achter ons staan. Goh dat zou super zijn maar ergens probeer ik ook nuchter te blijven want beloftes en woorden zijn snel gezegd hé....

Straks billy-tank !!
Tja zoals ik gisteren als zei ben ik niet echt nerveus...
Vanavond naar basket met het werk van mijn ventje. The Antwerp Giants in het sportpaleis tegen Zwitserland. Clouseau heeft een dagje verlof !! Nog nooit naar basket geweest, nie echt mijn ding denk ik maar goed naar het schijnt wel een ambiance en ik wil die cheerleadersbenen wel eens zien !!!!

Schoonzusje had gisteren 1e echo, alles verloopt goed ! Ze is uitgerekend voor 29 juli, 2 dagen overtijd en dan is het mijn verjaardag !!!

Meiden ,hou jullie haaks en tot gauw,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 12 dec 2007, 18:04

Hey Cin en co..

Ik ben een paar dagen niet meer komen zien, mijn kindje ligt in het ziekenhuis met een longontsteking. We hebben een kamer moeder-kind. Ik kwam wat spullen ophalen, en vlug eens neuzen, tzal dus heel kort zijn...
Met mij alles ok, nog geen zwanger gevoel, ik ga er vanuit dat het weer nikske zal zijn, vandaag en gisteren koppijn( een dafalganneke moeten nemen) en een beetje verlies wat aan de lichtroze, en af en toe lichtbruine kant. Pfff!!!
Dat we maar snel maandag zijn dan is het twee weken geleden van de inseminatie. Tot gauw hoor!!!
Greets Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 13 dec 2007, 06:31

oei sofie,

Ik schrik van wat ik lees. Wat erg voor je kindje !!!Goh hopelijk gaat het snel beter en kan ze het ziekenhuis verlaten...hoe oud is ze ?
Focus je daar maar op nu hoor, we weten dat je er bent en ons niet vergeet en wij jou ook niet !!!
Bruin verlies hoeft niet slecht te zijn...schoonzusje had dit ook en ze is zwanger !!!
Ik tel mee met je af voor maandag...Ik moet dan ook terug voor billy tank en check !
Gisteren een kuisdagje en onze nieuwe stoelen in ontvangst genomen. Mooi , we kunnen nu allen zitten met kerst.
's avonds een kerststukje gaan maken...t'is zeer naturel geworden want ik ben niet voor die blinkblink dingen. Ik vind het wel mooi maar ik kook toch liever hoor !!
Nog maar 2 daagjes voor nieuwjaar te werken....zalig vooruitzicht. Hopelijk kan ik het nieuwe jaar beginnen met goed nieuws en jij ook sofie !!!
Shirl en Jody, alles kids met de kid in de buik ?

Toedeloe,

Cin

Terug naar “Vruchtbaarheid”