wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Sofie

RE: wie begint binnen 2 wk met clomid/februari

Berichtdoor Sofie » 13 nov 2007, 13:04

Hey,

Cin succes vanavond, en dat je maar vlug weer kan starten met de eerstvolgende ronde! Ik duim zo hard ik kan voor jou!! Zou nog leuk zijn mochten we samen rond dezelfde tijd zwanger worden, we blijven erin geloven.
Shirl, ja hoor hele mooie foto, ik zou waarschijnlijk ook heel de serie kopen hoor, het ziet er een schattig ventje uit, en hij heeft hele mooie oogjes.
Allé mensjes ik ben er weer vandoor..
Tot later!
Knufs Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 14 nov 2007, 06:27

Hoi dames,

Soof, hoe gaat het ? Nog steeds alles onder controle ? Wat voel je nu ?
Ik denk steeds aan jou, volgende week weet je misschien wel dat je mama wordt !!!

Gyn was heel lief, ze gaf me eerste een stevige handdruk en dan een knuffel. Ik had het al lastig in de wachtzaal (zat niet veel volk, ikke alleen) en dan kwam alles los hé maar ik heb me rap terug kunnen sterk houden. Ze zei dat dit normaal was en dat ik dit nooit ging vergeten en ook niet mag vergeten. Ze verwoorde echt wat ik voelde en dat deed deugd. Ze zei dat de angst er altijd zal inblijven maar dat we nu terug gaan starten met nieuwe moed.Ze kende Billy nog en zei dat "Billy terug zijn werk ging doen" en dat we daaruit het positieve moesten trekken.

We hebben de bloedwaarden nog eens samen bekeken en die waren goed dus daaraan lag het ook niet. Ze zei dat 3/10 vrouwen dit meemaakt en ik niet meer kans heb dan een andere.

Ze heeft liefst 6 weken te wachten na een curretage omdat de baarmoederwand toch beschadigd is geweest en een nieuwe innesteling nu niet goed zou zijn. Dus 4 december hebben we nu afgesproken. Ik kan nu op gemak om medicatie gaan en heb ook nieuw briefje voor mutualiteit.Ik ga nu elke dinsdag nemen na het werk dan hoeft niemand het terug te weten dat we bezig zijn. IK hoop het ook dat het snel terug mag gaan maar ben nu al content dat we terug een concrete startdatum hebben hé.

Ik was er wel even van aangedaan gisteren...dat geef ik eerlijk toe. Ze was echt superlief gyn.

Morgen dagje shoppen met ons ma. Mag me van ventje ne keer laten gaan !!!Woehoe !!!Is wel nodig hoor want mijn kleerkast begint lege plekken te vertonen.

Jody, comment ca va ?
Shirl, ik heb nogmaals naar je zoontje gekeken en t'is echt een schatje. Hij heeft inderdaad hele mooie sprekende ogen en een zachte blik. Trekt hij op jou of je man of op allebei ?
Ikke trek op mijne papa !! Nogal een scherp neusje!!!

Groetjes,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 14 nov 2007, 08:53

Hey Cin,

Blij dat het ok was bij de gyneacoloog, ze heeft gelijk, je moet er blijven in geloven!!! Je zal nog sneller zwanger zijn dan ik. Ik begin serieus te twijfelen aan mijn arts. Mensen rondom mij raden aan om naar Brugge of Gent te gaan en niet lang te twijfelen, pfff wat zou jij doen? Die Gyn. doet zelfs nog niet te moeite om te insemineren int weekend!! Mijn vroegere Gyn. deed dat zelfs op een zondag.. Oh ik weet het precies niet meer. Verder voel ik niets, enkel een beetje een winderig gevoel, dat zijn bij mij ook symptonen dat ik mijn mndstn ga krijgen, het verlies was gisteren nogal donker, nu niet om te zeggen bloederig(sorry voor de rare uitspraken), maar we zijn vrouwen hé, vanmorgen nog niets gezien. Lichtjes pijn in mijn borsten, naar het einde van de week moet dit verergeren, ook net voor mijn mndstn. Dus ik ben bijna zo goed als zeker dat ik niet zwanger zou zijn. Nu ja als wonderen bestaan, zou ik wel heel verwonderd zijn! Ik hoop wel dat het mag gelukt zijn. Ken jij geen goeie arts in Brugge ofzo? Gent is ook ok maar toch liever Brugge omdat het dichter is.
Geniet van je shopping-dagje, hopelijk kan dit je eens goed ontspannen!
Groetjes Sofie x

cin

Berichtdoor cin » 14 nov 2007, 10:52

Sofieke, je hebt duidelijk een sheer-up knuffel nodig !!
Ik zeg het nogmaals die maandstondgevoelens en begin zwanger zijn gevoelens liggen dicht bijeen. Natuurlijk ben ik niet routiné maar je leest dat ook vaak he.
Maar natuurlijk moet ik ook zeggen dat je realistich moet zijn en dat het ook neen kan zijn.Maar ook een ja !!!Ik wou dat ik kon zeggen dat ik zeker wist dat het een ja zou worden !!!!
Pijnlijke borsten klinkt niet slecht (sorry als dit raar overkomt)
We zijn inderdaad vrouwen ondereen dus kunnen dit allemaal schrijven.
Je mag niet zeggen dat ik sneller zwanger zal zijn dan jou...ten eerste wil ik dat niet tov jou en ten tweede waarom je hebt toch evenveel kansen ! Ik moet nog terug gaan starten in december dus focus je niet op mij. Jij moet zwanger worden en het doet er niet toe wie eerst is !!!
Denk aan jezelf en blijf erin geloven. Maar ik herken het teleurstellend gevoel en ook die twijfels.
ik had dat op den duur ook van mijn gyn maar al bij al ben ik wel content dat ik bij haar ben.
Je zoekt ergens natuurlijk een vlucht of manier om iets te doen. Je moet doen waar je jezelf goed bij voelt.
Ik weet niet of onze gyn iets zou doen in het weekend, is nog niet ter sprake geweest maar je kan ze wel altijd bellen op de fertifoon!
Misschien even je licht opsteken in Brugge, dat is dichter zodat je toch minder moet stressen met de afstanden.
Ikke zit in gent dus mocht je toch hier naartoe komen kan ik je Dr. Van Renterghem echt aanraden.

Meid, kop op !

Knuffel,

Cin

shir

Berichtdoor shir » 15 nov 2007, 08:12

hallo meiden

bedankt voor het mooie complement over mijn zoontje hij is heel zijn papa
hij heef alleen mijn karakter mee
maar is een echt schatje
soffie ik had da ook zo pijn in mijn borsten
we gingen na zee na mijn zus gaan kijken en toen ik aan mijn borst kwam of zoontje er soms tegen zat had ik ook zo pijn
dan zei ik tegen mijn man ik heb zo pijn aan borsten zou ik toch zwanger zijn
maar toen kreeg ik oook die buikpijn net of die duivels moesten komen dan dacht ik weer van nee zal wel nie zo zijn
waarom zou ik nu toch plots zwanger zijn da zal ons weer niet gegunt zijn
en kijk was toen toch zwanger en onter tussen al vier maandjes
wat gaat dat toch snel
dus soffie alles kan nog niet opgeven
en voor jou cin komt je vlug weer achter ben ik zeker van
ik wens jullie nog fijne avond en cin veel koop plezier

jody

Berichtdoor jody » 15 nov 2007, 17:39

soof ik zou naar een ander zh gaan als ik jou was. je hebt niets te verliezen dus het nou maar gewoon hoor? anders is dit misschien verloren tijd.

shirl idd leuke foto van je zoontje. het lijkt mij ook zo geweldig om je kind bij je te hebben. dat is het mooiste wat je kan overkomen.

cin hier alles wel ok. ik blijf het zeggen dat het zo langzaam gaat. morgen weer controle dus ben wel weer zenuwachtig. morgen ben ik 22 wk. ach ja aan alles komt een eind ookal is die voolopig niet in zicht hahahaha.

xx jody

ps shirl hoever ben jij nou precies?

cin

Berichtdoor cin » 16 nov 2007, 06:26

Hoi dames,

Jody, vandaag jouw echo. Ik denk aan jou hoor meid !!! En ik weet zeker dat het prima zal zijn, je voelt je toch goed nu als ik jou zo hoor...natuurlijk zit de spanning erin hé. Ik weet dat ik niet hetzelfde heb meegemaakt dan jou maar ik weet dat ik bij de volgende zwangerschap ook die schrik zal hebben.

Shirl, 4 maandjes al !!!Wat vliegt de tijd !!Heb je al een buikje ?
Weet je al wat de sint brengt voor je lieve schat ?

Een kindje is inderdaad het mooiste wat je kan overkomen jody !!! Ik hoop dat wij allemaal snel mogen genieten van het moederschap met zijn ups and downs en dat we dat speciale gevoel mogen ervaren. De liefde voor een kind...supergewoon als ik soms zie hoe mijn mama met mij meeleeft en hoe mijn broertje alles doet voor zijn kindje. Mooi !!!
Ik kan me bijna niet voorstellen dat je alles maar dan ook alles zou doen voor dat wondertje.
Ik vraag me soms af hoe je gevoelens tov van je man dan veranderen. Nu is hij het belangrijkste in mijn leven maar hoe verdeel je dan die aandacht ?
Domme vragen hé...maar ik zit altijd lang in de auto naar het werk en dan denk je daar wel eens aan.

Soofje, hoe zit het meid ? Nog steeds bloedvrij ? Dit weekend de grote test ?
Ik hoop het zo voor jou...ik heb al veel aan je gedacht hoor !
Heel veel moed en succes meid en laat ons snel iets weten.

Vandaag de late op het werk, bweeehhhhh

Morgen schilderen aan onze binnendeuren en zondag vrienden op bezoek. Ze komen uit brussel dat is toch een dikke 2.5 uur rijden tot bij ons en dat met 2 klein mannen, wordt leuk daar op de achterbank !
Het zijn veggies dus ik heb de veggie kookboek boven gehaald. Wordt een linzenmoussake en een quiche. Als dessertje een mandarijnentaart met ijs. Ze houden nogal van speciale dingen....
Mijn man heeft het fotootje gezien van het gerecht dus dan kon het wel want anders zou de naam "linzen" zijn neusje wel doen optrekken !!! ik eet dat wel eens graag en sta ook voor speciallekes open, hij ook wel hoor maar hij eet graag stukje vis of vlees erbij...zo helemaal veggie hmmhmm dat is twijfelachtig voor hem.
Eten jullie wel eens veggie ?

Prettig weekend en hopelijk mogen we ons soofje snel proficiat wensen !

Groet,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 16 nov 2007, 08:17

Dag Dames,
Jody veel succes vandaag! Laat je snel iets weten? Mijn man zou het liever nog eens proberen bij onze huidige Gyn. zodat we alle kansen hebben genomen, snap je. Als het aan mij ligt dan was ik al overgegaan, maar ja. Ik heb nog wel een beetje geduld, ten laatste tot 1 januari!! En mijn man is op de hoogte. Dan heeft hij niets meer te piepen, hih.
Verder met mij alles ok, tot nu toe nog altijd bloedvrij, vanmiddag 12u is het precies 2 weken geleden van mijn Pregnylspuit, we zijn goed op de hoogte hé, we weten het tijdstip en al, hih! Mijn borsten voelen redelijk normaal aan, lichte pijn als ik erop duw vooral zo langs de zijkanten onder mijn oksel, je weet wel. Slijmverlies is er ook nu wat lichter van kleur, normaal wordt dit voor mijn mndstn donkerder, maar kzie nog niet echt een donkerder verandering. Ik ben niet moe of misselijk, zou het kunnen dat dit pas later komt? Mijn onderbuik voelt ook normaal aan, af en toe dat lichte menstruatiegevoel, maar heel heel lichtjes en het duurt niet lang, eergisteren, zowat steekjes gevoeld, aan de rechterkant van mijn onderbuik, ne mens zou vanalles beginnen denken, ik denk nog altijd niet dat ik zwanger ben, mijn voorschrift voor Clomid ligt al klaar en mijn subcutaannaaldje is ook aangevraagd aan de thuisverpleegster van mijn schoonmama, dus ik zit al een beetje met mijn gedachten bij de volgende ronde, zolang we het zien zitten en bezig zijn..
Als ik niet zwanger ben, mogen mijn mndstn snel doorkomen, ja ja ik verlang al naar mijn mndstn tis al erg é, hih. Als ze niet komen dan zou dit natuurlijk fantastisch zijn!!! Maar ja met ons voetjes op de grond blijven is het beste, ik durf niet meer te veel dromen.
Nog een prettig weekend en hopelijk geen zo'n mottig weer zoals vorige week!!
Tot later!
Greets Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 19 nov 2007, 06:31

Hoi dames,

Sofie, welke nieuws ? Een positieve test gedaan ?
In ieder geval wat het resultaat ook mag zijn, blijf erin geloven !!!
Blijkbaar had iedereen het druk dit weekend ! want sinds vrijdag geen nieuwtjes meer...
Weekend was prima. Zaterdag wasje, boodschapjes en geverfd. Bureaudeur is voor de eerste maal gedaan, natuurlijk veel stof met al dat schuren...dat is altijd het vervelende hé die opkuis nadien !
Gisteren bezoek van vriendin. Was gezellig met de kindjes erbij, 2 schatjes...linzenmoussaka is een aanrader en de mandarijnencake is een appelcake geworden. Naast ons woont een fruitboer en we kregen een lading appeltjes dus diepvries zit nu vol appelmoes en de komende dagen veel appeltjes te eten !!!
Mijn vriendin vond dat mijn levenslust en vrolijkheid van vroeger verdwenen was, tja...ik heb het dan maar verteld en het deed goe ! Ik kon er ook open over praten zonder wenen of zelfmedelijden, dat is al een stap vooruit.

Soofje, ik wacht vol ongeduld op wat nieuwtjes...

Hoe gaat het met de rest ?

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 19 nov 2007, 07:58

Hallo, ik heb van gisterenavond mijn mndstn gekregen. Dus weer perfect 2 weken tussen. Op naar de volgende ronde, nu hopen op een mooi kerstcadeau, maar ja, niet te veel hopen, ik ben ergens ontgoocheld maar al bij al valt het nog goed mee. Gisteren zat ik wat in een dipje, ik was aan het kijken naar mijn trouwalbum en vooral naar de pictures met mijn oma op, dan kwam ik er één tegen met mijn oma en ik die elkaar omhelzen, en toen begonnen de traantjes te rollen, mijn ventje deed zijn best me zo snel mogelijk op andere gedachten te brengen, maar ja, ik mis mijn oma heel erg!!! Ze is gestorven eind aug. Ik mag morgenavond terug starten met Clomid, dubbele dosis, ipv 4 dagen moet ik ze nu 7 dagen aan een stuk nemen, en dan dag 12 terug hetzelfde liedje...Tot een beetje later, doei!
Knufs Soofje xx

cin

Berichtdoor cin » 19 nov 2007, 10:52

hey soofje,

Wat jammer voor je...ik snap ergens je gevoel. De eerste schok is terug even een dal hé maar je kan niet anders dan doorgaan dus die nieuwe moed komt er terug snel...there is no other option!
Ik vind het heel moedig van jou dat je er zo tegenaan kijkt en ik hoop echt voor jullie dat kerst iets moois mag brengen.
Ik herinner me nog de tijd dat je grootmoeder in het ziekenhuis lag enzo...mijn grootouders zijn allemaal reedsg gestorven en hebben zelfs nooit mijn man ontmoet.Dat vind ik ergens heel jammer omdat ze nu niet weten met wie ik mijn leven zal delen.
Ik mis mijn opa vooral omdat wij 2 handen waren op 1 buik !
Denk aan je oma en hou vol voor haar !!!
Amai 7 dagen op rij met dubbele dosis, hopelijk heb je niet teveel bijwerkingen. Ik zal aan je denken.

Voor mij nog even wachten tot 4/12...ik las vorige week dat aanstaande donderdag een vruchtbare periode is voor het sterrenbeeld leeuw.Niet dat ik daarin geloof maar als ik vruchtbaarheid lees dat rinkelen er al belletjes !!!

Groetjes en veel sterkte soofje,

Cin

shir

Berichtdoor shir » 19 nov 2007, 18:40

hallo

soffie vind het heel jammer voor jou da deze ronde weer niets mocht zijn
maar de moed nie laten zakken ooit komt het geluk voor jou en cin terug
ik vandaag op controle geweest en alles is goed
en het lag eindelijk met beentjes open en het word een meisje
dus zusje voor kenji ale ik ga wa rusten nu nog een fijne avond en tot later doei

cin

Berichtdoor cin » 20 nov 2007, 06:36

Woehoe Shirl, dat is de koningswens hé !!Een jongen en een meisje...Ik heb ook een oudere broer.Leuk een meisje ga je echt kunnen kleden als een popje.
Men was hier vorige week aan het zeggen op het werk dat de mannelijke zaadcellen het minst lang leven en dus op de dag van de eisprong meestal winnen en de vrouwelijke celletjes leven langer die zwemmen langer.Snap je de uitleg beeteke ?Hoe reageerde je ventje ?

Soofje, je eerste pillekes al binnen genomen.
Weet je dat er veel laatste clomidbeurten succesvol zijn...alsof je lichaam het weet ! Heb jij toen laten pendelen ?
Zo ja, resultaat ? Je hoeft het niet te zeggen hoor als je niet wil....dat begrijp ik.

Mijn ziekenkaspapieren zijn ook in orde, ik kan terug aan de pomp voor een prikje !
Zonder echo's en bloed en controles natuurlijk...loopt toch op na een tijdje...

Groetjes en een leuke dag,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 20 nov 2007, 07:14

Hallo,
Shirl leuk dat je het geslacht weet! En dat alles ok is, dat is het voornaamste hé.
Cin, ik begin vanavond met Clomid, ik moet er eerlijk gezegd nog om naar de apotheek. Ik ben niet echt gemotiveerd om te beginnen, kweet niet waarom. Door al die ontgoochelingen zeker, nu zijn we welgeteld al 3jaar en 2maand bezig met de kinderwens. En al ondertussen een jaar in behandeling, met natuurlijk een pauze tussen. Ik heb niet meer laten pendelen, alleen eens naar een kaartlegster geweest, en die zei dus dat ik sneller zwanger zou zijn dan ik dacht?? Nog niets van gemerkt alleszins. Vannacht veel buikpijn en nogal veel bloedverlies, de zondvloed zeg ik daartegen. Bah, toch iets positiefs aan Clomid, die zorgt er ook voor dat mijn mndstn sneller gedaan zijn. Anders heb ik het een dag of 10 aan mijn benen. Ik moet er nu snel vandoor, kben al aan de late kant.
Tot later, nog een fijne dag!!
Groetjes Soofje x

Sofie

Berichtdoor Sofie » 21 nov 2007, 06:50

Goeiemorgen,
ik ben dus vandaag dag 4 van mijn cyclus, gisterenavond begonnen met dubbele dosis, Clomid, dit nu voor 7 dagen, dag 12 fm, dat is volgende week donderdag. Het is de laatste keer op die manier, dan wordt het sowieso ivf, zou ik preventief al eens een afspraak maken in Brugge, kwestie van geen tijd te verliezen, doen ze daar alle onderzoeken dan opnieuw?
Cin, hoe gaat het met jou? En den Billy, mag je al beginnen of wanneer? Hoe voel jij je? Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat je snel terug zwanger mag zijn!! Het zal zeker lukken, daar zou ik niet mee inzitten, misschien brengt de kerstman wel naar ons hetzelfde pakje, we zullen zien, we kunnen maar doen wat de Dr. zegt en afwachten, afwachten, soms ben ik het zoooooooo beu!!!
Tot later!
Greets Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 21 nov 2007, 12:42

Hoi Soofje,

Goed idee ! Ik zou een afspraak maken als ik jou was want de wachttijden zijn soms lang hoor...ik heb ook snel een afspraak gemaakt na de currettage voor den billy en 4 december kan ik al starten. Je moet 6 weken wachten na de ingreep maar nu kan ik starten onmiddellijk na die 6 weken he want de medicatie is in huis en de papieren van de ziekenkas zijn ook in orde. Dat bespaart weer 2 weken. Ik weet dat ik niet veel op een mensenleven maar voor ons wel he !!!Ik herken dat beu beu beu gevoel compleet.We zijn met 2 jong en nog veel meer vrouwen denk ik hier op zappy.
Geduld is een mooie gave !
Stel je voor dat de kerstman ook allebei beloond met het allermooiste cadeau dat wij momenteel wensen. Ik hoop er voor mezelf niet op maar zoals ik al zei die laatste clomid pogingen zijn al vaak positief geworden !! Volhouden meid !!

Vraag of je je dossier niet mee kan nemen want al die onderzoeken opnieuw kost weer veel centjes he en het resultaat moet hetzelfde zijn.

Vandaag dagje thuis, heb nog teveel verlof staan en die moet op voor eind december.Heb wat gepoetst en nu wat extra computertijd. Ik voel me al schuldig want er zijn hier nog klusjes genoeg hoor.
Tís raar maar alles komt terug van die herstelweek na currettage.Diezelfde radio-programma's bweehhhh.Ik verlang al naar ventje...ik hecht me zo aan hem de laatste tijd weet je.Ik voel me super als hij bij me is of als ik bij hem kan zijn.
Dat was ervoor ook hoor maar nu veel sterker

Het beste meid,

Cin

cin

Berichtdoor cin » 22 nov 2007, 06:32

Goodmorning,

Hoi dames,

Vandaag druk dagje met allerlei kleine klusjes die moeten opgelost worden en waarvan ik niet zo echt routine-matig in betrokken ben...geen zin...waarschijnlijk denken jullie niet van hey ??? Gisteren zagen omdat ze alleen thuis was en nu omdat ze moet gaan werken, I know nogal tegenstrijdig...Maar ik ga er terug niet over zagen.

Heb nog belletje gedaan naar kennis die bevallen was. Een meisje Mirte, ik hoorde het op de achtergrond kreetjes uitslaan en het boorde door me heen. Plots was ik weg met gedachten. Plots was ik ook alles vergeten over beebjes en bevallingen enzo...ik had al wat gelezen maar nu weet ik precies niets meer van al die theorie rond eisprongen etc....
Ik voelde me wel niet jaloers en gunde het haar van harte !Eerlijk!

Soofje, nog geen ambetante nevenwerkingen van clomid ? Ik duim hoor elke dag.
Shirl, nog stiekem geen jurkje gekocht of iets meisjesachtig ?
Jody, alles okidoki ?

Groet,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 23 nov 2007, 12:16

Hey Cin, en co..
Hoe gaat het? Ik heb het heel druk gehad vandaar dat ik niet op zappy geraakte. Nu maak ik express eens tijd om wat neer te pennen, lief hé, hihi.
Ik zit volop aan de pillen.. wat last van mijn humeur en heel emotioneel, zo ben ik beginnen wenen aan de tel. vanmiddag met mijn ventje, het ging over iets heel stoms, hij zou graag nog wat gaan drinken vanavond na het werk, en hij zou zo graag hebben dat ik meega. Maar ik heb echt geen zin, bah, ik voel me doodmoe!!En ik zou hem heel graag thuis hebben vanavond!! Ik dacht kga het eens rustig en gezellig maken en dan komt hij met zoiets af, mannen toch, pff! Vannacht slecht geslapen, wat wakker gelegen en precies wat steekjes aan mijn hart. Ja ik voelde wat pijn, en had wat hartkloppingen, waarschijnlijk van die Clomid ofwel heb ik gisteren een te grote dosis cafeine binnen, dat zou het ook kunnen zijn. Verder geen andere mankementen. Dat we maar vlug dinsdag zijn dan ist weer gedaan met Clomid, donderdag echo, en dan kan het goed zijn dat de Dr zegt je mag nog een doosje Clomid nemen, tis nog niet genoeg!!! Zoals vorige maand, ik ben precies niet echt gemotiveerd hé. Ik kan niet klagen ik bloed al niet meer, dankzij de Clomid, dan ist nog goed voor iets. Dit weekendje niets speciaals, mijn huisje ligt er wat rommelig bij, heb de fut niet om wat op te kuisen, kwil enkel mijn bedje zien. Kga me niet forceren, we zien wel het werk gaat niet weglopen. Wat zijn jullie plannen?
Groetjes het ietsiepietsie déprie Soofje xxx

cin

Berichtdoor cin » 23 nov 2007, 12:33

Dag ietsiepietse deprietje,

Niet te depri worden hé maar langs de andere kant is dit echt wel een typisch verschijnsel van clomid en ook van onze drang naar een beebje hoor.
Ik blijf ook altijd liever thuis als ik bezig ben met de pomp en ervoor met clomid ook. Gewoon niets doen in de zetel...en proberen je koppie leeg te maken.
Geen zin in niets herken ik ook !
Dus je bent niet alleen maar dat helpt je ook niet vooruit hé!
Mannen gaan daar anders mee om, mijn ventje heeft ook altijd energie voor 100 en dat wil hij klussen (zoals gisterenavond) ofzo en eerlijk gezegd ik heb daar soms de energie niet meer voor. Ik vind het dan echt zonde voor hem maar ik kan gewoon niet, ik was te moe !
Pas toch maar op met die hartkloppingen en zeg het aan je gyn dat je deze bijwerking hebt zodat hij daar toch rekening mee kan houden als hij nogmaals de dosis wil aanpassen, maar laat ons hopen dat dit niet nodig is hé !

Vanavond geert hoste !
Morgen verven aan deurtjes (die lijken maar niet af te geraken), morgenavond sint-cecilia feest van de fanfare man (feest de muzikanten)Kort samengevat, boereleut met veel eten en drinken en kwissen en dansen op oudbollige muziek maar toch wel gezellig hoor.
Zondag willen we uitje doen maar nog geen flauw idee waar naartoe ? Tips ?

Prettig weekend iedereen en soofje laat je koppie niet hangen hé !

Knuffel,

Cin

Sofie

Berichtdoor Sofie » 23 nov 2007, 14:31

Hey Cin,

Bedankt voor het oppeppertje, tot maandag dada

Groetsels Soofje

Sofie

Berichtdoor Sofie » 26 nov 2007, 05:45

Goeiemorgen, hier ben ik terug, veel werk ingehaald dit weekendje... Gisterenavond was ik heel duizelig, mijn hoofd draait echt, ik denk wat lage bloeddruk, kben echt niet goed, ik heb al twee pillen op van mijn tweede doos Clomid, vandaag zou ik er nog twee moeten nemen en dan donderdag op controle. Ik denk ze vandaag niet meer te nemen, wat zouden jullie doen? Komt het dan echt op die twee pilletjes, hoe ik me voel maakt me een beetje bang, ik draai als een tol, zou ik de Dr. bellen, of eventueel vanavond naar huisarts gaan? Ik ben niet ziek alleen maar héél draaierig, en het is echt geen lachertje, als ik neerleg kan ik amper mijn hoofd draaien, kzit lik op de kermis en als ik rechtsta mag ik niet teveel rondkijken en met kopje naar boven en beneden kijken, dan ist al evenerg, raar heb dit nog nooit zo erg gehad.
Hoe gaat het met jou Cin?
Groetjes Soofje x

cin

Berichtdoor cin » 26 nov 2007, 06:37

Hoi soofje,

Dat draaien klinken inderdaad niet zo prettig. Ik had daar toen ook last van maar vooral enkele uren na dat ik de pillen innam en dat was toen gelukkig 's nachts als ik in bed lag.
Opletten toch hé....vooral als je de baan op moet of je zoontje moet oppakken enzo...
Ik zou persoonlijk die laatste pillekes wel innemen hoor, je moet ze toch voor iets nemen en die laatste dag kan toch invloed hebben...kweet dat is misschien moeilijk maar dan kan je jezelf niets verwijten later. Bel anders even naar de gyn en vraag wat je kan doen ?
dan ben je ook gerust !
Sterkte en ik denk aan jou !!
Goh ik heb echt compasie nu, eerlijk waar...je moet zoveel doorstaan hé als vrouw voor die droom. Hopelijk vergeten we dit allemaal later !

Met mij gaat alles gewoon. Druk weekend achter de rug maar dat denk ik minder na over vanalles.
Zaterdag wat geschilderd en 's avonds feest.Eten was slecht maar sfeer was wel leuk ! Gisteren gaat kuieren in antwerpen tussen de buien door maar dan smaakte een pannenkoek wel heerlijk in een gezellig tea-roomke ! even bij schoonouders op bezoek geweest en het viel wel mee.
Vandaag geen werkzin !!!Bah!!!
Maar vanavond gaan we naar het plaatselijk amateurtoneel.
Geert Hoste is ook een aanrader, daar gingen we vrijdag naartoe. Ik ben nogal cultureel bezig hé !!Toeval dat alles zo dicht bijeen valt hoor..

Hoe gaat het met onze toekomstige mama's ? en soofje daar horen wij gauw ook bij hoor !!!

Liefs,

Cin

jody

Berichtdoor jody » 26 nov 2007, 17:26

hoi hoi

t,is alweer een tijdje geleden. hier alles ok.voel en zie de kleine al aardig schoppen. soms gaat me hele buik heen en weer. hihihi zo grappig is dat. jullie zullen snel begrijpen waarom, echt waar.hoe is het met jullie? ben erg benieuwd.

shirl hoe is het met jou? soof en cin zijn jullie alweer begonnen?

vrijdag heb ik weer controle,, ppfff ... vind het elke keer zo eng , bang dat mijn bmhals verkort is ofzo. maar tot nu toe gaat het goed. ben vandaag 23.3wk. als ik de 26 wk maar voorbij ben. dat zou echt een opluchting zijn.

ben benieuwd wanneer ik goed nieuws van jullie te horen krijg.

xx jody

jody

Berichtdoor jody » 26 nov 2007, 17:30

ps

cin en soof , ik zou toch maar eens op www.kindjeopkomstforum.nl gaan kijken. daar zijn veel meer vrouwen met ons probleem , en ik denk dat jullie daar veel meer aan hebben dan alleen maar hier te schrijven.

als je je daar hebt aangemeld ga dan naar ,als zwanger worden langer duur. en dan naar het topic, diagnose pco en het topic , wie begint binnenkort met clomid. daar schrijf ik ook mee. ik zou het toch maar eens proberen. ik denk dat je daar nog meer steun zal krijgen omdat er daar meer meiden zijn die met dit probleem zit. zo kunnen jullie elkaar gewoon volgen.

xx jody

cin

Berichtdoor cin » 27 nov 2007, 06:28

hey Jody, leuk om nog eens wat te lezen van jou !!
Bedankt voor de tip...weet je soms wil ik wel delen met anderen maar ook gewoon even praten over andere zaken. Ik kan jullie nu al zolang dat ik eigenlijk geen afscheid wil nemen.
Het duurt lang bij ons en ik voel dat we achterblijven soofje en ik maar hopelijk is dit snel voorbij !
Raar maar inderdaad ik blijf echt alleen achter bij sommige topics...dat is de confrontatie nog realistischer hoor maar ik gun het jullie echt van harte !en lees graag jullie vooruitgangen. Ik merk natuurlijk wel dat het anders is nu hé....jammer dat nele ons verlaten heeft !
Ik ga vrijdag voor je duimen, je kindje leeft !!!het schopt !!!het beweegt!!!

Gisteren supergoe toneel gehad,ik ben niet voor komedies normaal gezien (want die zijn meestal vergezocht en doorgrond) maar nu was het echt super! Het was een soort musical eigenlijk. Zeer ontspannend!

Soofje, hoe gaat het met de draaiierigheid ? Vandaag laatste pilletjes of waren die gisteren al ? Op naar donderdag nu en dan klussen dit weekend ?!
Ga je voor pregnyl ?
Hopelijk brengt de sint jou iets hé !!

Met ons alles gewoontjes, ik wacht geduldig af tot volgende week...dan is Billy back !

Hou jullie haaks en tot lees,

Cin

Terug naar “Vruchtbaarheid”